X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוי גורדון [צילום: מן הטלוויזיה]
פעיל מרכזי באחים לנשק חשוד בהשלכת הלפיד על פרש משטרה
רוי גורדון נעצר בחשד להשלכת לפיד על שוטרים בהפגנה מול מעון ראש הממשלה מעצרו הוארך בארבעה ימים, וסגן נשיא בית משפט השלום בירושלים כתב בהחלטתו: "מדובר בעבירות חמורות. סיכון חיי אדם ובעלי חיים - אין בהם דמוקרטיה, והם עלולים להביא לאנרכיה"

העצור בחשד להשלכת הלפיד על פרש משטרה וסוסו הוא רוי גורדון, אחד מראשי תנועת אחים לנשק. מעצרו של גורדון, בן 45 מתל אביב, הוארך (9.4.24) בארבעה ימים ולא בשישה כפי שביקשה המשטרה.
בין סעיפי האישום נגדו: תקיפת שוטר כשהתוקף מזויין בנשק חם/קר. העצור, בעל משרד אדריכלים, השליך בהפגנה מול מעון ראש הממשלה שני לפידים, השני כנגד כוח משטרה.
סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופט גר ארנברג, כתב בהחלטתו: "עולה כי לא מדובר בפעולה אקראית, אלא במחאה שתוכננה מראש. אומנם הפגנות הם לב ליבה של הדמוקרטיה הישראלית, אך סיכון חיי אדם ובעלי חיים - אין בהם דמוקרטיה, והם עלולים להביא לאנרכיה. מדובר בעבירות חמורות".
מיד לאחר מעצרו, טען גורדון: "מעולם לא התכוונתי לפגוע באף שוטר. אנחנו לא מאמינים באלימות, הכי חשוב שהחטופים יחזרו הביתה". גורדון התמודד בעברו למועצת עיריית תל אביב, מטעם רשימת "חוזה חדש", המזוהה עם המחאה להפלת ממשלת הימין.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "למרבה המזל, המעשה לא הוביל לפציעתו של השוטר או הסוס המשטרתי. על-פי החשד, אותו אדם השליך באותו הערב לפיד נוסף לכיוון השוטרים".
פרקליטו של גורדון, עו"ד יאיר נהוראי, טען בדיון כי מדובר בהתקף פוסט-טראומטי ומרשו פיקד בעבר על האירוע בשנת 2006 שבו נחטפו שלושה חיילים ללבנון והיה מוזג בקפה מומנט, שבו אירע פיגוע בשנת 2002.
באחים לנשק סירבו לגנות את גורדון: "רוי גורדון, אח שלנו לנשק, קצין צנחנים במילואים, מתמודד עם פוסט טראומה בעקבות שירותו הצבאי - הקדיש את כל עשייתו למשפחות החטופים וכאבם נעוץ בליבו. אנחנו מבקשים להבהיר באופן חד-משמעי - אין מקום לאלימות במחאה אזרחית דמוקרטית. זכות המחאה היא זכות בסיסית וחיונית. אנו נמשיך למחות בנחישות, ללא אלימות - נגד שלטון מנותק, שרואה את שרידותו הפוליטית לפני טובת המדינה".

תאריך:  09/04/2024   |   עודכן:  09/04/2024
+צ'אק שומר נגד נתניהו: אירוע תקשורתי עם לפיד
19:33 09/04/24  |  עידן יוסף

הערב: רגע אחרי שקרא להחלפת נתניהו, מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר ייפגש עם ראש האופוזיציה לפיד - אבל באופן חריג: הלשכה של שומר החליטה לפתוח את האירוע לתקשורת, כולל הצהרות (כאן חדשות).

+הישיבה בנושא הרחבת סח'נין הסתיימה ללא הסכמה
16:24 09/04/24  |  עידן יוסף

בתום שעות של דיונים, ישיבת ועדת המשנה לנושאים תכנוניים הסתיימה ללא הצבעות בעניין התכנית להרחבת סח'נין. שרת ההתיישבות סטרוק: חשוב שיתקיים בנושא דיון עקרוני בפורום רחב ובכיר, כדי שתכניות והחלטות ועדות התכנון יתקבלו בהתאם למדיניות הממשלה בנוגע לחיזוק ההתיישבות הכפרית בגליל ובנגב (חדשות 14).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פעיל מרכזי באחים לנשק חשוד בהשלכת הלפיד על פרש משטרה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם הנאצים שרפו בתחילה
מנחם ציוני  |  10/04/24 05:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
הגירעון החודשי עמד על כ-15.0 מיליארדי ש"ח, בהשוואה לחודש מרס אשתקד שהסתיים בגירעון של כ-2.7 מיליארדי ש"ח    מתחילת השנה נרשם גירעון מצטבר של כ-26.0 מיליארדי ש"ח
עידן יוסף
הממשלה אישרה את העברת הרשות לאכיפה במקרקעין ממשרד האוצר לידי המשרד לביטחון לאומי    השר בן-גביר רואה בכך אבן דרך משמעותית בשיפור האכיפה כנגד עבירות בנייה    במסגרת ההעברה, סוכם על שיתוף פעולה בין המשרד לביטחון לאומי למשרד להגנת הסביבה להגברת האכיפה בתחום עבירות פסולת בניין
עידן יוסף
תקן הכליאה עומד על 14,500 כלואים, ובפועל יש יותר מ-21,000    בעקבות התנגדות השרים לקיצוץ רוחבי ותקנים ממשרדיהם לטובת מתקני הכליאה, ישיבת הממשלה הופסקה לטובת המו"מ
מירב ארד
הבהיר: "ישראל היא לא זו שמונעת עסקה. חמאס מונע עסקה. דרישותיו הקיצוניות נועדו להביא להפסקת המלחמה"    הוסיף: "הבהרתי לקהילה הבינלאומית: לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופים"    על החשש מנקמה אירנית אמר: " ישראל ערוכה - בהגנה ובהתקפה - לכל ניסיון לפגוע בנו"
עידן יוסף
הולכת רגל שנדרסה נפצעה בינוני ואחרים קל    המשטרה טענה בתחילה כי שוטרת הוכתה באגרוף בפניה ולאחר שפורסם התיעוד נאלצה להודות שהדבר לא קרה    נעצר מפגין שהצית מדורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il