X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו החל את דרכו בראשות התנועה בייבוש והקפאה אִרגונית של מרכז הליכוד, המשיך בהקפאת הבנייה ביהודה ובשומרון, ועתה גם מנסה להקפיא את מוסדות הליכוד על-ידי דחיית מועד הוועידה
▪  ▪  ▪
רה"מ בנימין נתניהו [צילום: פלאש 90]

ההצבעה במרכז הליכוד על "שינוי החוקה" הינה גורלית לעתיד התנועה ומהווה למעשה מאבק על עתידה, ולא תמיכה או אי-תמיכה בזה שכרגע עומד בראשה כפי שמנסה להציג נתניהו. אין כאן שאלה בין מחנה "קיצוני" מול מחנה "מתון", אלא מחנה לאומי שורשי התומך בחינוך לאומי של מורשת ישראל ובהמשך פיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון מול היו"ר, שכמו שרון בזמנו מנסה לשמוט את הקרקע האידיאולוגית והארגונית מתחת תנועת הליכוד.
נתניהו החל את דרכו בראשות התנועה בייבוש והקפאה אִרגונית של מרכז הליכוד, המשיך לייבש ולהקפיא את סניפי הליכוד ופעילי השטח, המשיך בהקפאת הבנייה ביהודה ושומרון, ועתה גם הניסיון להקפיא את מוסדות הליכוד על-ידי דחיית מועד הוועידה.
צריך להבין שהקפאה ארגונית ואידיאולוגית עלולה ליצור חלל אִרגוני ורעיוני שיעמיד בספק את המשך קיומו של הליכוד כמפלגה עממית גדולה, מאחר שכל תנועה ומפלגה פוליטית מבוססת ונתמכת על-ידי שני העמודים - האידיאולוגי והאִרגוני. שמוֹט אחד מהם - והתנועה תימצא במצוקה קשה; שמוֹט את שניהם - וסופה המהיר בוא יבוא במהרה. מצבה המידרדר של תנועת העבודה, שהעומד בראשה עשה מה שמנסה לעשות חברו נתניהו - צריך לאותת אור אדום גם לליכוד.
מזה מספר שנים מורגשת הקפאה של הפעילות האִרגונית בסניפי הליכוד יחד עם נטישה הדרגתית של רבים מפעילי השטח, ועתה נוצרת מגמה שעלולה להעצים עוד יותר את הנזק שנגרם לתנועה כתוצאה מכך. חוקת הליכוד מחייבת רִענון וחידוש של שורות הליכוד תוך שנה לאחר הבחירות לכנסת, כדי שכוח צעיר ורענן יסייע לוותיקים להתחזק לקראת הבחירות הבאות. הניסיון לשינוי החוקה שמשמעו דחייה של ועידת הליכוד, ימנע תהליך חיוני זה ויפגע אנושות בהתנהלות הארגונית של התנועה וכתוצאה גם בעצם קיומה כמפלגה גדולה.
כל התומך בדחיית הוועידה מונע למעשה מפעילי שטח צעירים ונמרצים, הפועלים מזה שנים רבות למען הליכוד בכל רחבי הארץ מבלי שיהיה להם תפקיד רשמי, להצטרף למוסדות המרכזיים של התנועה. הקפאה אִרגונית זו, יחד עם ההקפאה האידיאולוגית של הבנייה ביו"ש, עלולה לגרום פגיעה אנושה בליכוד לקראת הבחירות הבאות לכנסת.
למיטב הכרתי - הליכוד איננו רק עוד מפלגה אחת מבין כל הרבות הנטועות במפה הפוליטית של ישראל. הליכוד בעיניי היא תנועה לאומית שבנבדל ממפלגות ותנועות אחרות, ממקדת את כל מעייניה בטובת עם ישראל בארץ ישראל. לפיכך, פגיעה בליכוד עלולה להיות פגיעה קשה גם בעתידו של עם ישראל ובמולדתו.
כל בר דעת שעיניו בראשו יבין שמימוש האידיאולוגיה של הליכוד היא גם נִשמת אפו ומקור קיומו והישרדותו של עם ישראל בארץ ישראל. כל מי שאיננו משועבד לאינטרסים אישיים זרים, כל מי שאיננו מסתפק במה שנראה מעבר לפינה אלא חושב גם על יום המחרת, על טובתם וביטחונם של צאצאיו וצאצאי עמו בדורות הבאים, יבין שצריך לתמוך ברִענון וחידוש הליכוד, בהמשך הבנייה והפיתוח בכל חלקי ארץ ישראל.
כי בנפשנו הם.

תאריך:  27/04/2010   |   עודכן:  28/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו בעקבות שרון וברק
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי עושה הכל למען השרדותו
שמלת שבת של חנהלה  |  27/04/10 22:51
2
ביבי משתייך ל"משמרות המהפיכה"
מטאטא  |  28/04/10 07:21
3
פייגלין בכלל לא קיצוני
טל - ירושלים  |  28/04/10 14:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן גנור
תופעת "יועצי חינם" לראש הממשלה ושריה כפי שנחשפה בפרשות השחיתות מציבה שתי דרישות אותן יש לעגן בחוק: שקיפות מלאה של מי היועצים ובמה עיסוקם, והגדרתם כעובדי ציבור לנושאי ניגוד עניינים וטוהר המידות
יעקב כהן
תוכנית הרפורמה מותקפת מכיוונים שונים וסותרים - אולי דוקא זו העדות לכך שהיא שקולה ומאוזנת
מתי דוד
עו"ד העובד במשרדו של יועמ"ש של עיתון חשוב העביר/הדליף מסמך משפטי סודי, הנוגע לבעלי העיתון, לידיו של עיתונאי העובד בעיתון מתחרה - אפשרי? כן!    כעת, כיצד יגיבו מגיני קם-בלאו?
רועי כהנוביץ
מנהיגי המדינות הערביות חייבים לשנות את תפיסתם    עליהם להבין כי אירן גרעינית היא איום ממשי על קיומם
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
פ"ד חדש של ביה"מ העליון מנסה לעשות סדר בכל הנוגע לסמכות פתיחת שומה לפי סעיף 85 לחוק מיסוי מקרקעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il