X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נסראללה. אין מה לדאוג
נסראללה בנאום פומבי: "מצטער שהדאגתי אתכם"
"ראיתי מה שנאמר בתקשורת הישראלית ובמפרץ על כך שהייתי מחובר למכשירי הנשמה - אז אין לי שום דבר. נזלת וצינון כמו כולם. יש לי רגישות בקנה הנשימה כבר 30 שנה" על איתמר בן-גביר: "לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו"

אחרי שני נאומים שבוטלו בשל מחלת שפעת לכאורה, שב מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לנאום בפומבי. בהופעה ראשונה אחרי השמועות (יום ג', 3.1.23), פנה השייח לקהל שומעי לקחו: "אני רוצה להרגיע אתכם", אמר בקול צרוד. "ראיתי בתקשורת הישראלית ובחלק מהתקשורת במדינות המפרץ שאמרו שהועברתי לטיפול נמרץ עם מכשיר הנשמה - אין צורך להיבהל.
"יש לי רגישות בקנה הנשימה כבר 30 שנה, כולם יודעים זאת היטב. היא הפתיעה אותי ביום שישי ונאלצנו לבטל את הנאום. הדברים רגילים לגמרי. אם לא היה נאום ביום שישי, איש לא היה מרגיש בכלום".
"התלהבתי והכנתי את עצמי, אבל לאללה היה רצון אחר. רצינו להיות כנים איתכם, כי ביטול הנאום אחרי ההמתנה הארוכה יכול היה להביא לפרשנויות שגויות", הוסיף נסראללה. "אני מתנצל שהעסקתי אתכם, ומודה לכל מי שהתפללו על האהבה וההזדהות".
נסראללה התייחס גם לעליית השר בן-גביר להר-הבית ופנה למדינות העולם באומרו: "אם אתן לא רוצות מלחמה באזור - עליכן לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו". לדבריו, "מה שקרה היום, כמו גם העמדות הפלשתיניות ושל מדינות ערב רבות, מוכיחים שהם פונים לכיוון מסוכן. אם מסגד אל-אקצה והמקומות הקדושים ייפגעו ע"י האנשים האלה, זה לא יפוצץ את המצב רק בתוך פלשתין - אלא באזור כולו".
בעוד שבסביבתו בלבנון טוענים שהסיבה לביטול הנאומים היא שפעת, ביום ראשון השבוע נשמעו קולות אחרים שטענו כי הוא מאושפז בטיפול נמרץ. נסראללה (62) חלה בעבר בקורונה, והוא סובל ממחלות רקע שונות. גורמי מודיעין ערביים מעריכים כי מדובר במקרה רפואי חמור יותר משפעת. לפי שעה צריך לחכות ולראות מה יקרה ביום שלישי, שבו קבע מנהיג חיזבאללה נאום נוסף המופיע עדיין בסדר היום.

תאריך:  03/01/2023   |   עודכן:  03/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסראללה בנאום פומבי: "מצטער שהדאגתי אתכם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
יוני בן-מנחם
המצב המתוח בדרום ירדן נמשך, הממשלה הירדנית איננה מתכוונת להוריד את מחירי הדלק וגל המהומות עלול להתחדש בכל רגע. המדיניות הכלכלית של ממשלת ירדן היא הסיבה למשבר הכלכלי שנמשך כבר כמה שנים וגם תופעת השחיתות, המלך עבדאללה הוא שאחראי למצב הכלכלי הקשה
יוני בן-מנחם
גורמי ביטחון ירדנים אומרים כי תנועת "האחים המוסלמים" מתסיסה את האווירה בירדן כדי להביא למרי אזרחי נגד המשטר    במקביל מתחזק כוחן של קבוצות ג'יהאדיסטיות חמושות בדרום ירדן, האם המלך עבדאללה ישתלט על המצב?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – בנושאים גדולים כקטנים    והפעם – מה לקרוא, הומור אינפנטילי, אלימות והרס ואדמה חרוכה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)    חנוכה שמח    "חשוף זרוע קודשך / וקרב קץ הישועה / נקום נקמת עבדיך / מאומה הרשעה / כי ארכה השעה / ואין קץ לימי הרעה / דחה אדמון בצל צלמון / הקם לנו רועים שבעה" (הפיוט "מעוז צור")
ירון פרידמן
נסיכות קטר דאגה שמונדיאל 2022 יהיה המונדיאל הערבי    אחרי איסור האלכוהול, הכאפיות בצבעי כל המדינות, הנפת דגלי פלשתין ועידוד האמיר את הקבוצות הערביות הגיע השיא: הלבשת ליאונל מסי לפני הנפת הגביע בגלימה הבדווית. מהי הגלימה שעטה מסי, מה משמעותה בתרבות הערבית ומדוע היא גם מעוררת כעס?
יואל גוז'נסקי, טוביה גרינג
קבלת הפנים החמה לנשיא סין בלטה מול הקרירות בה התקבל ביידן    בטווח הקצר מדינות ערב קשורות לארה"ב, אך סין חזק בתמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il