|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
דיי לצביעות השמאלנית המגעילה, גלעד לא ראוי ליותר סיקור מנעדרים אחרים. לא כל שכן את כל המאמץ והקמפיין יש להפנות כנגד החוטפים ולא כנגד הממשלה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שיודע |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
ודאי ששחרור המחבלים יביא לרצח ישראלים רבים (הסטטיסטיקה ברורה, חבל בכלל להתווכח בעניין זה), אבל הטענה חזקה אפילו יותר - הארכי מחבלים, שגורמים לשיתוק העסקה כעת, הם שוברי השיוויון האסטרטגים, שכליאתם הביאה לשליטה בטרור, בפיגועים, ואילו שחרורם "בכול מחיר", כפי שדורשים השוטים, התמימים והתקשורת תומכת המצעד, תקפיץ את רמת הטרור בכמה מדרגות, ואין שום מצב לחזרה לשליטה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד הקוראים |
|
|
5 |
|
|
הפגנת נגד - "לא לשחרור מחבלים מסוכנים" "לא למצעד האיוולת שדוחף אותנו לתהום!"
שמי דוד איש שלום ואני מנסה להתניע הפגנת נגד "לא לשחרור מחבלים מסוכנים", אני לא איש ציבור, אבל אני מקדיש עכשיו את כל זמני לכך. לא יכול להיות שהרוב הדומם יפקיר את הרחוב למצעד האיוולת לתהום, למסע השוטים, שטופי המוח והמולכים שולל, שלא רק שיגדיל את הקורבנות החפים, אלא שכבר שנים, מעניק לחמאס ניצחון אסטרטגי חשוב על ישראל, בהצגתה כמדינת קורי העכביש, המתפוררת מבפנים. מדוע הקמפיינרים שמתבררת עכשיו שמאלניותם, איננם דורשים את הרעת תנאי הלוקסוס של האסירים ובכפוף לאמנת זנווה ? מדוע אינם מציעים תשלום גבוה למי שימסור קצה חוט למיקומו? הם דווקא מתעקשים רק על שחרור מחבלים, עוד ועוד מחבלים, לרבות מנהיגי הטרור, אלה שבכוחם יהיה לארגן את מסע הטרור מחדש. אולם מופקרות קמפיין שליט היא מעבר להשלכות שלו עצמו, הקמפיין הוא ביטוי לתהליכי האובדן העצמי העוברים על ישראל. כל מי שאיכפת לו מתבקש להגיע להפגנה במיקום ובמועד שיפורסמו בקרוב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד איש שלום |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
כאזרחים אנחנו יכולים לעשות "מסיבת תה" שבה ניזרוק את תכולת המשאיות לעזה.
עד שאין ביקורי צלב אדום - אין אספקת משאיות.
העולם לשם שינוי יהיה לצידינו, וזה מה שהתיקשורת העולמית אוהבת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
"מסיבת תה" |
|
|
8 |
|
|
השמאל שבדרך כלל רוממות "שלטון החוק" בפיו, קורא לבטל למעלה מאלף פסקי דין על פשעים החמורים ביותר, כדי להחזיר אחד משלהם לבית הוריו.
היום נידון אדם לשלוש שנות מאסר כי "קרא תיגר על שלטון החוק" (השליך נעל). חשוב להבין שכל אחד מהצועדים והתומכים בביטול פסקי הדין ושחרור הרוצחים פועל כדי לקעקע את שלטון החוק, את הצדק הבסיסי והמוסר האנושי, ויכולת הענישה של מדינת ישראל כמדינת חוק.
אם היה צדק בארצנו, היו עוצרים ושופטים ומענישים את כל אלו הקוראים לבטל את הענישה לרוצחי המונים.
אך תחת שלטון השמאל, בג"צו ותקשורתו, אין צדק ואין מוסר, אין יושר ואין אחריות. כל שיש הוא הגנה על האינטרס של השמאל - ושתלך המדינה היהודית לכל הרוחות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בתיה אבן |
|
|
9 |
|
|
"לכן שמעו דבר ה, אנשי לצון מושלי העם הזה אשר בירושלים.כי אמרתם כרתנו ברית את מוות ועם שאול עשינו חוזה.שוט שוטף כי יעבור לא יבואנו כי שמנו כזב מחסנו ובשקר נסתרנו...וכופר בריתכם את מוות וחזותכם את שאול לא תקום...והייתם לו למרמס.מדי עברו יקח אתכם כי בבוקר יעבור ביום ובלילה והיה רק זועה...ועתה אל תתלוצצו פן יחזקו מוסריכם כי כלה ונחרצה שמעתי מאת ה א-להים צבאות על כל הארץ." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
יועץ מופלא, כוונת הדברים המקורית היא להלעיג על בטחונם של הרשעים (היהודו-פשיסטים, למשל), שאינם יראים מן העונש על מעלליהם הרעים, משום שכרתו, כביכול, ברית עם המוות. אין כאן שום דמיון ושום הקבלה להסכם אוסלו, שהוא אחד ההשגים הגדולים ביותר של מדינת-ישראל והתנועה הציונית (ושתיהן, כידוע, משופעות בכשלונות מחפירים ולאו-דווקא בהשגים). בהסכם אוסלו זכתה ישראל לראשונה בהכרה מצד נציגות רישמית של הפלשתינאים, תושבי הארץ מאז ימי-קדם, צאצאיהם של יהודים, שומרונים, פלישתים וכנענים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
10 |
|
|
הפגנה מול עזה - ולא ירושלים.
ירושלים היא לא הכתובת הנכונה.
הממשלה לא יכולה לחסום את עזה, ביניש וחבורת בג"ץ לא יאפשרו זאת.
לעומת זאת כאזרחים אנחנו כן יכולים לחסום את עזה .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הכתובת היא בג"צ |
|
|
11 |
|
|
מה עניינו של חשבון-נפש "היסטורי" לכאן? לא תהיה שום משמעות "היסטורית" מרחיקת-לכת להחלטה להציל את גלעד מצפורני החמאס. זהו פשוט אקט של פדיון-שבויים, שלממשלה מחוייבות כפולה לבצעו, שכן גלעד הוא חייל בשירותה. (האם סוחר-הסמים שהוחזר בשעתו מלבנון 'שווה' יותר מחייל, שמשפחתו כבר חוותה פעם אחת את השכול?). מאחורי סיגנונו השקול והמאוזן של המאמר מסתתרת תפיסה מסוכנת ביותר, ששותפים לה חוגים נרחבים ב'מחנה הלאומי' ולפיה "גורל הפרט" הוא כאין וכאפס לעומת "גורל הכלל"; ה"פרט" אמור לשרת את ה"כלל", להקריב את עצמו למענו ולבטל את עצמיותו ואת זהותו האינדיבידואלית בפני ה"כלל". הניסיון ההיסטורי המצטבר מלמד מה עלול לצמוח מתפיסה כזאת ואילו זוועות היא מסוגלת לחולל. על הגדר של מוזיאון ת"א הופיעה כתובת (שנמחקה בינתיים), והיא מתמצתת במשפט קצר אחד את הסכנה הפשיסטית (במובנו הרחב ביותר של המושג):" המולדת יולדת את בנו של השטן". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|