X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההצהרה של אובמה על מתן זכויות שוות לכל הישראלים מראה, במקרה הטוב, על בורותו, ובמקרה הרע על רצונו להתערבות בהגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית והפיכתה למדינת כל אזרחיה
▪  ▪  ▪
אוהב האיסלאם. נשיא ארה"ב, ברק אובמה [צילום: פלאש 90]

אי-אפשר להיות כבר מופתעים מהתנהגותם חסרת המעצורים של מנהיגים כארדואן עת שומעים את אובמה מצהיר שאין דבר כזה מוסלמים קיצוניים. אולי הם בכלל לוחמי חופש מתוסכלים, שבסך-הכל מחפשים דרך להביע את שאיפותיהם לשלום באמצעות רצח סיטונאי של חפים מפשע, או לשמוע על מדיניות חדשה, מבית מדרשו של אובמה/עמנואל, שמבטלת את קיומו של המושג ציר הרשע, כאילו שביטולו יביא להתקרבות בין המערב לאיסלאם ומדינות שמייצרות ומצטיידות בנשק השמדה המוני, ומצהירות השכם וערב שישתמשו בו, בעיקר מול ישראל, תחזורנה בתשובה.
את מסע ההלבנה החל אובמה כבר בשנת 2009, בנאומו בפני הפרלמנט המצרי. 211 שנים לאחר נחיתתו של נפוליאון בונפארטה, שהעליב את המוסלמים באמירה חלקית של ברכת שהאהדה, וטען בפניהם כי הם חולקים ערכים זהים כשוויון זכויות (הוא כנראה התבלבל עם עקרונות המהפכה הצרפתית) "נוחת" אובמה במצרים וכמו נפוליאון פונה במילות ברכה, בערבית, לעם המצרי, מתאר את הכבוד הרב שהוא רוחש להיסטוריה המפוארת של מצרים, ומעלה על נס את הקשר והעקרונות המשותפים של האמריקנים והאיסלאם - עקרונות של צדק וקידמה, סובלנות וכבוד לכל בני האדם. התגובות בעולם הערבי, אז והיום, זהות: "נאום אובמה הוא רוחות סוערות בלי טיפת גשם".
למרות ההכרזה של רם עמנואל, כי יידרש זמן רב לתקן את הנזק שנעשה, ביחסים עם ישראל מגיעה ההצהרה האחרונה שיצאה מפיו של ברק חוסיין אובמה ה-2, על מתן זכויות שוות לכל הישראלים. הצהרה כזאת מראה, במקרה הטוב, על בורותו, ובמקרה הרע על רצונו להתערבות בהגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית והפיכתה למדינת כל אזרחיה!!! אמירות כאלה מספקות תחמושות לכל "אוהבינו" מבית ומחוץ.
הוואקום המנהיגותי, במעצמה העולמית, מתמלא במהרה באותם מנהיגים קיצוניים, שמול חלקם מפגין אובמה רפיסות. ההוכחה לעיוורונו ולחולשתו מתבטאת בהעזה של הטורקים להחזיר את השגריר בארה"ב לאנקרה לשיחות. אם חשבנו שבכך הסתיימו מעשיו, ניתן היה לצפות השבוע כיצד ארדואן, שהוא מוסלמי אדוק, עסוק בהצהרות, המגובות במעשים, שתכליתן הינה כינונה מחדש של האימפריה העותומאנית.
למרות זאת, יש כאלה שעדיין חושבים כי ארדואן עושה זאת כצורך פנים-פוליטי, פנים-ערבי, שלא לומר על כאלה שממש מתמוגגים מן האפשרות לחיות שוב תחת חסות של האימפריה העותומאנית, כדבריו של אייל מגד, שפורסמו היום (8.6.10): "אודה ולא אבוש, חלום ישן הולך ומתגשם. זה זמן רב מתבשל במוחי הנסער הרעיון שעלינו לעזור לכונן מחדש את האימפריה העותומאנית המפוארת ההיא ולהסתפח אליה מרצון". כנראה שהבורות בהיסטוריה של האנושות אינה רק מנת חלקו של אובמה, אלא גם של עוד מלומדים-מטעם, כאלה ששכחו את העליבות, הבערות, המסוכנות והבריאות הירודה ששררה בארץ ישראל בתקופת שלטון העותומאנים.
הגיע הזמן לקום ולומר, בצורה ברורה ובכל השפות: אנחנו לא טובים או רעים מאף מדינה מערבית אחרת ואנחנו נגן על ריבונותנו ועל אזרחינו בדרך שבה נוהגת כל מדינה ריבונית. לא נסכים שיבחנו את מעשינו על-פי אמות מוסר שונות מאשר בוחנים כל מדינה בעולם המערבי, וכל אדם/משט שינסה לפגוע בריבונותה של מדינת ישראל, ייתקל באותה נחישות, ייעצר, ייחקר ויגורש לאלתר.

תאריך:  08/06/2010   |   עודכן:  08/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל בן-עטר
כאשר נפטר הרבי מלובביץ' סיפר לי הרב אליהו שחסידי חב"ד פנו אליו שישמש כאדמו"ר    דברי הספד לזכר צדיק שאבד
יוגב שריד
במקום לנסוע למקומות בהם אנו מושמצים - אפשר לנפוש היכן שנתקבל בזרועות פתוחות
מיטל חתוקה
לא מהטרוריסטים ומאומות העולם אני חוששת, אלא מהשפעתם הנוראה של אותם יהודים אשר שונאים את עצמם כל-כך
רמי הלפרין
המצב הגיאו-פוליטי העולמי, כמו גם המצב אצלנו, בו אנו נמצאים, מֵציב אותנו בעמדת נחיתות    עלינו להראות לכל העולם את אמונתנו המאוחדת בדרכנו
שי אלבוגן
קבלו את ההמצאה הלשונית שלי (ספינה + שנאה), בעקבות ההמצאה השטנית של "שטייני" מאווי מרמרה - הומאניות טרוריסטית (או טרוריזם הומאני)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il