X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
ריקי הראל [צילום: צילום כאן רשת ב']
הקריינית ריקי הראל פורשת לגמלאות
ריקי הראל מצטרפת אל שורה של קריינים שדרים מיתולוגיים וידועים שפרשו בעשור האחרון מרשות השידור ומתאגיד "כאן"

הקריינית והמגישה הוותיקה ריקי הראל, מהקריינים הוותיקים והטובים של רשות השידור ובהמשך בתאגיד "כאן", יוצאת לגמלאות אחרי 41 שנים בשידור הציבורי. בשבוע שעבר (30.1.24) שידרה ריקי את מהדורת החדשות אולי בפעם האחרונה.
ריקי הראל מצטרפת אל שורה של קריינים שדרים מיתולוגיים וידועים שפרשו בעשור האחרון מרשות השידור ומתאגיד "כאן" ובהם: יצחק איתן, דן כנר, איריס לביא, רויטל עמית, מנחם פרי, דן עופרי, מלאכי חזקיה ונוספים.
אהובה על הכל מאירת פנים והכי מקצועית שיש
בהודעת שפורסמה בדף הפייסבוק של רשת ב' בתאגיד "כאן" נכתב בזו הלשון: "נפרדים היום מריקי הראל, הקריינית הוותיקה והמוערכת, שיוצאת לגמלאות אחרי 41 שנים בשידור הציבורי. ריקי הצטרפה לקול ישראל בתחילת שנות ה-80. בסיום קורס קריינים, שמעטים אך מצטיינים סיימו אותו, החלה לשדר תוכניות במגוון רשתות: רשת א', רשת ב', רשת ג', 88, קול המוזיקה ומורשת. בעשור האחרון החלה בקריאת חדשות ברשות השידור ובהמשך בתאגיד השידור הישראלי. במשך כל שנות עבודתה בחדר החדשות דאגה שתהיו מעודכנים בידיעות החשובות ביותר - בכל יום ובכל שעה.
ריקי אהובה על כולנו, בעלת אישיות מיוחדת, דואגת לכולם, מאירת פנים והכי מקצועית שיש. נתגעגע אלייך מאוד, תודה שהיית איתנו כאן ברשת ב".
בראיון שפורסם עם ריקי הראל במדור "עושים כבוד" שהוקדש לה בדף הפייסבוק של רשת ב', סיפרה ריקי שאחד הדברים החשובים בתפקידו של מגיש חדשות הוא ההקפדה על עברית תקנית - לשם כך נעזרים העורכים והמגישים במילונים וביועצות הלשון. ריקי מספרת שגם אחיה הגדול, אבינועם הראל, היה קריין בקול ישראל ובתחילת דרכה ברדיו הם עוד הספיקו להעביר שידור מאחד לשני, מירושלים לתל אביב.
איש הרדיו נועם גילאור כותב בדף הפייסבוק על ריקי הראל: "ריקי יקרה ואהובה, אין ברדיו עוד קריינית חדשות כמוך בצניעות ובאלגנטיות, ברהיטות ובנחת רוח, דיוק ושליטה בפרטים. היכולת לתווך את המידע בריחוק מסוים ובחום אנושי. אם כבר לשמוע את החדשות שלנו אז לשמוע בקולך... תודה."
בני טיטלבוים מגיש ועורך חדשות בתאגיד "כאן" כותב בדף הפייסבוק: "ריקי תולה את המיקרופון. הקריינית הוותיקה, הרהוטה, הנעימה ומאירת פנים מסיימת את עבודתה. ואני רק אומר לך ריקי תודה. על עבודה מקצועית במשמרות ארוכות, לחוצות, עם ידיעות קשות וקודרות ופה ושם גם משמחות וטובות. בהצלחה בהמשך.
לי עמרם: גם מקצוענית וגם נשמה טובה
לי עמרם-אילת קריינית ועורכת חדשות בתאגיד "כאן", כותבת בדף הפייסבוק: "לפני שהכרנו מחוץ לטרנזיסטור, ריקי תמיד הייתה עבורי "הקריינית ששומעים עליה שהיא נחמדה". וכשהפכתי "קולגה" (קטנטנה וצעירה), שמחתי לגלות שקולה אכן מעיד על אופיה. ריקי קיבלה אותי בזרועות פתוחות במשמרתי הראשונה. חייכה, הרגיעה, ולמזלי גם הבינה מהר את התמונה: הילדה בהלם ומעולם לא ישבה על כס ההגשה באכסניה הזו, הנכבדה (מלבד במבחן הקבלה). אז היא חשה להדריכני כיצד לתפעל את מה שצריכה. סיפור קטן עבורכם, סיפור ענקי עבור הילדה.
ריקי תמיד תדע להמליץ לכם על סרט טוב או על הצגה חדשה, והיא גם זו שתשלח לכם "היי מותק, איך את מרגישה?". ריקי היא זו שתאזין לפודקאסט שעשיתם, ותחווה דעה, וגם תפנה אתכם לפודקאסט אחר שיכול לתרום לדוקטורט שלכם כדי שתסיימו אותו בהצלחה. ריקי היא זו שתתקן אתכם שיש לומר Ne'esta ולא Na'asta, ותחזור ותתקן אתכם עד להפנמה, אך היא גם זו שתחמיא לכם על האינטליגנציה בהגשה. לסיכום: ריקי הראל היא גם מקצוענית וגם נשמה טובה. אז עכשיו, כשריקי הראל יוצאת לפנסיה, יהיה לה הרבה פנאי להצגה טובה נוספת.

תאריך:  04/02/2024   |   עודכן:  04/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקריינית ריקי הראל פורשת לגמלאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
איתמר לוין
הכתב הצבאי יהיה המפקד הקבוע לאחר שנתיים וחצי של ממלאי-מקום    הועדף על פני העיתונאיות נורית קנטי ואילאיל שחר-ליס
עידן יוסף
שר התקשורת שיגר מכתב לרואי החשבון המבקרים של התאגיד בדרישה לעריכת ביקורת מיוחדת ולמסירת מידע בעניין הפקה של התאגיד שבה הושקעו כ-600 אלף ש"ח בפרק אחד    ״אין זה סביר שהתאגיד ינהג בפזרנות בכספי הציבור שהופקדו בידיו״
עידן יוסף, אלי אלון
העיתונאי ואיש התרבות ערך והגיש בגלי צה"ל את תוכנית הדגל "בילוי נעים" במשך יותר מ-40 שנה, וזכה על כך בשלל פרסים    גל"ץ תשדר תוכניות לזכרו
עידן יוסף
שר התקשורת שלמה קרעי פנה במכתב חריף לחברי מועצת התאגיד לגבי שידורי מכאן 33 ודרש מהם לפעול נגד הפרות חוק מצד הערוץ    דורש למנות מבקר לשידורי הערוץ, דובר ערבית יוצא צבא, שידווח באופן שוטף על פעילותו
עידן יוסף
תוצאות הליך המיון החדש: 53% מהמתגייסים החדשים הם תושבי הפריפריה או יוצאי אוכלוסיות מיוחדות לעומת פחות מ-10% במחזורי גיוס קודמים    14 מבין 52 פרחי העיתונות החדשים הם יוצאי החינוך הדתי    השינוי נבע מהחלטת מ"מ מפקד גלי צה"ל, לרדד את תנאי הסף ולהתמקד במיומנויות עיתונאיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il