X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לעשות הפרדה בין העם האמריקני, שברובו אוהב ותומך בישראל, לבין ממשל אובמה, אשר מתגלה למרבה הצער ככזה המושפע מקולות אנטי-ציוניים
▪  ▪  ▪
מרחיק את התקווה. אובמה [צילום: AP]

ראוי שכולם יעשו את ההפרדה והאבחנה הנדרשים בין העם האמריקני, אשר רובו אוהב ותומך בישראל ומבין שהקשר בינו לבין מדינת ישראל הוא קשר גורדי חזק שלא ניתן לפרום אותו, ידידות אמיצה ארוכת שנים שמחייבת את ארצות הברית להתייצב לימינה של ישראל ולחזק אותה. לבין הממשל הנוכחי, בראשותו של הנשיא ברק חוסיין אובמה, שמנוהל על-ידי היהודים רם עמנואל ודוייויד אקסלרוד ואשר מתגלה למרבה הצער ככזה המושפע מקולות אנטי-ציוניים של השמאל הקיצוני ושל אוייבי ישראל בעולם.
שני עמי החופש, הן העם בישראל והן העם האמריקני, סבלו וסובלים מטרור איסלמי קיצוני ומאיום ממשי על המשטר הדמוקרטי והחופשי שלהם, והם גם חולקים יחד ערכים משותפים וחזקים של חירות, חופש ודמוקרטיה.
בטעויות האחרונות הקשות שעשה ממשל אובמה ובהם בין היתר ההתקפות שלוחות הרסן על ממשלת נתניהו והניסיון המודע להשפיל את ראש הממשלה נתניהו ולפגוע בבירתנו הקדושה והשלמה ירושלים, שהיא לב ליבו של העם היהודי מזה 3,000 שנה ויותר, הוא רק מעודד את הפלשתינים ואת אוייבי ישראל להקשיח את עמדותיהם ורק מרחיק כל תקווה שיתקיים פה אי-פעם שלום אמיתי בין ישראל לבין הפלשתינים, זאת גם למי שהיה אופטימי והיה לו אפילו קמצוץ של תקווה ששלום כזה ייתכן ואפשרי שיקרה אי-פעם.
ממשל אובמה גם הולך ומתגלה לכל העולם, כממשל חלש ומפוחד במיוחד בסוגיית מניעתה של אירן להפוך למעצמה גרעינית. וממש לא כך היה צריך לצפות שתנהג המעצמה מספר אחת כיום בעולם המערבי החופשי.
צריך להבין היטב שאירן כמעצמה גרעינית היא סכנה אמיתית, קיומית וממשית לשלום העולם כולו ממש כמו שהיו בעבר גרמניה הנאצית והיטלר. אירן של היום, משטר של אייטולות, היא מדינה אנטי-דמוקרטית, משטר אפל של איסלאם רדיקלי של דיכוי ועריצות, שרוצה להשתלט על העולם ומאיים על קיומו ובראש ובראשונה על קיומם הפיזי של מדינת ישראל והעם היהודי וגם על משטרים של מדינות ערביות מתונות.
אירן כמעצמה גרעינית היא כאמור הסכנה הגדולה ביותר שזימנה לכולנו ההיסטוריה בעת הזו. ועל כל מנהיגי העולם החופשי ובפרט על מנהיגי ישראל, היה לקבל כבר אתמול החלטות אופרטיביות, אמיצות ולא קלות כדי למנוע זאת.
ההחלטות שהם יקבלו ויוציאו לפועל, או חלילה ההחלטות שהם יחליטו שלא לקבל, הן אלו אשר ייעצבו את עתיד העולם כולו בשנים הבאות והן אלו אשר ישפיעו בראש ובראשונה על עתידה וקיומה של מדינת ישראל.
וכבר נאמר בעניין זה על-יד הפילוסוף הבריטי ממוצא אירי, אדמונד ברק ואני מצטט: "העזרה היחידה הנדרשת לשטן כדי לנצח, היא אנשים טובים שאינם עושים מאומה".

תאריך:  20/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רם עמנואל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לישראל יש בעיה עם ממשל אובמה ולא עם אמריקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מימשל דמוקרטי עויין .
ישמעאל  |  20/03/10 13:45
2
לישראל יש בעיה עם ביבי נתניהו
גילוי נאות   |  20/03/10 17:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
גילויי השחיתות השלטונית בשנים האחרונות הביאו את הציבור לזלזל בשלטון החוק    הערות אזהרה (58)
בתיה רודד
הבדואים מהווים את אחת מהקבוצות המוחלשות ביותר בחברה הישראלית באופן עקבי מאז כינון המדינה    כדי להעצים ולפתח את יכולותיה של קהילה מוחלשת זו, יש להכליל בדיון את זכותם המסורתית לבעלות על הקרקע, והשוני התרבותי, המסורתי והמשפטי
יואב יצחק
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" - נאמר במקורות; נבואה שמגשימה עצמה דווקא בעיתון שהוקם על-ידי משפחה ציונית שורשית, משפחת מוזס. "שכחו שהם יהודים", אמר נתניהו באוזנו של הרב כדורי, בקדנציה הראשונה שלו כראש ממשלה (1996), ולא ידע ש-14 שנים לאחר מכן ינהג ארנון מוזס כשתדלן של אבו מאזן
ראובן לייב
טרם היציאה לחו"ל מומלץ להכין שיעורי-בית ולעיין היטב בתקנות והמעודכנות של המכס, כדי למנוע הפתעות מיותרות, שאם לא כן עלול טיול מהנה להסתיים במפח-נפש
יואב יצחק
יאיר לפיד מוצג בתקשורת כתקווה הלבנה    כמי שיכול בקלות להוביל כוח פוליטי שיגרוף עשרות מנדטים בבחירות לכנסת    העיתונות המלוקקת והאוהדת את לפיד נמנעת מלהציג את דמותו האמיתית: שקרן קטן, שהולך בעקבות אביו, השקרן הגדול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il