X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ד"ר אלכס קומן כינה את יזמת הנדל"ן ענבל אור "פצצונת מין" משום שמראה והצלחתה מקפיצים לו את הפיוז כגבר על שוביניסט
▪  ▪  ▪
גם טובת-מראה וגם מצליחה - מרגיזה את ד"ר קומן. ענבל אור
גברבר מתוסכל יקרוץ להן באופן סקסיסטי כשהן באות מוכנות כראוי לדיון מקצועי. קל יותר להתמודד עם אישה מצליחה ונבונה כשאתה מנמיך אותה לעמדת האובייקט המיני. כשאין לך טיעון מקצועי אינטליגנטי, זה הזמן לנעוץ מבט במחשוף

לא ממש היינו זקוקים לד"ר אלכס קומן כדי להיווכח, שוב, שתואר דוקטור אינו מעיד על חוכמה או תבונה מינימלית. בכלל, תואר אוניברסיטאי מעיד, מקסימום, על כך שבעליו נרשם, שילם ועמד בבחינות בהצלחה. באוניברסיטות עדיין לא פתחו פקולטה לאנושיות וטוב טעם. גם פקולטה לטוב לב ונדיבות עדיין איננה בנמצא. אז בינתיים ועד שיפתחו פקולטות כגון אלה, בואו נסכים שקומן הוא כישלון מוחלט במונחים שיכולים היו להיות מדדי הצלחה בפקולטות המוצעות לעיל. אגב, קומן, מסתבר, הינו בוגר אוניברסיטה שקרויה על שם הגורו בעולם הניהול, פיטר דרוקר. יותר מכך, לא בטוח שגם בפרמטרים של הצלחה הנהוגים בעולם העסקי, קומן היה מודל לחיקוי. אלו שמצליחים לא נזקקים ללמד במכללות. בדרך כלל.
מה ראה קומן בענבל אור, מנכ"ל חברת אור סיטי נדל"ן, שגרם לו לכנות אותה ביום ראשון האחרון בתוכנית "לילה כלכלי" (ערוץ 10) בכינוי "פצצונת מין"? מה הקפיץ לו את הפיוז? לא היו אלה דבריה של אור בדבר קבוצות הרכישה. אור דיברה בהיגיון, באסרטיביות ובבהירות. בלי קשר להסכמה או לאי-הסכמה עם התופעה המעניינת של קבוצות רכישה, הופעתה הייתה מרשימה ודבריה היו לעניין. אז מה בכל-זאת גרם לקומן להלעיז על אור? ועוד בשידור חי? התשובה ברורה לכל אישה שבעוונותיה מצליחה לא רק להיראות טוב אלא גם מצליחה בעסקים. גם יפה וגם מנכ"לית - זה כבר מוגזם. גם טובת מראה וגם עושה הרבה כסף - זה בכלל מרגיז נורא. נשים רבות, שניחנו בחזות אטרקטיבית ומקפידות על מראה מטופח - מכירות את התופעה. שוביניסט מר נפש כבר ידאג להחמיא להן על המראה במקום על המאזנים הכספיים. גברבר מתוסכל יקרוץ להן באופן סקסיסטי כשהן באות מוכנות כראוי לדיון מקצועי. קל יותר להתמודד עם אישה מצליחה ונבונה כשאתה מנמיך אותה לעמדת האובייקט המיני. כשאין לך טיעון מקצועי אינטליגנטי, זה הזמן לנעוץ מבט במחשוף.
כשהאישה מולך מאיימת על הצלחתך, כל ביטוי שאינו פוליטיקלי קורקטי בא בחשבון ככלי זין.

טיפ לד"ר קומן

וטיפ קטן לקומן שבחר להתייחס ברשעות למראה החיצוני המשובב של גברת ענבל אור: המשקפיים המצחיקים שלך הם ממש, אבל ממש, "פצצות לגבות"!

נדרשת התערבות בתופעת ה"קומניה"

קומן איננו, כמובן, השוביניסט גס הרוח היחיד בחברה הישראלית. רבים כמותו מסתובבים לצערנו, בחוגים מכובדים עטויי מסכות, חלקן לובשות צורה של תארים מכובדים מאוניברסיטות יוקרתיות. הבעיה נעוצה לא רק בהם, אלא גם במכחישי התופעה. אלה שמתייחסים אליה בסלחנות, כאל קוריוז. אלה שמנסים להבין ולנהוג בסלחנות. אלה שמסתפקים בהתנצלות.
בפעם הזו אין די בהתנצלות. הדברים נאמרו אל מול האומה. כבודה של אור, ויחד עימו כבוד המגדר - נרמסו בלשון מצוחצחת ומעוררת קבס. שדולות הנשים בוודאי יעשו את שלהן. אבל אין די בזאת. תופעת ה"קומניה" מבקשת ובדחיפות את התערבות רשות השידור והאקדמיה:
בראש ובראשונה ערוץ 10 שחטא לגברת אור פעמיים. פעם ראשונה בכך שלא הוריד את קומן מיידית משידור ולא פרסם התנצלות באותו ערב. המגיש, שרון גל, אומנם שאל את קומן מדוע המראה של גברת אור רלוונטי לדיון, אבל זה היה מעט מדי וחלש מדי. פעם שנייה בתגובתו המינורית ואף המגוננת של הערוץ שנוסחה בזו הלשון: "לעיתים אכן קשה לשלוט בלשונו של ד"ר אלכס קומן, שהינה תמיד על דרך ההומור וללא כוונה לפגוע"...? לערוץ 10 יש כנראה מושגים מוזרים על הומור. אותי, אגב, זה ממש לא הצחיק. ובאשר לפגיעה מעניין מה היה אומר מנכ"ל הערוץ אם היו מכנים אותו בשידור חי "פצצון מין"...! כוונותיו הנסתרות של קומן ממש לא צריכות לעניין את ענבל אור בפרט ואת ציבור הנשים בכלל. אדם שמתבטא בצורה מעוררת שאט נפש אינו ראוי להמשיך ולהיות מרואיין ברשת שידור המכבדת את קהל הצופים והצופות.
גם האקדמיה מתבקשת להגיב. התואר ד"ר, שבו מתהדר קומננו, ניתן לו על-ידי הגוף הזה. ובזכותו, אגב, הוא גם עולה לשידור. קומן, המלמד במכללה האקדמית תל אביב-יפו, מהווה סכנה ממשית לסטודנטים ובמיוחד לסטודנטיות הלומדות בשיעוריו. מוסד אקדמי המכבד את עצמו צריך לפטר לאלתר מרצה המבזה בלשון גסה את המין הנשי.

תאריך:  25/03/2010   |   עודכן:  25/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פצצות לגבות
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אורנה יקרה
אסף בן דור  |  25/03/10 16:58
2
RealEstate developers
jojo1976  |  25/03/10 17:19
3
גברת אבני נסחפת. אני יכול
פישלזון  |  25/03/10 17:56
4
על הופעה ומקצועיות;
ירון זכאי  |  25/03/10 19:35
5
גם אני
אל בז  |  26/03/10 08:38
6
לא כל כותב מאמר נחן בחוכמה
סטודנט קומני  |  17/04/10 23:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונה אזוב
פסח, חג האביב, הניקיונות, החופשות והארוחות הבלתי נגמרות, הוא גם חג שכרוך בלא מעט הוצאות    כיצד לנהל נכון את ההוצאות ואיזה סיוע ניתן לקבל מהבנק? וגם - מתכון טעים במיוחד לחרוסת
רו"ח חננאל ובר
החמץ התופח מסמל את הגאווה של חברה הישגית "מתקדמת", ורק ביטול החמץ והגאווה מאפשר להתחיל את התהליך הנדרש של ענווה
ארנון אופנהיימר
השימוש במנוע חוקה משלים את הפתרון ומאפשר להוציא את הלוגיקה העסקית מתוך תוכניות המקור ולהעביר מידי התוכניתנים את ניהול החוקה לידי מומחה עסקי
מני ישי
מלאכת המשכן לא תמיד נעימה היא ואף על-פי כן, חובה היא על כל הכוהנים    מדוע? ומה חשיבותה של עבודה זו?
ד"ר אברהם בן-עזרא
במאבק לגיטימי, אך משיקולים זרים, של ציבור היזמים והקבלנים מול הוראות התקנות והתקנים, ונוכח התקפלות מחוקק המשנה, שונו הוראות ותקנות בכיוון של גריעה הדרגתית ומתמשכת באיכות המגורים וברמת הבנייה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il