X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
מפת הכוכבים [צילום: AP]

טיפ לילידי השבוע - השבוע הוא זמן מעולה לכל ילידי החודש הזה להתחלות ואירועים חדשים. הכוכבים יופיטר המקושר עם שפע, ואוראנוס המקושר עם שינויים מיטיבים איתכם ויפעילו אתכם.
תאומים
הקשיבו לאני הפנימי שלכם בכל פעם שאתם מתלבטים בנושאים מסוימים לגבי המשך דרך ההתנהלות שלכם ואל תתנו לפחדים שלכם להשפיע עליכם, כיוון שעכשיו אתם נמצאים בפני התחלות חדשות שהדרך הנכונה עבורכם היא לצעוד בה - וללא היסוס. רק קפיצה למים בסגנון חיים חדש תיתן לכם את ההתרגשות לה אתם מייחלים ומצפים ותביא אתכם למקומות הרגשיים להם אתם מחכים.
סרטן
אתם עומדים בפני שינויים גדולים, בעיקר בכל הנוגע לנושאי קריירה. נראה שהכוכב יופיטר יביא איתו התחלות חדשות בתחומים החשובים לכם כך שאתם עומדים בפני שינויים שיגרמו לכם למצות את מלוא האפשרויות העומדות בפניכם. עובדה זו תהיה אפשרית במידה ותזרמו עם האופציות העומדות בפניכם, ותהיו גמישים לשינויים אותם תצטרכו לבצע כדי ליהנות מההתחלות החדשות המחכות לכם.
אריה
הכוכב מארס שביקר אצלכם בשנה האחרונה, נתן לכם שפע של התחלות חדשות, חלקן מעניינות וחלקן פחות. בחודש הקרוב הוא עומד לעבור אל בית הכספים שלכם. זה הזמן הנכון עבורכם לפעול בכל הנוגע לתכנון עתידכם מבחינה כלכלית. את הרצון שלכם למערכות יחסים תצטרכו להפנים בשלב זה ולא לפעול לפני שתדעו מה חושבים עליכם הקרובים לכם, ורק אחר-כך - לפעול בהתאם.
בתולה
נושאי קריירה הינם מאוד בעייתיים עבורכם מאחר שאתם מעוניינים להחצין את עצמכם, אך איכשהו למרות שאתם משקיעים שעות רבות אינכם מרגישים שהתהילה נופלת בחלקכם. בית הקריירה שלכם מואר בגלל ביקור השמש במזל תאומים. זה הזמן שלכם לצאת מאחורי הקלעים ולהראות לכולם שגם לכם יש חלק בהתקדמות והצלחת הקריירה. הכוכב מארס שעומד להיכנס למזל שלכם, ייתן לכם את הכוחות הדרושים לשם כך.
מאזניים
נסיעה למקום מרוחק תעזור לכם להתרחק מהאנשים שאינכם מעוניינים כרגע להיות בסביבתם, כך שתוכלו לנוח ולהתרענן. אל תגלו את תוכניותיכם לאחרים כיוון שלא תוכלו להיות בטוחים שהם אכן יעזרו לכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. ייתכן ואפילו תרגישו חסומים במקצת ביכולת הפעולה שלכם ולא תצליחו לפעול בחופשיות, אך אין ספק שעם תכנון יסודי ואיטי תצליחו להגיע לתוצאות המקוות.
עקרב
התקופה הקרובה תהיה אינטנסיבית מבחינה חברתית כיוון שיש לכם צורך ויכולת להתחיל התחלות חדשות בנושאים אלה. נראה שצפויות לכם היכרויות עם אנשים מעניינים שגם יעשירו את הפן החברתי שלכם וגם יקדמו אתכם מבחינה מקצועית וחברית. זה הזמן שלכם לצאת מתוך הקונכייה הטבעית המוכרת לכם, ולעשות ככל יכולתכם למען קידום עצמכם. התקופה הולכת להיות מעניינת ואתם תצאו נשכרים.
קשת
תמיד בתקופה הזו, כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם מתרחש אירוע כלשהו בחייכם שיסעיר אתכם וייתן את אותותיו גם על השנה הקרובה כולה. נראה שאתם מתלבטים בשאלות רבות כגון: כיצד לחיות עם בן/בת הזוג, מהם הגבולות האישיים שלכם ובעיקר אתם לא יודעים האם אתם יכולים לקבל עזרה ותמיכה מאנשים קרובים לכם בתחומים בהם אתם מעוניינים. זה הזמן לבדוק את אמינות הקרובים לכם.
גדי
הכוכב ונוס מבקר אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן נראה שנושא זה עולה על הפרק אצלכם אך מכיוון תכליתי. הכוונה היא שבמקום ליהנות ממה שיש לכם, אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם למה לכם להיכנס למערכות יחסים שאינכם בטוחים שייצא לכם מהם דבר ממשי. אל תאשימו את עצמכם במידה והדברים לא יסתדרו לפי הבנתכם, הגיע הזמן שתפנימו שבכל תחום יש היבטים של קח ותן שאמור להתקיים בדרך שוויונית.
דלי
הכוכב יופיטר עומד להיכנס אליכם לבית המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן במידה ואתם מעוניינים להחליף סביבה ואוירה, כלומר להחליף דירה - השנה תהיה לכם הזדמנות לעשות זאת. נראה שההתחלות החדשות יגיעו אליכם באופן מהיר במיוחד ולא תהיה לכם שהות או זמן להתכונן לבאות. מאחר שאתם מזל שאוהב שינויים, נראה שההתחלות החדשות ישמחו אתכם ואתם תזרמו איתן למקום הנכון לכם.
דגים
לאחר השקעה ומאמצים עובר הכוכב יופיטר לבית הכספים שלכם וייתכן לכם את ההזדמנות לה ציפיתם מזה זמן רב. יגיעו אליכם אפשרויות חדשות אותן חשוב שתממשו ולא תתנו לעצמכם לפספס הזדמנויות גם אם תחשבו שהן אינן מספיק טובות עבורכם. זה הזמן שלכם לפנק עצמכם בקנייה אותם חשקתם מזה זמן רב, אך לא הרשיתם לעצמכם. ייתכנו ימים בהם תרגישו חסרי-ביטחון מבחינה כספית, אך ייעוץ נבון יעזור לכם בנושא.
טלה
אתם המזל שעומד להיקרא המזל הממוזל ביותר בשנה זו בגלל העובדה שהכוכב יופיטר עומד להיכנס למזל שלכם בחודש זה. נושאי עבודה יהיו מאוד דומיננטיים כיוון שיפתחו בפניכם אפשרויות חדשות ותרגישו שהחיים מחייכים אליכם בדיוק במקומות בהם לא הייתם בטוחים עד עכשיו שזה מה שאתם רוצים לעשות. מבחינה חברתית אתם עומדים להצליח וזאת לאחר שנפתחתם מבחינה אישית והרחבתם את מעגל החברים.
שור
כוכב התקשורת הנמצא במזל שלכם יעזור לכם בתקופה זו להביע את רצונותיכם בצורה שתהיה בהירה ובריאה לכם. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק ולארגן מחדש את המצב הכלכלי שלכם כיוון שנראה שבשטח נוצרו אפשרויות חדשות שלא בהכרח בדקתם אותן עד הסוף. האירועים בבית המשפחה הקרובה מלחיצים אתכם ולא תמיד אתם פועלים בצורה כפי שהייתם פועלים מבלי לחץ סביבתי.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

אפשרויות לשינויים

System.String[]

תאריך:  01/06/2010   |   עודכן:  01/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים חדש
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זמן מעולה להתחלות ואירועים חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו פלמה
הניסויים המפורסמים של סטנלי מילגרם ופיליפ זימברדוֹ הוכיחו בעליל שחברה דמוקרטית איננה יכולה להישאר כזאת, אם האנשים שמרכיבים אותה אינם מבינים באמת את הנטייה הטבעית לצייתנות, הטבועה בנו בעוצמות גדולות
דודו אלהרר
היה פה מקרה נדיר של עימות שבו שני הצדדים הצליחו במשימתם - הטרוריסטים ביקשו להרעיש עולמות והצליחו, וישראל ביקשה למנוע מהמשט להגיע לעזה וגם היא הצליחה
גד גזית
צה"ל הוא צבא מודרני! הוא בונה את עצמו במרץ ובהרבה תחכום והשקעה לאתגרי המחר! מה הוא אשם שמטילים עליו היום להלחם את קרבות האתמול???
עו"ד אמיר מסארווה
למה, ריבונו של עולם, מדינת ישראל נמצאת באופן עקבי, במסע הסברה בינלאומי, בגין פעולות צבאיות כושלות? הראשון שהכתיר את המבצע הצבאי בלב הים, כהסתבכות, בחר בכינוי הכי עדין, ביחס לפעולה צבאית, שהסתבכה וכשלה, כאחד
ד"ר אברהם בן-עזרא
חיילי צה"ל יודעים לירות, ושולחיהם יודעים לדבר, כך שלו היו שם - באוניית המשט - אמורים להתחולל דיבורים, לא היה ראוי לשלוח לאוניה חיילים אלא פוליטיקאים מקצועיים שעניינם ומומחיותם בכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il