X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם ארגוני המגזר השלישי הוזמנו
קרעי מקים צוות בין משרדי למוגנות ילדים ברשת
הצוות יפעל למציאת פתרונות חדשניים לסינון תכנים במכשירי הסלולר הפוגעים בילדים ובבני נוער המטרה: מאבק בבריונות ברשת ובפרסומים פוגעניים שילדים ובני נוער נחשפים אליהם, והפיכת הרשת למקום בטוח יותר

שר התקשורת שלמה קרעי שלח (יום ה', 30.3.23) מכתבים לשרים בממשלה, והזמין אותם להצטרף אליו להקמת צוות בין-משרדי לבחינת מוגנות ילדים ברשת. הצוות יפעל לזיהוי ומיפוי כלים אסדרתיים וטכנולוגים לסינון תכנים במכשירי הסלולר, תוך בחינת העבודה שנעשתה בממשלה בתחום זה עד עתה, ובמטרה לאפשר חסימה משמעותית של תכנים פוגעניים. הצוות יבחן את הדרכים בהם ניתן להנגיש כלים לסינון תכנים פוגעניים במכשירי הסלולר באופן יעיל ונרחב.
במשרד התקשורת אומרים כי לאור החשיבות הלאומית בקידום ההגנה על ילדים ובני נוער ברשת האינטרנט, העלייה המתמדת במקרי פגיעה בילדים באמצעות רשת האינטרנט, ובהמשך לפעילות הממשלה בנושא, החליט השר להקים את הצוות ושלח הזמנות הצטרפות לשר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר, לשר החינוך יואב קיש, לשר המשפטים יריב לוין, לשר הרווחה יעקב מרגי ולמ"מ שר הפנים מיכאל מלכיאלי.
"הילדים והנוער מבלים זמן רב בשימוש ובצפייה ברשתות במכשרי הסלולר, וחלק לא מבוטל מחייהם החברתיים והרגשיים כיום, מתנהל באופן וירטואלי", אמר קרעי. "לצד היתרונות הרבים של רשת האינטרנט המאפשרת קידמה, התפתחות טכנולוגית וצמצום פערים חברתיים, היא מהווה גם פתח לרעות חולות ומזמנת סכנה אמיתית לילדינו. אני מזמין את כל הגורמים הנוגעים בדבר, כולל ארגוני מגזר שלישי, שלמעשה הציפו בפניי את הנושא הכאוב הזה, להיות שותפים בתהליך לשיפור המוגנות של ילדים ובני נוער ברשת, על-מנת להנגיש כלי סינון לכל הורה לטובת בטחונם ורווחתם של ילדי ישראל".

עדכון תקופתי - קטינים במרחב המקוון, פברואר 2022 / סקירה
עדכון תקופתי של המידע, הסקירות והמחקרים שהתפרסמו בנושא קטינים במרחב המקוון • גיליון מיוחד לרגל החודש הלאומי להגנה על ילדים ברשת 2022 (12 עמ')
לקט נתונים מתוך הסקר החברתי בנושא שימוש באינטרנט / מסמך
במסגרת הסקר החברתי 2020 רואיינו בביתם או בטלפון 249,7 איש בני 20 ומעלה, המייצגים כ-7.5 מיליון איש בגיל זה. הנושא המורחב בשנה זו היה ישראל בעידן הדיגיטלי – מיומנויות דיגיטליות, נגישות למידע, קבלת שירותים ברשת, תקשורת, מסחר, תחבורה ותיירות ברשת, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, קבלת שירותי ממשל ברשת, כלכלת רשת כולל שירותי בנקאות, שימושים בטלפון חכם, בטיחות סייבר ופשיעה ברשת, פרטיות ואבטחת מידע וביטחון ילדים ברשת האינטרנט. (16 עמ')
הסדרת ההסרה של תכנים ברשתות החברתיות / סקירה משווה
המסמך נכתב על רקע הצעת חוק הרשתות החברתיות, התשפ"א– 2020. המסמך עוסק בהסדרה סטטורית של ההסרה של תכנים פוגעניים המופצים ברשת החברתית או הגבלת הגישה אליהם (מכוח תנאי השירות של הרשת או מכוח חובה סטטוטורית), ובאחריות הרשת לתכנים המופצים דרכה. המסמך סוקר את המצב המשפטי בישראל, את המלצותיה של וועדה ממשלתית (וועדת ארבל) שדנה גם בסוגיות אלו, ואת המצב המשפטי בהקשר זה במדינות נבחרות בעולם.(14 עמ')
תאריך:  30/03/2023   |   עודכן:  30/03/2023
+גנץ: חבר קואליציה אחר שיקבל את התפקיד יהפוך לשר ביטחון עם כוכבית
09:10 30/03/23  |  עידן יוסף

ח"כ בני גנץ: "אני קורא לראש הממשלה גם הבוקר להודיע שהשר גלנט ישאר בתפקידו בלי תנאים ובלי משחקי אגו על חשבון ביטחון המדינה. כל חבר קואליציה אחר שיקבל את התפקיד יהפוך לשר ביטחון עם כוכבית, ואני קורא לכל חברי הקואליציה לא לקבל עליהם את התפקיד באופן שיפגע בביטחון ויעניק מתנה לאויבינו".

+גפני מעוניין בצירוף המחנה הממלכתי לקואליציה
08:21 30/03/23  |  עידן יוסף

בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין ח"כ משה גפני (דגל התורה) לח"כ בני גנץ (המחנה הממלכתי), העביר גפני את המסר כי היה רוצה לראות את גנץ מצטרף לקואליציה ומאזן אותה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרעי מקים צוות בין משרדי למוגנות ילדים ברשת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק וולף
על-פי ההצעה - ועדה בראשות מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי תגיש בתוך חודשיים המלצות הכוללות קביעת ייעוד תפקידי המשמר הלאומי, סמכויות המשמר הלאומי ואנשיו
יצחק דנון
הערים השביתו את הוועדות המקומיות במחאה על חוק ההסדרים    הקבלנים טוענים לפגיעה בלתי חוקתית בהם ובתושבי הערים
איציק וולף
ימונה לשר במשרד המשפטים, כשר לשיתוף פעולה אזורי וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת
מירב ארד
גלנט הזהיר מהתלכדות זירות, בניגוד לעימותים המוגבלים שהיו למדינת ישראל בעבר    הזהיר כי אויבי ישראל פרשים את המצב הפנימי בישראל כהזדמנות ושעת כושר    אדלשטיין: אפעל להמשך זרימת המידע משר הביטחון לוועדה
איתמר לוין
אומרת שיש קושי משפטי ניכר, אך לא כזה המצדיק את פסילת המינוי    נתניהו: מאז המינוי התחזקה דעתי שהוא ראוי    מיארה רומזת שעמדתה עשויה להשתנות אם בן-גביר יקבל סמכויות מבצעיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il