X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אמריקה כבר הוכיחה כי אינה מעוניינת להתמיד במלחמה, ואי-אפשר לסמוך על הבטחותיה בימים אלו היא מפקירה לזאבים מיליונים שיטרפו זה את זה ישראל לעומתה אינה יכולה לצאת לחופשה באירופה ישראל תאלץ להתערב, לפעול בכלי מודיעין, ולהפציץ על-פי הצורך וההזדמנות
▪  ▪  ▪
אסור לאמריקנים לעזוב לפני שצבא עירק יהיה ערוך [צילום: AP]
קדרו השמיים למדינות רבות הראויות לענישה. מי יתעסק בזמן הקרוב בהקפאת הבנייה ביהודה ושומרון, או בהסכם שלום עם סוריה. עיסוקים אלו מנותקים לחלוטין מהמציאות. דווקא עכשיו מתפללים בבירות ערביות רבות לישראל חזקה שתציל אותן מהטירוף שאחז בהם.

מה הקשר בין ההצפות שגרמו ל-20 מיליון פקיסטנים לנטוש ביתם, לנסיגת האמריקנים מעירק, למלחמת הטורקים בכורדים, למשט הטורקי, לאיומי נסראללה לפתוח במלחמת אזרחים בלבנון, לירי טילים אירנים מעזה לישראל, לעסקות נשק בהם מצטיידת סעודיה במטוסי אף 15 וישראל במטוסי חמקן? כל האירועים הללו הם חלק מהתפשטות והעמקת מלחמת גוג ומגוג למדינות חדשות. אירועים שיביאו הזדמנויות שאותן צריך לנצל!
רמטכ"ל צבא עירק אמר השבוע: "אסור לאמריקנים לעזוב לפני שצבא עירק יהיה ערוך ומוכן לגמרי לשמור על ביטחון הפנים במדינה ועל גבולותיה". לוטננט-ג'נרל בבקיר זבארי, ביקש מנשיא ארה"ב לדחות את הנסיגה עד שנת 2020. גם ראש ממשלת עירק, נורי מאליקי, ערך ביקורים בבסיסי הצבא העירקי כדי להרגיע את החיילים. שר החוץ העירקי בממשלת סדאם חוסיין, טארק עזיז, הידוע בלשונו החדה הסביר: "ארה"ב מפקירה אותנו לידי הזאבים".
25 מיליון עירקים מרכיבים "מדינה מלאכותית" משלוש קבוצות דתיות לאומיות. מדינה בשטח ואוכלוסיה כגודל קליפורניה. בדרום שיעים הנשלטים היום על-ידי מיליציות המונהגות מאירן בגיבוי הסכמים חשאיים עם ארה"ב. בירתם בצרה. הנפט מהשטח שלהם מיוצא בנתיב ימי מהמפרץ הפרסי. במרכז עירק יושבים הסונים שמהם יצאה הנהגת עירק בימי סדאם חוסיין. בירתם בגדד. אין לסונים נפט, לכן הם משמרים מעמד בעזרת טרור. הסונים הם רוב במזה"ת ולכן הם יקבלו תמיכה מסעודיה, מהמפרציות, וממרבית המדינות המפוחדות מאירן.
בצפון עירק יושבים הכורדים ומנהלים מדינה בתוך מדינה. בירתם מוסול. כ-22 מיליון כורדים מפוזרים בעירק, בטורקיה, בסוריה, ובאירן. אולם שליטתם בגורלם בצפון עירק מתסיסה את המדינות השכנות. הסורים טוענים כי בסוריה המזרחית הכורדים מורדים ותוקפים תחנות משטרה בעידוד המוסד. בצפון אירן הכורדים מבריחים אלכוהול וסחורות שהמשטר האירני אוסר להכניס לאירן. בדרום מזרח טורקיה הכורדים שואפים לאוטונומיה. צבא טורקיה יצא נגד הכורדים למבצעים בשטחים הרריים בלתי נגישים בעירק, והם משיבים לו מלחמה שערה.
לכורדים בעירק יש שדות נפט והם יוכלו לעמוד ברשות עצמם אם יתאפשר להם לייצא אותו בנתיב יבשתי אולי עד חיפה. כמויות הנפט שהם יכולים לייצא יכולות ליצור עבורם שיתופי פעולה מוזרים על פניהם. השבוע ירו חיילי טורקיה פגזי גז והרגו מורדים כורדים שנחנקו במערות. הדי פשע המלחמה הזה הדהדו חזק בגרמניה אשר בה אוכלוסיה כורדית וטורקית גדולה. זה היה רק ניסוי כלים קטן של נשק אשר יופעל בקרוב בהיקף נרחב.
עולה מהדברים, כי היה ניתן לפצל את עירק לשלושה חלקים לאומיים כבר בתום מלחמת המפרץ השנייה ולחסוך דם רב שנשפך רובו בפיגועים בין שיעים לסונים. נדרשו לארה"ב 7 שנים וטריליוני דולרים כדי להבין שהמוסלמים אינם יכולים ואינם רוצים להקים מדינת לאום. כמובן שתוצאות הנסיגה האמריקנית יגרמו להתנפלות של זאבים מכל הצדדים וחלוקת הטרף תהיה אלימה ובלתי-יציבה.
האמריקנים יותירו רק 50 אלף חיילים בעירק, אך יכולתם להשפיע לא תפחת. הם מחזיקים כוח ניכר בהררי אפגניסטן ופקיסטן במצוד אחר אנשי טאליבן ואל-קאעידה. יש להם כוח ימי גדול והם יוכלו ללחוץ צבאית את אירן משלושה כיוונים. אירן השיעית חיזקה את יחסיה עם טורקיה וסוריה. אולם שתי מדינות סוניות אלו מסוכסכות בינן לבין עצמן. הן משלמות על קרבתן לאירן בהרס יחסיהן עם שאר העולם הסוני. ככל שתעמיק פלישת אירן לתוך שטחי הסונים במרכז עירק היא תעורר יותר שנאה והתקפות. אם תצטרף סוריה לנוגסים בעירק היא תתנגש במהרה עם אירן ששואפת לחדור עד ירדן. חדירה כה עמוקה תביא את כל הסונים להילחם באירן במקום לעזור לה נגד ישראל. אם תנגוס טורקיה בשטחי הכורדים, כנראה שגם סוריה תרצה, והמדינות הללו יחזרו לעימות כפי שהתעמתו על חבל איכסנדרון.
המפרציות חיות על זמן שאול. תושביהם ישלמו בדם וברכוש את מחיר הפלישה האירנית-שיעית. כבר שנים רבות שהכלכלה אינה מתאוששת אצלן מהנזקים שגרמה פלישת עירק לכווית. אין בעולם ביקוש לוילות באיים מלאכותיים, וההשקעות שם שקעו. יצוא הנפט מהמפרציות אינו מאובטח אם תתרחש מלחמה במפרץ הפרסי. הפטרונית שלהן סעודיה מסתירה סוד גדול. עתודות הנפט שלה מתכלות, והיא מזייפת עתודות דימיוניות כדי שיקחו אותה ברצינות. מדינה זו צפויה להתרוקן באחת מנכסיה כמו סוללת אלקליין המכלה מטענה החשמלי. לפיכך היא לוטשת עיניים לשדות הנפט של המפרציות ודרום עירק. אם תצא להגנת הסונים בבגדד יהיה לה תירוץ מצויין להשתלט על הנפט. היא גם מממנת את הטרור הסוני והטליבני. מכאן שגם לה יש יכולת לכתר את אירן בטבעת טרור.
כלפי ישראל מציגה אירן חזיון שווא של תנועת מלקחיים. לכאורה היא קנתה בעזה את החמאס בכסף, וסיפקה לו רקטות מדויקות. אבל אבוי, החמאס נטוע באוכלוסיה הסונית של עזה ומוקף מצידו המצרי במדינה סונית החרדה מהאיום השיעי. התלהטות האיום השיעי תיצור סיכון השמדה כפול לחמאס ולעזה מהיהודים ומהמצרים.
הזרוע השנייה של המלקחיים האירניות היא ארגון החיזבאללה בלבנון. ארגון זה יצא מגדרו לאחרונה כאשר התברר כי ועדת החקירה לרצח ראש הממשלה הלבנוני חרירי תפרסם ראיות לאשמת החיזבאללה. מנהיג האירגון חסן נסראללה פצח באיומים מחרידים לחדש את מלחמת האזרחים בלבנון במלוא עוזה. נשיא לבנון שהיה בנסיעה לארה"ב בדרך לשדה התעופה "קפץ" לביקור ל"בונקר" של נאסראללה. את תוצאות הקפיצה הזו יכול היה כל אזרח להבין מקריאת עיתון יומי. נאסראללה פירש את הקפיצה הזו כאיום מרומז. אם נשיא לבנון יודע היכן הוא נמצא, הישראלים בטח יודעים היכן הוא נמצא בכל רגע ורגע, ויש להם שפע של אמצעי מודיעין חליפיים לכל "המרגלים" והמתקנים שעל חשיפתם התפאר בכלי התקשורת בשנה האחרונה. לבנון שקופה כזכוכית עבור ישראל. אפילו נסראללה טען כי ישראל יודעת היכן הוא נמצא בכל עת. אחר-כך הרגיעו הסורים את נסראללה. הם לא מוכנים בעת הזאת לסבול ממלחמה בלבנון כאשר הם יהיו זקוקים לצבאם במזרח בעת שינגסו בעירק...
פקיסטן: מדינה סונית פושטת רגל, החמושה בעשרות פצצות גרעין של 12 קילוטון (מקביל להירושימה) וטילים לשיגורן. מדינה זו נתמכת כלכלית על-ידי המערב כדי שתעלים עין מלחימת כוחות הקואליציה בראשות ארה"ב נגד הטליבאן ואל-קאעידה. המשטר הפקיסטני מעלים עיין מתקיפות מחבלים בשטח פקיסטן, וטוען שהלחימה כולה באפגניסטן, כדי לקבל סיוע. אלא שבמהלך העלמת העין הזו מתקיפת מחבליה, איבדה פקיסטן את השליטה על מחוזות רבים הגובלים באפגניסטן. מתחולל בה מרד חמוש של הטליבאן נגד ממשלת פקיסטן. אם חסר כאב ראש במזה"ת, גם הטבע משתתף בלחימה. השיטפון שהיכה בפקיסטן הציף שטחים רבים וגרם ל-20 מיליון פקיסטנים לנטוש את בתיהם. הם מחפשים עתה בתים ומזון, ופולשים למקומות חדשים, אולי יפלשו למדינות שכנות. לאסון ההומניטרי הזה האו"ם לא מקים ארגוני סעד ותעסוקה. אין ארגון בעולם שיכול או מתכוון לטפל באוכלוסיות תומכות הטרור הללו. הם אינם פלשתינים! היכן נמצא אותו אסון הומניטרי, ממש בגבול אירן השיעית.
קדרו השמיים למדינות רבות הראויות לענישה. מי יתעסק בזמן הקרוב בהקפאת הבנייה ביהודה ושומרון, או בהסכם שלום עם סוריה. עיסוקים אלו מנותקים לחלוטין מהמציאות. דווקא עכשיו מתפללים בבירות ערביות רבות לישראל חזקה שתציל אותן מהטירוף שאחז בהם. אמריקה כבר הוכיחה כי אינה מעוניינת להתמיד במלחמה, ואי-אפשר לסמוך על הבטחותיה. בימים אלו היא מפקירה לזאבים מיליונים שיטרפו זה את זה. ישראל לעומתה אינה יכולה לצאת לחופשה באירופה. ישראל תאלץ להתערב, לפעול בכלי מודיעין, ולהפציץ על-פי הצורך וההזדמנות. לכן ישראל יכולה להתנחל כרצונה, לכבוש, ולהפציץ, הכל לפי ההזדמנות, כשהיא נהנית מרוח גבית של העולם כולו. מי יתלונן בכלל על מטוסים שחגו מעל ארצו בדרכם להפציץ אויבים?! הפצצת כורים ובונקרים תהיה מובנת היום יותר מתמיד. נסיגה רק תשדר חולשה ותוביל את אירן לתוך ירדן כמו סכין חמה לגוש חמאה.
"מדינת הלאום" אשר כיכבה בשיח הפוליטי במאתיים השנים האחרונות מתה. מעצמות התפרקו, וממשיכות לקרוס. אחריהן מתמוטטות גם מדינות מלאכותיות בעלות גבול מוכר ושליטה מרכזית של לאום דומיננטי. המזה"ת מורכב ממדינות שבתוכן מיעוטים רבים כאשר מיעוט אחד שולט בכל מדינה ומכוון אותה. גם ישראל. כיוון שחוסר היציבות הפך למדיניות; אין יותר צורך בהסכמי נסיגה אשר נותנים שטחים בידי עריצים תוקפניים. העריצים יתקפו זה את זה ויפלו מכיסאם בסיבוב הבא. מערכות גוג ומגוג מתאפיינות בלחימה על בסיס דתי אתני. "חוסר יציבות" מסדר את מפת העולם לפי חלוקה חדשה. זה עידן שבו אין משמעות למילים והסכמים. יש לזרוק לפח הזבל של ההיסטוריה את תהליכי השלום. הם רק מובילים למלחמות נוראיות יותר. במקום זה "ה' עוז לעמו יתן, יברך את עמו בשלום".

תאריך:  16/08/2010   |   עודכן:  16/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עירק תופקר לזאבים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אני מקנא בך
צייקן  |  16/08/10 17:10
2
צהל וחיל האויר הם העוז של ישרא ל"ת
רש"י  |  16/08/10 18:40
3
ביבי חלש אני לא סומך עליו ל"ת
ליכודניק אחד  |  16/08/10 19:07
4
ברור מה יקרה עם יציאת ארהב .
ישמעאל  |  17/08/10 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
נתקלתי במקרה משונה, שממחיש את התחושות בשני צידי המתרס - העובדים הזרים מול הישראלים
יוני בן-מנחם
בית הדין הבינלאומי בהאג ייאלץ לבדוק את טענותיו של מנהיג החיזבאללה השייח' נסראללה כי ישראל מעורבת ברצח ראש ממשלת לבנון רפיק אלחרירי אך מדובר במהלך שנועד להרוויח זמן ולפגוע באמינותו של בית הדין הבינלאומי
אולק נצר
השבוע הוקם במרצ "פורום למאבק בכיבוש"    תרומתי הצנועה להצלחת הפורום הזה היא להזכיר ליוזמיו דברים אחדים שנאמרו על ידיהם ועל-ידי אחרים בעבר
שולמית קיסרי
פנייתה של שרה נתניהו לאלי ישי לא לגרש את 400 ילדי העובדים הזרים שנולדו בארץ היא מפנה במעמדה הציבורי של רעיית רה"מ    במהלך 19 שנים בהן שרה לבית בן-ארצי, נשואה לבנימין נתניהו, בשתי הקדנציות בהן כיהן, רעייתו לא הביעה בפומבי שום דעה בעניין ציבורי
דניאל גיגי
מאמר שני בסדרה על השמאל הישראלי והדרך אותה הוא צריך להוביל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il