X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק שתדלנים ישראלים ויהודים מנעו גינוי חריף בסנאט ובקונגרס האמריקניים נגד טורקיה המוסלמית בשל טבח העם הארמני (הנוצרי) במלחמת העולם הראשונה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

האירוע האחרון שהתרחש בלב ים בו הופקרו חיילי צהל לדקירות סכינים, מכות במוטות ברזל וירי כאשר הנשק הראשוני שבידם הוא רובי אימון היורים כדורי צבע הוא כישלון ידוע מראש. התנהגות כזאת רק מזמינה את הלקאת ישראל על-ידי התקשורת המסיטה בעולם, בעידוד ממשלות "ידידותיות".
ישראל בהתנהגותה ממש התנדבה לשבת על כיסא האשמים בבית המשפט של טורקיה והחמאס. יש מסקנה אחת ברורה מאירוע זה ומאירועים רבים אחרים שאליהם נגרר הצבא באופן שאינו יכול לצאת מהם לעולם בכבוד ובלי נפגעים. יש לאסוף מחיילי צהל את כל האמצעים לפיזור הפגנות ולצייד אותם בהוראות המחייבות פתיחה באש על דעת עצמם כנגד כל התנגדות קלה!
כאשר יגיעו הדיווחים יספרו לנו כיצד מתכנני המבצע לא העלו על דעתם התנגדות אלימה כזו שתכלול ירי באקדח לעבר הלוחמים על-ידי ערבי מהחדר שבו שהה השייח רעאד סאלאח! הם לא העלו בדעתם כי ידקרו חיילים בסכיני מטבח ענקיות, ישליכו חייל מגובע 2 קומות לסיפון תחתון, ויחטפו חיילים לתוך הספינה כדי להכותם במוטות ברזל, כאילו שאירועים אלימים כאלו אינם מתרחשים באופן תדיר ב"הפגנות נעלין" ובמחסומים של צהל ביהודה ושומרון.
האירוע בויים על-ידי טורקיה שהנהגתה כבר מזמן הפכה לעויינת לישראל. טורקיה שואפת לבטל את חוזיה הביטחוניים עם מערכת הביטחון שלנו, בעודה משתלבת בברית עם סוריה ואירן על שלוחותיהן. מכאן נגזרו התוצאות האלימות למשט החמאס. באווירה שבה משודרים סדרות סרטי הסטה בטלוויזיה הטורקית נגד ישראל, עלולים אף להתבצע מעשי טרור נגד תיירים ישראלים ויהודים תושבי טורקיה!
ההקצנה האיסלאמית של טורקיה מתבטאת בסירוס קציני הצבא שלה באופן המונע מהם להתערב ולהפיל את המשטר הדתי כפי שעשו בעבר כאשר החוקה הטורקית חייבה את זה. קצינים בכירים בעבר ובהווה מצמרת צבא טורקיה נחקרים עתה ומואשמים בשלל עלילות/ניסיונות להפיל את משטרו של טאיפ ארדואן. חלקם הם אותם קצינים שכלאו את ארדואן לפני 14 שנה בתוקף חוקים שכבר נמחקו מהחוקה הטורקית. לכן לא צפוי שינוי לטובה בעתיד הקרוב במדיניות טורקיה. מבחינה זו התפוגגה טורקיה המודרנית והחילונית שייסד כמאל אתתורק לאחר התמוטטות האימפריה העותומנית במלחמת העולם הראשונה.
כאשר כל המחבלים שהיו על הספינות ייכלאו יש לקחת מהם טביעות אצבעות ודגימות אחרות כדי לברר מי מהם אחזו בכלי נשק ולזהות את התוקפים. אלו צריכים להישפט לתקופות מאסר ארוכות, למען יובהר כי משט ימי עלול לעלות למחבלים כאלו בשנות מאסר ארוכות. בעתיד צהל צריך להתנהל כפי שהצי האנגלי או האמריקני מתנהלים בעת שהם עורכים מצור ימי. במקרים כאלו נהוג לפנות לקברניטים ברשת הקשר ולהכתיב להם הוראות. ואם אלו עונים בקללות (כפי שקרה הפעם) יורים פגז לפני חרטום ספינתם! אכיפת סדר בתנועה הימית נעשית בעולם באמצעים צבאיים בכל מקום שיש חשש כי פועלים בו מחבלים, או פיראטים. מבחינה זו התנהגות הססנית ובלתי כוחנית מצידנו מובילה ל"משחק" שבו מחבלים יכולים תחת מסווה של הפגנה לפצוע או להרוג חיילים בעוד אלו מופקרים כאילו היה מדובר ב"הפגנה".
טורקיה החילונית לא התקבלה כחברה ושותפה לאיחוד האירופאי כיוון שמדינות אירופה הנוצריות מסוייטות מפלישה של אזרחים טורקים באופן חופשי וחוקי לשטחן. טורקיה הדחויה היא הבעיה שלהן. כרגיל כל בעיה מוסלמית מעדיפים באירופה להטיל על ישראל. לכן במדינות הללו אנו לא צפויים להצליח בהסברה. לכן אין טעם להעניק משקל כבד להסברה כאשר אנו מפרקים אירוע חבלני כזה. באירופה דווקא מצפים מאיתנו לפעול בכוח כנגד הבעייה שלהם; עשרות מיליוני מוסלמים ובהם טורקים רבים שגרים כבר עשרות שנים באירופה. גם באמריקה שטיפחה את הצבא הטורקי החבר בכוחות נאטו מאוכזבים מאוד ממדינה זו שלא איפשרה לארה"ב לפעול משיטחה כנגד עירק.
רק שתדלנים ישראלים ויהודים מנעו גינוי חריף בסנאט ובקונגרס האמריקניים נגד טורקיה המוסלמית בשל טבח העם הארמני (הנוצרי) במלחמת העולם הראשונה. לאחר יותר ממאה שנים בהם נעלם אלוהים ממפות הסכסוכים, הוא חזר בגדול. ההתגבשות של הכוחות במלחמת העולם השלישית מתנהלת על-פי השתייכות דתית מובהקת. עכשיו הזמן לתקן את העוול ההיסטורי ולשלם לטורקים כגמולם על תמיכתם באירן, בסוריה ובחמאס. יש להכליל בלימודי ההיסטוריה לבגרות את הפרק המזוויע של רצח 1,500,000 ארמנים על-ידי הצבא הטורקי שבוצע רובו במכות פטישים על ראשי הארמנים!

תאריך:  01/06/2010   |   עודכן:  01/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוב הופקרו חיילי צהל
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
חיילי צה"ל הופקרו לקניבלים האי
קורןנאוה טבריה  |  1/06/10 10:08
2
שתי הערות לגבי טורקייה....
מטאטא  |  1/06/10 10:41
3
להדיח מיד את מפקד השייטת!!!
גילגמש  |  1/06/10 11:49
4
האחריות המניסטריאלית של ברק ל"ת
ברק הביתה  |  1/06/10 12:14
5
מפקדי השייטת לא למדו מצור
חשדנית  |  1/06/10 12:56
6
האם תורכיה תעביר סודות מזל"ט
חשדנית  |  1/06/10 13:42
 
- כן ובישראל יודעים זאת
de65  |  1/06/10 20:31
 
- הפאנטום כבר לא מבצעי בח"א, אבל
ירון זכאי  |  1/06/10 21:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון רול
עדיין לא התבררו כל העובדות והארועים האופפים את פעולת ההשתלטות הצה"לית על ספינות המשט הטורקי לעזה ולכן יש לנקוט משנה זהירות בפרשנות לארועים אשר עדיין מתגלגלים
אורנה רב -הון
ההתלהמות של כלי התקשורת לגבי ההתרחשות על הספינה הטורקית מיותרת לחלוטין
אלכס נחומסון
את הדין וחשבון על בחירת הקונספט, התכנון והביצוע יידרשו המנהיגים לתת לאחר שהספינה שכולנו שטים בה תתייצב    כעת לא הזמן להלקאה עצמית כעת יש להתגייס כדי לכבות את התבערה
יניב שלום
אם העולם קונה את סיפור משט המחאה לעזה אז הוא בצרות
זאב גולדשטיין
איזו מדינה הייתה מעזה לתמוך ולעמוד מאחורי משט או כל פעולה אחרת מאורגנת כל כך המיועדת באופן מוצהר וגלוי לפרוץ למיים טריטוריאליים של מדינה אחרת ועוד מדינה ידידה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il