X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קרוב לוודאי כי נועם חומסקי לא אחז מעודו בכלי נשק על-מנת להוציא זממו אל הפועל, אך חומסקי, כבלשן ידוע, יודע ומודע לכוחן הרצחני של מילים: מילים הורגות, מילים רוצחות במידה שאדם מיומן בשימוש בהן כחומסקי לדוגמה, אכן בכוונתו לגרום לאחרים להוציא לפועל את זממו
▪  ▪  ▪
נועם חומסקי. קומוניסט קיצוני
חומסקי: מניעת כניסה - במשטר סטאליניסטי
איציק וולף
הבלשן היהודי הפרו-פלשתיני הוזמן להרצות באוניברסיטת ביר זית * במשרד הפנים טענו שמדובר בטעות
לרשימה המלאה

   מחלקה ראשונה
שנלר: "ממליץ לפרופ' חומסקי לנסות לעבור דרך המנהרות בעזה"

אלפי לוחמי חיזבאללה ערוכים
איציק וולף
בכיר בחיזבאללה נועד עם הבלשן הפרו-פלשתיני נועם חומסקי ואמר כי אלפי לוחמים בארגון ערוכים לקראת התרגיל הגדול שיתחיל בצה"ל בשבוע הבא
לרשימה המלאה

   מחלקה ראשונה
גוש שלום שוקל לפנות לבג"צ נגד שר הפנים

נועם חומסקי והרוגטקות
יצחק מאיר
על מה שלבטח עומד מאחורי ההחלטה למנוע מנועם חומסקי מעבר לישראל על הגשר
לרשימה המלאה

בדרכי נועם
אברשה טנא
עצירתו של חומסקי במעבר גשר אלנבי מירדן רק תיתן צידוק לכל מי שזועק כי ישראל היא מדינה פשיסטית, ושממשלתה חסרת העכבות מדכאת עם זר ושוללת את חירותו של הפרט באמצעות נסיונות דרקוניים של סתימת פיות
לרשימה המלאה

כאשר אנו מיידעים האחר בחלקי-האמת במקום בשלמותה, הרי שהכוונה של המידע הינה לטשטש אמיתות מביכות על-מנת שיוכל להעביר מסר שיקרי שלם לאחרים. כך התנהל השמאל החשוב כ"שפוי" במקרה מניעת כניסתו של הבלשן והקיצון הקומוניסטי הרדיקלי נועם חומסקי לארץ.
חזינו גם בתשפוכת סופרלטיבים מביכה מפי ירון (העבש) לונדון בתוכניתו "לונדון את קירשנבאום", בה העטיר הלה כל שבח המצוי ושאינו מצוי במילון העברי על ראשו של החומסקי הלזה. זו היוותה דוגמה נאה למושג חצי-אמת.
הבה ונפתח בברור מאליו. חומסקי כשלעצמו חשוב כאפס. גם מתנגדיו וגם מברכיו משתמשים בו על-מנת להעביר מסר התואם השקפותיהם וזה בסדר, כך אנו נוהגים במקרים רבים אחרים. מאחר שזעקות ה"אכלו לי, שתו לי" של אנשי השמאל הרדיקלי בינינו לעניין חומסקי נשמעו מעל כל במה אפשרית, הרי שיש להביא גם את הצד האחר, העובדתי, האובייקטיבי בהקשרו הרחב לעניין זה.
בין זכויות הפרט לזכויות הציבור
מזה כשלושה עשורים הולך ומתברר כי המשטר הדמוקרטי במתכונתו המערבית והישראלית בפרט אינו מצליח לעמוד על זכויותיו בעבור הציבור אותו הינו אמור לשרת. המשטר הדמוקרטי הפך למשיסה בידי שרלטנים, אופורטוניסטים, דורשי טובת עצמם, אנשי התקינות הפוליטית, או במילים אחרות - המשטר הפך שבוי בידי פוליטיקאים ואנשי סקטורים בלתי נבחרים כאנשי המדיה, האקדמיה והמשפט בינינו, המשרתים עצמם בלבד ומוצאים באירוע מינוים לתפקיד כזה או אחר סיבה למסיבה וקרדום לחפור בו לענייניהם האישיים ולגחמותיהם בלבד.
במסגרת זו הופר האיזון ההכרחי, העדין והרגיש שבין זכויות הפרט לזכויות הציבור במדינות הדמוקרטיות והדבר ניכר במשנה תוקף במדינת ישראל אשר עדיין עומדת על נפשה ועל זכות קיומה מאז היווסדה (ו"תודה" לאהרן ברק ומשובטיו שהביאונו עד הלום). נושאי דגל זכויות הפרט החובקות-כל על-חשבון זכויות הציבור, הינם אותם חברי סקטורים אשר מעולם לא עמדו לבחירת הציבור ולכן צברו כוח והשפעה הרחק מעבר למשקלם הממשי. המדובר כמובן הוא באותם אנשי הון, משפט, מדיה, אקדמיה וכדומה. אלו אותם הסקטורים אשר ניכסו לעצמם סמכויות-על, חובקות-כל, בלא שנושאים הם קוצו של יוד של אחריות ציבורית רשמית. תמיכתם הצבועה בנושא "זכויות הפרט" כעודפות על פני זכויות הציבור הינה בבחינת פעולת 'הפרד ומשול'. ככל שכף המאזניים תיטה יותר לעבר זכויות הפרט על פני זכויות הציבור, הרי שתגדל השפעתם ויתעצם כוחם של בוחרי עצמם על פני השלטון הנבחר אשר מחויב וכבול כמובן לזכויות הציבור והפרט כאחד.
למצער, באורח-טבעי נוהים אותם פוליטיקאים אופורטוניסטים בינינו לעבר אותם סקטורים בוחרי עצמם, מפאת שהכוח שנצבר בהם למימוש מטרות הפוליטיקאים הינו תלוי ועומד מעל הגדרות החוק וניתן לניצול שוטף ומעמיק ככל שגחמותיהם מוליכות אותם בלא פיקוח ושליטה מרכזים. חברי הסקטורים - הון, מדיה, משפט והאקדמיה מצידם מוצאים בפוליטיקאים (המושחתים שביניהם), בני ברית טבעיים למימוש מאווייהם האישיים באשר חובת הדאגה לציבור אינה חלה לכאורה עליהם, שהרי הינם פטורים מאחריות. וכך, החגיגה הסימביוטית המושחתת הלזו הולכת ותופחת.
במצב שנוצר - וזאת החל ממחצית המאה העשרים ואילך - ההולך ומחמיר מעשור לעשור, הרי שקיום המשטרים הדמוקרטיים, הנמצאים כיום תחת מתקפה איסלאמית מבחוץ ומתקפת "זכויות אדם" שרלטנית מבפנים, עומד בפני זעזוע קיומי ממשי. המגמה המסתמנת היא כי אנו כולנו מנסרים את הענף הקיומי עליו אנו שוכנים. באם לא תשכיל הדמוקרטיה להגן על עצמה מפני מגמות שליליות אלו, באם לא תוכל הדמוקרטיה להחזיר את האיזון החיוני לקיומה שבין זכויות הפרט לאלו של הכלל, הרי שהינה נידונה לכליה בעתיד הנראה לעין. זהו בדיוק הסדק אשר בו נכנס ופורח הג'יהאד העולמי ושלוחיו האיסלאמיסטים הרדיקלים ההופכים לחוכא-ואיטלולא התמימונים הדמוקרטים בארצות המערב. רפי ההבנה בינינו אינם משיגים כי הדמוקרטיה והמשטרה אינם עשויים מיקשה אחת. אין דין הדמוקרטיה השווייצרית או השוודית כדין הדמוקרטיה הישראלית הנאלצת לעמוד על נפשה. היכן שהדמוקרטיה השוודית יכולה להתיר לעצמה להתקרב למודל האוטופי של הדמוקרטיה (עד כה - השיטפון האיסלאמי ישנה כל זאת בקרוב), הרי הדמוקרטיה שלנו חייבת להגן על עצמה ואף לצאת למתקפות נגד, ולא - יבולע לנו.
לעיתים דומה כי נעלם מעינינו ובפרט מעיני קובעי המדיניות בינינו, אלו הרואים בשירות הציבורי שליחות, כי זכויות הציבור חשובות לא פחות מזכויות הפרט באשר הציבור הוא המכיל בתוכו את כלל הפרטים ומכאן שפגיעה בזכויות הציבור הינה הלכה ולמעשה פגיעה כוללנית, בעלת חזית רחבה בפרטים המרכיבים אותו. ומכאן, פגיעה בציבור הינה חלק מסיכול אקראי או מכוון של זכויות הפרט. וכך, עמידה על זכויות הפרט בלא שנעמוד על זכויות הציבור, דומה ללחיצת דוושת הגז בעוד המכונית נמצאת בהילוך סרק.

הולך במסורת בולשביקית

קשה להימנע מאזכורו של החבר גולדשטיין (אופס, גולדסטון), עוד יהודון כדוגמת חומסקי אשר מהווה סוס טרויאני "יהודי?" (בקליפתו, אך אשמדאי במהותו), בינינו. וכי עלינו לקבל את חומסקי, משרתו של הג'יהאד העולמי האיסלאמיסטי בינינו? האם חופש הביטוי הינו פרוץ לכל רוח וחסר גבולות? האם אין עלינו לשים מחסום בפני עוכרי ישראל המעודדים את חיסולנו? האם חופש הביטוי הינו חופש השיסוי?

הבה ונחזור לחומסקי ודומיו המשמשים כסוסים טרויאנים משוללי רסן בקרב הדמוקרטיות המערביות, ומאיימים על קיומו הפיזי של ציבור הפרטים החי במסגרת זו.
לשם כך נשוב מעט לאחור, למהלך ההיסטורי שקיבע את המהפכה הקומוניסטית/בולשביקית ברוסיה הצארית של אז. לדאבוננו, מרבית הפעילים אשר יזמו והוציאו לפועל את המהפכה הקומוניסטית היו מבני עמנו. אנו נוטים להעלים אותן עובדות מזעזעות אמות סיפים אלו, כי השותפים הבכירים ביותר בחיסולים ובטיהורים של מיליוני אזרחים רוסים אשר התנגדו לרעיון הקומוניסטי - החלק הארי של האחראים לדיכוי, להגליה, לרצח, לשלילת זכויות, לסתימת הפיות שהתלווה למהפכה הקומוניסטית, היו "אחינו" היהודים. אלו אותם קומוניסטים פנאטים עם דם בעיניים ומכונות ירייה בידם אשר לא היססו לרצוח, להרוג ולאבד מתנגדים רעיוניים, אם במעשה ואם במחדל, מיליונים מהם.
וכי יש תמה על כי פליטי ההנהגה הסובייטית היהודים שנמלטו לישראל לאחר שחרב הטיהורים המתהפכת הופנתה גם כנגדם, לא מצאו כל פסול בהפעלת מבצעי "הסזון הגדול והקטן" בשנות הארבעים שלפני קום המדינה בחסלם יהודים בני עמם, מתנגדים פוליטיים מארגוני הפורשים האצ"ל והלח"י?
והכיצד כל זאת מתקשר לחומסקי? הלה, קומוניסט פנאט, שמאלן-רדיקלי-פשיסטי, הינו בשר מבשרם האידיאולוגי של הרוצחים היהודים בתוככי המשטר הסובייטי. כל שעלינו להזכיר הוא את תמיכתו הנחרצת ללא פשרות של חומסקי באחד מגדולי הרוצחים שלאחר מלחמת העולם השנייה, בן דמותו הרעיוני של חומסקי, שניהם קומוניסטים פנאטים, הלא הוא פול פוט (לכאורה כנראה. פוט הציג מצג קומוניסטי אך ספק אם היה ככזה, לא שהדבר הפריע לחומסקי). אשמדאי קמבודי זה, מנהיג תנועת ה'חמר רוז', הנהיג, יזם וביצע רצח עם, עמו שלו, במתכונת סטליניסטית - אמור גם יהודית קומוניסטית.
לערך 1.7 מיליון קמבודים מתנגדי המשטר הרודני נרצחו ב"שדות הקטל" במצוותו ובהנהגתו של פוט בין השנים 1985-1975 (בעיקר עד שנת 1979 אך גם לאחריה), תחת עידודו ותמיכתו הנלהבת של אותו נועם חומסקי וזאת לאחר שכבר השמדת העם בידי פוט נודעה לפרטי פרטים ברחבי העולם. לא בכדי, מעורבותו הרעיונית של חומסקי ברצח העם הקמבודי לא הוזכרה ולו במילה אחת במסע התמיכה ההזוי של השמאל הקיצוני אצלנו עקב מניעת כניסתו לשטח איו"ש. לאחר הכל, העובדות האופפות את מצעו האידיאולוגי של חומסקי, יד ימינם של השטנים פוט ונסראללה, מבלבלות את השמאלן המצוי וכך יש לחסוך ממנו דאבה זו. שוב ושוב חוזים אנו בנטייה הבזויה של סקטור זה לנהוג מנהג אתרוגנות ולמרק חטאים בתמורה לשימור ולקידום מישנה אידיאולוגית.
המתווה המלווה את חומסקי הוא מלחמה שוצפת וקוצפת בכל מתנגד רעיוני לפי מיטב המסורת הבולשביקית. לטעמו יש לחסל מתנגדים-רעיוניים בכל מחיר ובכל תנאי. אכן, קרוב לוודאי כי חומסקי לא אחז מעודו בכלי נשק על-מנת להוציא זממו אל הפועל, אך חומסקי, כבלשן ידוע, יודע ומודע לכוחן הרצחני של מילים. מילים הורגות, מילים רוצחות במידה שאדם מיומן בשימוש בהן כחומסקי לדוגמה, אכן בכוונתו לגרום לאחרים להוציא לפועל את זממו.
אויב של מדינת ישראל
זו הסיבה מדוע חבר חומסקי וכרת ברית אוהבים אמיצה עם אויבה בנפש של מדינת ישראל, הלא הוא חסן נסראללה, מנהיג החיזבאללה, בעודו משבח, מהלל ומקלס גם את ארגוני החמאס והפת"ח. לגבי דידו של חומסקי, ישראל הינה יריב אידיאולוגי וככזו עליה להיעלם מהעולם, להישמד בהתאם למיטב משנתו הבולשביקית הרעיונית הסטליניסטית. ככזה, חומסקי הינו אויבה בנפש של מדינת ישראל החייבת להתגונן מפגיעתו.
חומסקי מצטרף בכך למצעד היהודונים-הבואשים אשר לכל משכה של ההיסטוריה חברו לאויבי עמנו על-מנת להשמידו, משהו בנוסח חיידקים טורפים הקמים על הגוף הפונדקאי לכלותו. קשה להימנע מאזכורו של החבר גולדשטיין (אופס, גולדסטון), עוד יהודון כדוגמת חומסקי אשר מהווה סוס טרויאני "יהודי?" (בקליפתו, אך אשמדאי במהותו), בינינו. וכי עלינו לקבל את חומסקי, משרתו של הג'יהאד העולמי האיסלאמיסטי בינינו? האם חופש הביטוי הינו פרוץ לכל רוח וחסר גבולות? האם אין עלינו לשים מחסום בפני עוכרי ישראל המעודדים את חיסולנו? האם חופש הביטוי הינו חופש השיסוי?
עמידה אל מול הזדים
לאחר שנקטנו בכל האיזונים הדרושים בין חובתנו לזכויות הפרט ולציבור וזכויותיו, הרי שאין לראות את סילוקו של חומסקי מתחומנו בהקשר של אדם בן 82 אשר מתעב את מדינת ישראל ומייחל להשמדתה אך חסר יכולת פיזית ממשית לכך. חומסקי עצמו חשוב כקליפת השום, אך משנתו ורעיונות העוועים בהם הוא מחזיק ומפיץ בהחלט מכוונים להביא שמד על ראשינו. חומסקי הינו מהחלוצים המערביים הצועדים וחרב האיסלאם שלופה בידיהם כנגד תרבותנו המערבית, הדמוקרטיה שלנו ויהדותנו. בכך מייצג חומסקי את בני החושך, את הבערות, חוסר הסבלנות והסובלנות הטוטליטרית לדעות, מנהגי וצורת חיי האחר, אדם זה יש להקיאו מחברת בני אדם.
בכך שנמנעה כניסתו לתחומה, משדרת ישראל קבל עולם את כוונותיה בהקשר הרחב יותר, דהיינו - נחישות להילחם כנגד הקמים עליה לכלותה ללא רתיעה ובלא הנחות ואין כחומסקי וגירושו להצביע על כוונותיה ובדין של ישראל כדמוקרטיה מתגוננת ואף דלית ברירה תוקפת. נוסיף גם כי פעולת מניעת כניסה כנגד אויבי הדמוקרטיה נהוגה מזה שנים בכל ארצות המערב, מקובלת על הכל שם ואינה כלל נתפסת כסתימת פיות אלא כאקט של התגוננות לגיטימית מפני זדים כדוגמת חומסקי.
בנוסף, סילוקו של חומסקי משטחנו משדר לסוסים הטרויאנים בקרבנו, המדיה, האקדמיה, חלקים ממערכת המשפט וארגוני השיטנה הפועלים מתוכנו, כי אנו נחושים להילחם בקמים עלינו הן מבפנים והן מבחוץ. המסר ברור: אתם- עוכרי ישראל מבפנים - אינכם שולטים בנו יותר, אנו נציגי העם, אנו הננו הריבון הנבחר ואנו מייצגים את העם למען העם.

תאריך:  23/05/2010   |   עודכן:  23/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המילים שהורגות
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תבורך אהרון על אומץ לבך ויושרך
יאיר בן משה  |  23/05/10 17:50
2
אמת לאמיתה
הניה  |  23/05/10 21:32
3
תענוג לקרוא
יוסי שפניר  |  23/05/10 22:46
4
בעיני הסמול"מילים הורגות"רק כש
קורןנאוה טבריה  |  24/05/10 03:54
5
הסזון והקומוניסטים
בשם האמת  |  24/05/10 09:04
6
משהו קצר
פ.ר.  |  24/05/10 09:10
7
תוספת הכרחית:
מד' ליונה עיוורת  |  24/05/10 11:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צביקה ברגמן
הכן רשימת מטלות יומית, אל תאסוף דברים שיש לעשות, עשה בהתחלה את המטלות שאתה פחות רוצה ואל תיתן לאנשים משועממים לבזבז את זמנך
אורי אבנרי
כשגויים מפליגים בשבח יהודים או כורתים ברית איתם - זה חשוד. ברור שמשהו רע מסתתר מאחורי זה    אם מהללים את הישגי המדינה - זה סימן שמשהו השתבש. הדברים אינם כפי שהתרגלנו אליהם    זה מפחיד
אברהם שרון
הוא בוטה, אלים ומשתק, הוא גם חסר סובלנות וסבלנות, מכליל וגם מתייג - כך נראה השיח הציבורי במדינת ישראל 2010
ענבל בר-און
במאמר שפורסם הבוקר ב'הארץ' גורסים המחברים כי אל לו לרוב לכפות על המיעוט לימודי ליבה    אך מיהו הרוב ומיהו המיעוט? והאם באמת הפטור מלימודי הליבה הושג בדרכים דמוקרטיות?
ראובן לייב
הסיכויים להוציא את שליטת בעלי ההון מן החברות במשק המופרט ולבטל את הריכוזיות בו - שואפים לאפס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il