X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"מדזו" הוותיקה, במרינה של הרצליה, היא מסעדה בינונית למדי
▪  ▪  ▪

את שמחת יום ההולדת העשירי למרינה של הרצליה החלטנו לחגוג בין כותלי ה"מדזו" - אחת המסעדות הוותיקות שבתחומה והנושקת למעגן יאכטות מרהיב עיניים. בעוד שבמרוצת הזמן כבר הספיקו מסעדות רבות אחרות ב"ארנה" לנעול את שעריהן בשל מרעין-בישין שפקדו אותן - ממשיכה, עדיין, "מדזו" לשרוד.
אלא שמלבד ה"סיבה למסיבה" שלנו, הייתה זו, מן הסתם, גם הסקרנות הקולינרית מצידנו לתהות על קנקנה של מסעדה, שמעולם לא פקדנו אותה קודם לכן.
ל"מדזו", הנושאת בתואר "מסעדה איטלקית" יש, בהחלט, פוטנציאל מרשים להצלחה. היא ממוקמת בלב-ליבה של המרינה, עם חלל פנימי רב-היקף, בר לאוכל ולשתייה, וגם מפלס חיצוני, תחת כיפת השמיים, עם ספות וכורסאות - אידיאלית ממש לישיבה נינוחה לעת ערב, תחת בריזה משיבת-נפש ומרעננת. עיצוב המסעדה אלגנטי מאוד וכל השולחנות עטורים במפות צחורות וחגיגיות.
חציל מסכן
ביקרנו ב"מדזו" לעת צהריים, שעה שהוצע לנו תפריט עסקי לארוחה בת שלוש מנות, לא כולל שתייה. למנת הפתיחה בחרנו בחציל-בלאדי קלוי, עם טחינה, גרגרי-חומוס ונבטי-חמניות. החציל המסכן, שבקושי נראה, נבלע בעיסה עבה של טחינה, שכשלעצמה הייתה טעימה מאוד. מנתה של בת הזוג - קלמרי ברוטב חרדל-דיז'ון, שמנת ובצל - זכתה לשבחים.
עכשיו הגיע תורן של המנות העיקריות, אלא שאלה בוששו לבוא. פילה הבקר, ברוטב יין אדום ופטריות, היה התאמה טובה כשלעצמו, אבל תפל בטעמו. כך היה גם גורלו של סלט החסות היבש, עם עגבניות-שרי, צנוניות ועלי מנגולד, שחסר כל תיבול מינימלי. הבשר, במידת-מדיום, היה בהחלט מאיכות טובה, אבל חי מדי ולרוע המזל גם תפל. התוספת של מחית תפוחי האדמה, שהוגשה לבת הזוג, ענתה לעומת זאת על כל הציפיות. בקבוק-סודה גדול הרווה את צמאוננו ושטף באחת את כל הכבודה שבאה אל פינו.
בשבח הקינוחים
את הפיצוי על האכזבה מהארוחה קיבלנו בקינוחים. עוגת הגבינה הקרה, המעוטרת בשכבה דקה של קרם-קפה, הייתה ממש לעניין. כמוה הייתה גם עוגת הפסיפלורה של בת-לוויתי: מעודנת וטעימה. אספרסו כפול, דומיננטי, עם ניחוח איטלקי אמיתי, שהתלווה לקינוחים, החיה אותנו.
בסיכומו של דבר הגענו למסקנה שמלבד הקינוחים המוצלחים - "מדזו" היא, בסך-הכל, מסעדה בינונית למדי בארוחותיה וצולעת ממש בשירות האיטי שהיא מעניקה לסועדיה. החשבון הסתכם ב-270 שקל, כולל תשר של 15 אחוז, שאותו הענקנו יותר בעטיה של שיגרה מאשר בשל הוקרה.

תאריך:  06/08/2010   |   עודכן:  08/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מריח, לא מסריח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא ברור
תות שדה  |  9/08/10 07:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
מאז הבחירות מעניקה ממשלת נתניהו שפע של ויתורים לרשות הפלשתינית    יחד עם שרשרת הויתורים הללו ספג נתניהו יריקה בפרצוף בדמות הטלת החרם הכלכלי על המתנחלים    כעת שוקל ביבי את האפשרות להעביר לריבונות הישות העויינת הזו שטחים בדרך לעיר הערבית "רוואבי"
אברהם (פריצי) פריד
יורשת מחוז מרכז    בוועדה לענייני נימוסים    וינשטיין ופסקי הדין    אברכים לא מתגייסים    תחזית ועדות החקירה    קולמוסו של שופט
צ'לו רוזנברג
המשט הביא להסתבכות בינלאומית, והציבור זכאי לדעת איך פעלו מנהיגיו    מה שצריך להיות גלוי בפני כל הוא התנהלות מערכת הביטחון כולה, החל מהקברניטים המדיניים ועד התנהלות הצבא, ממש כפי שקרה בפרשת וינוגרד
ציפי לידר
לתת את הנשמה. לתת את הלב    עגל הזהב? לא במחוזותינו    לא על המזל לבדו    וגם על אקולוגיה רוחנית. מה לְמֵדים ממשל חביות היין?
דודו אלהרר
כבר שנים שאנחנו טחים טיח טפל, טוחנים קמח טחון, מסננים מים זכים וסוחטים את דוושת הגז בניוטרל    איך עושים שלום בין היהודים לערבים במקום הזה?    אני מודה ומתוודה שנרעשתי מהמידע שעושה חוכא ואיטלולא מכל הניסיונות שנעשו כאן עד כה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il