X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקום צריכה של מהילה, אנשים עברו לצרוך דלק תקני [צילום ארכיון: המשרד להגנת הסביבה]
ביקורת חריפה בדיון ועדת הכספים
התעשיה מגיבה לרפורמת מיסוי השמנים והממסים
המיסוי נועד להפסיק יבוא וייצור חומרים המשמשים כתחליף לסולר רשות המיסים: בשל בקשות מוצדקות רשימת הפטורים לתעשיות תגדל במסגרת הרפורמה, ורשימת החומרים החייבים במיסוי תורחב תעשיות ויצרנים: הפטורים שניתנו אינם כוללים אותנו ופוגעים בנו משמעותית בעלי מפעלים קטנים טוענים כי הם מושפעים מהמיסוי יותר מאשר תעשיות גדולות שלעיתים פטורות גם תעשיית הטקסטיל ותעשיות אחרות המשתמשות בשמן ממוסה נאלצות להשתמש בשמנים פחות אופטימליים ולהעביר את הייצור לחו"ל

ועדת הכספים קיימה (יום ב', 23.1.23 דיון-מעקב בנושא מיסוי החומרים הממסים ושמני הסיכה, זאת בעקבות הצווים שאישרה הוועדה ונכנסו לתוקף בשנה שעברה, במסגרתם הוטל מס בלו או מס קנייה על חומרים ממסים, תחליפי דלקים וחומרים נוספים, בדומה למס המוטל על סולר, במטרה לעצור יבוא וייצור של חומרים המשמשים תחליף לסולר, לצד פטור שניתן למפעלי תעשיה רלוונטיים.
במהלך הדיון עלו טענות רבות מצד תעשיות שונות והתאחדות התעשיינים, כי הפטורים שניתנו אינם כוללים אותם, ופוגעים בהם בצורה משמעותית, כאשר העלויות גם מגולגלות לצרכן, וכי גם תעשיות שזכו לפטור נפגעות במקרים רבים. כך טענו נציגי תעשיות שונות כי גם החרגתם לא הביאה לפטור כללי, אלא לחיוב באפיקים שונים של המיסוי, כתוצאה מפעילותם העסקית. בעלי מפעלים קטנים הציגו כי הם נפגעים מהמיסוי יותר מהתעשיות הגדולות הזוכה לפטור במקרים מסוימים, עוד עלה כי תעשיות שונות שאין להן כל קשר לאפשרות של מהילת דלקים, דוגמת תעשיית הטקסטיל ממוסות, לצד ענפים רבים המשתמשים בשמן למיסוי מכונות. עוד עלו טענות כי המיסוי נוגע גם לאריזות קטנות, כאשר לא סביר שזייפנים ירכשו אריזות של מספר ליטרים על-מנת למהול דלקים, וכן לגבי חומרים שאין כל אפשרות כימית למהול, ולגבי חומרים אחרים כי עלותם גבוה ממחיר הדלקים מלכתחילה. בחברות הצבע הציגו כי המיסוי גרם לגלגול עלויות של מיליוני שקלים לבעלי המקצוע בשטח, ובדומה לתעשיינים אחרים, הציגו עוד כי הם צריכים להעסיק מחלקה שלמה בחישוב הצריכה השוטפת של חומרים אלה לדרישת רשות המיסים.
עוד הוצג כי על-מנת להימנע מתשלום המיסוי החלו בחלק מהמפעלים להשתמש בשמנים פחות אופטימליים, שעלולים לגרום נזק למכונות השונות לאורך זמן, בסכומי עתק, והדגישו כי ההתייקרויות כתוצאה מהמיסוי הביאו יותר ויותר גורמים לעבור לייצור בחו"ל ולוויתור על הרכש בישראל.
חברי כנסת וגורמים בתעשיה הציעו להפוך את החלת המס, כך שהמס יחול על רשימת תעשיות מוגדרות שרשות המיסים תקבע, ולא על כלל התעשיה עם מנגנון פטורים כפי שקורה כיום.
ממול ציינה מירי סביון, המשנה לראש רשות המיסים כי "המטרה של הרפורמה הייתה מלחמה בהון השחור, דרך התופעה החמורה של מהילת דלקים, שהלכה והתגברה בשנים האחרונות, וגרמה להמון בעיות במשק, אמרנו שהרפורמה תביא להכנסות של מיליארד שקל, היו גם נזקים סביבתיים והעלנו אותם בדיונים בוועדה".
לשאלות חברי כנסת לגבי נתוני המיסוי, הציגה סביון גידול בצריכת סולר לא מהול: "כתוצאה מהרפורמה, ראינו שינוי משמעותי בניפוקי סולר, אם עד 2021 ככל שהתופעה של מהילת הדלקים ושמני סיכה גדי למהול דלקים הלכה וגדלה, מפברואר עד נובמבר 2022, ראינו גידול של 14 אחוז בניפוקי הסולר, זה לא בא יש מאין, כי במקום לצרוך כל מיני דלקים מהולים, אנשים חזרו לצרוך את הסולר האמתי, זה סדר גודל של מיליארד שקל, אם המחיר לא היה מופחת היינו עומדים על סדר גודל של 1.1 מיליארד שקל".
סביון הדגישה כי עיקר התוספת הגיעה מגידול בצריכה של הסולר: "עסקים או אזרחים שתדלקו בדלק מהול שלא שולם עליו בלו, עבור לצרוך סולר נקי".
עוד הוסיפה סביון כי מה שמחזק את התמונה, הינה "ירידה מאוד חדה של יצור ממסים מקומי, מהיקף יצור של 200 מיליון ש"ח ליצור אפסי, לצד גם ירידה של כמעט 60 אחוז ביבוא שמני סיכה. הדבר מראה שאלה הכמויות שבמקום לייבא אותם וליצור דלק לא תקין, הפכו לצריכה של סולר תקני. שני הנתונים האלה יחד, מראים שבמקום צריכה של מהילה, אנשים עברו לצרוך דלק תקני".
לעניין הפטורים לתעשיות השונות, ציינה סביון כי היקפם עומד על כ-300 מיליון שקל. "בתוך הרפורמה השתדלנו לתת פתורים עד כמה שניתן לתת, גם בצורה מפוקחת שתשמר את הרפורמה, הערך הכולל שניתן עד עכשיו עומד על כ-300 מיליון שקל".
בהמשך לדברים, ציינה סביון כי בכוונת רשות המיסים להביא שני תיקונים במסגרת המיסוי להרחבת רשימת הפטורים, לצד הכנסת חומרים נוספים לגדר המיסוי: "חלק אחד זה תיקונים מקלים של הרחבת הפטורים, החלק השני כן חשוב לנו להגיד שאנחנו מזהים שמתחיל שימוש בחומרים שכרגע לא ברפורמה, שמשמים בעיקר למהילת דלקים, אנחנו מקבלים גם תלונות מהשוק עצמו. במקביל להרחבת הפטורים, נבקש גם להטיל את המיסוי על חומר או חומרים נוספים. נעביר את הרשימה".
קובי בוזו מרשות המיסים, הציג את רשימות הפטור הנוספות הצפויות: "ברשימה הנוספת של התעשיות שאנחנו נכניס, יש את תעשיית הטקסטיל, תעשיית הפוליאוריטן, יש תעשיות אפילו של מפעלים של פלסטלינה שביקשו לקבל פטור על תחליף לדלק שמשמש לייצור הפלסטלינה יש חומרי הברקה שביקשו מאתנו להכניס לתוך הצו.
"לגבי החומר שבא במגע יש שלושה תעשיות שלהן נתנו פטור שמנים, לשמנים שבאים במגע עם המוצר גם שם נרחיב את הפטור בהתאם לבקשות שקיבלנו. הזכירו כאן את תרסיסי הצבע אנחנו מעוניינים כאן להגדיר בפרט מכס מיוחד לתרסיסי שמן ולקבוע עליו פטור ממס קניה ופטור מבלו. ביקשו מאתנו גם על משחות סיכה וגם השתכנענו לפטור את המוצר הזה. וכמו שאמרתי אלו מוצרים שאנו מעוניינים להכניס לצו הפטור ואנחנו נצטרך לקבל את אישור הוועדה ולאחר מכן להחתים את שר האוצר. ברגע שיכולנו לעשות צווים שמקלים על התעשיה ללא אישור מוקדם של וועדת הכספים אז עשינו את זה וככה עשינו בחודש אוגוסט, החתמנו את שר האוצר על צו שעזר לכל תעשיית המחזור, לגבי מחזור של תחליפי דלק שמייצרים מהם מדללי צבע ונתנו להם פטור בלבד שיש להם עד 25% תחליפי דלק בתוך המוצר".
לאור הדברים והביקורת הרבה מצד התעשיינים והתלונות הרבות על אופן המיסוי, קרא היו"ר ח"כ משה גפני לאנשי רשות המיסים לחדרו בתום הדיון: "אני מבקש שתבואו אלי לחדר, אני מבקש שתשנו גישה, זה לא ימשך כך, אתם צריכים למצוא פתרון כולל, אנחנו צריכים לעודד את התעשיה המקומית, וזה לא יכול להיות בצורה הזו. נמשיך את הדיון כשתביאו את רשימות הפטור".

תאריך:  25/01/2023   |   עודכן:  25/01/2023
+בצה"ל בוחנים העלאת ההשתתפות בשכר הדירה לחיילים בודדים
13:41 25/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לראשונה צה"ל הודיע היום בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות כי בכוונתו להגדיל את כספי הסיוע כך שהמענק החודשי יעמוד על סכום של בין 1,700 ל-1,900 שקלים בחודש

סא"ל סיטבון. ערים לתנאי יוקר המחיה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ח"כ ביטן לאוצר: לתת פטור ממס לרשויות על הדיבידנדים
12:52 25/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ביטן: "כיום נערמים כספים בתאגידי המים והחוק מונע מהרשויות לקבל אותם כדיבידנד. הרשויות נפגעות מזה ורשות המים משתמשת בזה כשוט לקידום התאגוד האזורי. בסופו של דבר אחרי הרבה מו"מ לא הושגה הסכמה. לכן ביקשתי מהיועמ"ש שינסח הצעת חוק"

ביטן. "להגיע לפשרות בתוך שבועיים"[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+עד לתיקון חוק הנכים: השתתפות משהב"ט בדמי הביטוח תישאר 37.5%
11:29 25/01/23  |  מירב ארד

שר הביטחון יואב גלנט ויו״ר ועדת העבודה והרווחה ח״כ ישראל אייכלר סיכמו לפעול לתיקון חוק הנכים בנושא השתתפות בדמי הביטוח במושב הכנסת הנוכחי. עם עדכון החוק והתקנת תקנות מתאימות יגדל שיעור ההשתתפות של משרד הביטחון בדמי הביטוח הסיעודי של נכי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה ל-50 אחוזים החל מה-1.4.23.
בשלב זה, עד לתיקון כאמור, ועדת העבודה והרווחה תאשר את התקנות שהונחו ע״י שר הביטחון גלנט, להגדלת סכום הניכוי עבור דמי הביטוח הסיעודי, ובהתאם השתתפות משרד הביטחון בדמי הביטוח תשאר בשיעור של 37.5 אחוזים מסך התשלום, למרות התייקרות דמי הביטוח.

+ועדת הכנסת מאיישת שש ועדות מיוחדות
09:46 25/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מחלוקת מול רע"ם על סמכויות הקמת הוועדה לענייני החברה הערבית מעכבים את הקמתה  ▪  אושרו מועדי הכנסים במושב הראשון והשני של הכנסת ה-25

ח"כ אליהו רביבו בסיור בכלא איילון [צילום: אליסף רובינשטיין]
+שווי נכסי קרן העושר הגיע ל-612 מיליון דולר
00:33 25/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החשכ"ל יהלי רוטנברג: בקרן פועלים אנשים מקצועיים וייקח זמן עד שיראו תשואות  ▪  חברת ועדת ההשקעות, פרנסואז בן צור: הקרו היא דוגמה לתכנון ארוך טווח במדינה  ▪  ליברמן; אם יש תשואה חיובית, המשמעות היא שנעשית עבודה טובה ופעילות הקרן יעילה

רוטנברג. אופק ארוך טווח של 50-40 שנה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ועדת העבודה דנה במצבם של ניצולי השואה והדור השני
22:14 24/01/23  |  עידן יוסף

ועדת העבודה והרווחה דנה במצבם של ניצולי השואה, ובני הדור השני הסמוכים לשולחן הוריהם עקב מוגבלות פיזית או נפשית. יו"ר הוועדה, ח"כ ישראל אייכלר, דיבר בלהט על המשמעות ההיסטורית של הנצחת השואה והדגיש את חובתה של המדינה לעמוד לצד ניצולי השואה בכל שיידרש. הוא הדגיש את חשיבות השמירה על הזהות והמורשת היהודית של הניצולים וצאצאיהם, והפציר בציבור למסור לילדיהם את שמות הסבים והסבתות שלהם בגאווה.
היועצת המשפטית של הרשות לזכויות ניצולי השואה, גליה אריכא, הדגישה את מחויבות הרשות לזכויות החברתיות והבריאותיות של הניצולים ויקיריהם. סגן השר אורי מקלב, האחראי על הרשות לשיקום ניצולי שואה, שיבח את פעילות הרשות והודיע כי יקדם את הצעת הסיוע לילדי הניצולים הזקוקים לתמיכה. בתום הדיון הודיע היו"ר כי הוועדה תקיים דיונים מהירים לקידום הנושא לרווחת ניצולי השואה.

+אחרי שנתיים וחצי של שיתוק: ועדת האתיקה מחדשת פעילותה
20:47 24/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בראש הוועדה יעמוד ח"כ ינון אזולאי וחבריה יהיו עמית הלוי, פנינה תמנו שטה ומאיר כהן

אזולאי. יו"ר הוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+תוקפן של תקנות שעת חירום ביהודה ושומרון הוארך בחמש שנים
20:18 24/01/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (יהודה והשומרון - שיפוט בעבירות ועזרה משפטית), התשפ"ג-2023. בקריאה השלישית תמכו בהצעה 39 חברי כנסת מול 12 שהתנגדו.
יוארך בחמש שנים נוספות את תוקפן של התקנות. ההסדרים הכלולים בתקנות נוגעים בעיקרם לסמכויות השיפוט של בתי המשפט בישראל כלפי ישראלים שעברו עבירות באזור יהודה ושומרון או בשטחי הרשות הפלשתינית, לסמכויות הרשויות בישראל לבצע בישראל עונשים ומעצרים שהוטלו על-ידי השלטונות הצבאיים באזור, וכן לאפשרות לבצע באזור צווים ועונשים שהוטלו בישראל על תושב האזור.
התקנות מחילות באופן פרסונלי חוקים ישראלים על ישראלים המתגוררים באזור, והן נועדו להסדיר את מכלול מתן העזרה המשפטית בין ישראל לבין הגורמים המוסמכים ברשות הפלשתינית.

+מיקי לוי הגיע להפריע למסיבת העיתונאים של השר וסולק
19:34 24/01/23  |  עידן יוסף

אירוע חריג במסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי והמפכ"ל: מאבטחים ביקשו מח"כ מיקי לוי שהגיע במפתיע כדי להפריע, לעזוב את המקום בטענה שמדובר באירוע סגור. לוי, יו"ר ועדת הביקורת בכנסת, החזיק בידו את דוח המבקר נגד המשטרה על שומר חומות יום אחרי שבהוראת השר המפכ"ל לא הגיע לדיון אליו הוזמן אתמול, והתפרץ לעבר רב-ניצב קובי שבתאי.
לוי: ״אם השר מסרב לשלוח את המפכ״ל לכנסת, הכנסת תגיע לשר. הזלזול שהפגין השר בן-גביר בריבון שאמור לפקח על פעולות הממשלה, בלתי מתקבל על הדעת. גם אם יושב-ראש הכנסת אוחנה אדיש לכך, לא נאפשר לדרוס את הכנסת״.

+ועדת החוץ והביטחון קיימה דיון חסוי על הזירה האירנית
18:01 24/01/23  |  איציק וולף

ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, קיימה היום דיון חסוי בו קיבלו חברי הוועדה עדכון מודיעיני-מבצעי.
חברי הוועדה שמעו את הערכת המודיעין העדכנית לגבי הזירות השונות, על הפעילות המבצעית - התקפית והגנתית - בגזרות השונות ועל מגמות עיקריות צפויות בכל זירה בשנת 2023. עיקר הדגש בדיון ניתן לזירה האירנית ולזירה הפלשתינית.
בין הגורמים שסקרו בפני הוועדה היו ראש מרחב ירושלים, יהודה ושומרון בשב"כ, גורמי המחקר והמבצעים בצה"ל, גורמי מודיעין בכירים מהמוסד ועוד.

+"כפיית מכירה של כאל תוביל לעליית מחירים"
17:44 24/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים דנה בתקנות המבקשות להפריד את פעילות כאל מבנק דיסקונט  ▪  מנכ"ל הבנק, אורי לוין: צעד רגולטורי קיצוני, החלטה שגויה ציבורית וצרכנית והימור מסוכן

מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין [צילום: דוברות בנק דיסקונט]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי סביון / Miri Savion  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שקל ושות', משרד עורכי דין / Shekel & Co, Law Office  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התעשיה מגיבה לרפורמת מיסוי השמנים והממסים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
בראש הוועדה יעמוד ח"כ ינון אזולאי וחבריה יהיו עמית הלוי, פנינה תמנו שטה ומאיר כהן
איציק וולף
ועדת הכספים דנה בתקנות המבקשות להפריד את פעילות כאל מבנק דיסקונט    מנכ"ל הבנק, אורי לוין: צעד רגולטורי קיצוני, החלטה שגויה ציבורית וצרכנית והימור מסוכן
עידן יוסף
יועמ"ש מערכת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר: "מדוע הוחלט לבצע תיקון דרך חוק יסוד: השפיטה ולא בדרך המלך של חקיקת חוק יסוד: החקיקה? האם הסיבה לכך היא שכינונו של חוק יסוד חדש אורך זמן רב יותר?"    יו"ר ועדת החוקה: "חוק יסוד חקיקה אמור לעסוק בשאלת סמכויות הכנסת כגוף מחוקק. חובתנו להגביל את סמכויות השופטים, להבהיר להם את הקווים במסגרתם הם אמורים לפעול. זו חובתנו כאשר יש רשות ששוכחת את מקומה"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה את תיקון תקנות התקשורת העוסקות בעבודתה של הוועדה המייעצת לשר התקשורת לטיפול בבקשות פטור מחובת פריסה אוניברסלית
עידן יוסף
ניתנה אפשרות לסיעות קטנות של עד 3 ח"כים לעשות שימוש בהסדר הנורבגי    בוטלה התקרה של 5 חברי הכנסת מכל סיעה    החוק גם אוסר על התפטרות מהכנסת במהלך בחירות או ממשלת מעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il