X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה לא קשור למעמד חברתי, למקצוע, לדעה פוליטית, לדת, מין, גזע וגיאוגרפיה האהבה, התשוקה והצורך בהתחדשות קיימים אצל בני האדם באשר הם... שום דבר לא יעמוד בפניהם גם אם אתה ראש ממשלה, נשיא, סגן נשיא או פועל בניין
▪  ▪  ▪
הזוג הטרי החליט כבר להתגרש [צילום: יח"צ]

כאשר פורסם לראשונה בחדשות העולם כי אל גור, 62 וטיפר, 61, רעייתו מזה 40 שנה החליטו להתגרש, נפל עליי עצב קל. מה? גם הם? אחרי 40 שנה? כזה זוג נחמד ואוהב עם ארבעה ילדים וחיים מלאים? העסקתי בזה את מוחי זמן מה ולא העליתי תובנות חדשות.
כל מה שהצלחתי לחשוב בהקשר לאל וטיפר גור היה: (כמעט) כולנו התגרשנו, חלקנו התחתנו שוב, חלקנו שוב התגרשנו וכך הלאה. עדיין נשארו כמה זוגות, שהתחתנו לפני המון זמן ולא התגרשו בכלל, הם נושאים את דגל הזוגיות התקינה בעולמנו.
וכרגיל שאלתי את עצמי מה הסוד שלהם, אם יש להם סוד בכלל והאם הסיבה שהם ביחד היא רק מרוב עצלות ובגלל שהם שונאים שינויים בחיים? מה שתמיד עולה במוחי החשדן כאשר אני רואה זוג מאוד ותיק שלא התגרש... "הרי הייתם זוג נצחי", אמרתי בלבי לאל ולטיפר. "ארבעים שנה של נשיקות ויד ביד. מה עלה בדעתכם?".

"כולם מתגרשים”

לא רק סרקוזי וקלרה ברוני (גרושים סדרתיים שהתחתנו לבינתיים), לא רק ברלוסקוני ידידנו הסקסי הבלתי-נלאה ולא רק שמעון פרס וסוניה נפרדים ומתחברים עם אנשים חדשים בכל פעם.
זה לא קשור למעמד חברתי, למקצוע, לדעה פוליטית, לדת, מין, גזע וגיאוגרפיה. האהבה, התשוקה והצורך בהתחדשות קיימים אצל בני האדם באשר הם... שום דבר לא יעמוד בפניהם גם אם אתה ראש ממשלה, נשיא, סגן נשיא או פועל בניין. אהבה ותשוקה הן הכוח המניע, הלידה מחדש של כל אדם. הן אלו שמסכנות את חיי הנישואין המושלמים ביותר, את המשפחות הכי יציבות, את ההורים הכי טובים לילדיהם.
"על כן יעזוב איש את אביו ואימו ודבק באישתו והיו לבשר אחד" (בראשית ב' כ"ד). משפט כה מקסים ומלא תקווה שלא תמיד מחזיק מעמד בחיים האמיתיים.

40 שנה כמעט מושלמות

הגירושין של אל וטיפר גור יכולים באמת להטיל ייאוש על נפשו של כל מי שמאמין בחיי נישואין נצחיים. אל וטיפר הכירו זה את זו בשנת 1970 בבית הספר התיכון סט. אלבן, היו זוג לדוגמה בנשף הפרום, הם נישאו זו לזה במהירות - יפים נמרצים משכילים ממשפחות טובות. אל גור הוא בנו של סנטור דמוקרטי, חי רוב ימיו בוושינגטון. למשפחתו, מזה דורות מטעי טבק ובקר בוויסקונסין.
גם טיפר אצ'יסון באה מבית טוב. בלונדית קלסית מושלמת, הרעייה האולטימטיבית לשאפתן פוליטי, שאכן כיהן 8 שנים כסגן נשיא (לקלינטון), רץ לנשיאות והפסיד (על חודו של קול) לבוש הבן, זכה ב-2007 בפרס נובל לשלום על סרטו אמת מטרידה. לוחם עולמי למען עולם ירוק ושמירה על כדור הארץ. אל גור מעולם לא נחשב לרודף נשים והנשיקות שהתנשק בפומבי עם רעייתו החוקית היו מעוררות השראה.
בנוסף, קראתי בשבועות אלה סטטיסטיקה אמריקנית, הקובעת כי 41% מהלידות באמריקה כיום הם של אמהות לא נשואות. הנה תוצאות העולם החדש. נשים לא זקוקות עוד לגבר כמפרנס, הן לא תלויות בו ואף לא בזרעו. אם לאישה אמריקנית מצליחה אין גבר זמין ומפרנס היא מתפרנסת בעצמה בכבוד ובמשתמשת בשירותי בנק הזרע. זה הכל, לא צריך להתחתן ואם רוצים מאוד, אפשר בהמשך כאשר יש לך ילד מוכן, להוסיף למשפחה גבר כלשהו על תקן מועמד לבן זוג.
אנחנו, שהלכנו לאינספור חתונות של חברים וילדים של חברים הבאנו צ'ק במעטפה, רקדנו וברכנו, קיבלנו תוך פרק זמן קצר ומהיר להפתיע - דיווחים, כי הזוג שטרחנו לבוא לחתונתו באיזה גן מרוחק אי שם ברחבי הארץ, בנסיעה שנמשכה חצי לילה, הזוג הטרי החליט כבר להתגרש. למה? הבינו שהם לא מתאימים והעדיפו גירושין מהירים על הולדת ילדים וטרגדיות בהמשך. ומה עם הצ'ק שלנו או המתנה שבחרנו בתשומת-לב? הלכו להם ולא ידוע לאן.

חיי נישואין וחיי גירושין

בימים האחרונים נודע לעולם כולו עם תמונות להמחשה כי אל גור, הבעל המושלם והפוליטיקאי המצוחצח, איש מקסים לכל הדעות, מנהל כבר מזה זמן מערכת אהבים עם רעייתו לשעבר של לארי דייויד, הוגה וכותב הסדרה סיינפלד הבלתי-נמאסת והוגה וכותב סדרות בהם הוא משחק בעצמו.
ביני לביני החלטתי מיד כי אל גור הוא גבר מושך הרבה יותר מלארי דייויד. אבל ידעתי כמו שאתם יודעים שזה לא העניין וגם לא העובדה שלורי דייויד היפה, האישה החדשה של אל גור לא ממש הורסת משפחות. פשוט אחרי ארבעים שנה עם אישה אחת (זה מה שאנחנו יודעים) הנשמה והגוף רוצים אישה חדשה (או גבר חדש במקרה ההפוך). בעיקר כאשר הגעת לגיל 60 (או ארבעים או חמישים).
ואם הכרת בת זוג שהיא פשוט לא אישתך והיא מקסימה, מעניינת וחדשה בשבילך, אתה שוכח את החוקים (אם יש כאלה בכלל). יתכן ואל גור היה מוכן להמשיך עד הנצח להיות בעלה של טיפר (והמשיך ברומן המסעיר שלו עם לורי) אבל טיפר לא רוצה להיות האישה הבלתי-נאהבת. היא רוצה לצאת לחופש, לאור, ואולי לאהבה חדשה.

תאריך:  17/06/2010   |   עודכן:  17/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמעון פרס / Shimon Peres
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה כולם מתגרשים?
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
אל גור מקסים לכל הדיעות?
אוי ואבוי  |  17/06/10 19:01
 
- מסכים, אל גור צבוע עלוב ל"ת
פרנץ ק  |  18/06/10 10:35
2
כותרת חובבנית
חובבנית  |  17/06/10 19:26
 
- איזו ביקורת טפשית
יועץ גירושין  |  18/06/10 17:03
 
- הכותרת חובבנית רעה ומגעילה! ל"ת
ואתה מתפרנס מזה!  |  18/06/10 19:49
 
- אני מובטל
יועץ גירושין  |  18/06/10 23:32
3
!!!ושאביט(((ים))) יתכן להודות:
עוד סתם אזרח  |  17/06/10 20:16
4
ושאביט!!!(((ים))) יתכן להודות:
איתן בוקס  |  17/06/10 20:24
5
ועל זה אמר רבי עקיבא
humanape  |  18/06/10 07:58
 
- פאתי, כמובן ל"ת
humanape  |  18/06/10 08:39
6
מאמר דוחה קר מנוכר לא יהודי  ל"ת
בהמי חייתי גס ורע  |  18/06/10 12:09
 
- ההגדרות של עצמך - ממש קולעות ל"ת
קורא  |  21/06/10 16:21
7
שמאלנית חילונית מפזרת רעל חייה ל"ת
ספוג מיץ ביבים רע  |  18/06/10 15:08
8
אכן כך!
מישהו  |  18/06/10 23:10
9
נישואין זה פאסה
משה שי  |  19/06/10 03:54
 
- גם אתה ושכמותך עסקות רעות.....
י.ש  |  19/06/10 08:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר ליאון ארדיקיאן
אדון ארדואן, אתה מתרברב ומציג עצמך כגואל. אבל האם אתה גואל או מגואל? אתה שולח ספינה שעל סיפונה רוצחים - שכירי חרב - שבכיסיהם דולרים. שלטונך רווי במסעות רדיפה. התוכל להסביר על פלישותיך לשטחה של עירק והרצח של העם הכורדי? ומה עם כיבוש חצי האי קפריסין שגרם להפרדת משפחות?
איתן הרשקו
במהלכו של יאיר לפיד נעשו מספר טעויות ברמה האסטרטגית הנובעות מיהירות, מנאיביות או מחוסר ידע
משה אדרי
"בראתי יצר רע, בראתי תורה תבלין, כי המאור שבא מחזירו למוטב"
גדי איזנקוט
האתגר המרכזי של הצבא הוא להמשיך לספק לתושבי המדינה ביטחון לשנים ארוכות עם השגת הרתעה ותוך כדי מוכנות וכשירות להגן ולתקוף, ולעמוד בכל המשימות שיגדירו לצה"ל
נפתלי רז
כמו ערב מלחמת יום הכיפורים - אנחנו באופוריה, ולא קולטים את אותות האזהרה. שוב נופתע ושוב נשלם בקרבנות רבים    הכרחי לצאת מהשאננות, ולהתבונן בשיקול-דעת על הקורה סביב    חיוני לנסות להביט בכל בעיניים זרות, מערביות למשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il