X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קרעי. לא מוותר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
"קרעי לא חדל ממזימותיו הרעות והאובססיביות"
ועד עובדי התאגיד תוקף את כוונת שר התקשורת להכניס לחוק ההסדרים את סגירתן של 3 תחנות רדיו עם האזנה מועטה הוועד נערך לפעולות חירום במהלך השבוע הקרוב

ועד עובדי תאגיד השידור הציבורי פרסם (יום ו', 24.2.23) הודעה המביעה את דאגתם מפוטרת פיטורים של מאות עובדים, שכן שר התקשורת שלמה קרעי מנסה לפגוע בתאגיד השידור הציבורי. הוועד קורא לממשלה לעצור את מזימותיו הרעות, האובססיביות וחסרות ההיגיון, כלשונו, של קרעי לדחוף את הפגיעה בתאגיד לתוך חוק ההסדרים.
לפי דיווח בדה מרקר, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' צפוי לחזור בו מתמיכתו בבכירי המשרד ולאשר את הכללת חוק של קרעי בחוק ההסדרים. התוכנית של השר כוללת הפקעת שלוש תחנות רדיו מהתאגיד, תחנות עם מעט מאזינים, והעברתן לשוק הפרטי, וכן איסור על התאגיד לשלב פרסומות וחסויות. בתאגיד הבהירו כי מהלך זה יביא לפיטורי 100 עובדים.
ההתנגדות להכללת תוכניתו של קרעי בחוק ההסדרים באה מצד היועץ המשפטי של משרד האוצר, אסי מסינג, שהבהיר כי לא נערכה עבודת מטה לפני גיבוש סעיפי החוק. גם ראשי התאגיד דחו ניסיונות מצד קרעי להתערב כלשונם בתכני השידור, בטענה שהוא מנסה להיות צנזור.
הוועד הודיע שהוא נערך לפעולות חירום במהלך השבוע הקרוב למניעת הרס השידור הציבורי. ההצבעה על חוק ההסדרים צפויה להתקיים ביום ראשון, והוועד קורא לממשלה ולחבריה לפעול למניעת יישום התוכנית המזיקה כדבריו של קרעי.
תאגיד השידור הציבורי הוא גוף מצליח, פורץ דרך, חדשני, מגוון ואהוב על הציבור הרחב, והוועד מחויבת להגן עליו מפגיעה - נמסר בהודעה מטעם הוועד. לפיטורים הפוטנציאליים של מאות עובדים והפקעת תחנות רדיו מהתאגיד תהיה השפעה הרסנית על התאגיד ועובדיו, והוועד קורא לממשלה לפעול לאלתר על-מנת למנוע זאת.

תאריך:  24/02/2023   |   עודכן:  24/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"קרעי לא חדל ממזימותיו הרעות והאובססיביות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
יו"ר התאגיד ומנכ"ל התאגיד השיבו למכתב ששלח שר התקשורת ובו טען להטיה פוליטית בסיקור הרפורמה המשפטית וטענו להתערבות פוליטית    ציינו כי התאגיד לא קיבל מכתב מסוג זה מאף שר תקשורת מאז הקמתו
עידן יוסף
שר התקשורת שיגר מכתב לחברי מועצת התאגיד, בטענה כי תאגיד השידור הציבורי מפר את הוראות חוק השידור הציבורי באופן סיקור הרפורמה המשפטית    הביא מספר דוגמאות מתכני התאגיד בנוגע לרפורמה המשפטית, כפי ששודרו לאחרונה, שמהם עולה כי התאגיד "רומס ברגל גסה את חובתו החוקית ופוגע קשות באינטרס הציבורי שבשמו הוא מתיימר לשדר"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה ביקש מנציגי משרד התקשורת למצוא 3 תדרי רדיו חדשים שיאפשרו למנוע סגירת תחנות הרדיו של התאגיד, אך משרד התקשורת הבהיר שאין משאבים פנויים    נציג התאגיד: הפתרון לתדרים הוא מעבר לרדיו דיגיטלי
עידן יוסף
יאיר כץ מוועד עובדי תע"א הודיע שיתנגד לסגירת 3 תחנות הרדיו של התאגיד    השר קרעי בטוויטר: "מי שואל אותו?" כץ הגיב הגיב בציוץ נוסף שבו כתב "אדוני השר, שתה כוס מים"
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il