X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גולדקנופ בסיור בגשם
גולדקנופ בוחן הקמת ישוב חרדי ליד חצור הגלילית
היישוב צפוי לקום במתכונת היישוב קוממיות בסיור של שר השיכון בגולן בחן דרכים להגברת ההתיישבות והפיתוח ברמת הגולן היישוב מטר צפוי לאכלס כ-2,000 משפחות וממתין לאישור הממשלה
עם ראש המועצה האזורית גולן חיים רוקח

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופ, ערך סיור (יום ג', 14.3.23) בגליל וברמת הגולן, במהלכו דן באפשרות להקים יישוב כפרי ראשון לציבור החרדי. הסיור, שנערך עם מנכ"ל המשרד, יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י, ינקי קווינט, מנהלי השטח במשרד הבינוי והשיכון וראש המועצה האזורית גולן חיים רוקח, נועד לבחון דרכים להגברת ההתיישבות והפיתוח ברמה.
השר החל את הסיור ביישוב החדש "רמת טראמפ", שהוקם על-ידי ממשלת נתניהו הקודמת בהרי הגולן כמחווה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ על הכרתו הפומבית בריבונות ישראל ברמת הגולן. במהלך הביקור הציג ראש המועצה את חזונו להרחבת היישוב ולקליטת מאות משפחות חדשות המעוניינות להצטרף ליישוב הקהילתי החדש.

בשלב הראשון יאכלס היישוב ב-100 משפחות. השר גולדקנופ הסכים כי הגברת ההתיישבות והרחבת הפיתוח בצורה משמעותית ברמת הגולן היא משימה אסטרטגית המחזקת את אחיזתה של ישראל בקרקע.
השר וראש המועצה המשיכו לאזור בו יוקם היישוב החדש 'מטר', היישוב הרביעי שהוקם מתחילת כהונתו של גולדקנופ. מטר צפוי לאכלס כ-2,000 משפחות וממתין לאישור הממשלה.

במהלך הסיור הודיע גולדקנופ לראש המועצה כי הוא בוחן יחד עם צוות מקצועי מהמשרד הקמת יישוב כפרי ראשון בעל אופי חרדי. המיקום המובן מאליו הוא מעל עמק החולה ליד חצור הגלילית, שבה קהילה חרדית גבוהה, כשהדגם זהה ליישוב קוממיות.
הסיור כלל גם ביקורים במוסדות חינוך ומתחמי תעסוקה, במהלכו הציג ראש המועצה תוכניות להגדלת היצע המשרות במועצה במטרה למנוע הגירה שלילית ולמשוך אוכלוסייה צעירה. הסיור הסתיים בבית הכנסת העתיק בעין קשתות, שנבנה בתקופת המשנה והתגלה בדרום רמת הגולן ליד מושב נטור. בית הכנסת העתיק הוא אחד המפוארים והחשובים מתקופה זו שנמצאו בארץ ישראל.

תאריך:  14/03/2023   |   עודכן:  14/03/2023
+תוספת של 15 מ"ש לתמיכה במזון לחג הפסח למשפחות קשות יום
10:35 15/03/23  |  מירב ארד

שר הרווחה יעקב מרגי בישר (יום ד') בוועדה לצמצום פערים חברתיים בפריפריה: במענה לבקשת יו"ר הוועדה ח"כ בצלאל,יתווספו השנה 5 מיליון שקלים לתקציב "קמחא דפסחא" שניתן לעמותות. מדובר תוספת של 50% ביחס לשנים הקודמות. בנוסף, לכרטיסי המזון שניתנים לכ-36 אלף משפחות במסגרת המיזם לביטחון תזונתי יתווספו 300 שקלים נוספים לקראת החג, בסך כולל של כ-10 מיליון.

+"ארגון שמאלני": השר בן-גביר ביטל תקצוב לתוכנית של הג'וינט
22:17 14/03/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר ביטל לאחרונה תקצוב של תוכנית למאבק באלימות ובפשיעה במגזר הערבי, בגלל שארגון הג'וינט מפעיל את התוכנית כקבלן משנה של משרדו. בדיון בנושא כינה השר את הג'וינט "ארגון שמאלני".
התוכנית "עוצרים את הדימום" היא חלק מהחלטת הממשלה 549, המחייבת את המשרד להפעיל תוכנית שכזו. היא פועלת בשנה האחרונה בשבע רשויות ערביות ומטרתה שיתוף פעולה של גורמים בקהילה כהשלמה לפעילות של רשויות אכיפת החוק. מלשכתו של בן-גביר נמסר: "השר בוחן את כל העברות הכספים במשרד וחלוקת התקציבים" (כאן חדשות).

+השר קרעי מנסה להחליף את יו"ר הדואר
19:21 14/03/23  |  עידן יוסף

שר התקשורת שלמה קרעי זימן את מישאל וקנין לפגישה שבה הודיע ליו"ר הדואר על כוונתו לפטרו. קרעי ניסה למנות שלושה דירקטורים מטעמו בחברת הדואר כדי להבטיח את הצלחת המהלך, אך נבלם ע"י סמוטריץ' לאור התנגדות צמרת האוצר.
וקנין אמר לשר בתגובה כי המהלך מנוגד לדין, עומד בניגוד לטובת החברה ועלול להביא לקריסת מהלך ההבראה וההפרטה של החברה שהוא והמנכ"ל לרון מובילים, שכן מהלך כזה יביא להתפטרות של המנכ"ל וחלק מחברי ההנהלה (כלכליסט).

+בוטלה ההצעה להוספת מע"מ על שירותי תיירות
14:17 14/03/23  |  מירב ארד

ועדת השרים לענייני תקציב החליטה פה אחד להוציא (יום ג') מחוק ההסדרים את ההצעה להוספת מע"מ על שירותי תיירות. השר כץ: "אני מודה לכל מי שתמך בבקשתי לבטל את הגזרה שהייתה מנחיתה מכה קשה על תעשיית התיירות. נביא תקציב ראוי".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולדקנופ בוחן הקמת ישוב חרדי ליד חצור הגלילית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יפה. בהצלחה ל"ת
חשדנית  |  14/03/23 21:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
שר התקשורת שלמה קרעי מתכוון למנות את מימון שמילה לתפקיד המנכ"ל בפועל, ולא למנכ"ל קבוע    ל-News1 נודע כי המהלך נועד על-מנת לסלול את מינויו לתפקיד המנכ"ל של המועמד שלו אלעד מלכא שיתמנה בינתיים למשנה למנכ"ל
עידן יוסף
ח"כ שמחה רוטמן הגיש הצעת חוק להקמת צוותי התערבות במשבר למתן מענה ראשוני ורך יותר במצבי משבר נפשי    הצוותים יפעלו בפריסה ארצית לאחר קבלת קריאה ממוקד הארצי לסיוע נפשי ויתווכו בין הנקלע למשבר לבין מערכות הטיפול, בקהילה או בבית החולים לצורך קבלת טיפול
מירב ארד
ביקר את החלטתה להקפיא את הדחת ניצב עמי אשד: "מישהו אחר מלבד הממשלה יפקח על שמירת החוק והסדר?    על המגעים לפשרה בנושא הרפורמה אמר: "הקריאות החוזרות ונשנות שלנו להידברות לא זכתה לשום מענה מהאופוזיציה"
מירב ארד, איציק וולף
עוד סיכם בן-גביר עם הליכוד כי חוק החסינות יידחה לשבוע בלבד בשבוע במטרה לבצע בו כמה שינויים ולהביא להביא מומחה למשפט בינלאומי כדי שיתן את חוות דעתו
איתמר לוין
דחייה של חודש בדיון בוועדת השרים לחקיקה לאחר אזהרתה של מיארה: הצעתו של צביקה פוגל תסכן את אנשי כוחות הביטחון בהליכים פליליים בינלאומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il