X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם ממשל אובמה עוין למדינת ישראל? האם נשיאים אחרים היו ידידותיים יותר? האמת היא שארה"ב מעולם לא הייתה ידידה של מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
ברק אובמה ובנימין נתניהו. הצד האמריקני אינו ידיד כבר שנים... [צילום: פלאש 90]

קצת היסטוריה...
האמת היא שארה"ב מעולם לא הייתה ידידה של מדינת ישראל. במלחמת העולם השנייה, כאשר חיל האוויר הבריטי וחיל האוויר האמריקני שיתפו פעולה ביניהם, הם כתשו ושחקו את כל יבשת אירופה, הפציצו דרכים, רכבות וגשרים, מפעלי מתכת ומפעלי מזון שסייעו לגרמנים, והם לא חסו על המוני אזרחים המתרסקים למוות. הם זרעו הרס וחורבן בערים שלמות, בכפרים ובעיירות, ורק בנושא אחד שיתפו פעולה עם היטלר: הם עשו מאמצים אדירים כדי לא לשבש את ביצוע הפשע הנורא - השמדתם של יהודי אירופה. מכל מיליוני הטונות של חומר הנפץ שהטילו האמריקנים על יבשת אירופה, הם לא הטילו אף לא פצצה אחת על המשרפות של אושוויץ. לא הפציצו גשר שהוביל להשמדה. לא פגעו ברכבת אחת מאלפי הרכבות שהובילו מדי יום המונים אל מותם. כיום יש עדויות לרוב המצביעות על כך שהיה זה במתכוון, רבים היו הגורמים שהביאו לידיעת הממשל האמריקני והנשיא רוזוולט את גודל הזוועה המתרחשת, והם דחו את כל הפניות לעשות משהו למען הצלת יהודי אירופה.
כאשר הספינה סנט לואיס הגיעה לחופי אמריקה, כשעליה 930 יהודים הנמלטים מגרמניה ההיטלריסטית, השלטונות האמריקניים סירבו לאפשר לאותם אומללים לעלות אל החוף. האונייה שבה לאירופה ובדרך רבים מהנוסעים התאבדו והאחרים נספו בשואה.
עם פרוץ מלחמת העצמאות, הערבים בארץ התחמשו בכלי נשק, שחלקם הגדול ניתן להם על-ידי האנגלים. הם הסתערו ללא רחם על היישוב היהודי, כשהם מכריזים כי הם ישלימו את מה שהיטלר לא סיים. שיירות של משאיות ניסו מדי יום להגיע ליישובים הנצורים עם מזון וציוד, והועלו בלהבות ונוסעיהן נשרפו חיים. היהודים היו נתונים לאש רצחנית מצד שכניהם הערבים ומותקפים יום ולילה על-ידי הלגיון הערבי בריטי, ובהתאם לכך האמריקנים קובעים על-פי דיווחים מודיעיניים: היהודים בארץ ישראל על סף השמדה. רבבות צעירים יהודים באמריקה מבקשים לבוא ולסייע ליישוב היהודי הנלחם על חייו, אלא שאז הממשל האמריקני מטיל וטו. הוא מודיע שכל אזרח אמריקני שיתנדב לעזרה צפוי לעשר שנות מאסר ולאובדן זכויות של אזרח אמריקני. האיום עושה את שלו, ורק בודדים מגיעים, הרוב נרתע ונותר בארה"ב.
עם הקמת המדינה פלשו מדינות ערב לשטח המדינה בת יומה במטרה ברורה להשמידה סוף-סוף. האמריקנים לא התערבו, לא השמיעו קול רפה. וכאשר חדרנו לסיני דרך אל עריש, הם זעמו ודרשו כי ניסוג מיד מסיני, כאשר הפדאיון החל במעשי ביזה ורצח יומיומיים והסורים ממרומי הגולן לא חדלו לירות פגזי מוות. הממשל האמריקני לא נקף אצבע לעצירת מעשי הרצח, וקולו נשמע ברמה רק לאחר שמדינת ישראל הגיבה בפעולות תגמול משלה כמענה למעשי הטרור שספגה - אז מיהרו האמריקנים לכנס את מועצת הביטחון והיו עסוקים בגינוי ישראל.

עלבונות ועוינות מתמשכים מצד האמריקנים
ג'ורג' מיטשל (מימין) - גם הוא עוין

מאז הקמת המדינה, לא זו בלבד שהאמריקנים סירבו להכיר במעט מירושלים שהיה בידינו כבירת ישראל, הם אף לא הכירו בכך ששטח זה הוא חלק ממדינת ישראל. עד מלחמת ששת הימים, פרט למכירת מספר מצומצם של סוללות נ.מ למדינת ישראל, סיפקה אמריקה לכמה מאויבינו הגדולים כמויות עצומות של כלי נשק. כאשר נאצר פתח במגמה לעמוד בראש אימפריה ערבית גדולה וביקש לחסל את המדינה היהודית, טס שר החוץ אבא אבן להיפגש עם הנשיא האמריקני ולבקשו להתערב במקרה של התקפה מצרית, בהסתמכו על הבטחת הנשיא הקודם אייזנהאור. הנשיא ג'ונסון התחמק ואנו מצאנו את עצמנו בבדידות מזהרת. וכשזכינו לניצחון משמים, גילה לפתע הממשל של ג'ונסון שאך זמן קצר קודם לכן העביר למועצת הביטחון גינוי חריף נגד ישראל שהנה יוכל להפיק תועלת מכך - רק אז נוצרה לכאורה מעין ידידות על תנאי. התנאי היה שכל עוד הרוסים תומכים במצרים, הם ישתמשו בישראל כשוט במטרה לרסן את מצרים הסוררת, והם לא חדלו לרקום תוכניות לזנוח את ישראל כאשר מצרים תפנה עורף לרוסים. האמריקנים מונעים מצה"ל רכישת כלי נשק מהתעשיה הצבאית ומאלצים אותו לרכוש נשק אמריקני כחלק מהסיוע הצבאי. הם מנעו את ייצור הלביא שבעזרתו יכולנו להמריא לשורה הראשונה.
אפילו ממשל בוש, שנאמר עליו כי היה אוהד לישראל, לפחות יותר מאובמה, נידה את ישראל כאשר הכריז כי יעניק עדיפות במתן חוזים לשיקום עירק לאותן מדינות שתמכו במאמץ לסלק את סדאם חוסיין. וכך למעלה מ-60 מדינות רשאיות היו להשתתף, ביניהן ערב הסעודית, טורקיה, ירדן, כוויית, עומן, קטאר, מצרים. הרי מצרים וטורקיה היו עוינות בעליל לממשל בוש ופעלו כדי להכשיל את מטרות המלחמה. ישראל נעדרה מרשימת המדינות והפנטגון הסביר כי ישראל היא אחת מאותן מדינות שאינן רשאיות להשתתף. הם לא היו בטוחים בנכונותה של ישראל לסילוקו של סדאם חוסיין...
פולארד עדיין "יושב"
את יונתן פולארד מסרבת ארה"ב לשחרר כבר 25 שנים. יונתן לא ריגל נגד אמריקה. במעשה של פיקוח נפש העביר מידע על העברת נשק לארגוני טרור, מידע שהאמריקנים, לו היו ידידים, היו בעצמם חושפים זאת. פולארד לא עשה דבר כדי לפגוע בביטחונה של אמריקה. שגרירות ישראל הפקירה אותו וסירבה להעניק לו מקלט. מאז מעצרו שוחררו מרגלים רבים בעסקות שונות, כולם חוץ מפולארד, למרות שהובטח כי תמורת ויתורים מדיניים הוא ישוחרר. ויתורים נעשו ופולארד עדיין בפנים, כבר שנות דור.
האמריקנים מכתיבים למדינת ישראל מה מותר לייצר, מה למכור, היכן מותר להתגורר - וישראל סופגת את הגינויים, את העלבונות, את העוינות פעם אחר פעם מצד כל המיטשלים, הקונדוליסות, הקרצרים, שעושים כאן כבתוך שלהם.
כשאמר הנשיא לינקולן: אפשר להטעות עם שלם פעם אחת, אפשר להטעות אדם אחד כל הזמן, לא ניתן להטעות עם שלם כל הזמן, הוא לא לקח בחשבון את... העם היהודי.

תאריך:  28/05/2010   |   עודכן:  29/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליבת ה"ידידות"
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר חזק ומרשים- אמת לחלוטין
מרק_טווין  |  28/05/10 13:10
2
אין ידידות אמת
דניאל ק  |  28/05/10 13:16
3
מאמר חכם ונכון- עשו שונא ליעקב
יהודי גאה ולאומי  |  28/05/10 14:01
4
מאמר שולי ובטל, חבל שנכתב
פ.ר.  |  28/05/10 15:34
5
כל הכבוד לכותבת
סהר א  |  28/05/10 18:29
6
תגובה
צנחן  |  29/05/10 03:27
7
מאמר חד-צדדי מטעה ומביש
יהודה דרורי  |  29/05/10 09:34
8
את לא נותנת לאמת לבלבל אותך
בודק עובדות  |  29/05/10 09:38
9
כתבה לא רצינית .
ישמעאל  |  29/05/10 10:04
10
צודקת הכותבת
8  |  29/05/10 10:21
11
ממשל אובמה ידידותי ל אנשי טרו
ישע  |  29/05/10 10:49
12
יפה מאוד
RG  |  29/05/10 14:36
13
כיום ארה"ב ירדה מן הפסים:
מיכל מירושלים  |  29/05/10 18:17
14
ליהודונים דוגמת דרורי
בונים מסגד בזירו  |  29/05/10 20:46
15
רק שמור אותי מידידי ומאויבי אש
קורןנאוה טבריה  |  30/05/10 03:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
בין אויביה של ישראל יהודים, בעיקר כאלה המתכנים אינטלקטואלים, שאינם בוחלים לשבת בעצה אחת עם אנשי חיזבאללה או חמאס    לא הומניזם מדריך את מארגני משט השמאל אלא הרצון לפגוע ביכולת ישראל להתגונן מפני הטרור
ד"ר מוטי גולן
השבוע: שני מאמרים על פרשת בהעלותך    אהרון הכהן - התנהגות שלילית או חיובית; הסיבות ל"עונש" החינוכי" בקצה המחנה
מנחם רהט
המלחמה האווילית נגד פינוי קברי עכו"ם באשקלון, הציגה בפני הציבור הכללי דת חדשה, אנטי הלכתית אבל הכי קרובה ליהדות, שמקדשת קברים פגאניים    חילול השם שנגרם בפרשת קברי עובדי האלילים באשקלון, מוביל כנראה למחשבה שנייה בקרב מקצת מהחרדים - לפי שעה חב"ד, שמשמיעה קולות הסתייגות
נסים ישעיהו
גם בהיבט האישי, אחדות ישראל היא המרשם היחיד להתעלות ברוחניות ובקדושה. קל וחומר בהיבטים הלאומיים, שרק בטיפוח אהבת ישראל, שהיא הבסיס לאחדות ישראל, נזכה לגאולה האמיתית והשלמה
ראובן לייב
תערוכה, ראשונה מסוגה, של לחשים וקמיעות במסורת היהודית, מוצגת במוזיאון ארצות המקרא בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il