X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזל אריה: תכונות חיוביות ושליליות ותחזית שנתית כללית וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - מזל אריה.
תאריך המזל: בערך בין ה-22.7 ועד 23.8
אלמנט: אש, יציב
סמל המזל: אריה
איבר בריאותי רגיש: לב
נאמנות: בהחלט כן, אם כי קיימת נטייה לפלרטט - בעיקר לחיזוק האגו
תכונות חיוביות של המזל: אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים, רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר, בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.
תכונות שליליות של המזל: אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכל, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכל בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון, חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע - החודש נכנס הכוכב יופיטר לבית הטיולים, נסיעות ולימודים. נראה שכל אחד מכם ייקח את הפוטנציאל שמביא איתו הכוכב למקום המתאים לו ביותר. בכל מקרה, במידה שתחליטו לעסוק רק באחד מהתחומים שציינתי, נראה שתצליחו וגם תוכלו ליישם את תוכניותיכם. גם אלה מכם שיצטרכו להפעיל ביורוקרטיה לצורך המימוש - יצליחו בכך. בין החודשים ספטמבר 2010 ועד מרס 2011 יחזור הכוכב למזל דגים, הוא בית המודעות הגבוהה ומיניות, וייתן לכם לחוות פן נוסף באישיותכם, כך שתוכלו ללמוד על ה'אני' הפנימי והצרכים האישיים שלכם בעקבות אירועים בחייכם. באפריל 2011 ישוב הכוכב למזל טלה וההזדמנויות בתחומים שציינתי לפני ספטמבר 2010 ישובו לחייכם.
קושי - בשנה האחרונה הייתם עסוקים בענייני כספים ועתה הגיע הזמן לטפח את סביבת המגורים הטבעית שלכם. זה הזמן לבדוק מבחינה אנרגטית את המקום בו אתם נמצאים, ולנסות למצוא לעצמכם מקום חדש שבו האנרגיות שתביאו אתכם הינן בבחינת "משנה מקום משנה מזל", וככל שתזרמו עם השינויים ירווח לכם והיקום גם הוא יבוא לעזרתכם. תפיסת העולם שלכם בשנה הקרובה עומדת להשתנות בעקבות האירועים אותם חוויתם לאחרונה, כך שנראה שעובדה זו תגרום לכם לקחת על עצמכם אחריות מחודשת. גם האופן בו תתייחסו לאנשים הקרובים לכם יהיה שונה ובוגר יותר, ותהיו מוכנים להשקיע באנשים קרובים לכם זמן איכות שאותו תנצרו לעצמכם למשך זמן רב.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בית הנסיעות שלכם עמוס בכוכבים, כך שבשנה הקרובה תהיה לכם הזדמנות להרבות בנסיעות למקומות קרובים ורחוקים, שיתנו לכם מענה לצורך שלכם להחליף מקום ואווירה.
אריה
מהשבוע הקרוב מומלץ לכם לעסוק בנושאי כספים כדי שתוכלו לקדם את עצמכם מקצועית לאחר תקופת יום ההולדת. התקופה כרגע אינה בשלה לקיום תוכניותיכם, אלא רק לתכנונם. הביצוע יהיה נכון עבורכם רק כחודש לאחר יום ההולדת. המקום בו עליכם לתת את הדגש הוא המקום הכלכלי. נראה שחברים קרובים ינסו לעזור לכם ואתם תוכלו ליהנות מהעובדה שיש אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם.
בתולה
ונוס, הכוכב המביא איתו נחמדות במערכות יחסים, נמצא השבוע במזל שלכם, כך שזה הזמן שלכם להרשות לעצמכם להתפנק ואף לצאת לחופשה קצרה וספונטנית. מאחר שאתם מזל מאוד מחושב, הרי שיציאה מהשגרה תעזור לכם לשבור את דפוסי היומיום בחייכם, המלווים לעיתים קרובות בתחושה של מחנק. הקשיבו ל'אני' הפנימי שלכם בכל פעם שתהיו בהתלבטות כיצד ואיך לפעול על-מנת להצליח.
מאזניים
התקופה אינה טובה עבורכם לעשייה ופריצה קדימה, ונראה שנושאים שונים שרציתם לדחוף נעצרים, ולא באשמתכם. מומלץ לכם לא לחשוף את רגשותיכם ולתכנן מהלכים באופן איטי. אל תפריזו בעשייה והרשו לעצמכם להתלבט במקומות בהם אינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. השבוע יתאים מאוד לחיזוק הקשרים החברתיים שלכם ולהעמיק היכרות עם אנשים שזה עתה נכנסו לחייכם.
עקרב
מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה של התלבטות בגלל ריבוי כוכבים בבית החברים שלכם. נראה שנושאים אלה מעסיקים אתכם ואינכם בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון מבחינה חברתית. הדבר הנכון ביותר עבורכם בשלב הזה, הוא לגבש לעצמכם דרך וסגנון חיים ולא להיסחף אחרי אירועים שאינם באמת חשובים. קחו לתשומת ליבכם שייתכן שאותם אנשים שכיום מטרידים אתכם, בעוד פרק זמן כבר לא יהיו כלל בחייכם.
קשת
אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים חנוקים בתוך עצמכם בשל העובדה שאתם יודעים כי אתם זקוקים לשינוי. לצערכם, נראה שכל התוכניות שלכם חסומות ואין לכם כרגע רעיונות טובים יותר כיצד להיחלץ מהמצב בו אתם שרויים. השקיעו את מקסימום היכולת שלכם בעבודה והניחו לחיים לזרום, נראה שהתפתחויות יותר משמעותיות עבורכם יגיעו רק לאחר חודש ספטמבר.
גדי
אתם עדיין נמצאים בתוך תקופה בה אתם מנסים לדחוף במיטב יכולותיכם וכוחותיכם את תחומי החיים בהם אתם עוסקים ולא מוכנים לשמוע 'לא' כתשובה, במקומות שאתם בטוחים שיש לכם יכולת להצליח בהם. ייתכן שתיאלצו לערב אנשי משפט בתוכניותיכם ובכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד זהירים בתכנון פעולות עם אנשים שאינכם מכירים. זה הזמן לתת לאנשי מקצוע לטפל בתחומים המשפטיים שלכם.
דלי
בעקבות האירועים בחייכם, או יותר נכון חוסר השינויים הדרסטיים שציפיתם להם, נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה ואתם נוטים להתחבר אל אנשים/מקומות שעד לפני תקופה מסוימת לא הייתם קרובים אליהם בדעה ובמחשבה. מאחר שאינכם חיים לבד, הרי שמומלץ לכם מאוד לבדוק את הנכונות של הסביבה הקרובה לכם, ב"מסע" אותו החלטתם לעשות למען מציאת משמעות אמיתית לחיים עבורכם.
דגים
אתם עוברים שינויים קיצוניים בכל הקשור לנושאי כספים וכלכלה, וזאת לאחר תקופה מאוד ארוכה של קשיים וחוסר-ודאות. הגיע הזמן שלכם ליהנות מביקור הכוכב יופיטר בבית הכספים שלכם. מצפה לכם שנה של הזדמנות ושפע, ונראה שסוף-סוף יהיה לכם פוטנציאל לצאת מתוך המצב הכלכלי המעיק בו הייתם שרויים. מאחר שבסמוך לכוכב השפע נמצא גם הכוכב אוראנוס, הרי שהשינויים עדיין צפויים בהמשך.
טלה
השנה אתם צפויים להתחלות חדשות. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל כבר נהנים מתחושת ההתחלות ומחזוריות חדשה דרך בשורות טובות שקיבלתם לאחרונה. אתם מרחיבים את התא המשפחתי ויכולים להתחיל ליהנות מתחושת שייכות כפי שמזמן לא הייתה לכם. זה הזמן שלכם לפרוס כנפיים ולהתחיל לעשות מה שאתם רוצים בתחומים השונים כדי להמשיך ולממש את עצמכם.
שור
יציבות וביטחון הן המילים המשמעותיות ביותר עבורכם ועל כן, אתם פועלים בכל מאודכם להשיג תחושות אלה אצלכם ואצל הסובבים אתכם. נראה שבתקופה הקרובה יהיו לכם הרבה התלבטויות, בעיקר בנושאי עבודה ולכן, היו פתוחים וקשובים לתת-המודע שלכם ותנו יותר כבוד ל'אני' הפנימי שלכם בבחירת העיסוקים הבאים שלכם. מיצוי רגשי אצלכם יכול להגיע רק אם תפעלו מתוך שילוב של ההיגיון עם הרגש.
תאומים
השינויים שחוויתם בשנה האחרונה העלו אתכם על המסלול הנכון מבחינה חברתית. אתם נמצאים בתקופה מעולה בה נכנסים אנשים חדשים לחייכם במהירות, אך באותה המהירות יכולים גם לצאת מהם. אין לכם מה להתרגש מעובדה זו, כיוון שזהו בדיוק הקצב המתאים לכם. החברים אותם אתם מכירים היום יכולים לעזור לכם ביחסים ובתחומים בהם אתם נתקלים בקושי.
סרטן
אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת, כך שאין זה נכון לא לשפוט אתכם על התנהלותכם בעבר ובוודאי שלא בהווה. אתם בתקופה שבה הדברים מתהווים עבורכם ואתם בודקים את היכולות שלכם בנושאים רבים. הפוטנציאל הטוב ביותר שלכם בתקופה זו הוא לבדוק את עצמכם והישגכם בתחומי הקריירה, ולא להסס לפנות לתחומים חדשים במידה שתראו שאין לכם אפשרויות לקידום ולעשייה במקום הקיים.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  21/07/2010   |   עודכן:  21/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
מתי דוד יוצא נגד אקדמאים המסיתים נגד ישראל, וסבור כי המדינה ואזרחיה אינם רשאים לממן את משכורותיהם של מחוצפים אלה
גאולה שינה
מהשמיים מודיעים הודעה אחרת שאינה זוכה לאמפתיה בכלל הציבור    ההודעה משמיים היא בזו הלשון: "תרגיל ההורות המיוחדת תם, כולם מוזמנים לחיות חיים רגילים
רונן הלל
המשבר התקשורתי והדיפלומטי בין ישראל לטורקיה וההשלכות המדיניות והכלכליות    קצת יחסי ציבור חמים לא יזיקו
רונן יצחק
המנהיגים הוותיקים נעלמו, הבעיות הבריאותיות ושאלות על היום שאחרי הורידו את מובארק מגדולתו והפכוהו ל'זקן השבט'
שאול דישי
הדגמה חיה ונושמת און-ליין ברשימה המצורפת – חומר השלמה בקורס למתקדמים בתולדות הז'אנר ופרשנויותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il