X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשנתניהו מציע לחברי מרכז הליכוד להצביע על תיקון החוקה, באופן רטרואקטיבי, לדחיית הבחירות לעוד שנתיים לפחות, הוא בעצם משחד אותם
▪  ▪  ▪
ביבי, צא מזה! [צילום: פלאש 90]
האם פייגלין לא יפקוד אלפי חברים, כאשר ביבי שידרג אותו עכשיו למעמד של יריב שווה-כוחות? האם אלפי אופנוענים וטרמפיסטים אחרים שיתפקדו ב"מפקד ארגזנים" יצילו את הליכוד?

18 בּרִימֶר של בנימין נתניהו
דמיטרי רייזמן
"מחטף נתניהו" המתוכנן הוא המשך ישיר של "קומבינת הרשימה" מלפני שנה וחצי * לתשומת ליבו: כשהדמוקרטיה נרמסת המאבק משתנה
לרשימה המלאה

"נתניהו גונב את הבחירות"
איציק וולף
חברי מרכז הליכוד יצביעו האם לשנות את חוקת המפלגה * ניסיון של נתניהו לבלום את ה'פייגלינים' * תומכי נתניהו טוענים שהצבעה נגדו תפגע ביוקרתו * המתנגדים טוענים: נורמות פסולות וריח רע של רמאויות
לרשימה המלאה

כשאהוד אולמרט נשאל על פרויקט הולילנד, הוא אמר כי הוא "תמך" בפרויקט כי נכללו בו יחידות דיור לאוכלוסיה לא חרדית. בכך ביקש אולמרט לעורר את שונאי החרדים בפרקליטות לפעולה, כדי שאלה יורו למשטרה להניח לו מחקירת פרשיית השוחד והשחיתות הגדולה והחמורה במדינה. כך שחיתות אחת מובילה לשנייה ולבסוף המערכת כולה מסתאבת עד שורשיה, אדניה ויסודותיה.
כשביבי נתניהו מציע לחברי מרכז הליכוד להצביע על תיקון החוקה, באופן רטרואקטיבי, לדחיית הבחירות לעוד שנתיים לפחות (וככל הנראה להרבה יותר), הוא בעצם משחד אותם. הוא, כמו אולמרט, עוטף את זה ב"אידיאולוגיה" אנטי-פייגלינית, אבל זהו תיקון מושחת שמנציח את כל בעלי התפקידים בליכוד - נאמניו - על כיסאם. כיסאולוגיה, לא אידיאולוגיה, נמצאת בבסיסו ובמהותו של המהלך.
התיקון המוצע הוא אנטי-דמוקרטי בעליל. היעלה על הדעת כי הכנסת תתקן את חוק יסוד: הכנסת, ותאריך את כהונתה ל-7, 8, 10 שנים ויותר, ואף ללא תאריך יעד מוגדר? הלא אמות הספים היו רועדות בציבור, בבתי המשפט, במפלגות ובתקשורת.
הגיבוי שקיבל ביבי משופטי בית המשפט העליון להעביר את תיקון החוקה בליכוד, מעורר מחשבות נוגות על פוליטיזציה של השפיטה מחד-גיסא, ועל הסתירה הזועקת שבין החלטה זו לבין פסקי הדין של בית המשפט העליון שבהם הועלתה הדמוקרטיה לרמה של דת ממש.
טענתו של ביבי ש"אין זמן לבחירות" כאשר הוא מקדיש יומיים שלמים מזמנו למעבר מכינוס בחירות אחד למשנהו על-מנת לשכנע את חברי המרכז להצביע בעד התיקון המושחת, ביחד עם "להקת מעודדות" קבועה וכמה שרים שאין להם כנראה מה לעשות במשרדם, היא לא יותר מפארסה.
גם הטענה כי יש לפקוד עוד אלפי חברים לליכוד כדי לדלל את כוחה של "מנהיגות יהודית" היא מופרכת. האם פייגלין לא יפקוד אלפי חברים, כאשר ביבי שידרג אותו עכשיו למעמד של יריב שווה-כוחות? האם אלפי אופנוענים וטרמפיסטים אחרים שיתפקדו ב"מפקד ארגזנים" יצילו את הליכוד, או ידרדרו את תנועת הליכוד למצבה העגום והפתטי בתקופת עומרי שרון?
במשך שנים היה "מרכז הליכוד" שם דבר בתקשורת לשחיתות ולסיאוב במערכת הפוליטית. בתקופה האחרונה נרגעה הביקורת. העברת "התיקון המושחת" תחזיר אותנו לתקופת ה"מושחתים נמאסתם" שקיווינו שחלפה מהעולם. חבריי במרכז - האם זה התואר שאתם רוצים שיכנו אתכם בציבור? האין בכך בושה?
ולביבי אומר אך זאת - אתה תלמד כי השחיתות היא כמו סם - משכרת ומשקרת, ובסוף משלמים עליה, ובגדול. תברר אצל אברהם הירשזון, שלמה בניזרי, עומרי שרון, חיים רמון, צחי הנגבי וקודמך בתפקיד - אהוד אולמרט.

תאריך:  29/04/2010   |   עודכן:  29/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיקון מושחת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאתרגים את ביבי לחלוקת ירושלים
אליהו חיים  |  29/04/10 23:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
לית מאן דפליג, שאילו ראש הממשלה לשעבר לא היה ראש ממשלה לשעבר, אלא ח"כ משס לשעבר, כבר מזמן היה מובל בנחושתיים. כך גם אילו אורי בלאו לא היה עיתונאי שמאלני    מי יגלה עפר מעיניך בוזגלו?
מיכאל שרון
המאפיין אליטה מכחידה וטפילית הוא שאנשים בשוליה, בעלי רשע צדקני ואי-יכולת יצרנית, הולכים בעקבותיה    פרשיות אולמרט, ועשרות העבריינים הכלכליים בני האליטה, ממחישות מיהם האליטות הטפיליות
צביקה ברגמן
אתם לא חייבים להתחתן בקיץ, ביום חמישי ולהשקיע אלפי שקלים בעיצוב החופה    להלן שורת טיפים למתחתנים
יונתן שכטר, אמילי לנדאו, אפרים אסכולאי
הזיקה הננקטת בממשל אובמה בין מאמצים לעצור את התקדמות הגרעין האירני לבין פתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני ללא ספק מפורשת בטהרן כנושא שיקנה למשטר זמן פיתוח נוסף יקר מפז
עו"ד אמיר מסארווה
תזכורת למשטרת ישראל ולעיתונות הישראלית: ה"חגיגה" המשטרתית-תקשורתית במדינת ישראל, פעמים רבות, הסתיימה באבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il