X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גלית אלטשטיין. ניקוי אורוות [צילום: יוטיוב]
המפקדת היוצאת: "גלי צה"ל היא ארגון נשי"
גלית אלטשטיין אומרת כי השיגה את רוב ככל יעדיה בתחנה ללא קשר לשינויים בממשלה או לכיוון אליו נושבת הרוח בטוויטר" עוקצת את קודמיה: "בהיבט התקציבי, גל״ץ סיימה את שנת 2022 מאוזנת, בניגוד לשנים קודמות" "עשינו כמיטב יכולתנו לייצר סביבת עבודה בטוחה יותר עבור אזרחים וחיילים כאחד"

גלית אלטשטיין, המפקדת היוצאת של גלי צה"ל, פורשת מתפקידה לאחר שנה וחצי, לטובת מינויו לתפקיד של העיתונאי דני זקן. באיגרת פרידה למפקדים ולצוות הנהלת התחנה היא משרטטת את האתגרים שניצבו בפניה עם כניסתה לתפקיד, בהם ליקויים ואי-סדרים בלוח השידורים, פערים בזירות הדיגיטליות ופערים בבית פנימה - המבנה בו שוכן התחנה. עם זאת, היא גם מדגישה את ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בהנהגתה, בעיקר בחיזוק עמוד השדרה המקצועי של התחנה ומתן ערך מוסף לצה"ל.
אלטשטיין מציינת כי התחנה הגדילה משמעותית את היקף כוח האדם מכל המגזרים, וגייסה שורה מכובדת של עיתונאים, אנשי תקשורת ואנשי תוכן מרקעים מגוונים ושונים. זה, לדעתה, משמעותי במיוחד בתקופה שבה ישראל נמצאת במחלוקת עמוקה והשידור הציבורי מאוים, כלשונה. אלטשטיין מדגישה את החשיבות של עמוד שדרה מקצועי חזק ומוצק, המספק "מצפן מקצועי שצריך לעמוד לנגד עינינו, ללא קשר לשינויים בממשלה או לכיוון אליו נושבת הרוח בטוויטר".
"יעדי השידור והתוכן כללו התכנסות לגבולות הגזרה המתבקשים מגלי צה"ל כתחנת שידור ציבורית וצבאית, מתן דגש ובולטות למקצועיות, הישגיות, יצירתיות, וחדשנות, חיזוק וביסוס עמוד השדרה המקצועי של התחנה, מתן ערך מוסף לצה״ל והפחתת עיסוקם של לובשי מדים בפוליטיקה. לשמחתי רובם ככולם הושגו", כתבה.
היא טוענת כי בהובלתה, גלי צה"ל וגלגלצ עשו צעדים משמעותיים גם בזירה הדיגיטלית, השיקו ישומון חדש ועבדו באינטנסיביות על מחלקה דיגיטל שאמורה להוות ראש חץ משמעותי לקידום התחנה. בנוסף, החלה התחנה בשיפוץ מקיף והיסטורי של האולפנים, תוך התמקדות ביצירת סביבת עבודה בטוחה יותר עבור אזרחים וחיילים כאחד.
עוד מציינת אלטשטיין כי "גל"צ היא ארגון נשי", בין היתר בשל ריבוי החיילות המשרתות במקום. לדבריה, עשתה מאמצים משמעותיים להקשיב להם וליצור סביבת עבודה שבה יוכלו להתמקד במימוש עצמי.
היא הוסיפה כי "בכל הנוגע לתוכנית העבודה, היא יושמה כמעט במלואה, כשבהיבט התקציבי, גל״ץ סיימה את שנת 2022 מאוזנת, בניגוד לשנים קודמות".
עזיבתה של אלטשטיין מגיעה בתקופה של סערה משמעותית עבור השידור הציבורי בארץ, כאשר רבים מודאגים מעתיד גלגלצ וגלגלצ. אולם ממכתבה של אלטשטיין עולה כי התחנה בידיים טובות, מקצועיות וחזקות, וכי המפקד החדש יוכל להוביל אותה בבטחה.

תאריך:  28/02/2023   |   עודכן:  28/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלי צה"ל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפקדת היוצאת: "גלי צה"ל היא ארגון נשי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הגיע הזמן שגלי צה"ל יחזור לשרת
חשדנית  |  28/02/23 18:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
לאחר הודעת הפרידה שלה מן הערוץ והודעת המעבר לתאגיד, הודו לחסון בחדשות 13 על "שנים של עבודה משותפת ועשייה עיתונאית"
עידן יוסף
ועד עובדי התאגיד תוקף את כוונת שר התקשורת להכניס לחוק ההסדרים את סגירתן של 3 תחנות רדיו עם האזנה מועטה    הוועד נערך לפעולות חירום במהלך השבוע הקרוב
עידן יוסף
יו"ר התאגיד ומנכ"ל התאגיד השיבו למכתב ששלח שר התקשורת ובו טען להטיה פוליטית בסיקור הרפורמה המשפטית וטענו להתערבות פוליטית    ציינו כי התאגיד לא קיבל מכתב מסוג זה מאף שר תקשורת מאז הקמתו
עידן יוסף
שר התקשורת שיגר מכתב לחברי מועצת התאגיד, בטענה כי תאגיד השידור הציבורי מפר את הוראות חוק השידור הציבורי באופן סיקור הרפורמה המשפטית    הביא מספר דוגמאות מתכני התאגיד בנוגע לרפורמה המשפטית, כפי ששודרו לאחרונה, שמהם עולה כי התאגיד "רומס ברגל גסה את חובתו החוקית ופוגע קשות באינטרס הציבורי שבשמו הוא מתיימר לשדר"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה ביקש מנציגי משרד התקשורת למצוא 3 תדרי רדיו חדשים שיאפשרו למנוע סגירת תחנות הרדיו של התאגיד, אך משרד התקשורת הבהיר שאין משאבים פנויים    נציג התאגיד: הפתרון לתדרים הוא מעבר לרדיו דיגיטלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il