X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חנן מור. נמכרו 57 יח"ד מתחילת השנה [צילום: יח"צ]
רווחי חנן מור למחצית הראשונה צללו ב-78.4%
הרווח עמד על 17.8 מיליון שקל בחודשים ינואר עד יוני 2023 לעומת 82.9 מיליון שקל אשתקד הרווח ברבעון השני צנח בשיעור חד יותר - של 91.7% ועמד על 4.43 מיליון שקל בלבד ההכנסות במחצית ירדו בכ-50% ועמדו על 216 מיליון שקל

רווחיה של קבוצת הנדל"ן חנן מור ירדו בששת החודשים הראשונים של 2023 בשיעור של 78.4% ועמדו על 17.8 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של 82.9 מיליון שקל שרשמה הקבוצה בששת החודשים הראשונים של 2022.
הרווח הנקי של קבוצת חנן מור ברבעון השני של השנה צנח בשיעור של 91.7% ועמד על 4.43 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 53.83 מיליון שקל שרשמה החברה ברבעון השני אשתקד. הרווח הנקי הושפע לשלילה בסך 20 מיליון שקל לאור הפחתה של חלק החברה בהפסד חברה מוחזקת של פרויקט דיור להשכרה ברמת גן, יחד עם הראל ביטוח. בניטרול ההפחתה הרווח היה מסתכם בכ-38 מיליון שקל.
הכנסות הקבוצה בחודשים ינואר עד יוני 2023 עמדו על כ-216 מיליון שקל, ירידה של 50.4% לעומת הכנסות של 435.6 מיליון שקל שרשמה בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע מכך שבתחילת שנה שעברה החברה הכירה בהכנסות ממכירת דירות מחיר למשתכן באור ים. מתוך ההכנסות במחצית הראשונה של 2023, 198 מיליון שקל ממכירת יח"ד ושטחי מסחר, 11.5 מיליון שקל מדמי שכירות וניהול מהנכסים המניבים והכנסות מהפעלת בית מלון בסך 6.6 מיליון שקל.
מדוחות החברה עולה כי מתחילת השנה נמכרו 57 יח"ד ונחתמו הרשמות למכירת 43 יח"ד נוספות, מתוכן 37 יח"ד בפרויקט בחיפה, זאת עוד בטרם החל בו השיווק הרשמי. מחזור העסקים הקרוב כולל הערכות למכירת 1,000 יח"ד בחיפה ובאר יעקב – מתוכן 609 יח"ד במסגרת מחיר למשכן ומחיר מופחת, והיתרה בשוק החופשי.
במהלך הרבעון השני מכרה החברה שטחי מסחר בהיקף כספי של 176 מיליון שקל, מעל השווי בספרים. השטחים שנמכרו הם במודיעין מורשת 11, מודיעין מורשת 29, בנרקיסים בראשון לציון ובאור ים. לאחר תאריך המאזן מכרה החברה קרקע במתחם המייסדים, תמורת 46 מיליון שקל כמהלך השבחה ראשונה. לאחרונה המועצה הארצית לתכנון ולבנייה אישרה את שינוי ייעוד קרקע במתחם, מ"אזור נופש מטרופוליני" ל"אזור פיתוח עירוני". מתחם המייסדים בנס ציונה כולל 450 דונם והוא נמצא בשלב העצמת הזכויות והיח"ד ומאפשר לקבוצה מסחור זכויות בהיקף משמעותי, זאת לאחר אישור המועצה הארצית לתכנון ולבנייה. בנוסף לקרקע שנמכרה, לחברה זכות סירוב ראשונה עם בעלי קרקע בשטח של כ-334 דונם, עם פוטנציאל מסחרי של לפחות עוד 3,300 יח"ד.
הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם לסך של כ-39 מיליון שקל, בהשוואה ל-113 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2023 עמד על כ-18.2%.
שערוך נכסי נדל"ן במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם לסך של כ-39 מיליון שקל, שעיקרו נבע ממכירת שטחי המסחר והקרקע בנס ציונה ברווח גבוה משמעותית מהשווי בספרים, כפי שדיווחה החברה.
סך ההון העצמי למועד הדוח עלה לכ-753 מיליון שקל, עלייה של כ-48 מיליון שקל בהשוואה להון עצמי של 705 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור ההון למאזן בנטרול מקדמות מרוכשי דירות, עמד ל-18.7%.
מלאי מבנים בהקמה וקרקעות עומד על כ-2.5 מיליארד שקל, ונובע בעיקר מהתקדמות בפרויקטים ומנגד קיטון בשל ההכרה בהכנסות ובעלות המכר בתקופת הדוח. המלאי משקף את צבר העבודה האדיר של החברה לשנים הקרובות, בעיקר בשדה דב.

תאריך:  31/08/2023   |   עודכן:  31/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי חנן מור למחצית הראשונה צללו ב-78.4%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חנן מור - הנפילה
יואב יצחק
בנק לאומי ובנק דיסקונט שוקלים צעדיהם, כולל צעדים משפטיים, מחמת ההרעה במצבה של קבוצת חנן מור והספק הגדול באשר ליכולתה להוציא אל הפועל את פרויקט שדה דב    הקבוצה: פועלים בשקיפות וקבוצת הרכישה הושקה בהצלחה רבה
יואב יצחק
הודעה רשמית נמסרה לחברה ביום 14.08.23 בתגובה לבקשה שהגישה עקב הקשיים אליהם נקלעה    למרות זאת, קבוצת חנן מור מבטיחה לרוכשים פיצול הקרקע והקמת 80 יחידות דיור בבניין המתוכנן על חלק מהמגרש בשדה דב שרכשה במכרז    אלא שדבר זה מסכן את כספי הרוכשים, נוגד את תנאי המכרז ואת האיסור מצד הרשות, ובנוסף עלול להטעות את המשקיעים במניות החברה הרשומות בבורסה ואת בנק לאומי ודיסקונט שהלוו לקבוצה 1.3 מיליארד ש"ח    קבוצת חנן מור מכחישה את הטענות נגדה
איציק וולף
הרווח הנקי של קבוצת חנן מור אחזקות עמד על 13.4 מיליון שקל - ירידה של 53.8% לעומת הרבעון הראשון של 2022    הכנסות החברה ממכירת דירות ושטחי מסחר עמדו על 111.8 מיליון שקל
יואב יצחק
   קבוצת מור השקעות פרסמה מצגת המאותתת על תחזית ורודה לשנים הבאות: עלייה חדה בהכנסות וברווחים וקפיצה בהון העצמי
   בדיקה מעמיקה יותר במצגת שפרסמה ובדוחות החברה מלמדים דווקא על חברה ממונפת ועל סיכונים מהותיים להפסדים משמעותיים
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il