X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישראל מפקירה את עצמה למתקפה מרושעת של שונאיה מאימת הקדושה של הדמוקרטיה הגיע הזמן ל"פיקוח נפש דוחה דמוקרטיה"
▪  ▪  ▪
דמוקרטיה - לא במחיר של הסתה שתביא להחרבת ישראל
פעילותו של ארגון בצלם על מרכיביו השונים מהווה הסתה טהורה, שבשיאה עלילות מסמרות שיער של שחיטה ואכזריות נאצית, המיוחסות על-ידי הארגון לחיילי צה"ל. קיימים גם גופים אחרים מהפינה השמאלית של הקשת הפוליטית הגורמים לישראל נזק בלתי הפיך המוביל לקריסתה

ישראל מצויה בימים אלה תחת המתקפה הקשה ביותר שידעה מיום היווסדה. מתקפה שנועדה לחסלה בשני שלבים. בשלב הראשון - לערער את הלגיטימציה שלה כמדינה, ובשלב השני - למוטטה צבאית כשהשלב הראשון יניח את התשתית המוסרית ויספק את ההצדקה לשלב השני הסופי.
ישראל עומדת מול אויב מתוחכם וממוקד במטרתו. אויב שהוא גם שונא. אויב שמובל על-ידי גיס חמישי, גוש של 'סמולנים' קיצוניים אנטישמים ומוסלמים. בניגוד לגיס חמישי מובהק המוטמע במדינת היעד ופועל בשעת כושר – הגיס החמישי הזה משמש כקטליזטור המלבה את השנאה כלפינו באמצעות מסע עלילות דם, שקרים ועיוות מוחלט של המציאות. פעילותה של הקרן לישראל חדשה, במסווה של ארגון הומניטארי, נחשפה בתקשורת במאמרים של עיתונאים מובילים. הוברר כי הקרן תומכת בכל גוף המחרים את ישראל או פועל לעצור את מנהיגיה בעוון פשעי מלחמה. פעילותו של ארגון בצלם על מרכיביו השונים מהווה הסתה טהורה, שבשיאה עלילות מסמרות שיער של שחיטה ואכזריות נאצית, המיוחסות על-ידי הארגון לחיילי צה"ל. קיימים גם גופים אחרים מהפינה השמאלית של הקשת הפוליטית הגורמים לישראל נזק בלתי הפיך המוביל לקריסתה. ה"עובדות" שעל בסיסן נכתב כתב הפלסתר של גולדסטון סופקו רובן ככולן על-ידי גיס חמישי זה. אם אין בפעילותם של גופים אלו מן הבגידה, אני חושב שאפשר לבטל את המילה הזאת ולמחוק אותה מהמילון.
מול השנאה, הבוגדנות והרשע שניתזים אלינו מפיותיהם המעוותים של "מפגינים" שטופי מוח בארץ ובחו"ל, ניצבת ישראל עקודה בעקרונות שכפתה על עצמה. "חופש הדיבור", "חופש העיתונות", "הזכות להפגין", "המידתיות" ועוד ערכים נעלים בפני עצמם, המשמשים את שונאינו במתקפה חסרת העכבות לחיסול מדינת היהודים.

לשים קץ להפקרות

כוחות הביטחון סורסו בבג"צים ומתנהלים כמו פרימדונה על מצע ביצים, ולא ככוח נחוש שאמור לסכל איום ולהרתיע את הפורעים מכוונות הזדון שלהם.
במצב שבו הדמוקרטיה ההומאנית מחצר האדמו"ר ברק הפכה למנגנון השמדה עצמית, ישראל - החפצה מן הסתם בחיים - חייבת לרסן במקצת את העשתורת הזאת. קדושת החיים צריכה לדחות עקרונות דמוקרטיים בדיוק כפי שהסיקו חכמינו על עיקרון פיקוח הנפש שדוחה שבת. השבת, מאז שניתנה תורה לישראל, הייתה קדושה לעם לא פחות מהדמוקרטיה.
מסופר בספר חשמונאים א' [ב', כ"ט-ל"ז] על קבוצה של אנשים שברחו למערות לאחר שהכריז מתתיהו על המרד במודיעים. בהמשך גילו אותם היוונים והציעו להם לקיים את גזירת המלך, להתייוון או למות בחרב. האנשים לא הסכימו לצאת וכיוון שזה היה בשבת הם אפילו לא התגוננו - והיוונים הרגו שם כאלף איש ללא קרב. כשמתתיהו ורעיו שמעו על כך, החליטו לשקול מחדש את הציווי המוחלט של שמירת השבת וקיבלו החלטה שיגנו על עצמם בכל מחיר, בכל יום ובכל מצב. כאן וכך למעשה נקבע עיקרון "פיקוח נפש דוחה שבת".
ישראל מצויה כיום במצב דומה. היא יושבת ומפקירה את עצמה למתקפה מרושעת של שונאיה מאימת הקדושה של הדמוקרטיה. כעת הגיע הזמן ל"פיקוח נפש דוחה דמוקרטיה" וצריך להפעיל יד חזקה באמצעות תשתית חקיקה קיימת (הסתה, בגידה, סיוע לאויב וכולי) ושימוש בתקנות חירום נגד כל מי שפועל נגד המדינה, כי המצב הוא מצב חירום והגיע הזמן להתעורר ולהוציא את הראש מהחול. אפשר לשמר משטר דמוקרטי, אך משטר דמוקרטי שפוי ומתגונן - ולא פנאטי והרסני כפי שהוא היום.
וכשיניחו לנו לנפשנו ונוכל לשבת לבטח במדינה הזו, לחיות את חיינו על-פי מורשתנו ותרבותנו, נחזיר את הגברת הכבודה על כל מרכיביה ונספחיה למקומה הראוי כדי שנמשיך להתנהל על-פי עקרונותיה הראויים. עד אז, שיקראו לי פשיסט עד שיכחילו פניהם, כי מוטב להיות "פשיסט" חי מדמוקרט אדוק ומת.

תאריך:  27/04/2010   |   עודכן:  28/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בצלם  פשעי מלחמה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיקוח נפש - בהחלט דוחה דמוקרטיה!
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
יש טעם בדבריך ל"ת
אמתי  |  28/04/10 10:07
2
המחליטים
אמנון קפלנסקי  |  28/04/10 10:43
 
- אתה נשמע כמו הסמול הסהרורי ל"ת
ההזוי והדמגוגי  |  28/04/10 12:18
3
Too Late
vrert3  |  28/04/10 10:59
4
אתה טועה בקריאת המפה..
י.ש  |  28/04/10 12:06
5
יש כלים
דני ק  |  28/04/10 12:33
6
חסול ישראל בתהליך מנומס הדרגתי ל"ת
אנו מסרבים להבין  |  28/04/10 12:43
7
god help us
גדי רפאל  |  28/04/10 16:19
8
כל כך צודק!
נ.אילנה  |  29/04/10 12:14
9
חזק נכון וממוקד
נוני  |  29/04/10 15:02
10
לא ניתן לעצור את כדור השלג
jeery  |  29/04/10 20:38
11
סייג לחוכמה- שתיקה!
נדב  |  2/05/10 11:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב בן-יוסף
נתניהו החל את דרכו בראשות התנועה בייבוש והקפאה אִרגונית של מרכז הליכוד, המשיך בהקפאת הבנייה ביהודה ובשומרון, ועתה גם מנסה להקפיא את מוסדות הליכוד על-ידי דחיית מועד הוועידה
איתן גנור
תופעת "יועצי חינם" לראש הממשלה ושריה כפי שנחשפה בפרשות השחיתות מציבה שתי דרישות אותן יש לעגן בחוק: שקיפות מלאה של מי היועצים ובמה עיסוקם, והגדרתם כעובדי ציבור לנושאי ניגוד עניינים וטוהר המידות
יעקב כהן
תוכנית הרפורמה מותקפת מכיוונים שונים וסותרים - אולי דוקא זו העדות לכך שהיא שקולה ומאוזנת
מתי דוד
עו"ד העובד במשרדו של יועמ"ש של עיתון חשוב העביר/הדליף מסמך משפטי סודי, הנוגע לבעלי העיתון, לידיו של עיתונאי העובד בעיתון מתחרה - אפשרי? כן!    כעת, כיצד יגיבו מגיני קם-בלאו?
רועי כהנוביץ
מנהיגי המדינות הערביות חייבים לשנות את תפיסתם    עליהם להבין כי אירן גרעינית היא איום ממשי על קיומם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il