X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כפרובינקיה, עליה לציית לכל פקודה של אובמה. רק חסר נציב עליון וגם: שריד שופך מאות מילים כדי לספר לעם מה הוא רוצה
▪  ▪  ▪
אני אשלוט ואתם תהיו נתיניי. אובמה [AP]
בעת ביקורו כנשיא באזורנו, הוא פסח על ישראל, השתחווה ונשק את ידו של מלך סעודיה, ובנאומו (בקהיר?) הוא אמר שהוא מכיר את הקוראן הקדוש עוד מילדותו, כשלמד במדרסה. הוא לא הזכיר את התנ"ך או הברית החדשה, זאת בעודו מנפנף מעל המנגל המזרח-תיכוני ללבות את האש ולהפיח רוח גבית לפלשתינים

ארה"ב הודיעה כי פתיחת שיחות הקרבה לא תתרחש בימים הקרובים, הממשל מודה שהאופטימיות שלו הייתה מוגזמת. ככה זה כשעוסקים בחומר שלא עליו דנים, שאינו מוכר להם ועוד מנסים לכפות על הצדדים פתרונות הלוקים בבורות תהומית במורכבות הבעיה המזרח-תיכונית בכלל וירושלים בפרט.
אובמה, שכל ניסיונו מסתכם בלהיבחר ותו לא, עוד באוניברסיטה רץ להיבחר לוועד הסטודנטים, למועצת הסטודנטים, למועצת העירייה, לסנאט ועד לבית הלבן. האיש הזה לא נאלץ להתמודד עם אף בעיה בזמן אמת ותחת לחץ. הוא לא היה מג"ד, לא מ"פ, לא מ"כ, ואפילו לא טוראי. הוא לא היה מנהל עבודה ואף לא פועל במפעל. הוא לא ניהל אפילו סניף של מק'דונלדס. להיבחר - זה כל ניסיונו והצלחותיו. נכון, המהנדס העליון של היקום חנן אותו במראה של כוכב קולנוע, וקול ורטוריקה כשל מטיף אוונגליסטי המבטיח דברים בשם אלוהים (אותו לא פגש מעולם) ומפריח סיסמאות נבובות כמו כל יתר הנסיכים הדיקטטורים. כמחמאה לאובמה אני רוצה להאמין שהעדפתו לאיסלאם בכלל ולפלשתינים בפרט היא תוצאה של אי-הכרתו את מורכבות הסכסוך, אם כי מרגע היכנסו לתפקיד הוא משדר שאין יותר פונדמנטליזם איסלאמי (פרט לאל-קאעידה), אין טרור איסלאמי ואין ג'יהאד עולמי. עובדה, שהוא לא הזכיר מעולם את צירוף המילים טרור איסלאמי בשום וריאציה.
לעומת זאת, בעת ביקורו כנשיא באזורנו, הוא פסח על ישראל, השתחווה ונשק את ידו של מלך סעודיה, ובנאומו (בקהיר?) הוא אמר שהוא מכיר את הקוראן הקדוש (The Holly Koran) עוד מילדותו, כשלמד במדרסה. הוא לא הזכיר את התנ"ך או הברית החדשה (The Holly Bible), זאת בעודו מנפנף מעל המנגל המזרח-תיכוני ללבות את האש ולהפיח רוח גבית לפלשתינים, שמצפים שהוא (אובמה) יעשה את העבודה עבורם. שוב, אני מוכן ורוצה להשתכנע שאין לו דבר נגד מדינת ישראל, אך אני לא שוכח שזהו הנשיא האמריקני הראשון שמתערב לנו על בנייה בירושלים... בישראל אובמה מתנהג בנוקשות, ומתלונן שישראל לא ממלאת את כל דרישותיה של ארה"ב, זאת בעודו כותב מכתב תודה לקרזאי מושל אפגניסטן וברון סמים בעצמו. אם אובמה חושב שישראל היא פרובינקיה אמריקנית, אז שימנה נציב עליון מטעמו, משהו כמו פונטיוס פילטוס, הרברט סמואל, טיבריוס יוליוס, ווקופ ואחרים. אולי אובמה צריך להבין שישראל היא מדינה ריבונית?
בכל יום נהרג לפחות חייל אחד בעירק, למה הוא לא מתרכז שם? אבל הוא לא שוכח לשלוח את שרת החוץ שלו לתת הרצאה בת 43 דקות לראש הממשלה של הנאמנה בידידותה לארה"ב מכל ארצות האזור.

הכישלונות של ממשל אובמה

הפסקת הסיוע? אדרבה! הסיוע האמריקני רק חיסל את התעשיה הישראלית. צה"ל נדרש לרכוש ב-74% מהסיוע תוצרת אמריקנית יקרה יותר ולא טובה יותר מתוצרת ישראל. אנו חייבים לרכוש מהם אפילו נעליים ומדים, וכל מוצר כדי לספק עבודה לפועלים האמריקנים על-חשבון הפועלים הישראלים. ארה"ב יוצאת נשכרת בשיתוף הפעולה עימנו, ודי אם נזכיר את 600 הטכנולוגיות החדשות שהם קיבלו מתנה מאתנו עבור המטוס החדש, ובכך חסכנו לממשל מיליוני שנות אדם בפיתוח. ושלא נשכח את המודיעין שאנו מספקים להם, שאת מחירו לא ניתן לכמת. ב-26% הנותרים הם משחיתים את הממשל בישראל שמשתמש בכספים לקניית קולות ושקט תעשייתי בקואליציה, כי כסף קל משחית.
ארה"ב, צרפת ובריטניה כבר הטילו אמברגו על ישראל. ומה קרה? ישראל פיתחה לעצמה תעשיה ביטחונית מפוארת והשאירה מאחור את אנגליה וצרפת. כי כידוע, "הכורח הוא אבי ההמצאה והמעש". אז שלא יאיימו עלינו.
והישגיו של אובמה? הוא הציל את בעלי ההון (הבנקים) על-חשבון קופת המדינה הריקה והכניס אותה לעוד טריליוני דולרים של גירעון, וביטוח הבריאות, ממנו כבר סובלים כל בעלי העסקים הקטנים והעם, טרם זכה להטבה כלשהי.

לא נוקט סנקציות

באירן הוא מטפל במתכונת צ'מברליין, "האירנים הם בני אדם ויש להם היגיון, ואפשר להגיע איתם להסדר". והאירנים מצידם, ביום כינוס הוועידה למניעת הפצתו של הנשק הגרעיני, נשיא אירן (שחתומה על האמנה הזאת) הודיע שעד סוף החודש אירן תהיה מעצמה גרעינית.
גם קוריאה הצפונית השתינה עליו מהמקפצה; דווקא ב-4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב, ערכה ניסוי גרעיני. אבל אובמה לא שותק. הוא רוצה להקים קואליציה בלתי אפשרית בשותפות סין ורוסיה! והוא חושב שהעולם טיפש ולא מבין את חולשת ארה"ב מאז שהוא משמש בה כנשיא. אם הוא מאמין בסנקציות, מדוע הוא לא מתחיל בהן מיד עם ארצו בלבד? אחרי ארה"ב אחרים יצטרפו. אבל לא, הוא רוצה קואליציה בלתי ניתנת להשגה, כאילו רק כך אפשר ולא אחרת. אז מספיק להלך עלינו אימים באובמה.
אובמה אינו נצחי – עם ישראל כן.

שריד והאמירות השחוקות

פראזולוגיה ישראלית טרייה (25.4.10): תחת הכותרת "פרשנות", יוסי שריד, במדור "פרשות" בהארץ, עושה כמה דברים בטור אחד ויחיד.
קודם כל דמגוגיה: "לבנימין נתניהו ולאהוד ברק יש אותם שעונים יוקרתיים (שכח את אולמרט ועוד כמה מידידיו הקרובים של שריד -פ.כ"ק) אך אין להם מחוגים!". וואו!
יוסי שריד יודע ספרות וככזה, הוא יודע שלכל סיפור/מאמר חייבים להיות ארבעה מרכיבים: התחלה, אמצע, סוף ו-POV (נקודת השקפה? אולי). והוא מספר לנו על שג'ורג' מיטשל יכול לשבת על שפת הפוטומק ולעשות חיים, אבל הוא שם את נפשו בכפו ומגיע לגאול את ישראל והפלשתינים מייסוריהם וכולי.
"פרס יפגוש אותו אשר כהרגלו ישרה רוח אופטימית, הוא ידבר שיר, באזני האורח וכולי". כן, שריד לא החמיץ את ההזדמנות למצוא (בדוחק) הקשר לאבק הוולקני ולספר לנו שהוא יודע מהו חור שחור, אז הוא מעלה את זה בטורו ועוד כאלה אמירות שחוקות, וכל זה כדי להציע לאמריקנים שישאירו אותנו כאן יחד עם הפלשתינים ויגידו "תסתדרו לבד". בשביל המשפט הזה היה כל המאמר? הרי זה מה שעם ישראל אומר לאובמה כל הזמן.

תאריך:  25/04/2010   |   עודכן:  26/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמו אל פרובינקיית חסות - יחס אובמה לישראל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הפסקת הסיוע האמריקאי
קובה חמוסתא  |  26/04/10 10:23
2
בדם שלי זורם דם מוסלמי מי זוכר
שאול צוף  |  26/04/10 11:25
3
בדם שלי זורם דם מוסלמי מי זוכר
שאול צוף  |  26/04/10 11:37
4
ברק אובמה=356=פרעה(ע.כ.)
פלא יועץ  |  7/05/10 16:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני בן-ישי
בעוד שהערבים בקושי הצליחו לרצוח יהודים כבר כמה שנים טובות, המתנחלים בכ"ז ממררים את חייהם עד היום    בעקבות "שתולים"
מיכאל שרון
אין לסבור שמשרדים ממשלתיים וגופים עתירי תקציב מאויישים תמיד בטליתות שכולן תכלת    מה גם שעמנו היהודי במאתיים השנים האחרונות מערב, לא הצטיין דווקא בחפות מעבריינות כלכלית
ד"ר אילן טל
ככל שנשיג דברים רגשיים באמצעות עצמנו ולא באמצעות אמצעים אחרים, קונקרטיים, אנו נהיה יותר מאושרים
שלמה גזית
ב-62 השנים האחרונות ראינו עשרות מדינות אשר זכו בעצמאות    כולן, כמעט ללא יוצא מן הכלל, קמו בתנאים ובנסיבות קלות וחלקות לאין ערוך, ובכל זאת רבות מהן טרם עלו על דרך המלך גם היום, עשרות שנים לאחר הקמתן
יוסי אחימאיר
ידיעות אחרונות בוחר שלא לפרסם רצח עשרות ביום אחד בבגדד    הסיבה: אם ערבים טובחים כך באחיהם, אז מה צופן לנו העתיד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il