X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כאילו לא די ברקורד עשיר, בן 20 שנה - והנה חזרה ונחשפה השבוע, בכל כיעורה, המסוכנת שבכתות הפועלות בארץ, כשמחבריה נמנע, ממש ברגע האחרון, טקס שחיטת חתול
▪  ▪  ▪
שטן בארץ [צילום: פלאש 90]

אגרסיביות, אנרכיה, מין, מוות וסמים - אלו הם מאפייניה של "כת השטן", המסוכנת שבכתות הפועלות בארץ. מניין חבריה נאמד באלף איש ואת טקסי הקבלה לשורותיה נוהגים חבריה לערוך בבתי-קברות, תוך עריפת ראשיהם של חתולים וכלבים, שאת דמם הם נוהגים לשתות.
הם צצים על פני השטח מפעם לפעם, והשבוע התגלו בשיא-מפלצותם, כאשר עוברת-אורח הבחינה בהם, רגע לפני שביקשו לשחוט חתול, כשרק נוכחותה במקום היא שמנעה מהם את ביצוע-זממם.
המשטרה ניצבת חסרת-אונים נוכח פעילותם הנפשעת, המתבצעת, בדרך-כלל, במחשכים, הרחק מאור הזרקורים. בניגוד לתופעת "כת השטן" מעבר לים, שם היא פועלת כארגון כיתתי ממודר - מאורגנים חבריה בארץ במיני-קבוצות בלתי-קשורות. מן הסתם זוהי גם הסיבה לקושי הגדול באיתורם.
כך או אחרת, הקוריקולום שלהם בישראל יכול רק לעורר צמרמורת מן האכזריות הנוראה המאפיינת את פעילותם. הפרסום הראשון בארץ על "כת השטן" היה בדיוק לפני 20 שנה, כשחייל בן 18, עולה מרוסיה, התאבד בקפיצה מהקומה העשירית של קניון בראשון-לציון. על תיקו ויומנו נמצאו סמלי "כת השטן" והוזכרה בהם השתייכותו לכת.

מפלצתיות
ריקוד פוגו תוצרת ישראל

חצי שנה לאחר מכן דווח על כ-100 בני-נוער, החברים בכת באזור תל אביב בלבד. באותה עת פשטה המשטרה על שני מועדונים בעיר, שריקוד ה"פוגו" בהם נועד, בעיקר, לפריקת-זעם ואנרגיה של הרוקדים במעגל. אותו ריקוד התאפיין בדחיפות אגרסיביות, בקפיצות, בכאפות, בבעיטות ובמהלומות בשרשראות-ברזל.
חלפה עוד שנה, ואז עלתה זוועת ריקוד ה"פוגו" מדרגה נוספת. היה זה כשצעיר בן 17 נרצח, במהלך הריקוד, בדקירות-סכין, ועוד נער נחבל קשות ונזקק לאשפוז.
אבל שיא-השיאים היה רצח נער בן 16, שנמצא מת בפרדס שליד ביתו ברחובות. הייתה זו פעם ראשונה שבה הורשע בארץ רוצח-אדם למטרות-פולחן. לאחר שנדקר למוות על-ידי קטין, הונחה גופתו של הנרצח בצורת צלב ועליה נחרטה באותיות לטיניות המלה "איסלאם", ככל הנראה כדי לבלבל את חוקרי המוות ולכוון אותם לאפיקים לאומניים. בדיעבד הסתבר שהקטין, שביצע את הרצח, ביקש להוכיח בכך את זכאותו להתקבל לשורות "כת השטן". בתוך כך אף הודה אותו קטין כי נטל חלק בארץ-הולדתו בביתור-חיות ובשתיית-דמן.
בעקבות הרצח המזעזע נחשפו טקסי-קבלה לכת, שנערכו בבתי-קברות, ושכללו סימום ואונס של המשתתפות בהם, עריפת-ראשי-חתולים וכלבים ושתיית-דמם.
במרוצת השנים שחלפו נחשפו עוד משתייכים ל"כת השטן" באזורי המרכז, השרון והצפון, שהתכוונו לבצע מעשי-רצח, שחיללו בית-כנסת ושביצעו ונדליזם בגן-ילדים.
מסתבר של"כת השטן" אין שום צורך ב"גורו" משלה. אלוהיה הוא השטן בכבודו ובעצמו.

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כת השטן" שוב פועלת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתה השטן שולטת
מד' ליונה עיוורת  |  19/08/10 00:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אריק זרצקי
מה כן ניתן לשנות? איך זה עובד? האם יש תופעות לוואי? מה מגדילים ומה מקטינים, כל סוגי הטיפולים האסתטיים בתחום הכירורגיה הפלסטית שרציתם לדעת עליהם אבל לא היה לכם כוח לחפש בגוגל
ד"ר מוטי לוי
מצבים של שיבוש מהלך החיים התקין דורשים טיפול רפואי אשר יכול לכלול: תרופות, פסיכותרפיה, טיפול משפחתי, טיפול התנהגותי ועוד
ענבל בר-און
הכנסת ה-18 מלאה בהצעות חקיקה למען זכויות העובדים    שורה של הצעות חוק באה להגן על שכר המינימום, דנה בשעות עבודה ומנוחה, ובהשלמת הכנסה לעובדים עניים    וכמובן, עם הטכנולוגיה החדישה, איך אפשר בלי הצעת חוק שאוסרת על מעביד לעקוב אחר עובדו
חגית כהן
מנפחים לבנות ציון את השכל (ואת החזה)    דברים שנשים עושות כדי לרַצות גברים
עו"ד צבי שוב
- דברים שנאמרו {1} מפיו של Henry Havelock Ellis    פרשנות בעקבות פס"ד שניתן (16.8.10) עמ"נ 318/07 אליהו טויטו ואח' נ' רשות שדות התעופה ואח', בבית המשפט המחוזי בתל אביב בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il