X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לפקוח עין ולהביא לידיעת הציבור את הוויתורים בירושלים ובבקעה, עלינו להקים ועדת מעקב משלנו
▪  ▪  ▪
יש לעקוב אחר המתרחש בירושלים ובבקעה [צילום: AP]

לערבים יש 'ועדת-מעקב', וממרומי המגדל הזה הם משקיפים ועוקבים ואוספים את החומרים לכתב האישום האינסופי, רצוף העוולות, האפליות, הגזל והקיפוח, שבעזרתו הם נוטעים רגשות-נחיתות בלב המדינה הציונית וגורמים לה לאבד את ביטחונה העצמי.
גם 'שלום עכשיו' עוסק בעיקוב ובילוש - אחרי שהייה, קנייה ובנייה של יהודים בלב ארצם, ו'גילוייו' משמשים להלשנה, לרצח-אופי, לטרור תקשורתי ומשפטי ולקשירת ידי הממשלה - הכל, לקידום העניין הלאומי הפלשתיני.
לו עמדה מול העוקבים ממשלה תקיפה המודעת לצדקת דרכה, הם לא היו גורמים יותר נזק מחתול הרודף אחרי זנבו. אלא, כשהממשלות מתכופפות תחת השוט של התקשורת העוינת היונקת מן המעקבים הללו, לא נותר לנאמני א"י אלא להעתיק את ההצלחה ובעצמם להתחיל לעקוב, ויש אחרי מה.

ועדת מעקב - בדחיפות!

ירושלים: ראש הממשלה התחייב שלא תהיה הקפאת בנייה בירושלים, אך רבים מניחים מראש שהוא לא יעמוד בדיבורו - אם בגלוי, על-ידי הקפאה לארבעה חודשים כדרישת אובמה ואם בחשאי, על-ידי טירפוד הבנייה בעזרת תרגילים שונים. לעומת זאת, איש אינו מצפה מראשי ממשלות גרמניה, צרפת, אנגליה, איטליה או ספרד שירמו את בוחריהן באורח שיטתי, כפי שעשה שרון בשעתו וכפי שנתניהו נוהג. היעלה על הדעת, למשל, שאובמה יבטל את רפורמת הביטוח הרפואי ויאמץ את המצע הרפובליקני? אוי לנו כאומה ואוי לנו כדמוקרטיה, שיחידים אנחנו בעולם החופשי שמייחסים להם סדרי שלטון של גניבת דעת שיטתית.
יש תוכניות לבניית אלפי דירות בירושלים ה'מזרחית', אולם איך נדע מה גורלן - בממשלה שהפרת הבטחות הפכה אצלה לנורמה? איך נדע שלא הכרזות לחוד ומציאות לחוד?
התשובה היא ועדת מעקב.
בקעת הירדן: שלטונות רמאללה לוטשים עין על בקעת הירדן. 'ראש ממשלתם', סלאם פיאד, תובע להקים שדה תעופה ליד יריחו, אומרים - בתמיכת שמעון פרס. בלעדי השדה, טוען פיאד, פלשתין תהיה "מדינת מיקי מאוס". רמאללה גם מיישבת פלאחים בג'יפטליק בטקס רב, ותובעת להפוך חלק מן הבקעה וצפון ים המלח לאזור תיירות פלשתיני במימון מיליארדרים מהמפרץ. גם התבטאות נתניהו, כי ישראל תקיים נוכחות צבאית "ממזרח למדינה הפלשתינית", רומזת לעקירת ההתיישבות והשליטה האזרחית. בנוסף, דורש פיאד לכרסם בשטחי C הנתונים לשלטון ישראל, והדרישה מככבת ברשימת ה"מחוות" של אובמה. ynet מדווח (1.4.10), ש'שר הפנים' של שלטון רמאללה, ביחד עם 'מפקד הביטחון המסכל', דנו בארה"ב עם הממשל, כיצד להפוך שטחי B ו-C לשטחי A שבשליטה פלשתינית מלאה. למשל, הכפר אבו-דיס, הגובל בירושלים.
ליצירת העובדות הפלשתיניות בשטח הם קוראים "אינתיפאדה לבנה", ומול המגמה המסוכנת הזאת הציב נתניהו את אהוד ברק, שתוכניתו המדינית אינה שונה בהרבה מזו של סלאם פיאד.
באין דיווח אמין ומפורט בתקשורת העוינת על המתהווה מתחת לאפנו בשטח, נחוצה גם כאן ועדת מעקב.
פעולות איבה: שלטונות רמאללה חותרים תחת השלטון הישראלי בירושלים, מפיחים אש בהתפרעויות בבילעין ובנעלין, ואף הוסיפו מוקדי התנגשויות בנוה צוף, בהר ברכה ובאפרת, וכמובן בהר הבית ובחברון. את מוחמד דמרה, לשעבר מפקד 'כוח 17' של ערפאת היושב בכלא - למשל על תכנון רצח בנימין וטליה כהנא ואש-קודש גילמור הי"ד - העלה אבו מאזן לדרגת מייג'ור ג'נרל. הרש"פ מחרימה ושורפת תוצרת של מתנחלים ופוגעת בישראל בכל זירה משפטית, פוליטית ופרלמנטרית בעולם.
גם המעצמות חותרות. הגנרל דייטון בונה את צבא פלשתין והקים ביריחו אקדמיה צבאית. בריטניה שולחת קציני משטרה וביון לאמן את המשטרה הפלשתינית.
האם כל זה קורה ללא ידיעתנו, או שמא - דווקא בשת"פ עם ממשלת ישראל? ואיזו חלופה מבין השתיים מדאיגה יותר? השר דן מרידור מדבר בהתלהבות על בניית מדינת פלשתין "מלמטה למעלה", וזו אכן הדרך לשמוט את הקרקע מתחת לרגלי העם היהודי, המגשש בחושך, מהיעדר מידע.
דרושה לו, ובדחיפות, ועדת מעקב.

תאריך:  18/04/2010   |   עודכן:  18/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת מעקב ישראלית
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מעקב גם על התערבות חיצונית
יוא"ב  |  18/04/10 18:32
2
מי גורם לציונות לאבד בטחון
ע.ג3  |  18/04/10 21:34
 
- נו,מי גורם לציונות לאבד בטחון?
מטאטא  |  18/04/10 22:25
3
צודק בהחלט
עמיאל ישראל  |  19/04/10 00:14
4
ועדת מעקב ישראלית
שחר זוהר  |  19/04/10 08:34
 
- שלוםעכשיו-מי יוציאם מחוץ לחוק?
הניה  |  19/04/10 21:08
5
ועידת מעקב נגד האנרכיסטים
דרור מאירוביץ  |  19/04/10 15:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתי אלטמן
מדינת ישראל תחגוג השנה 62 שנות עצמאות    רגע לפני החגיגות, ההמולה ורעש הזיקוקין, אתי אלטמן מזכירה לנו לשמור על חיות המחמד שלנו
זאב בן-יוסף
על לקחי שלוש תקופות עצמאותנו ועל לקח השואה
אמציה חן
לזכרו של "גיבור-על", רס"ן (במיל.) יהושע כץ ז"ל, שנפל במלחמת יום הכיפורים
שושנה ויג
השנה יותר מבכל שנה אני עסוקה בכעס על אותו מגש הכסף    המחיר הזה שבו התחייבנו לפדות את אדמת הארץ הוא מחיר לא נורמלי    הלוואי יכולתי למחוק מן הלקסיקון שלי את המחיר הזה    למחוק לצמיתות את היותך חסר בעולמי    למחוק את האיבר שנגדע מחיי    נעלם והותיר אותי חסרה
אורי אבנרי
מדגם מקרי לגמרי של ישראלים ערב יום-העצמאות 2010: זיכרונות מהשואה, געגועים לישראל תמימה יותר, זעם על השחיתות, שביעות-רצון מהכלכלה הישראלית הפורחת בשעה שהעולם כולו שקוע עדיין במשבר כלכלי    אף לא מילה אחת על שלום    אף לא מילה אחת על הכיבוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il