X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כאילו במיוחד לט"ו באב, קיבלנו אמש פרק זוגי במיוחד של "הישרדות": שרון מרככת את קפון, דן משמן את שפקס ולידר, בשבקין מתאהב בבירה ורק מירית ודן עדיין לא מצליחים לשחק ביחד ביקורת
▪  ▪  ▪
שרון. אישה מאוהבת [צילום: עכבר העיר]

אין לדעת לפי איזה לוח שנה מנהלת ההפקה של "הישרדות” את ענייניה, הישראלי או הלועזי. גם על המושגים שלה לגבי זמן ומקום, ועד כמה ניתן למתוח אותם, אפשר לנהל ויכוח פילוסופי קטן או שניים, אבל אי-אפשר שלא להסיר את הבנדנה בפניהם על המחווה הקטנה שארגנו לכבוד ט”ו באב.
לא מעט בעיות בזוגיות מתרוצצות באי שאותו מאכלסים חברי סאמה סאמה, שהבולטת מכולן היא הבעיה האקוטית בתקשורת שבין דן לבין מירית, אבל זה היה ממש בסוף הפרק. בתחילתו, עוד ניסו לשכנע אותנו שקורה משהו בין שרון לבין דן, למרות הכחשותיו הנמרצות שנראו למען האמת גם מאוד כנות. אבל מציאות לחוד ושרון לחוד. היא נכנסה חזק לתפקיד האישה המאוהבת שאחרי חצי דייט כבר סוגרת עם אולמי נפטון על מגדל שמפניה, עם מיומנה על מעגל מתופפים ודואגת שהרב לאו יהיה פנוי בחמישה תאריכים פוטנציאליים. זאת בעוד שהחתן המיועד בכלל לא יודע שהוא כזה וממשיך הלאה במסע כיבושיו בעיר הגדולה. אולי כדאי ששרון תסור לחוף ותשנה את סטטוס ה‘אין א ריליישנשיפ’ שרשמה על החול ל’איטס קומפליקייטד’.
בהירות רבה יותר ברזולוציות מכאיבות ניתן למצוא בזוגיות של שפקס ואיתי, שתקוע עמוק בעונה הראשונה של "הישרדות” ומתעקש לנהל עם עצמו את הוויכוח על מי מתנהג באופן ערכי ומי ראוי. שפקס כהרגלו לא בורר מילים וטיקים ומודיע שאיתי הוא ילד קטן בגן, אנמי, צדיק, יפיוף וליידי בוי. התואר האחרון לא יכול שלא לעורר את השאלה איזו טראומה חולל/ה ליידי בוי בנפשו הרכה של שפקס שהוא מוצא לנכון להוסיף את התואר הלא שגרתי הזה לרשימת התארים של איתי.
השאלה הזו כנראה תישאר פתוחה יחד עם האמירה הסתומה של איתי על כך ששפקס הרס את המשפחה שלו. מסכן איתי, כמו מספר 6 ב”האסיר” הוא מנסה להסביר לכולם שהוא השפוי היחיד באי של משוגעים, וככל שהוא צועק יותר חזק כך הוא נראה יותר משוגע. אפילו מעיין ומירית הערכיות כבר לא טורחות להסביר לו איפה בדיוק הוא נמצא. גם דן, חבר שלו מימי אי המתים, מסובב לו את הגב ומחליט לשנות טקטיקה. אם הוא לא הצליח לכופף לחברים את הזרועות, הוא יילך על השריר החשוב ביותר בגוף האדם - הלב.
וכשדן רוצה שיאהבו אותו, הוא הולך עם זה עד הסוף, כאילו מדובר במשימת חסינות. בסיבוב הראשון הוא גם מצעיד את שפקס ולידר לניצחון, וגם גורם להם להודות על כך שהכניס סיבים בקיבתם ההולכת ומצטמקת. מעניין מה חשבו באותה חברת מזון מובילה (תוכן שיווקי לא בבית ספרנו) על כך שמליץ היושר של הקורנפלקס שלהם הוא אחד האנשים השנואים ביותר בישראל בימים אלה. שפקס ודן גם מורחים זה את זה במחמאות הדדיות משל היו שתי נערות קולג’ בספרינג ברייק עם בקבוק של מקדם הגנה מס’ 2. דן לא מבזבז זמן ומתחיל לקדוח להם על בשבקין, ועוד לפני שהם מגיעים לקינוח, לידר ושפקס מחליטים שדן הוא אחד משלהם.
בינתיים, בצד השני של הפיליפינים, נוצרת זוגיות מופלאה חדשה בין קפון לשרון. קפון מאושר שהוא סוף-סוף מצליח לאכול את השאריות של דן שאינן עצמות של קוריצה, והבירה גורמת לו להיות עוד יותר מאושר, ואולי אפילו קצת אנושי. עובדה, פרק שלם והוא לא הזכיר את התוכנית המושלמת שלו. בשבקין גילה שהפתרון למחירי הנדל”ן מתחיל בתוכו - רק תנו לגבר גולדסטאר והוא מרים שיכון עובדים תוך שעתיים. קולות הניסור היחידים שנשמעו תוך כדי היו הנחירות של קפון.
במשימת החסינות החברים צריכים להתחלק לזוגות של גברים ונשים. לידר תקועה עם שפקס למרות שברור לה שרחוק הם לא יגיעו, ואילו שפקס מגחך על איתי שבוחר את אביגיל, רק בשביל להפסיד לשניהם בסיבוב הראשון. אבל שפקס לא צריך לזכות בחסינויות, כי יש לו את השפקסיות שהיא מעין הילה של חסינות תמידית ונצחית.
שרון וקפון ממשיכים ברומן ומעיין נאחזת בבשבקין. לא עובר הרבה זמן עד שדן מבין שמתקפת האהבה שלו נתקלת במכשול בלתי צפוי, והוא הצורך באמת לשתף פעולה עם מי שאתה מעמיד פנים לאהוב. אורגזמות הוא כבר לא ילמד לזייף.
משימת המעבר בין המגדלים על הקורות בביצוע דן ומירית בוודאי תזכה לעיטורים מוזיקליים משעשעים ברחבי העולם המקוון, ולא יצטרכו להשקיע בזה יותר מדי עריכה. דן מאשים את מירית, מירית תולה את הכישלון בכך שדן לחוץ מדי ושהוא ירד יותר מדי במשקל, ובכלל הוא חוזר כל יום מאוחר מהעבודה ולא מסתכל לה יותר בעיניים. אף אחד משניהם, משום מה, לא שוקל לרגע להאשים את הקורה העקומה. בסוף שניהם עפים החוצה רק בשביל לראות את שפקס מגחך ואף גרוע מכך, לראות את קפון מגיע כל-כך קרוב לשרשרת החסינות. בסוף עוד יתברר שהתוכנית שלו באמת מושלמת.

כל ה-ZONE בכף ידך
תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישרדות: כשאהבה פורחת בין האולסטארס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
ספרו של פיודור דוסטויבסקי "אידיוט" הופך בהצגת הגמר של בוגרי בית צבי ר"ג למעדן תרבותי מושלם
שולמית קיסרי
בימים חמים אלה כדאי לחשוב על תופעה עולמית, העולה בחשיבותה התרבותית על כל הישג אנושי אחר
איציק וולף
כאשר בנו הצעיר של יו"ר תיאטרון חיפה ביקש לפתוח מסיבות על גג מכללה בעיר הבטיח ראש העיר לאביו כי יעשה הכל על-מנת שהעסק יצליח    העירייה התעלמה מהעובדה שהמקום פועל ללא רישיון עסק ומתלונות השכנים על רעש בלתי נסבל    רק צו של בית המשפט הצליח להפסיק את המסיבות הרועשות    על הדרך חתמה העירייה על חוזה של שני מיליון שקל עם שידורי קשת על הצבת האולפן השקוף במועדון הלא חוקי בגג המכללה    בורובסקי: החוזה נחתם תוך הטעייה של ועדת הכספים
עליס בליטנטל
תערוכת פיסול מפתיעה באיכותה נחשפה בחלל תצוגה חדש - DESIGN PLACE - ברחוב אליפלט, פינת רחוב אילת, בתל אביב
שולמית קיסרי
עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית משכנעים אותנו לרכוש מיני מוצרים שיהוו את נוסחת הקסם לחיים בריאים וארוכים    האם להאמין לשכנועים אלו או שמא כדאי להאזין לבעל דעה, כמו למשל לפרופ' מוטי רביד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il