X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
דווקא בקיץ חשוב מאוד לחזק ולתחזק את המערכת החיסונית בגופנו באמצעות תגבור של אוכלוסיית החיידקים הפרוביוטיים בגוף
▪  ▪  ▪
הפרעות עיכול [צילום: פלאש 90]

החום, הלחות, חשיפה למזהמים כמו מזון מקולקל ותזונה לא נכונה הם קרקע טובה להתפתחות זיהומים ומחלות. וזה אולי יישמע מעט מוזר אבל דווקא בקיץ חשוב מאד לחזק ולתחזק את המערכת החיסונית בגופנו. איך? באמצעות תגבור של אוכלוסיית החיידקים הפרוביוטיים בגוף.
סמדר טייטלר, ביוטכנולוגית בחברת התרופות "פלוריש", מסבירה הכל על פרוביוטיקה - החיידקים החמים של הקיץ.
חיידקים פרוביוטיים - מיהם?
משמעות המילה פרוביוטיקה הינה פרו=בעד, ביוטיקה=חיים. המושג 'פרוביוטיקה' משמעו אוכלוסיה של חיידקים ידידותיים, הנמצאים דרך קבע בפלורת המעיים שלנו. החיידקים הפרוביוטיים ניזונים ממרכיבים שונים בתזונתו של האדם, בעיקר מסיבים תזונתיים. הם עוזרים בהגנה נגד מחוללי מחלות שונים - חיידקים, וירוסים ושאר מחלות. וכאשר מופר האיזון הטבעי בין החיידקים ה"ידידותיים" לחיידקים ה"רעים" במעי, עלולות להופיע בעיות שונות בדרכי העיכול ובבריאות הכללית. כתוצאה מכך, נוכל לראות סימפטומים של הפרעות עיכול כגון שלשולים, כאבי בטן, דלקות בדרכי השתן ואף פגיעה בתפקוד מערכת החיסון.
למה זה קורה?
הבעיה מתחילה כשישנה ירידה ברמתם של החיידקים הפרוביוטיים בגופנו. איך זה קורה? שימוש מוגבר באנטיביוטיקה שמשמידה את החיידקים הטובים והרעים כאחד ואף עקב מצבי לחץ נפשי. תזונה מתועשת דלה בסיבים תזונתיים - אלו ועוד עשויים להחליש את אוכלוסיית החיידקים הפרוביוטיים בגופנו. ילדים מטבעם חשופים יותר לזיהומים וכשהם מצויים גם במצב של מחסור בחיידקים פרוביוטים, ישנה נטייה למחלות חוזרות ונשנות.
אז מה עושים?
משלימים ומתגברים את אוכלוסיית החיידקים הפרוביוטיים על-ידי אכילת יוגורטים bio למיניהם, תזונה עשירה בסיבים, פירות וירקות לא קלופים ועוד. כאן גם נכנסת לתמונה הפרוביוטיקה - תפקידה של הפרוביוטיקה הוא לתמוך במערכת ההגנה הטבעית של הגוף. זאת היא עושה באמצעות תוספת של חיידקים ידידותיים, המועילים לבריאות ומחזקים את קו ההגנה של הגוף. את הפרוביוטיקה ניתן לצרוך במתן תוסף יומי בצורת אבקה או כמוסות בהתאם לגיל המשתמש. השימוש בחיידקי פרוביוטיקה מתאים לכל גיל וגם תינוקות קטנים יכולים לצרוך את התוספת החיידקית באופן יומיומי, לחיזוק ההגנה הטבעית וכטיפול בזיהומים ובעיות עיכול שונות.
פרוביוטיקה בשימוש יומי
כדאי שתדעו - מחקרים שבחנו את יעילות הפרוביוטיקה קבעו כי צריכת חיידקים פרוביוטיים על בסיס קבוע תורמת לירידה ניכרת בהופעתן של מחלות חום, וירוסים או מחלות הקשורות לדרכי העיכול. כמו-כן, הוכח כי שימוש מתמיד בפרוביוטיקה בטיפול בשלשול ויראלי בילדים, קיצר את משך השלשול וכאבי הבטן המלווים ביום אחד לפחות. גם תינוקות של אימהות, שצרכו חיידקים פרוביוטיים על בסיס יומי בשליש ההריון האחרון, סבלו פחות מהופעת אלרגיות ואקזמות שונות.
ומה חשוב לבדוק כשקונים...
ישנם סוגים שונים של מוצרי פרוביוטיקה על המדפים, ויש מספר דברים שחשוב לבדוק כשבאים לרכוש פרוביוטיקה: איכות החיידקים - השמות זהים אך המקור שונה.
חשוב שיהיה להם פרופיל בטיחותי גבוה. בנוסף, תמיד כדאי לבדוק שיעילות החיידקים נבדקה והוכחה במחקרים קליניים. ההמלצה היא לצרוך מוצרים המשלבים פרוביוטיקה עם פרהביוטיקה - אלו הם סיבים תזונתיים המהווים מזון עבור החיידקים הידידותיים. הפרהביוטיקה משמשת קרקע פורייה וסלקטיבית להתפתחותם וצמיחתם של החיידקים הפרוביוטיים הידידותיים הניזונים מהם ומגבירה עמידותם םאל מול החיידקים ה"רעים" - גורמי המחלות.
והעיקר שתהיו לנו בריאים!

הטיפים באדיבות חברת התרופות "פלוריש".
תאריך:  03/08/2010   |   עודכן:  03/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרוביוטיקה... כי גם בקיץ צריך הגנה צמודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון שמיר
הקהל הישראלי צמא לסרטים קומיים, אך בשנים האחרונות מקבל בקושי אחד בשנה    מה קרה לתעשיית הסרטים המצחיקים בישראל, ולמה מצבו של ההומור בקולנוע עצוב כל-כך? לרגל עלייתו של "זוהי סדום" אורון שמיר מנסה לברר
ראובן לייב
ארבעים שנה לאחר שהניפו, לראשונה, את נס המרד נגד קיפוחם של בני עדות המזרח, הם שבים עכשיו להפגין נגד פינוין של משפחות מבית-שאן מן הדיור הציבורי אל הרחוב, וככל הנראה זו רק ראשיתו של מאבקם המחודש
ד"ר נמרוד פרידמן
שד כמו של אישה היא תופעה שכיחה למדי למרות שלא מרבים לדבר עליה    ההערכה היא כי התופעה קיימת אצל כ-40% עד 60% מהגברים
יגאל רז
קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל שמתחיל היום, צפוי להיות אחד הקשים אותם ידעה נבחרת ישראל. ולמרות זאת, עם כספי, אליהו, הלפרין, בלות'נטאל וחבריהם על המגרש ושיבק קטש ושמיר על הקווים, כל תוצאה חוץ מהעפלה תהיה כישלון מוחץ
ד"ר נמרוד פרידמן
בגיל צעיר אנחנו "מתוכנתים" שלא לחשוב על ההשלכות העתידיות של כל מיני פעולות יומיומיות שאנו עושים, אולם האם עצרת פעם לחשוב כיצד משפיע אורח החיים שאת מנהלת על גופך ועורך?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il