X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הלל ויס מוחה על ישיבת הפירומנים בבית הדין הגבוה לצדק, שלדבריו מציתים לאחרונה (וגם מימים-ימימה) תבערות חדשות לרוב
▪  ▪  ▪
התבערה האחרונה תוצרת בג"צ. הורים חרדים לתלמידות חרדיות מעמנואל "בוערים" בבית הדין [צילום: פלאש 90]
כמה שופטים מזרחיים ישבו בבג"צ מיום היווסדו? כמה קריינים מזרחיים מבטאי עין וחית ישנם בתקשורת? קשה למצוא מוסד יותר גזעני ואנטי-דמוקרטי מן הבג"צ

דומה כי שנים ארוכות יושבים בבג"צ פירומנים, שורפי המועדון. לאחרונה הם מציתים כל יום תבערה חדשה ומתחרים בידידיהם מציתי היערות בזדון. אולי בכל זאת צדק עורך-דין אורי קורב בעניין הנסיבות המקילות של השופטים וזהו הצידוק היחיד להתחשבות.
עתירה לבג"צ כדי שיכריע במחלוקות ערכיות היא עניין הרה-אסון. מתן כוח לייקר את אליליהם, אליל הדמוקרטיה, אליל שוויון הזכויות והמלחמה בגזענות. זהו הסיפון שעליו רוכבים גם מארגני המשטים נגד מדינת ישראל.
כמה שופטים מזרחיים ישבו בבג"צ מיום היווסדו? כמה קריינים מזרחיים מבטאי עין וחית ישנם בתקשורת? קשה למצוא מוסד יותר גזעני ואנטי-דמוקרטי מן הבג"צ. המועדון הסגור, ביתו של השופט חשין המאיים כמו שייח' סעודי בגדיעת ידיהם של מבקרי המוסד החשוך והנבער שנקרא בג"צ, הוא האחראי לרוב הגזירות והצרות שבאות על ישראל. "רבי יוסי בן אלישע אומר אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל".
בג"צ הוא בית משפט כביכול שיש לו מדינה, אך למדינה אין עם אלא שליטים שהשתררו על העם במסווה השקר הדמוקרטי. אין נושא ערכי ובוודאי לא נושא דתי או מסורתי או לאומי שלבג"צ יש בו שיקול דעת נקי או סביר כדי שיוכל לשפוט בסעד מן הצדק או בכל תרופה משפטית על-פי חוק קיים שעניינה להשיב הסדר על-כנו.
הבג"צ נותר יומרה ריקה והרסנית, מערכת משפט של מדינה שאיבדה את דרכה בין השאר בגין פסיקות בג"צ המתמשכות. כל מקום שבג"צ נותן בו עיניו שמתא או חרם או נידוי. היינו - נוצר נתק מוחלט בינו לבין היהודים כעם, כלאום וכציבור. ישראל נותרה מדינה חסרת מגן כי פסיקות הבג"צ בנושאי ביטחון ודת התירו את הרצועה. נזכיר עתה פסיקות בג"צ בעניין כביש 443 בעניין נוהל שכן ובעניין ההתיישבות היהודית כפסק קעיידן לפיו אסור להקים ישוב יהודי ללא זרים. כיתת תלמידות אשכנזיות ללא ספרדיות. הרי זו השוויוניות.
הניקיון שהייתה צריכה השבוע לנקות ועדת השופט אליהו, מצא מין את מינו, בנושא ההינתקות, בא לאחר שבג"צ הכשיר את השרץ בחוק פינוי-פיצוי שאותו נאלץ לתקן בעל-כורחו. 12 אלף יהודים הושלכו לפחוני המעברות. לפי מחקרים שנעשו לאחרונה, גחמות בג"צ עולות למשלם המיסים מאות מיליארדים וזו רק ההתחלה.
הנחות היסוד כאילו הבג"צ מגן על ערך חסר-ערך, כמו תפיסת הדמוקרטיה הליברלית שלו, הן שעמדו בין השאר בגאוותו השחצנית ובהתערבותו הרומסנית בנושא עתירת ללום-סלונים.
אומנם עניין ההתנכרות למזרחיים ואפליה אינו מידה יהודית, וגם אם הבנות המדוברות לוקות מאוד במידות או בענייני צניעות, שזו לשון הרע ברבים, הרי שעד גבול מסוים יש להעלים עין ולקרב, או בלשון הרמייה שלהם: להכיל. אני מניח שחסידי סלונים אינם צריכים למוסר שלי או של אחרים. חותני ז"ל היה איש העיר סלונים והיה מקורב מאוד לרב אברהם ווינברג השלישי זצ"ל, הרבי האמיתי של סלונים ומכוח קריאתי ארבעת כרכי 'פנקס סלונים'. יכולתי להיבחן לפני על תולדות העיר וחסידות סלונים.
רושם אדיר עשה עלי הסיפור על הרבי שלמה דוד מסלונים שנספה בצעירותו בשואה כשהיה בעיר ברנוביץ, ועל הריקוד שרקד כשבאו הגרמנים לקחת אותו לגיא ההריגה.
כִּי עָלֶיךָ הרַגְנוּ כָל הַיּוֹם נֶחְשַׁבְנוּ כְּצאן טִבְחָה: וגם אם עייפה נפשנו להורגים, וגם אם הם מבני עמנו, עדיין איננו פטורים מאחריות לכלל ישראל. אנשי חסידות סלונים, תמצאו דרך לרדת מן העצים.
הרב עובדיה יוסף שליט"א פסק לא אחת כי בתי המשפט בישראל הם ערכאות, ולפיכך, אין להזדקק להם. מי נתן היתר לרבנים יעקב יוסף ולמר יגאל ללום לפנות לבג"צ?
הכרעות ערכיות פנימיות צריכות כמו כל הכרעה בעניין משפט התורה, שחייבת להיות מוכרעת על-ידי גדולי ישראל היושבים על מדין במועצה תורנית אחת המחייבת את כל האומה, וכל זמן שהיא אינה קיימת ולא פועלת, עם ישראל ילך מדחי אל דחי. שופטים ושוטרים תיתן לך בכל שעריך למען תחיה וירשת את הארץ. העיר עמנואל תובב"א היא בארעא קדישא וידיה המגואלות של הקרן לישראל חדשה שתמכו ידיו של יגאל ללום וטימאו כל השמנים.
כל המונע עצמו ממועצה תורנית שכזו משליך את ישראל לפני אינשי דלא מעלי, לפני 'שופטני' של סדום הגוזרים לאחר שניפצו את חוות נועם פדרמן במסע חורבן אנטישמי להשתתף בדמי הקבורה.
באתגר העיקש שזרקו השופטים: מדינה מול הלכה - הניצחון חייב להיות ברור לכל. מדינת ישראל אינה מדינת הלכה אבל כיום ספק אם היא מדינה. שאלו כל גויים האם ישראל היא מדינה?
השלטון ובתי המשפט אינם יכולים לדרוס את ההלכה ולגזור על ראשי הציבור גזירות, לא בנושא גיור ולא בנושאי שבת ולא בנושאי חילול קברים ולא בנושאי חינוך ולא בנושאי לימוד תורה, וכשהיא עושה שלא מכוח התורה, אזי היא מזמינה מחלוקות ואיבה ערב המלחמה החזקה שתתיש אותנו עוד לפני הטיל הראשון.
הציבור היהודי, ובעיקר ראשיו ומנהיגיו, חייבים לקחת אחריות על צאן מרעיתם ולאכוף את הדין מכוח סמכותם.

תאריך:  18/06/2010   |   עודכן:  18/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפירומנים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חותמת על כל מילה=יישר כוח! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 05:39
2
גבהות הלב של השופטים
עד ראיה  |  19/06/10 12:41
3
הכל שפיט פרושו חורבן הדמוקרטיה ל"ת
ושילטון החוק.   |  19/06/10 21:47
4
מנין באה הצרה הזאת?!
דב מאיר1  |  20/06/10 00:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הבעלים - עם קרן בן-צבי - של חברת "מגדלים" נכנסה בתנופה לענף קבוצות הרכישה    "אנחנו מוכרות דירות במחירי מציאה"    "הקונים יוכלו לעבוד בסמוך, ללכת הביתה לצהריים עם המשפחה ולחזור לעבודה"    האם ההוראות החדשות של בנק ישראל לא יפגעו?
עו"ד עמית יפרח
הטיפול בבעיית הדיור הוא צעד מבורך, אולם הצעות האוצר בסעיפי הקרקעות החקלאיות במרכז הארץ סותרות את מדיניות הממשלה
טובה ספרא
מאבקים פוליטיים צפויים בעולם    אסונות הטבע יימשכו    נקודת אור: ישראל וטורקיה יתקרבו    תחזית לשבוע 25.6.10-18.6.10
יובל ברנדשטטר
עם התגבשות הציר האיסלאמו-סוציאליסטי תחת הדגל האנטישמי, יילך ויגבר הלחץ על חוד החנית של מחזיקי התנ"ך - יהודים ונוצרים    זה הזמן להפעיל את כל תומכי התנ"ך הפילושמים ברחבי העולם ולהעמידם לימינה של ישראל
אהוד גרנד
אזרחים ישראלים מושלכים לכלא בגלל בעיות בבית הספר - המהלך הבג"צי הזה יוצא מכל פרופורציה    מה יהיה השלב הבא, מעצר מינהלי על כל פשע מחשבה של מי שלא משתחווה להוד רוממות הבג"צ?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il