X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולי נערוך משט שיארח על סיפונו את כל לוחמי הצדק והשוויון ונפרוץ את המצור על גלעד שליט העולם צריך להתעורר ומהר
▪  ▪  ▪
גלעד שליט בשבי החמאס
כמה נפלא יהיה אם יום אחד נחליט על דממת אלחוט, יום ללא איומים והפחדות, יום ללא פרצופי השטנים הנובחים לסוללת המיקרופונים. יום אחד שישדרו אותם בכל העולם רק לא אצלנו, יום של ניקוי ערוצים, ללא שטיפות מוח

כמה חבל, שכמה עיתונאים שלנו עדיין ממשיכים לחזר אחרי השייח'ים אדומי הזקנים, או אחרי הניצול מחמוד א-זהאר, כדי להביא את דבריהם בשידור ישיר לאומה.
כמה חבל, שאנחנו מתנהגים כמו השיעים שמכים את עצמם עד זוב דם, לפי מנהג העשורה, אנחנו משלמים עבור שעות השידור היקרות הללו, ונותנים לכת המרצחים הזו שעת שידור יומית, ובמה נרחבת דרכה יוכלו לאיים עלינו בשידור ישיר, ולהפעיל את הלוחמה הפסיכולוגית  שלהם, כשהם נותנים לנו הוראות להפעיל לחץ על הממשלה, או לסכסך אותנו אחד בשני, ולשסות את כולנו במנהיגים.
כמה חבל, שאנחנו, ברוב טיפשותנו, נענים לדברי ההסתה ועושים את רצונם, ודורשים מהממשלה להיכנע ל"מאפיה מעזה" ולשלם את דמי הכופר או הפרוטקשן. ועוד לא סיימנו לדבר, וכבר יש עוד שידור ישיר מעל הבמה - מחמוד א-זהאר מבטיח לנו שבקרוב יהיו עוד גלעד שליטים ואנחנו נשלם עוד ועוד כופר.
כמה חבל, שאחרי כל-כך הרבה חטיפות ושבי ורציחות, אנחנו עדיין לא מבינים שברגע שנשלם את דמי החסות או הכופר, בעודם צוהלים שיכורי ניצחון, הם מיד יוצאים לבצע את החטיפה או הרצח הבאים, כי הרי כך הבטיח לנו רב-המרצחים מחמוד א-זהאר, והטלוויזיה  הישראלית דאגה להעביר אלינו את המסר, באדיבותם של שדרנינו האמיצים מהשטח.
תארו לכם, כמה נפלא יהיה אם יום אחד נחליט על דממת אלחוט, יום ללא איומים והפחדות, יום ללא פרצופי השטנים הנובחים לסוללת המיקרופונים. יום אחד שישדרו אותם בכל העולם רק לא אצלנו, יום של ניקוי ערוצים, ללא שטיפות מוח. יום שבו נשמח כולנו שלא איפשרנו לכת המרצחים להפיל עלינו עלינו אימה ופחד.
חבל שאנחנו לא לומדים מטעויות העבר, חבל שאנחנו לא מנסים לשנות את המשוואה. מה דעתכם לערוך משט שיארח על סיפונו את כל לוחמי הצדק והשוויון ואת כל נציגי הארגונים ההומניטריים לזכויות אדם, ולפרוץ את המצור על גלעד שליט ולהושיט לו עזרה הומניטרית ורפואית, ולאלץ את הטרוריסטים לאפשר ביקור של הצלב האדום, ולהשוות את תנאי שביו לתנאיהם של הטרוריסטים הכלואים אצלנו - בקשה קטנה ומאוד צודקת.
מחמוד א-זהאר וחסן נסראללה, וכל השייח'ים הרצחניים, נוהגים לדבר בשם אללה הרחמן והרחום, ופונים לכל העולם הנאור והחופשי, בשם המצפון, בשם החוק, הצדק והשוויון, ובשם הדמוקרטיה - ערכים הזרים להם לחלוטין. הם מבקשים לעורר את מצפון העולם, אך נוהגים בחוסר מצפון ובאכזריות סדיסטית כלפי בני עמם, ועוד יותר כלפי כל העולם. הם דורשים חוק, אך שום חוק בינלאומי או דתי לא חל עליהם, הם תמיד מעל החוק או מתחת לחוק, מתרצים תירוצים, ומסובבים את כל העולם בכחש, ואלופים ב"עקיפת חוקים".
צדק ושוויון - דבר שדורשים מכל העולם, אך באף מדינה איסלאמית ברחבי העולם לא תמצא בחור צעיר ותמים אחד = בחור צעיר ותמים אחד, רק אצל עם ה"קוריישים", בחור צעיר ותמים אחד = 500 רוצחים ושודדים, לא סופי (המחיר במגמת עלייה).
דמוקרטיה - לא קיימת באף מדינה ממנה באו כנופיות המרצחים הללו, אך הם משתמשים בה כשנוח להם ומפרשים אותה לפי נטיות ליבם. דמוקרטיה = הפקרות, אנרכיה, ריגול וקשירת קשר עם האויב, יריקה לתוך הצלחת שממנה הם ניזונים, ואחרי כל זה עומדים בתור לקבל דמי ביטוח לאומי שכולנו משלמים להם.
בקיצור, הגיע הזמן לעצור את רכבת השדים הזאת לפני שכולנו, כל העולם החופשי, נ-ת-ר-ס-ק. הגיע הזמן שאת כל מה שהם דורשים ותובעים מאתנו, נדרוש אנחנו ונתבע בכל תוקף חזרה.
א. אחד = אחד;
ב. חי = חי, ומת = מת;
ג. איומים = טרור;
ד. מי שרוצה שלום, "עאדל וכאמל ושאמל", גם אנחנו דורשים את אותו הדבר, ולא שלום עם טרור, ועם כנופיות שצצות חדשות לבקרים, ולא שלום של גניבות וחטיפות וחבלות;
ה. לטרוריסטים שמבטיחים לחזור לדרך הדמים, ו"מתים" להיות שאהידים, "תשהאדו" אותם במאסר עולם, ואל תפתחו עלינו את הכלובים, חובתנו להגן על החברה מפניהם.
זוהי הזדמנות פז לעולם כולו, להתחיל מהיום לשנות את כללי המשחק, ולהכניע את הטרור הבינלאומי שהיום ברובו הוא טרור איסלאמי, ולנהוג בנחישות ובאחידות בלוחמה זו.
חברה פושעת, שדוגלת ומקדשת את השימוש בטרור, ומפעילה פרוטקשן ומשיגה את כל מבוקשה על-ידי הפעלת סחיטה, איומים ורצח לצורך הפחדה, צריך להחרים, להוקיע ולהוציא מחוץ לחוק, ולא לתת להם להגיע לשלטון - כך הגיעו כל העריצים והצוררים הגדולים לשלטון.
כל המדינות הדמוקרטיות, הדוגלות בשוויון, בחופש ובשמירה על זכויות אדם - הגיע הזמן שתבינו שתחת ערכים נאצלים אלו, פועלים כל אותם קני טרור ומתפתחים באין מפריע. תקשיבו לדרשות שלהם, ותאמינו לכל מילה. נקווה שזה לא מאוחר מדי...

תאריך:  30/06/2010   |   עודכן:  30/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס  מחמוד א-זהאר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך לשחרר את גלעד שליט ואת העולם כולו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
בעד 'עיסקת שליט'
מניצן  |  30/06/10 19:02
2
אם היו מחמירים את תנאי הקיטנה
הכתובת היא בג"צ  |  30/06/10 19:33
3
הערב רב הינו:נג"ע ר"ע-ר.ת.ֿ
פלא יועץ  |  1/07/10 08:50
4
גלעד ישוב,אם לא מחר אז מחרתיים
רונה צורף.  |  3/07/10 21:18
 
- ברוך הבא גלעד שליט
מנוחה  |  5/07/10 11:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
אלנה קגן היא המועמדת של אובמה להיות שופטת בביהמ"ש העליון    אם תיבחר - היא תהיה השופטת היהודייה השלישית בביהמ"ש
נפתלי רז
יותר ממיליון עובדים ישראלים נמצאים מתחת לקו העוני    שיא אפל כזה איננו קורה מעצמו - הוא תוצר של מדיניות מכוונת ומוצהרת    מי ינצח בדיון הקרוב בממשלה על הצעת החוק לצמצום הפערים - ח"כ פרץ או שר האוצר שטייניץ?
אלעזר לוין
הדליקה הגדולה בשנת 1966    משבר מניות הבנקים שטירפד את תוכניות בנק מזרחי    וגם: מאהרון מאיר ועד ארקדי גאידמק
רפי אלימלך
כשמחפש או מחפשת עבודה יוצאים למלאכת החיפוש הם דבר ראשון דואגים לערוך את מסמך קורות החיים - הפרטים האישיים, הניסיון, משתבצים לפי סטנדרט ידוע - אולם בכך הם הופכים גם לדף שבלוני שאינו מייחד אותם מהיתר    אז חייך, קורות חיים לפנייך
נרי אבנרי
לאחר שפרופ' רביד הצהיר כי אין סיכוי קלוש ששרון יתעורר התקשורת השתתקה    אולי בניו של שרון מקבלים הרבה מאוד כסף...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il