X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ה-ISM, יוצר המסמך, הוא ארגון פלשתיני עוין ועוד לא מאוחר להתעורר לגביו: צריך להימנע שוב מהמחדל המודיעיני שהתחולל ב"מרמרה" ולפעול בזירה האמיתית שאינה הצבאית בלבד, כי אם הזירה המודיעינית לאור המכתב שמובא כאן באופן בלעדי, על ישראל לפעול הפעם בתבונה ולהתכונן בכל המישורים וכבר עכשיו לפעול לסיכול המשטים הבאים במישורים חשאיים
▪  ▪  ▪
ה"מאווי מרמרה" בדרכה לעזה [צילום ארכיון: פלאש 90]

הגיע לידינו (הפורום הישראלי למודיעין) מסמך בערבית, מבית היוצר של ארגון ה-ISM, שבראשו עומד הזוג הערבי-יהודי, הואידה עראף הנשואה ליהודי בשם אדם שפירו ודרור פיילר הידוע לשמצה. להלן תרגום המכתב מערבית [ראה מקור מטה]:
  • הצהרת משט החירות הנפגש בשטוקהולם
    המשט הבא בדרכו לעזה.
    זה כבר יותר מחודשיים מאז ההתקפה הרצחנית של ישראל ב-31 במאי 2010 ומשט החירות לא עשה דבר כדי לגרום לישראל לשאת באחריות לתקיפתם ולהרג האכזרי של תשעה מחברינו, או כדי לשים קץ להפרות הישראליות המתמשכות נגד הפלשתינים, במיוחד נגד תושבי רצועת עזה, ההערכות הן שמדובר בכ-1,500,000 אנשים. לפיכך, אנו ממשיכים במאמץ הגלובלי שלנו אשר מבוסס על התנועה העממית, שתעמוד מול העוינות הישראלית המתמשכת, בפעולותינו הבאות בעתיד.
    כבר גיבשנו ברית של משטי חירות בפגישתנו בשטוקהולם, שוודיה, שבה דנו בתוכניות להרחיב את הברית לכלול קבוצות שונות מכל רחבי העולם, שהביעו רצון להצטרף אלינו, כמו גם כדי להגביר את מאמצינו, וגיוס משט בינלאומי חדש שימשיך לדרוש כי על ישראל לשתף פעולה עם ועדת החקירה של המועצה למען זכויות אדם, כדי להבטיח את עצמאותה, דיוקה ואמינותה, ועשיית צדק עבור הקורבנות.
    יש לנו חששות עמוקים מהצוות באו"ם שמונה על-ידי המזכ"ל באן קי מון לחקור את ההתקפה של ישראל. החשש היסודי ביותר בין החששות האלה הוא שברור כי מנסים למזער את חשיבותה של הוועדה של מועצת זכויות האדם, שישראל טרם הכירה בה.
    למזכיר הכללי של הוועדה יהיה מנדט צר מאוד לבדוק את החקירה הפנימית המתמשכת של ישראל ושל טורקיה, ולכן המנדט של הוועדה לא יעמוד כלל בסטנדרטים בינלאומיים בגלל אי-היותו בלתי משוחד ומדויק.
    יתר על כן, מינויו של הנשיא הקולומביאני לשעבר, אלוורו אוריבה כסגן יו"ר הוועדה הזו, יכול לפגוע עוד יותר בלגיטימיות של הצוות הזה מבחינת האו"ם.
    לא רק שממשלתו של אוריבה הביעה את רצונה בחיזוק קשריה הצבאיים של קולומביה עם ישראל, אלא גם שהנשיא הקולומביאני נושא באחריות של הפרת זכויות אדם בקולומביה וצריך לחקור נושא זה.
    האו"ם לא חייב להשתתף בכל ניסיון לטייח את הזוועות או מראש לסכל הליכים משפטיים בינלאומיים למען קורבנות המשט.
    ההקלות כביכול במצור של ישראל על רצועת עזה, הן מהלך קוסמטי גרידא, שנועד רק למנוע ביקורת על החוקיות שלו.
    הרחבת רשימת הטובין שייכנסו לרצועת עזה אינה הדאגה העיקרית של האנשים שם - הדאגה העיקרית בעזה היא חופש התנועה, לאמור שלילת הזכות של אלפי גברים, נשים וילדים לנוע בחופשיות לצורך טיפול רפואי והזדמנויות חינוכיות, או אפילו כדי להתאחד עם בני משפחה בחלקים אחרים של השטחים הפלשתינים הכבושים.
    האם הכנסתם של קטשופ, שוקולד והל לעזה עכשיו יעזרו לעם הפלשתיני לתקן את הכלכלה המרוסקת שלה?
    מה שנדרש ומה שאנו דורשים זה הסרה מיידית ומוחלטת של המצור הבלתי צודק מעל עזה, הכולל את הסרת האיסור על הנסיעה, וכן איסור על ייצוא מעזה.
    כמו-כן, אנו קוראים לישראל לשחרר ללא הגבלה או תנאי על הספינות שלנו ואת אמצעי הסיוע הגנובים.
    ישראל חייבת, יחד עם ממשלות העולם, לכבד את העובדה שאנו מייצגים מרכיב גדל והולך של אזרחים מרחבי העולם שאינם מוכנים לעמוד מנגד בעוד ישראל ממשיכה להרוג, להטיל מום, לחטוף, להכניס למאסר, לבזוז, ולבצע תקיפה על העקרונות הבסיסיים ביותר של האנושיות המשותפת שלנו ללא לקיחת אחריות.
    לא די בכך שישראל יצרה במתכוון משבר הומניטרי בעזה, היא גם יצרה משבר זכויות אדם וכבוד אדם בכל פלשתין, והעולם מחויב לפעול בנושא.
    זוהי המטרה מאחורי המשט. לא רק אספקת סחורות חיוניות לרצועה, אלא גם להתנגד למדיניות שהביאה את הפלשתינים למצב בו הם זקוקים לסיוע הומניטרי. מסיבה זו, אנו נמשיך לשלוח ספינות לרצועה.
    שטוקהולם
    2010/05/08
    הקמפיין האירופי להסרת המצור על עזה
    סיוע הומניטרי לטורקיה
    התנועה לשחרור עזה
    הוועד הבינלאומי כדי לשבור את המצור
    ספינת המשט השבדית
    ספינת המשט היוונית
    Contact:
    Ramy Abdu: 004428021097, Rory 00447980489841
    Huwaida Arraf 970-598-336-215, 972 54 881 7046
    Mattias Gardell: 46 703036666
    Dror Feiler: 46 702855777
    האתר של הארגון:
    [קישור]

מהו ארגון ISM?

ISM = תנועת הסולדיריות הבינלאומית
International Solidarity Movement
ארגון תומך-טרור פרו-פלשתיני שהוקם על-ידי הואידה עראף ובעלה היהודי אדם שפירו.
לאדם שפירו, בן 37, יש עבר עשיר: הוא ניהל בירושלים ארגון בשם "זרעי השלום". אבל בפרסומו העיקרי זכה כאשר ייסד (או היה אחד ממייסדי) את "התנועה לסולידאריות בינלאומית" - ISM - הידועה לשמצה. בארה"ב הופיע בטלוויזיה כנציג "פעילי השלום" הזרים שהצטרפו ליאסר ערפאת במוקטעה. כאשר היה עם ערפאת במוקטעה, דיווח מלשכתו של רב המחבלים על מצבו האומלל, על המחסור בתרופות, במזון ובחשמל, כדי לזכות באהדת העולם [שמואל קופר, "קן צרעות על הספינה שנעצרה בדרך לעזה", "צופר", 1.7.09].
הארגון קם על-רקע האינתיפאדה השנייה. הם אלו שהנחילו לעולם כולו מושגים כמו "חומת האפרטהייד" - במקום "גדר הביטחון". הם אלו שמארגנים הבאת "פעילי שלום" זרים מכל העולם במשך כבר יותר מעשור, למלחמה התעמולתית נגד ישראל. אלו בדרך-כלל אזרחים זרים, שמגויסים בקמפוסים בחו"ל. הם אלו שעומדים מאחורי יוזמות החרם למיניהן בחו"ל. חרם כלכלי ואקדמי. הם אלו שמפיצים את דיבת ישראל רעה כל יום, כל היום. הם אלו שמארגנים הפרעות לדוברים ישראלים בכל העולם, בקמפוסים ובכינוסים. קצרה היריעה מלמנות את כל מעלליהם.
הרבה לא מכירים אותו - אבל הארגון, בשנות קיומו הקצרות, הספיק לחולל נזקים עצומים למדינת ישראל, לצה"ל, למעמדנו הבינלאומי, הכלכלי והביטחוני.
ISM הוא איום אסטרטגי על ביטחונה של המדינה ומעמדה. הארגון היה מעורב, למשל, בהבאתה של רייצ'ל קורי האמריקנית לרפיח. היא נפגעה בשוגג על-ידי דחפור, מתה, הפכה למיתוס וסיבכה את יחסינו עם ארה"ב. תומאס הורנדל הבריטי - כנ"ל. ועוד זרים רבים אחרים. ISM פיתח אסטרטגיית מאבק "לא אלימה" - שמטרתה ליצור פרובוקציות ללא הרף, להתיש את חיילי צה"ל, ולסבך בכוונה תחילה את מדינת ישראל עם מדינות זרות, ידידותיות בדרך-כלל. התנגדות מסוג זה יכולה לערער את מעמדה הבינלאומי של ישראל עד היסוד - בלי לירות כדור אחד.
ההפגנות בבילעין, בנעלין, בשייח' ג'ראח. הערעור על עצם הקיום של המדינה, הפיכתה של המדינה למדינת אפרטהייד - כשהכל מבוסס על שקרים ועיוותים - זה הכל עבודה של הארגון הזה.
ארגון מסוג זה כה מזיק למדינת ישראל ולא ניתן להפריז במסוכנותו. הדבר דומה למצב בו אויבינו שמו ידם על מערכת נשק שוברת שוויון וקטלנית באמת, למשל טק"א חדיש שיכול להפיל את מטוסינו – ואמ"ן לא יתריע ולא יזהה כלום עד שהמטוסים יופלו במלחמה.
[השב"כ: ארגון הסולידריות הבינ"ל מסייע לטרור]
[ISM - ויקיפדיה]
[מידע נוסף על דרור פיילר]
[קן צרעות על הספינה שנעצרה בדרך לעזה]
להלן המכתב המקורי בערבית:

תאריך:  16/08/2010   |   עודכן:  16/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: מסמך החושף את אסטרטגיית המשט הבא לעזה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
להפעיל תוכנית חיסול רוצחי מינכ
פותר בעיות  |  16/08/10 23:07
2
כל הכבוד
מגרש הילדים  |  16/08/10 23:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה הכטר
המאבק נגד העמותה ששמה "יוזמת קורדובה", העומדת להקים את המסגד ב"בית קורדובה" (Park51), בקרבה למקום בו נחרבו מגדלי התאומים ונרצחו כ-3,000 בני אדם, חפים מפשע, ופועלת במרץ רב להשגת האישור הסופי לבניין, נדון מראש לכישלון    היח"צנות עשתה את שלה באין מפריע מאז הקמת העמותה
יהודה בן מאיר
בדורות קודמים היה אולי מצב בו הדרג המדיני היה קובע את המטרה ומשאיר את דרך השגתה למפקד בשטח    אולם ימים אלו עברו בלי שוב, וזאת משום השוני הרדיקלי באופי המלחמות, במקומה ואופיה של התקשורת ובאופיו של העולם שנהפך לכפר גלובלי
אהרון רול
חזון התעתועים - קונפדרציה ישראלית-פלשתינית - אותו מובילים מוליכינו לגיהינום, מקעקע עוד יותר את זכות קיומה של מדינת היהודים במדינתם ישראל    חובה עלינו למנוע מימוש חזון שכזה
ראובן לייב
יש להם פחד-גבהים, חרדת-טיסה, רתיעה ממקום סגור, בלק-אאוט במבחן ואימה מרופא-שיניים
דוד לזר
מחקרים מוכיחים כי יש קשר בין הפרעות קשב והתנהגות אצל ילדים לבין ליקויי ראייה    דוד לזר, מנכ"ל אופטיקה בליסימה, מסב את תשומת לב ההורים לחשיבות בדיקת ראייה שגרתית ואיתור מוקדם של ליקויי ראייה בקרב ילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il