X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הטיפול בבעיות מעיקות - מדיניות, כלכליות ופנימיות - מוזנח לחלוטין ראש ממשלתנו, פשוט מאוד, מתנהל כבובה
▪  ▪  ▪
בובה. רה"מ בנימין נתניהו [צילום: פלאש 90]

ההכרה כי מדינת ישראל היא מדינת חסות וממשלת ישראל היא ממשלת בובות בשליטה אמריקנית, הופכת לאט, אבל בטוח, להיות נחלת רבים במדינת ישראל. התנהלותו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, היא התנהלות של בובה, בובה ביבי.
יריקות מתמשכות בפני המדינה
ממשל הנשיא אובמה לא מהסס להפגין את יחסו למדינת ישראל ולממשלת ישראל כמדינת חסות בזויה. תמונת הנעל הבוטה שמונחת מול פרצופו של ביבי - תמונה שהופצה ברחבי העולם - היא אמירה סמלית בוטה שאומרת: 'אני מזלזל בך ביבי, אתה סנג'ר שלי, אתה תעשה בדיוק, אבל בדיוק, מה שאני אומר לך לעשות'.
ההדלפות מחדרי הבית הלבן על ההתייחסות הבוטה לביבי, היציאה "לאכול" באמצע הפגישה עם ביבי, השארתו לבד כדי ש"יחשוב" המום בחדר - כל אלו מחזקים תחושה זו.
ונעבור מתחום התחושות לתחום היותר פרקטי; פירוק ועדות בניין הערים המקומיות בירושלים, בעקבות "היעלבותו" של ג'ו ביידן על כך שאושרה בנייה של 1,600 יחידות דיור ברמת שלמה - הפסקת הבנייה בירושלים במקביל ל"הקפאה" - מצביע על קבלת עול מלכות שמים על-ידי ביבי. ביבי הפך להיות בובה ביבי. נכון, ביבי משחרר מדי פעם נאומי ביביריון, אבל כולם יודעים שאלה נאומי סרק טיפוסיים. שיהיה ברור, הודות להתנהלותו של ביבי אנחנו מדינת חסות בדיוק כמו שהייתה דרום וייטנאם - כלי שמנצלים וזורקים לכלבים.
הצהרתו הבוטה של אד קוץ', כי אובמה לא יהסס להשליך את מדינת ישראל מתחת לאוטובוס נוסע כדי להשיג את מטרותיו, מתארת בדיוק את הדרך בה מתנהגת ארצות הברית למדינות כאלה.
צוברי ההון לעת צרה
ובמדינת חסות, בדיוק כמו במדינת חסות, השליטים לא שולטים, אלא מתנהגים כמו שודדים בכספת של בנק, חוטפים מכל הבא ליד, עד להתפקע. אין אינטרסים המדיניים, מהפרי הרקוב צצות התולעים, שחיתות קשה וריקבון שלטוני.
התחושה היא, שהממשל הישראלי, שריו, פקידיו הגבוהים ויועציו מתעניינים פחות ופחות בנו הישראלים, ואנשי המערכת השלטונית נוהגים בדיוק כמו מנהיגי דרום וייטנאם בסוף דרכה - היינו, צבירת הון אישית - כדי שבעת ההתמוטטות הסופית ירווח להם ולמשפחתם.
פעם חשבתי שהשמועות על כך שברק, בזמן שכיהן כראש ממשלת ישראל, העביר את קטע הים עתיר בארות הגז מול אשקלון לשליטת הרשות הפלשתינית, בתיווכו של מרטין שלאף, בעבור חופן ענק של דולרים, הן רק שמועות. היום אני כבר לא יודע מה לחשוב... מאות המיליונים ששולט עליהם ברק, עושרו המופלג של ביבי והתעשרותם המהירה של רבים אחרים, הם סימפטום קשה של מחלה סופנית.
מדינה לא-מטופלת
מאידך-גיסא, מוזנח לחלוטין הטיפול בבעיות מעיקות, מדיניות, כלכליות ופנימיות. תופעת ההסתננות המאסיבית של אפריקנים לישראל והפיכתם של אזורים רבים בערים לחממות פשע ללא כל טיפול, לא מעניינת את בובה ביבי, הוא כנראה מ-פ-ח-ד להתעסק עם הלובי השמאלני "ליברלי" שרוצה להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה. אין ספק כי המסתננים, שרובם הגדול מוסלמים, יהפכו בשנים הבאות לפלשתינים, בדיוק כמו תושבי ג'יסר זרקא שרובם שחורים והגיעו אף הם מאותם אזורים.
בעיות רבות נוספות לא זוכות למענה של ממש, כמו שוד האדמות בנגב, גניבות חקלאיות, פשע, שחיתות כלכלית בכל המגזרים הציבוריים, עוני גובר, חינוך הנעשה עלוב משנה לשנה ועוד. וכמו שאמר פרידריך ניטשה: "כשאליטה חשה כי היא עומדת לאבד את השלטון, היא מוכנה לחבור לגרועים שבאויבים כדי לשמר את שליטתה".
פרשת החיילת-המרגלת מציינת סימפטום שבו אליטות מאמצות אידיאולוגיות אנטי-יהודיות או אנטי-ישראליות. הקרן לישראל חדשה, שתומכת בגופים שמטרתם חיסול היישות היהודית בישראל; האידיאולוגיה האנטי-יהודית בה נוקטים גופי שמאל רבים; התנהלותו של בית המשפט העליון עם האוריינטציה ה"נאורה" שלו - הם רק סימפטום של מדינה בקריסה.
מתי נתחיל לנהוג כמו מדינה נורמלית? אף אחד לא היה קונה את נאומי הבולשיט של ביבי. איפה הקבלות והביצוע בשטח? - היו שואלים. כאן בישראל, עולם כמנהגו נוהג, ביבי מרביץ נאום פופאי ובטוח שהישראלים הטיפשים אוכלים את הבולשיט.

תאריך:  28/04/2010   |   עודכן:  28/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בובה ביבי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר כביר ואמיץ ל"ת
ד''ר אברהם שלום  |  28/04/10 13:10
2
אז מדוע המתריעים לא פועלים
נאוה פ.  |  28/04/10 15:31
3
נגעת רק בקצה הקרחון
נתנאלה  |  28/04/10 15:40
4
היהודים משתוקקים לתאי גזים...
מטאטא  |  28/04/10 21:20
5
הצבעתי לביבי וכניראה לא עוד ל"ת
דן ש.  |  28/04/10 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רון דרור
כל אלה, לדעת גדעון סער, הם תוצאה של העומס    לשר החינוך, שצמח במשרד המשפטים, תובנות רבות על המערכת המשפטית    כמי שכבר הספיק להיות חתום על שינוי אחד שהסעיר אותה, הוא מצר על מאבקי הרשויות בתקופת פרידמן, אבל מציע למערכת להשתחרר מקיבעון מחשבתי
פסח רויטמן
התרעומת על גודלו של פרויקט הולילנד היא צביעות    שהרי היכן נשכן את העולים שיתווספו והבנים שייוולדו? רק בבנייה לגובה!
איתן קלינסקי
אורי בלאו עשה בתחקיריו מה שעשה, עושה ויעשה כל עיתונאי    ענת קם, המקור שנחשף, עשתה שירות עבור הדמוקרטיה בישראל
ראובן לייב
צמד החמד, אהוד אולמרט ושולה זקן, הגיעו ככל הנראה לסוף דרכם
גורי גרוסמן
בלי בושה: הח"כים הערביים בממשלת ישראל - אלו שאנו משלמים את משכורתם - מבקשים לשמש משקיפים בליגה הערבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il