X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעילות מעצר החשודים בג'נין [צילום: דובר צה"ל]
צה"ל עצר 3 מחבלים במחנה הפליטים ג'נין
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו אתמול במחנה הפליטים ג'נין שלושה מחבלים החשודים בקידום פעילות טרור משמעותית צה"ל הודיע כי מוכרת טענה על פלשתינים שנפצעו מירי כוחות צה"ל

שלושה מחבלים נעצרו אתמול (יום ג', 18.4.23) בפעילות משותפת של לוחמי יחידת דובדבן, סיירת צנחנים, שב"כ ומג"ב במחנה הפליטים ג'נין. הפעילות בוצעה בעקבות שיתוף פעולה מודיעיני מדויק של שב"כ ושל צה"ל. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב״כ, אין נפגעים לכוחותינו.
שלושת המחבלים שנעצרו הם עא כרים עלא אדין אברהים אחמד, אחמד מחמד אחמד ג׳רדאת ואמג׳ד מחמד אחמד ג׳רדאת. הכוחות הצבאיים החרימו גם את רכבו של אחד המבוקשים.
מצה"ל נמסר כי שלושת המחבלים העצורים היו מעורבים בעת האחרונה בפעילות טרור ענפה ונרחבת. עוד נמסר כי המחבלים הללו עסקו בפיגועי ירי, מטענים וקידום פיגועים נוספים.
במהלך הפעילות, ירו חמושים לעבר הכוחות הישראלים והשליכו לעברם מטעני חבלה. החיילים הגיבו בירי ומדובר צה"ל נמסר כי מוכרת לצה"ל טענה על פלשתינים שנפצעו מירי. כמו-כן התקיימו הפרות סדר במרחב.

תאריך:  19/04/2023   |   עודכן:  19/04/2023
+פצוע הפיגוע בשכונת שמעון הצדיק שוחרר לביתו
18:35 19/04/23  |  עידן יוסף

פצוע הפיגוע בשכונת שמעון הצדיק בירושלים אשר פונה ליחידת הטראומה בהדסה הר הצופים אתמול בבוקר, שוחרר כעת מבית החולים.
הפרופסור חגי מזא״ה, מנהל המחלקה לכירורגיה בהדסה הר הצופים, מעדכן כי הפצוע נפגע מקליע שחדר דרך הזרוע אל בית החזה וצוותי הדסה הר הצופים הצליחו לשלוף את הקליע בשלום, בהליך כירורגי. עם שחרורו, הודה הפצוע לצוות שטיפל בו במסירות.
צפו בתיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ ברגעי מעצרו בשכם של המחבל שביצע את פיגוע הירי בירושלים. המחבל, נער בן 15, תושב הכפר עסכר, הועבר לחקירת שב"כ. התברר כי מיד לאחר הפיגוע הלך כהרגלו לבית הספר.

+סגר כללי יוטל בימי הזיכרון והעצמאות
18:33 19/04/23  |  עידן יוסף

בהתאם להערכת המצב הביטחונית: סגר כללי יוטל על אזור יהודה ושומרון ורצועת עזה במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וביום העצמאות. פתיחת המעברים והסרת הסגר צפויים להתקיים ביום רביעי הבא בחצות.

+אני פוחד מאימת ארגון "רגבים"
10:14 19/04/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

כאזרח ישראלי כואב לי, שבתוך עמי פועל ארגון, ששם לעצמו למטרה לפגוע בנדבכי קיומיות כמו בניית בית מגורים, בית ספר וגן ילדים בכפר פלשתיני

מציאות מדממת [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]
+הותר לפרסום: נעצר המחבל שירה בירושלים
08:15 19/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המחבל שירה אתמול בשני חסידי ברסלב בשכונת שייח' ג'ראח ופצע אותם בינוני נעצר בשכם וקשר את עצמו לאירוע כבר בתחקור הראשוני  ▪  הועבר לחקירת שב"כ

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
זהותו של המחבל היתה ידועה במהירות [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+המפכ"ל: ממוקדים בלכידת רוצחי בנות משפחת די
08:01 19/04/23  |  איציק וולף

המפקח הכללי של המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, שיבח הבוקר את כוחות הבטחון בהם לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שב״כ וצה״ל שנטלו חלק במצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי אתמול בשכונת שייח' ג'ראח.
מיד אחרי הפיגוע הצליחו כוחות משטרה ומשמר הגבול לאתר את נשקו של המחבל סמוך לזירת הפיגוע.
"הפעילות המהירה כבר בזירה תוך שילוב הזרועות שמוכח פעם אחר פעם כמנצח בין משטרת ישראל משמר הגבול שרות הבטחון הכללי וצה״ל הוביל למעצר מהיר של המחבל שביצע את אתמול את פיגוע הירי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. מהרגע הראשון שכוחות המשטרה ממחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול הוקפצו לזירת הפיגוע הפעלנו כוחות רבים ויחד עם מודיעין מדויק הצלחנו לשים את היד על המחבל", אמר.
לדבריו, על כל מחבל לדעת כי ידה הארוכה של מערכת הבטחון תגיע לכל מקום שאליו הוא יימלט ולכל מקום בו הסתתר. "אני רוצה בהזדמנות הזו לציין לשבח את כוחות המשטרה ומשמר הגבול בירושלים שסיכלו בתקופת רמדאן שמונה פיגועי טרור. המלחמה בטרור היא יום יומית וחוצה מחוזות ואנחנו כמשטרה עושים ונעשה הכל כדי לסכל כל התארגנות טרור וכל כוונה לפגוע באזרחים ובכוחות הבטחון. כעת אנחנו יחד עם שב״כ וצה״ל ממוקדים בלכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע שבו נרצחו לוסי רינה ומאיה די ז״ל מהיישוב אפרת, וכמו שהבטחתי אתמול לאבי המשפחה לא נעצום עיין עד לכידת המחבלים", אמר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צה"ל עצר 3 מחבלים במחנה הפליטים ג'נין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שני חסידי ברסלב נורו על-ידי מחבל במזרח ירושלים כשיצאו מקבר שמעון הצדיק    מצבם של הפצועים בינוני    המחבל נמלט מן המקום ומתנהל אחריו מצוד    כוחות המשטרה מצאו את הנשק ששימש את המחבל - תת-מקלע מסוג קרלו
יוני בן-מנחם
האירועים האלימים במסגד אל-אקצה במהלך חודש רמדאן הביאו להתדרדרות היחסים בין ישראל לירדן פעם נוספת ולמשבר אמון מצדה של ירדן    ישראל תנסה לשקם את היחסים עם ירדן מיד לאחר עיד אלפיטר, גורמים מדיניים בירושלים מדגישים כי לא יהיה שום שינוי בסטטוס-קוו בהר-הבית
יוני בן-מנחם
למרות שחיזבאללה מעריך כי ישראל נחלשה, הוא מעדיף לתקוף אותה באמצעות פעילי טרור פלשתינים הפועלים מדרום לבנון ולשמור על מרחב ההכחשה לגבי אחריותו להתקפות    חסן נסראללה חושש מחיסול ישראלי    הוא עדיין מסתתר בבונקר מאז 2006 אך תעוזתו גברה והוא משנה את כללי המשחק מול ישראל ללא טביעות אצבעותיו
איציק וולף
חיל-האוויר מתגבר את מערכות ההגנה האווירית בשל חשש מפני ניסיון להחדרת כלי טיס לא מאוישים ומפני ירי רקטות מרצועת עזה או מלבנון לקראת יום שישי האחרון של רמדאן ויום ירושלים האירני
איציק וולף
לאחר בחינת עדות ראייה ובדיקות פורנזיות הוחלט בפרקליטות כי השוטרים שירו לעבר מוחמד אלעסיבי בשער השלשלת פעלו כדין מתוך הגנה עצמית    "ראיות ברורות, ישירות ומוצקות לכך שלא בוצעה עבירה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il