X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גליק. 4.5 שנים בתפקיד
מנכ"ל נת"ע הודיע: "אפרוש בסוף חודש מאי"
חיים גליק עיכב את פרישתו מהתפקיד בגלל המלחמה גליק הוביל את החברה להשלמת הקו האדום של הרכבת הקלה, והתקדמות משמעותית בעבודות על קווי הרכבת הקלה האחרים והמטרו הוא ציין כי הגיע הזמן לחילופי משמרות, וכי הוא ימשיך לעסוק בפעילות ציבורית

מנכ"ל נת"ע, חיים גליק, הודיע (יום ד', 24.1.24) לדירקטוריון החברה, על החלטתו לסיים את תפקידו בסוף חודש מאי 2024, וזאת לאחר למעלה מארבע שנים וחצי, בהן שימש בתפקיד המנכ"ל. הוא דחה את פרישתו המתוכננת לנוכח המלחמה.
המנכ"ל הודה ליו"ר הדירקטוריון עו"ד מיה ליקוורניק ולחברי הדירקטוריון על האמון שניתן בו, ועל סיועם למימוש פעילות החברה ואחריותה. "זכיתי בעשרות שנות פעילותי המקצועית להיות שותף בבניית הארץ הזו, בשמירה על ערכיה בקידומה ובשגשוגה, כששיאן האישי והציבורי, ללא ספק, הוא פתיחה מוצלחת של הקו האדום בגוש-דן, וכעת אני חש, כי הגיע הזמן לחילופי משמרות", אמר גליק.
"אני מסיים שנות פעילות מאתגרות בנת"ע שהביאו ויביאו בהמשך ביתר-שאת, למהפכה התחבורתית הנדרשת כל כך בגוש-דן, למהפך בניצול הזמן של אזרחי המדינה המתבזבז בפקקים, ובקידום השיווןיו בין כלל חלקי האוכלוסייה. אני גאה להיות חלק ממשפחת נת"ע על מאות עובדיה המקצועיים אוהבי הארץ ומקדמיה, ומודה לכל אחד ואחת מהם על תרומתו בבניית הפסיפס המרהיב הבא לביטוי בציבור נוסעי הקו האדום, ובהמשך ביתר קווי רשת הרכבות הקלות. אני מנוי ובטוח כי נת"ע ועובדיה, ימשיכו לעמוד במקצועיות ובנחישות בכלל האתגרים העצומים העומדים לפניהם. אמשיך בעשייתי כשליח ציבור באמונה, והכל כדי לתרום לקידומה ופיתוחה של המדינה, למען אזרחיה היקרים".
כמנכ"ל החברה, הוביל גליק להשלמת אחד המיזמים הגדולים והמורכבים שהוקמו במדינת ישראל - הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. מאז הפעלתו באוגוסט 2023, זכה הקו לאמונם ושביעות רצונם של מיליוני נוסעים.
בתקופת כהונתו, קודמה משמעותית רשת קווי הרכבת הקלה בגוש-דן: הקווים הירוק והסגול הנמצאים בעבודות אנטנסיביות מעל האדמה ומתחתיה, לאורך תוואי של 67 ק"מ בכל גוש-דן. הישג משמעותי נרשם בשנה החולפת עם השלמת הסגירות הפיננסיות עם זכייני שני הקווים מול גופים פיננסיים גדולים בארץ ובעולם, וכניסתם של הזכיינים לקידומם של הקווים לקראת הפעלתם המסחרית.
גם שלושת קווי המטרו, המהווים את מיזם התשתיות הגדול במדינה ואחד הגדולים בעולם, התקדם משמעותית: הושלמו ואושרו מרבית התוכניות הסטטוטוריות בתוואי המטרו, נבחרו שלוש קבוצות רב-לאומיות שהחלו בעבודתן בניהול התכנון המפורט של הקווים, ומאוחר יותר תהיינה אמונות על ביצועם.
כהונתו של גליק התאפיינה בצמיחה דרמטית של החברה מחברה המנהלת הקמת קו רק"ל אחד, לניהול רשת רכבות על פני כ-250 ק"מ מעל ומתחת לאדמה, שמשמעותה המיידית: הרחבת פעולותיה של החברה והיקף עבודתה בצורה חסרת תקדים.
יו"ר נת"ע ליקוורניק אמרה כי קיבלה בצער את החלטתו של מנכ"ל החברה לסיים את תפקידו, אך היא מכבדת יחד עם חבריה בדירקטוריון את בקשתו. "יחד עם חיים וחברי דירקטוריון החברה, בשותפות מלאה, קידמנו את חזון החברה ואת פועלה ועמדנו באתגרים גדולים. פעילותו הנמרצת של חיים, עם מאות עובדי החברה המסורים, הביאו להישגים מרשימים בכל קנה מידה. החברה בראשותו צמחה והתפתחה והכשירה את עצמה לשאת את המשא המאתגר להמשך הפעלה מוצלחת של הקו האדום, להשלמת שני קווי הרק"ל ולבניית שלושה קווי מטרו בעלות כוללת של למעלה מ-200 מיליארד שקל לרווחתם של הנוסעים. אני משוכנעת שחיים ימשיך לתרום מניסיונו וכישוריו בכל פעילות שיעשה, ומבקשת לאחל לו מקרב לב ברכת דרך צלחה והצלחה בכל מעשיו".

תאריך:  24/01/2024   |   עודכן:  24/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל נת"ע הודיע: "אפרוש בסוף חודש מאי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
משרד התחבורה נגד הרחבת סמכויות הפקחים: "יתייחסו לחשודים בגניבה כמו לחשודים ברצח"    פקחי אגד: "נוסעים תוקפים אותנו, אנחנו כמו צאן לטבח"    מנהל הרשות הארצית לתחב"צ: "חווית הנוסעים נפגעה באופן משמעותי כתוצאה מניסיון להגן על המאבטחים"
עידן יוסף
משרד הבריאות עדכן על שני מקרי חצבת חדשים, כולל ילד לא מחוסן מהצפון ומבוגר מאזור ירושלים    אחד החולים נסע ברכבת ביום רביעי, ונוסעים שהיו על הרכבות מתבקשים לוודא שהם מחוסנים
עידן יוסף
תמ"א 42 לתחבורה יבשתית ותמ"א 41 לאנרגיה לא אושרו בממשלה עקב מחלוקת בין משרד התחבורה למשרד האוצר לגבי כתב שיפוי ופיצויים לבעלי מקרקעין    המבקר ממליץ למשרד התחבורה לפעול לחיזוק היחידות המקצועיות העוסקות בתכנון מערכות התחבורה הציבורית ובניהולן, להגביר מעורבות בתהליכי התכנון הסטטוטורי ולהפוך לגורם מוביל, ובמיוחד לחזק את האגף לתכנון תחבורתי – שסובל ממחסור בכוח אדם
עידן יוסף
משרד התחבורה וארגון נהגי האוטובוסים השיקו תוכנית ייחודית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות, כגון הדמיות ומשקפי VR, כדי להכין את הנהגים להתמודדות עם מצבי קיצון בכביש    כל נהג אוטובוס יבצע בכל שנה לפחות 10 שעות הכשרה במסגרת התוכנית שנועדה לשפר את מיומנויות השירות, הנגישות והבטיחות
עידן יוסף
תחנת אוטובוס חדישה, הראשונה מבין ארבע, הוצבה ברציפי התחבורה של השטח הפרוץ של התחנה המרכזית בחיפה    התחנה אטומה לפגעי מזג האוויר, נגישה לאנשים עם מוגבלות ומיועדת להכיל 20 נוסעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il