X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חומר עזר למתעניינים אוהדים המתקדמים בחומר – ברמה של קורס למסיימים, ולאלה האחרים המתנגדים לקול הנושא – בלי להבין את עיקר הבעיה שעדיין לא נפתרה
▪  ▪  ▪

לאור "התגוששות האנונימיים" המתרחשת ומתגברת מדי יום מול אלה ה"מתרעמים" ושומרים על שתיקתם של "בעלי-השם", מן הראוי להביא כאן, אולי לשם סיום(!) דברים נוספים לאור השמש – על-מנת שההבנה בין החברים והקוראים תגבר, והבעיה תיפתר בצורה חיובית, לפחות בטווח היותר מתקדם.
אני מאמין שדברים מחלחלים ובסוף גם מגדלים רבי-שנים שנפגעו ברעידות אדמה מצטברות (עולות ויורדות) נופלים כשהאמת מגיעה (באחד הימים!) למצב הצבירה בו היא מנצחת.
שמעתי לא מזמן גיאולוג שאומר שתופעת הבולענים הכאילו-אקזוטית והכאילו-לא-מסוכנת באזור ים-המלח יכולה יום אחד לבלוע בית-מלון שלם על יושביו, אורחיו וקרואיו. גם אם הוא מלון "חמישה כוכבים" דה-לוקס ומתארחים בו קורח העשיר הצדיק ובני עדתו המאושרים מרוב היותם נגועים במחלת העליזות.
כותבת אלי מנכ"ל האקדמיה, אילנה שרון (ב-24.7.10, ש.ד.) יום אחד לפני התכנסות הוועד המנהל שכונס (בהרכב של עשרה חברי ועד-מנהל נוכחים בלבד) על-מנת לדון בפרשת "האגס התיעודי בארגז התפוחים העלילתיים" את הדברים הבאים:
  • "היי שאול,
    רצ"ב תקנון פרס הקולנוע - ונספח לתקנון תהליך הבחירה וספירת הקולות. אין תקנון נוסף.
    הסרטים שברצונם להשתתף בתחרות ממלאים טופס המכיל פרטים על הסרט
    כגון: יוצרים, המועמדים בקטגוריות השונות, אורכו, פורמט, תאריך יציאה לאקרנים ושפת הסרט.
    אלה הם הפרמטרים על-פי התקנון. וכידוע לך, אין צפייה מוקדמת בסרטים הנרשמים, כי מהות האקדמיה היא שחברי האקדמיה הם השופטים את הסרטים ולא וועדות מטעמה.
    לילה טוב,
    ולהתראות מחר,
    אילנה"
אני מצרף כאן את התקנון + נספח תקנון הפרס בדיוק כפי שהיא העבירה לי אותו – קול (כל) מילה מיותרת!!!
כשעיקר ענייננו כרגע הוא בכתוב בבהירות רבה להלן בסעיפים 4.1 ו-5 עם תשומת לב מיוחדת לכתוב בסעיף 16. לפיו: "אין לערוך כל שינוי בתקנות פרס האקדמיה שלעיל אלא רק על-פי החלטת הועד המנהל ברוב של 10 חברים".
  • האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה
    האגודה לקידום הקולנוע בישראל - עמותה מס' 58-015-127-2
    תקנון פרס הקולנוע
    על סמך תקנון העמותה החליט הועד המנהל של האקדמיה כדלהלן:
    1. ועדת פרס האקדמיה תקבע על-ידי הנהלת האקדמיה לא יאוחר מחודש אוגוסט באותה שנה, מבין חברי ההנהלה (להלן: "ועדת הפרס").
    2. הנהלת האקדמיה ו/או מי שהוסמכו על ידה יהיו אחראים להליכי ההצבעה, ארגונם וקיום טקס חלוקת הפרסים.
    3. האקדמיה הישראלית לקולנוע תבחר ותעניק פרסים שנתיים ליצירות וליוצרים מתוך תעשיית הקולנוע, על סרטים שהפקתם הסתיימה בין תאריכים כפי שתקבע ההנהלה ברוב רגיל מעת לעת ואשר לא התמודדו בשנים קודמות בקטגוריות הבאות:
    3.1 הסרט העלילתי הישראלי הטוב ביותר.
    3.2 הסרט התיעודי הטוב ביותר.
    3.3 הבמאי הטוב ביותר.
    3.4 השחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי.
    3.5 השחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי.
    3.6 השחקן הטוב ביותר בתפקיד משני.
    3.7 השחקנית הטובה ביותר בתפקיד משני.
    3.8 הצלם הטוב ביותר.
    3.9 המלחין הטוב ביותר.
    3.10 התסריטאי הטוב ביותר.
    3.11 העורך הטוב ביותר.
    3.12 המעצב האומנותי הטוב ביותר.
    3.13 התלבושות הטובות ביותר.
    3.14 פס – הקול הטוב ביותר.
    3.15 פרס על מפעל חיים.
    3.16 פרס הוקרה על הישגים מקצועיים. (אופציונלי)
    4. ועד הנהלת האקדמיה רשאי להחליט על שינויים ותוספות בקטגוריות דלעיל.
    4.1 לפרס בקטגוריה 3.1 יוכל לעמוד לבחירה כל סרט עלילה ישראלי בארוך מלא, שהופק וצולם בישראל, הדובר ברובו בשפות המדינה הרשמיות ו/או יידיש ו/או לדינו, אשר לא היה מועמד בשנים קודמות. הפרס בקטגוריה זו יינתן למפיק (חלק מן הפרס הכספי יינתן לו כפרס אישי). בנוסף לאמור לעיל, סרט ייחשב סרט ישראלי או קופרודוקציה ישראלית (בכותרות הפתיחה ובפרסומים), במידה ולפחות 7 מן היוצרים בקטגוריות 3.3 עד 3.14 הם ישראלים.
    4.2 הנהלת האקדמיה רשאית לאשר מועמדות סרט בקטגוריה 3.1 גם אם אינו דובר רק בשפות הרשמיות ובלבד שהדבר מתחייב מהסיפור ועומד בקריטריונים כאמור בסעיף 4.3.
    4.3 הסרט העלילתי הזוכה ייצג את ישראל בתחרות האקדמיה האמריקנית לקולנוע (האוסקר), המתקיימת בלוס אנג'לס, בקטגוריית Best Foreign Language ובלבד שיעמוד בתקנון האקדמיה האמריקנית לקטגוריה זו ובכללן חובת ההקרנה המסחרית.
    5. לפרס בקטגוריה 3.2 יוכל להתקבל כל סרט תיעודי (כולל דוקו-דרמה) שלא נעשה לצרכי פרסום ו/או קידום תדמית ו/או מכירות והעונה על התנאים הבאים:
    5.1 אורכו מעל 45 דקות והוא צולם במקור בפילם (16 מ"מ או 35 מ"מ) או בווידאו באיכות שידור. בתחרות יוכלו להציג מועמדותם סרטים אשר העתק סופי שלהם הוכן בין המועדים שנקבעו, אך לא תחול עליו חובת הקרנה פומבית.
    5.2 במידה והסרט המועמד בקטגוריה 3.2 צולם בסטנדרט שונה אך מוגש בסטנדרט כנדרש, רשאית הנהלת האקדמיה, לדון ולאשר בקשה חריגה אם תוגש ותנומק.
    6. בקטגוריה 3.9 יוכלו להתחרות מלחינים על מוזיקה מקורית שנכתבה לסרט.
    7. פרס בקטגוריה 3.14 יינתן למקליט הראשי, למיקסר ולעורך הסאונד במשותף.
    8. הנהלת האקדמיה תדון בהצעות להענקת הפרס, שתתקבלנה, עבור מועמדים בקטגוריות 3.15 ו–3.16.
    9. הפרסים בכל הקטגוריות יוענקו רק ליוצרים ישראלים, ולכאלה ייחשבו כל מי שהוא תושב ישראלי ומקום מגוריו הקבוע בישראל ואשר בשלוש השנים שקדמו לתחרות לא שהה בחו"ל במשך יותר מ–12 חודשים ברציפות (יוצאים מכלל זה עולים חדשים).
    10. ההנהלה תדון באופי הפרסים וגודלם, על-פי האמצעים הכספיים שיעמדו לרשות האקדמיה באותה שנה.
    11. ועדת הביקורת של העמותה, בצרוף היועץ המשפטי של העמותה, ישמשו כועדת ביקורת של התחרות.
    12. תהליך הבחירה:
    12.1 הזוכים בקטגוריות 3.1 - 3.14 יבחרו ע"י כל חברי האקדמיה.
    12.2 הזוכים בקטגוריות 3.15 ו–3.16 יבחרו ע"י הנהלת האקדמיה בלבד.
    12.3 כל חברי העמותה מן המניין, בעלי כרטיס חבר בר תוקף, רשאים לבחור בכל הקטגוריות.
    12.4 לכל חבר אקדמיה יהיה קול אחד.
    12.5 ההצבעה תהיה אישית וחשאית והיא תעשה אך ורק על גבי טופס אחיד, שיחולק לחברי האקדמיה, על-ידי מי שימונה לכך על-ידי ההנהלה.
    13. כל סרט המועמד לקבלת פרס יוקרן בפני חברי האקדמיה ללא תשלום בתאריכים עליהם תחליט ועדת הפרס.
    14. בזמן הקרנות הסרטים לא יחולקו לצופים חומרים שאינם נוגעים ישירות לסרט.
    15. תהליך ספירת הקולות:
    15.1 פתיחת המעטפות, ספירת הקולות, מיונם וקביעת התוצאות יעשו אך ורק על-ידי משפטן ורו"ח, בלתי תלויים, שאינם היועץ המשפטי ורו"ח של העמותה. המשפטן ורו"ח ימונו על-ידי ההנהלה ויאושרו על-ידי ועדת הביקורת. תוצאות אלה תהיינה סופיות ובלתי ניתנות לערעור.
    15.2 מספר המצביעים ומספר הקולות שיקבל כל סרט וכל מועמד לא ייוודעו לאנשים נוספים גם לאחר סיום התחרות. הנהלת האקדמיה רשאית לבקש ולקבל גם את דרוג הסרטים והמועמדים במקום שני ושליש בכל קטגוריה.
    15.3 הנהלת האקדמיה תקבל לידיה אך ורק את רשימת חמשת המועמדים בכל קטגוריה שזכו למרבית הקולות, דהיינו, החמישיות.
    15.4 סופרי הקולות ישמרו בידם את טופסי ההצבעה למשך 90 יום מתום התחרות ואח"כ ישמידו את החומר.
    15.5 במקרה של חשש אמיתי לאי-סדרים בספירת הקולות, תהיה רשאית ההנהלה להורות לוועדת הביקורת לבדוק כל עניין הקשור בספירה ובלבד שהבדיקה לא תעשה לפני 60 יום מתום התחרות.
    16. אין לערוך כל שינוי בתקנות פרס האקדמיה שלעיל אלא רק על-פי החלטת הועד המנהל ברוב של 10 חברים, אולם החלטות לגבי תאריכים כאמור בסעיף 3 לעיל ומינוי רו"ח ומשפטן כאמור בסעיף 15.1 לעיל, יהיו על-פי החלטת ההנהלה ברוב רגיל של הנוכחים בישיבת ההנהלה הרלוונטית.
    17. התקנון המתוקן אושר בישיבת הנהלה מיום 1.4.04 ע"י 13 חברי הנהלה.
    נספח לתקנון הפרס
    תהליך הבחירה וספירת הקולות
    תהליך הבחירה:
    1. מנהלת האקדמיה תשלח לכל חבר אקדמיה שחברותו בתוקף, טופס ממוספר שעליו להשיבו באמצעות הדואר או על-ידי שליח למשרדי האקדמיה, עד לתאריך המצוין על גבי הטופס. לא יתקבלו טפסים שיגיעו לאחר התאריך המצוין.
    2. כל הטפסים שיתקבלו חייבים להיות מקוריים, לא יתקבלו צילומים.
    3. רק טפסים שיתקבלו במעטפות חתומות, ימסרו לחברי ועדת הביקורת.
    ספירת הקולות:
    1. ועדת ספירת הקולות תורכב מעורך דין ורואה חשבון בלתי תלויים.
    2. חברי הוועדה יקבלו את הטפסים עד לתאריך שנקבע מראש.
    3. חברי ועדת הספירה יסדרו תחילה את הטפסים שהתקבלו לפי מספר רץ ויוודאו שאכן אין טפסים בעלי מספרים כפולים או טפסים לא מקוריים.
    4. חברי הוועדה יספרו את כל הקולות בכל קטגוריה וימלאו פרוטוקול חסוי לתוצאות.
    5. רשימת 5 המועמדים הסופיים בכל קטגוריה תועבר להנהלת האקדמיה עד לתאריך שיוסכם עם מנהלת האקדמיה.
    6. באם ימצאו בחמשת המועמדים בקטגוריה שני מועמדים שקיבלו את אותו מספר הקולות, הקטגוריה תהיה בעלת 6 מועמדים.
    7. הדרוג הסופי יישאר חסוי ולא יצא לפרסום.

הכותב הוא צלם, תסריטאי, במאי ומפיק סרטים תיעודיים(!) ועלילתיים(!!)
תאריך:  10/08/2010   |   עודכן:  10/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקנון האגסים התיעודיים והתפוחים העלילתיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
עוז חשף בערוץ 1 את שורשי תפישת-עולמו: "באנו לכאן כדי להתפייס עם עצמנו"    אבוי לנו מסופר עברי נערץ שכזה
אריה אבנרי
אברמוביץ' מבצע סלטות במסגרת עבודתו; פעם נלחם בשחיתות ציבורית, פעם מאתרג את אריאל שרון ופעם מיירט דוד את לוי
יוני בן-מנחם
הנסיגה הקרובה של צבא ארה"ב מעירק עלולה לאפשר את השתלטותה של אירן על עירק או חלקים ממנה ולחזק את נוכחותו של ארגון אל-קאעידה במדינה    חששות כבדים במדינות ערב המתונות החוששות מ"אפקט הדומינו"    ישראל לא תוכל לוותר על עקרונות ההגנה שלה בגבולה המזרחי
איתמר לוין
ערוץ 2 מטעה את הציבור בכך שהוא מסרב למסור למשטרה את "מסמך גלנט" בטענה לחסיון מקורות    אחרי פרשת קם, עוד אמצעי תקשורת סבור שהוא עומד מעל החוק
אהרון רול
אהרון רול מחווה דעתו מדוע רצוי שנמקד מאמצינו לעבר "הקפיטל-סוציאליזם"    אין מנוס משינוי תפיסה כלכלית-אידיאולוגית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il