הבה ונחזור לחומסקי ודומיו המשמשים כ
סוסים טרויאנים משוללי רסן בקרב הדמוקרטיות המערביות, ומאיימים על קיומו הפיזי של ציבור הפרטים החי במסגרת זו.
לשם כך נשוב מעט לאחור, למהלך ההיסטורי שקיבע את המהפכה הקומוניסטית/בולשביקית ברוסיה הצארית של אז. לדאבוננו, מרבית הפעילים אשר יזמו והוציאו לפועל את המהפכה הקומוניסטית היו מבני עמנו. אנו נוטים להעלים אותן עובדות מזעזעות אמות סיפים אלו, כי השותפים הבכירים ביותר בחיסולים ובטיהורים של מיליוני אזרחים רוסים אשר התנגדו לרעיון הקומוניסטי - החלק הארי של האחראים לדיכוי, להגליה, לרצח, לשלילת זכויות, לסתימת הפיות שהתלווה למהפכה הקומוניסטית, היו "אחינו" היהודים. אלו אותם קומוניסטים פנאטים עם דם בעיניים ומכונות ירייה בידם אשר לא היססו לרצוח, להרוג ולאבד מתנגדים רעיוניים, אם במעשה ואם במחדל, מיליונים מהם.
וכי יש תמה על כי פליטי ההנהגה הסובייטית היהודים שנמלטו לישראל לאחר שחרב הטיהורים המתהפכת הופנתה גם כנגדם, לא מצאו כל פסול בהפעלת מבצעי "הסזון הגדול והקטן" בשנות הארבעים שלפני קום המדינה בחסלם יהודים בני עמם, מתנגדים פוליטיים מארגוני הפורשים האצ"ל והלח"י?
והכיצד כל זאת מתקשר לחומסקי? הלה, קומוניסט פנאט, שמאלן-רדיקלי-פשיסטי, הינו בשר מבשרם האידיאולוגי של הרוצחים היהודים בתוככי המשטר הסובייטי. כל שעלינו להזכיר הוא את תמיכתו הנחרצת ללא פשרות של חומסקי באחד מגדולי הרוצחים שלאחר מלחמת העולם השנייה, בן דמותו הרעיוני של חומסקי, שניהם קומוניסטים פנאטים, הלא הוא
פול פוט (לכאורה כנראה. פוט הציג מצג קומוניסטי אך ספק אם היה ככזה, לא שהדבר הפריע לחומסקי). אשמדאי קמבודי זה, מנהיג תנועת ה'חמר רוז', הנהיג, יזם וביצע רצח עם, עמו שלו, במתכונת סטליניסטית - אמור גם יהודית קומוניסטית.
לערך 1.7 מיליון קמבודים מתנגדי המשטר הרודני נרצחו ב"שדות הקטל" במצוותו ובהנהגתו של פוט בין השנים 1985-1975 (בעיקר עד שנת 1979 אך גם לאחריה), תחת עידודו ותמיכתו הנלהבת של אותו נועם חומסקי וזאת לאחר שכבר השמדת העם בידי פוט נודעה לפרטי פרטים ברחבי העולם. לא בכדי, מעורבותו הרעיונית של חומסקי ברצח העם הקמבודי לא הוזכרה ולו במילה אחת במסע התמיכה ההזוי של השמאל הקיצוני אצלנו עקב מניעת כניסתו לשטח איו"ש. לאחר הכל, העובדות האופפות את מצעו האידיאולוגי של חומסקי, יד ימינם של השטנים פוט ונסראללה, מבלבלות את השמאלן המצוי וכך יש לחסוך ממנו דאבה זו. שוב ושוב חוזים אנו בנטייה הבזויה של סקטור זה לנהוג מנהג אתרוגנות ולמרק חטאים בתמורה לשימור ולקידום מישנה אידיאולוגית.
המתווה המלווה את חומסקי הוא מלחמה שוצפת וקוצפת בכל מתנגד רעיוני לפי מיטב המסורת הבולשביקית. לטעמו יש לחסל מתנגדים-רעיוניים בכל מחיר ובכל תנאי. אכן, קרוב לוודאי כי חומסקי לא אחז מעודו בכלי נשק על-מנת להוציא זממו אל הפועל, אך חומסקי, כבלשן ידוע, יודע ומודע לכוחן הרצחני של מילים. מילים הורגות, מילים רוצחות במידה שאדם מיומן בשימוש בהן כחומסקי לדוגמה, אכן בכוונתו לגרום לאחרים להוציא לפועל את זממו.
אויב של מדינת ישראל
זו הסיבה מדוע חבר חומסקי וכרת ברית אוהבים אמיצה עם אויבה בנפש של מדינת ישראל, הלא הוא חסן נסראללה, מנהיג החיזבאללה, בעודו משבח, מהלל ומקלס גם את ארגוני החמאס והפת"ח. לגבי דידו של חומסקי, ישראל הינה יריב אידיאולוגי וככזו עליה להיעלם מהעולם, להישמד בהתאם למיטב משנתו הבולשביקית הרעיונית הסטליניסטית. ככזה, חומסקי הינו אויבה בנפש של מדינת ישראל החייבת להתגונן מפגיעתו.
חומסקי מצטרף בכך למצעד היהודונים-הבואשים אשר לכל משכה של ההיסטוריה חברו לאויבי עמנו על-מנת להשמידו, משהו בנוסח חיידקים טורפים הקמים על הגוף הפונדקאי לכלותו. קשה להימנע מאזכורו של החבר גולדשטיין (אופס, גולדסטון), עוד יהודון כדוגמת חומסקי אשר מהווה סוס טרויאני "יהודי?" (בקליפתו, אך אשמדאי במהותו), בינינו. וכי עלינו לקבל את חומסקי, משרתו של הג'יהאד העולמי האיסלאמיסטי בינינו? האם
חופש הביטוי הינו פרוץ לכל רוח וחסר גבולות? האם אין עלינו לשים מחסום בפני עוכרי ישראל המעודדים את חיסולנו? האם חופש הביטוי הינו חופש השיסוי?
עמידה אל מול הזדים
לאחר שנקטנו בכל האיזונים הדרושים בין חובתנו לזכויות הפרט ולציבור וזכויותיו, הרי שאין לראות את סילוקו של חומסקי מתחומנו בהקשר של אדם בן 82 אשר מתעב את מדינת ישראל ומייחל להשמדתה אך חסר יכולת פיזית ממשית לכך. חומסקי עצמו חשוב כקליפת השום, אך משנתו ורעיונות העוועים בהם הוא מחזיק ומפיץ בהחלט מכוונים להביא שמד על ראשינו. חומסקי הינו מהחלוצים המערביים הצועדים וחרב האיסלאם שלופה בידיהם כנגד תרבותנו המערבית, הדמוקרטיה שלנו ויהדותנו. בכך מייצג חומסקי את בני החושך, את הבערות, חוסר הסבלנות והסובלנות הטוטליטרית לדעות, מנהגי וצורת חיי האחר, אדם זה יש להקיאו מחברת בני אדם.
בכך שנמנעה כניסתו לתחומה, משדרת ישראל קבל עולם את כוונותיה בהקשר הרחב יותר, דהיינו - נחישות להילחם כנגד הקמים עליה לכלותה ללא רתיעה ובלא הנחות ואין כחומסקי וגירושו להצביע על כוונותיה ובדין של ישראל כדמוקרטיה מתגוננת ואף דלית ברירה תוקפת. נוסיף גם כי פעולת מניעת כניסה כנגד אויבי הדמוקרטיה נהוגה מזה שנים בכל ארצות המערב, מקובלת על הכל שם ואינה כלל נתפסת כסתימת פיות אלא כאקט של התגוננות לגיטימית מפני זדים כדוגמת חומסקי.
בנוסף, סילוקו של חומסקי משטחנו משדר לסוסים הטרויאנים בקרבנו, המדיה, האקדמיה, חלקים ממערכת המשפט וארגוני השיטנה הפועלים מתוכנו, כי אנו נחושים להילחם בקמים עלינו הן מבפנים והן מבחוץ. המסר ברור: אתם- עוכרי ישראל מבפנים - אינכם שולטים בנו יותר, אנו נציגי העם, אנו הננו הריבון הנבחר ואנו מייצגים את העם למען העם.