X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בן-גביר. שורת מחטפים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
בן-גביר ליועמ"ש: "עיצרי את מחטף מינויי המפכ"ל"
השר המיועד לביטחון לאומי מזהיר כי למרות ההצהרה לא לבצע שינויים, לרבות מינויים, מתכוונים השר לביטחון פנים היוצא והמפכ"ל לקיים ביום חמישי טקס הענקת דרגות ולהציב אותו בפני עובדות מוגמרות

המיועד לתפקיד השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר, פנה (יום ד', 7.12.22) ליועצת המשפטית לממשלה, במכתב דחוף ודרש להורות על עצירת כלל המינויים במשטרה.
במכתב ששיגר יו"ר עוצמה יהודית ליועמ"ש, גלי בהרב-מיארה, טוען בן-גביר כנגד קובי שבתאי ועמר בר-לב כי "המפכ"ל והשר לביטחון פנים מבצעים מינוי במחטף של בכירים במשטרה ערב כניסתה של הממשלה החדשה".
במכתבו הוסיף ח"כ בן-גביר וטען כי פנייתו באה "בהמשך להתנהלות בעייתית מאוד שמתרחשת בימים אלה במשרד לביטחון פנים, שעה שיש ניסיון לבצע מחטפים, ולהעמיד את השר המיועד לביטחון לאומי בפני עובדות מוגמרות".
בן-גביר: "התנהלות זו מנוגדת להצהרתו הקודמת של המפכ"ל בה הבהיר כי לעת הזו, ערב כניסת שר נבחר למשרד, לא יהיה נכון לבצע שינויים לרבות מינוי של קציני משטרה בכירים" והוסיף כי "מדובר בהתנהלות תמוהה במיוחד, ושינוי עמדה רגע לפני עזיבת השר את המשרד.
במכתבו הזהיר כי למרות ההצהרה לא לבצע שינויים לרבות המינויים, מתכוונים השר לביטחון פנים היוצא והמפכ"ל לקיים ביום חמישי הקרוב טקס הענקת דרגות ולהציב אותו בפני עובדות מוגמרות.
בן-גביר ציין במכתבו דיווח בעיתון הארץ, לפיו "המפכ"ל ביצע עוד מחטף בשבועות האחרונים בדמות מינוי של קצין המשטרה, שחר מחסומי, למפקד יס"מ ירושלים. "על-פי מידע שקיבלתי, בעבר סירב השר לביטחון פנים היוצא למנות את הקצין", טוען בן-גביר במכתבו "על כן מדובר בהתנהלות תמוהה במיוחד, ושינוי עמדה רגע לפני עזיבת השר את המשרד. ואם בכך לא סגי" הוא מוסיף, "מחטף זה מצטרף למחטף שלישי במספר, בדמות ניסיון המפכ"ל לקיים דיון במדיניות המשטרה לשנת 2023! מחטף שנמנע רק לאחר שהדבר נודע לי".

תאריך:  07/12/2022   |   עודכן:  07/12/2022
+המועמד המוביל לתפקיד יו"ר הכנסת - דודי אמסלם
15:45 07/12/22  |  עידן יוסף

רא שממשלה המיועד ח"כ בנימין נתניהו נפגש בשעות אלה עם חברי הכנסת של הליכוד, לפי סדר הצבתם ברשימה בנושא ‏חלוקת תפקידים בליכוד. שמו של דודי אמסלם מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד יו"ר הכנסת (חדשות 12).
עוד שמות מסתמנים: אלי כהן - החינוך או התחבורה, יריב לוין - משפטים, יואב גלנט - ביטחון.
מדוברות הליכוד נמסר: "הפרסומים על הבטחות לתפקידים אינם נכונים. בשלב זה, ראש הממשלה המיועד נתניהו רק שומע ומקשיב לחברי הכנסת של הליכוד". לנוכח נסיון העבר, יש להתייחס בערבון מוגבל להכחשות הליכוד.

+גולדקנופ: אני לא שר הדיור החרדי
14:46 07/12/22  |  עידן יוסף

שר הבינוי והשיכון המיועד יצחק גולדקנופ השתתף בוועידת השלטון המקומי. במהלך נאומו הבהיר כי חרף מצוקת הדיור הבולטת במגזר החרדי הוא ייצג את כלל המגזרים. "אני לא שר הדיור החרדי. אני שר במדינת ישראל שמחויב לכלל הציבור ללא הבדל דת גזע ומדינה. הציבור החרדי אומנם סובל מהמצוקה הכי הרבה, אבל נדאג לכולם".

+מחלוקת קשה בין הליכוד ליהדות התורה סביב ביטול סעיף הנכד
14:18 07/12/22  |  עידן יוסף

מחלוקת קשה בין הליכוד ליהדות התורה סביב ביטול סעיף הנכד. מדובר בסעיף המאפשר לנכדים גויים של סבים וסבתות יהודים, אשר הם עצמם אינם יהודים, לעלות ארצה מכוח חוק השבות. ביהדות התורה מסתמנת האפשרות שסעיף החוק יישאר על-כנו, אך הוא יתוקן כך שרק נכד שיעלה עם הסבא או הסבא היהודים יוכל להגיע ארצה. כיום, נכדים עולים לבדם, ללא קשר לסבא או הסבתא היהודים שלפעמים אפילו כבר אינם בין החיים (כיכר השבת).

+ח"כ דוד ביטן: המו"מ של הליכוד כושל, בקושי נבוא לידי ביטוי
13:58 07/12/22  |  מירב ארד

ח"כ דוד ביטן זועם בראיון בגלי צה"ל על המו"מ הקואליציוני עם הליכוד: "המו"מ של הליכוד כושל, בקושי נבוא לידי ביטוי. אנחנו מפסידים הרבה תיקים, וגם לתיקים שנשארו אצלנו - רוקנו להם את המשמעות".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר ליועמ"ש: "עיצרי את מחטף מינויי המפכ"ל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
הנספח מפרט את חלוקת התפקידים    מקלב יכהן כסגן שר במשרד רה"מ ויחזיק בתיק הפיתו"ח, כשבמקביל יכהן כסגן שר התחבורה באחריות על התחבורה החרדית    טסלר יהיה סגן שר הרווחה ופינדרוס יו"ר הוועדה לפנ"צ    נמשך המשבר (המדומה?) במו"מ הקואליציוני ברקע חוק טל
עידן יוסף
איציק וולף
ראש המטה הכללי היוצא מתנגד באופן נחרץ להסכם בין הליכוד לציונות הדתית המעניק לסמוטריץ' שליטה על מתאם פעולות הממשלה בשטחים    "שבירה של שרשרת הפיקוד"
עידן יוסף
יו"ר נעם: "שיתוף הפעולה בין משרד החינוך לבין העמותות הפרטיות יוצא לאור. המחטא הטוב ביותר הוא אור השמש"    "הקמפיין הפרוע שמוביל יאיר לפיד הוא לא פחות מהמרדה וניסיון למנוע מראש הממשלה המיועד להקים את הממשלה הנבחרת"
עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד: לפיד מנהל מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם. הסמכות שתועבר לאבי מעוז היא אלפית האחוז מתקציב החינוך, הכל כפוף אלי. המנהל האזרחי יישאר במשרד הביטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il