X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בניגוד למתנחלים - אנרכיסטים כמעט אינם יעד עבור המודיעין הישראלי זאת משום שחלק מן האנרכיסטים קשורים אישית ורעיונית לאנשים שבמערכות התקשורת והמשפט
▪  ▪  ▪
יש בין פעילי השמאל גם אנרכיסטים
[פעיל שמאל נעצר במהלך הפגנה בשייח ג'ראח / צילום ארכיון: פלאש 90/למצולם אין כל קשר לנאמר]

אחד ממאפייני הפיאסקו של המשט היה היעדר מודיעין מתוך הספינה שידווח מה ומי מחכה ללוחמים.
האם היה קשה לשירותי המודיעין שלנו להשתיל איזה "פעיל שלום" בספינה או לטמון משדרים שיעבירו כל מילה הנאמרת בספינה? אבל אפילו בכך לא היה צורך. התמונות מתוך הספינה הועברו על-ידי נוסעיה בשידור רציף באינטרנט והגולשים צפו בהכנות המחבלים. אפילו בזה איש במודיעין לא צפה ואם צפה - התרשל באופן נפשע, וזאת למרות שלפי השר אליהו ישי הוצגה בפני "השביעייה" האפשרות של אלימות ואבידות במהלך ההשתלטות. לפיכך הייתה הערנות המודיעינית אמורה להיות מקסימלית.
מכאן המסקנה היחידה היא שזרועות המודיעין הישראלי לא מצאו לנכון להתעניין במה שקורה על הספינה, כי מהרגע שמעורבת המילה "שלום" במעשיה של קבוצה חתרנית כלשהי, נכנסים מערכת המשפט, כוחות הביטחון ומערכות הביון הישראלים לשיתוק. בניגוד למתנחלים - אנרכיסטים כמעט אינם יעד עבור המודיעין הישראלי.

הפדיחה הימית - מקורה ביבשה השמאלנית

מדוע מול החלאה האנרכיסטית כל המערכת הזו נמוגה? אולי גם כי חלק מן האנרכיסטים הללו קשורים אישית ורעיונית לאנשים שבמערכות התקשורת והמשפט. אחת היא בת של שופטת, אחרים הם עיתונאים שאחד מהם בנו של עו"ד מפורסם מהשמאל. קצינים בכירים יודעים באיזה צד מרוחה חמאת הקידום שלהם, במקרה הטוב. במקרה הרע, בני משפחותיהם שייכים או מזדהים עם החוגים הללו, דוגמת תא"ל נועם תיבון, שאשתו חתומה על עצומה למען טלי פחימה ואמו ובנו פעילי שמאל קיצוני. האקסיומה התודעתית הרווחת בצמרת הממסד הישראלי, היא שמי שרוצה להישרד ולהתקדם במערכת צריך להתנכל למתנחלים, להרפות מהשמאל והערבים, ולעולם לא להתקרב לתחום שלא ימצא חן בעיני עיתון הארץ.
מי שתולש את שערותיו נוכח התרדמה של המודיעין במשט האנרכיסטים ימצא כאן את השורש העמוק של התשובה. הפדיחה בים אינה אלא ההמשך של הרשלנות, האדישות וחוסר האחריות בטיפול בהם ביבשה. הפעם זה הוביל למפולת אסטרטגית.

טיפוח ה-טיפול במתנחל, ולא באנרכיסט
יונתן פולק. "אנרכיסטים נגד הגדר" [צילום: ערוץ 10]

השב"כ שהקים מערכת בממדי הקג"ב לפקח, לעקוב ולרדוף את המתנחלים מקדיש משאבים וכוח-אדם זניחים למעקב אחר האיום האנרכיסטי. למשטרה יש קצין אחד אומלל האמור לטפל בהם והפרקליטות מורחת וקוברת חלק גדול מהתיקים המעטים שנפתחים נגדם

אל"מ דרור וינברג ז"ל כונה באתר האנרכיסטי "אינדימדיה": "פושע מלחמה ציוני מלוכלך", "שטנדרטנפיהרר" (דרגה נאצית) ו"גאולייטר" (מושל מחוז נאצי). על הפיגוע בו נהרג הוא ועוד 11 חיילים ואזרחים בחברון ב-2002, נכתב שם כי זוהי "פעולת הגבורה האמיצה של הג'יהאד האיסלאמי באל-ח'ליל (חברון)", והוסיפו שבעקבות הבשורה על 12 הנרצחים בהם מח"ט חברון "אי-אפשר למחוק את החיוך מהפנים". היועץ המשפטי רובינשטיין פתח בחקירה, המערכת מרחה אותה והיועץ המשפטי מזוז סגר אותה. כל פושעינו שבו בשלום לבסיסם.
"אנחנו לא בעד האויב, אנחנו האויב!" (הארץ, 14.8.08) - כה אמר יונתן פולק, "פעיל שלום", ראש "אנרכיסטים נגד הגדר". במקרה אחר אמר שישראל חייבת להימחק מהמפה. פולק אינו מסתפק בדיבורים. הוא מוביל הפגנות אלימות, מקיים קשר עם גורמים עוינים ביו"ש ומבלה הרבה ברמאללה ובכפרים. הפרת צו אלוף? צווי הרחקה? הצחקתם את שי ניצן.
עזרא נאווי, דמות מופת נוספת, "הגואל המושיע", בפי יהודית קרפ, מכוכבות העבר של הפרקליטות, בעת שהעידה לטובתו בטיעונים לעונש במשפט שבו הורשע בתקיפת שוטרים. לעבריין הזה יש עבר עשיר. פעם אחת הניח ראש של כבש על הכביש לחוות מעון. פעם חשף את ישבנו בפני תושבי היישוב. הוא הומוסקסואל, בן-זוג של מחבל ערבי שישב בכלא. בנוסף, כולל גליון ההרשעות שלו: שימוש בלתי חוקי בנשק, גידול והחזקת סמים, מעשה סדום בקטין, כניסה לשטח סגור, איומים, הסעת שב"חים והפרעה לעובד ציבור (מעריב, 7.3.10). אך השתייכותו לשמאל הרדיקלי מעניקה לו חסינות בפני צווי הרחקה. איך? קרפ קראה לו גם "פטריוט אמיתי". עדה נוספת הגדירה בבית המשפט כי מדובר "בשליחו של השמאל בשטח". התוצאה: חודש מאסר בודד.
הצבא, המשטרה, השב"כ ומנגנון הטרור המשפטי של שי ניצן הממרר את חיי המתנחלים, אדישים. השב"כ שהקים מערכת בממדי הקג"ב לפקח, לעקוב ולרדוף את המתנחלים מקדיש משאבים וכוח-אדם זניחים למעקב אחר האיום האנרכיסטי. למשטרה יש קצין אחד אומלל האמור לטפל בהם והפרקליטות מורחת וקוברת חלק גדול מהתיקים המעטים שנפתחים נגדם. צווי ההרחקה של שי ניצן מופנים כמעט רק ימינה על חשדות ועבירות שאינם מתקרבים לקרסולי אלו של החבר'ה הטובים משמאל. הקצונה הגבוהה של פיקוד מרכז וחטיבת שומרון עסוקה בחיסול המוטיבציה וטיפוח שנאה למדינה דווקא אצל חיילי הר ברכה, פעילי חומש ותושבי המאחזים. חייליהם ביו"ש זוכים לפיקוח בולשביקי שלא יבואו במגע עם עלוני בתי-הכנסת בעת תפילות השבת ושלא יתארחו אצל אויבי העם ביישובים. הם גם מקפידים לקיים שגרת "הכנות מנטאליות" להכנת החיילים ל"יום פקודה" של גירוש ועקירה. מול האנרכיסטים נעלמים הלהט, חוסר המעצורים והטוטאליות שקיימים כלפי המתנחלים. לא דרישה אוטומטית למעצרים עד תום ההליכים, לא ערעורים בלתי פוסקים ולא "שיחות מוטיבציה" שערורייתיות לשופטים.

פוצעים חיילי צה"ל בשם ה"שלום"

אין שום חידוש בשיטות האלימות האנרכיסטית השמאלנית. מדובר בקבוצה חתרנית הפועלת בגלוי לחיסולה של מדינת ישראל, ושיטת העבודה הקבועה שלה היא הסתת הערבים לאלימות תוך שהם נותנים לה חיפוי בעל חזות מערבית, "אשכנזית". חיילינו מוכים ונרגמים כל שבוע ביבשה בדיוק כמו על ה"מרמרה" באירועים אלימים המוצתים על-ידי האנרכיסטים. הם אלו המדליקים את האש בבילעין, בנעלין, בדיר ניזאם, בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בחברון ובעוד חזיתות ההולכות ומתרבות. במהומות הגדר בהר אדר נהרג שוטר מג"ב. בבילעין איבד חייל עין ועד עתה נפצעו מעל ל-150 חיילים ושוטרים במהומות הללו. כל יום שישי הם מתארגנים בגלוי לפעולות המסתיימות באופן קבוע באלימות ובקושי נוגעים בהם. מעניין מה היו עושים למתנחלים על פרומיל מזה, אך לאנרכיסטים מותר הכל, בשם השלום, כמובן.

תאריך:  09/06/2010   |   עודכן:  09/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המחדל המודיעיני: שכחו שאנרכיסטים הם טרוריסטים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
נכון ומדוייק.
עוד אחת  |  9/06/10 15:00
2
מעניין שכל מי שמגיע לשילטון.
שימרית  |  9/06/10 16:39
3
בדיוק כך
ירון זכאי  |  9/06/10 17:40
4
ארדואן=אחמדינג'אד=אבו-מאזן ל"ת
בתיה  |  9/06/10 21:09
5
Baroor ל"ת
RAWni  |  10/06/10 04:19
6
פעילי שלום תוקפים בבילעין שנים
איך הופתענו? איך?  |  10/06/10 08:38
7
מצמרר לחשוב שיהודים רוצים לחזו
yoni207  |  6/07/10 08:16
8
רק השלטון הימני אשם בכל זה.
מוטי1  |  6/07/10 12:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי שיפמן
במקום להציע לנתניהו להתנצל בפני ממשלת טורקיה, יש להתמקד בשנאתם של הערבים למדינת היהודים    הנושא איננו נזקי תדמית, אלא חוצפתם של מארגני המשט והפרובוקציה שעשו לנו
דרורית קלר
הם לא משתוקקים למים למרות שהם מעלים את חום הגוף בקלות ונוטים יותר להתייבשות    כיצד מגנים על תינוקות ופעוטות מפני התייבשות בעונת הקיץ?
רועי כהנוביץ
חשש השלטון בטהרן, כי כל הפגנה נגד המשט או כל עניין אחר עלולה לגלוש להפגנות נגד השלטון עצמו, הוא שהשתיק את הקול האירני
אלעד שניאור
לא הגיע הזמן להתהדר במה שיש לנו ולא במה שאין לנו? אלעד שניאור, מנכ"ל ומנהל קראייטיב של סוכנות המיתוג C102 רוצה לייצא תרבות ויצירה במקום סרטוני תגובה של צה"ל שמגיעים תמיד מאוחר מדי ליו-טיוב
הלגה רקנטי
תמיד ידענו שהיום הזה יגיע, אבל העדפנו להתעלם    ואז יום אחד כשאנו מתבוננות במראה, לפתע הם שם: מסביב לעיניים, בזווית הפה או בצוואר - הקמטים    מדובר בחלק בלתי נפרד מתהליך ההזדקנות של גופנו    אז רגע לפני שהקווים האלו חורצים את פנינו ואת גורלנו, מסתבר שיש מה לעשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il