X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית לימים הנוראים: ימים הטומנים בחובם מהפך בחיים, בהם כדאי להיות שקולים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אנו נמצאים בימים שבין כסה לעשור, שהם עשרת ימי התשובה שבין ראש השנה ליום הכיפורים והמוכרים גם כ"ימים הנוראים" בהם אנו מצווים לעשות חשבונות נפש. זה הזמן לעבד את המסקנות שהגענו אליהן עד עכשיו ולתכנן מטרות חדשות שיעזרו לנו להגיע לייעוד המצפה לנו.
תקיעת השופר לפי הדת מסמלת את פתיחת שערי השמים ואת ההיענות לבקשות ולחשבונות הנפש. אלה ימים בהם נקבעים ונחתכים גורלות. עד יום כיפור נסגרים שערי שמים והכל כבר חתום לשנה הקרובה, ולכן אנו מאחלים זה לזה ביום הכיפור "גמר חתימה טובה".
מערך הכוכבים בשמים נמצא כרגע במצב בו הכוכבים מנוגדים זה לזה באנרגיה, כך שכל כוכב מושך לכיוון שלו. על-מנת להסביר ולפשט את תהליכי השינויים שאנו עוברים דרך השפעת הכוכבים, ניתן לתאר את השפעת הכוכבים עלינו בדיוק באותה הדרך בה אנו מושפעים על-ידי האנשים המצויים בסביבתנו. יהיו כאלה שקרבתם תוסיף לנו אנרגיה ויהיו כאלה שקרבתם תחסיר מאיתנו אנרגיה. בדיוק כך מתנהלים הכוכבים זה עם זה. חלקם משפיעים זה על זה בצורה נעימה וזורמת, ואז אנו המושפעים מכך, חשים בטוב; אך יהיו מצבים בהם אנו נחוש רע ואז זה אומר שהכוכבים אינם חשים בנוח זה בקרבת זה, ולכן גם אנו, המושפעים ממצבים אלה, נרגיש לא טוב.
ניתן להגדיר את העונה הנוכחית כתקופת מהפך בחיים. הכוכב החזק ביותר במערך הכוכבים מוכר בשמו פלוטו והוא הכוכב שאחראי עכשיו על המהפכים המשמעותיים ביותר בחיינו. למי שעדיין לא יודע, הרי שפלוטו הוא הכוכב האחראי על המהפכים המשמעותיים ביותר בחייו של האדם. הוא מגיע לכל אחד לא יותר מפעם עד פעמיים בחיים ונותן את ההזדמנות והכוח לעשות את השינויים שהיו הכרחיים כבר מזמן, אך מסיבות שונות לא נוצר הכוח לממש ולבצע את השינויים הדרושים.
ייתכנו בתקופה הקרובה מהפכים פתאומיים וייתכן כי נושאים שונים, שהייתם בטוחים לגבי דרך ההתנהלות שלהם, לא תוכלו לשאת אותם יותר והמהפך בחייכם יהיה מהיר וקיצוני. ייתכנו שינויים קשים במצב הרוח שיכניסו אתכם לימים לא קלים, בהם תרגישו שאתם מחויבים לעשות שינויים למרות שייתכן שתהיה לכם התנגדות פנימית לכך, בגלל ביקורו של הכוכב סטורן בתחילת מזל מאזניים והמושך בכיוון הנגדי של אי-עשייה בגלל הפחד לעשות שינויים.
יהיו לכם ימים בהם תרגישו שאתם בטוחים בדרך עשייתכם ושום דבר לא יכול להזיז אתכם מהדרך שטוויתם לעצמכם, ויהיו גם ימים בהם תהיו בטוחים שאתם צריכים לעשות את הדברים ההפוכים בתכלית ממה שהחלטתם בימים הקודמים. כיוון שכך, הטלטלה הרגשית תהיה חזקה במיוחד עד שייווצר הרגע בו תרגישו שאינכם יכולים יותר, ותפעלו בפתאומיות.
כדי למנוע טעויות באותה מטוטלת רגשית, מומלץ לכם לקחת את תקופת החגים כזמן בדיקה לעצמכם, לתכנן תוכניות ולפעול ליישומן במשך כל השנה. בדרך זו, תהיו פחות חשופים לטלטלות חיצוניות שלעיתים עלולות לשנות לכם את כיוון ההחלטה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מתיישר כוכב התקשורת במזל שלכם, כך שיתחיל להיות לכם הרבה יותר קל בכל הקשור לביטוי האישי שלכם.
בתולה
השינויים המשמעותיים ביותר בחייכם יהיו בכל הקשור למימוש האישי שלכם. נראה שתתחילו להיות הרבה יותר יצירתיים ותרשו לעצמכם לפעול בתחומים שעד היום רק רציתם לממש, אך מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת. מבחינה מקצועית, תעזרו לעצמכם כמה שיותר במידה שתתייעצו עם אנשי מקצוע לפני כל החלטה שאתם מחליטים.
מאזניים
בתקופה האחרונה אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בכל הקשור למערכת המשפחתית שלכם. התובנות שאתם מקבלים הן עמוקות ומשמעותיות, כך שיש לכם יכולת לקבל הכוונה עליונה לגבי סדר העדיפויות הנכון והמתאים לכם. הנושאים הכספיים גם הם צריכים להיות משמעותיים, ואתם צריכים לחשב את הוצאותיכם בצורה מושכלת במיוחד לאור העובדה שכוכב הכספים יבצע נסיגה בבית הכספים שלכם.
עקרב
עברתם תקופה קשה מבחינה חברתית, ולכן אתם נמצאים בשלב בו אתם מתנדנדים ביניכם לבין עצמכם בנוגע למה עליכם לעשות כדי לעבור את המכשול החברתי שאינו מניח לכם להתקדם לאן שאתם רוצים, במיוחד במובן המקצועי. עליכם לבדוק את מטרותיכם העתידיות ובהתאם לכך להחליט מה אתם רוצים לעשות. הקשיבו לאינטואיציות הפנימיות שלכם כיוון שרק כך תוכלו לעבור תקופה מאתגרת זו.
קשת
אתם עוברים ימים ארוכים ומתישים שבהם אינכם יודעים מה לעשות קודם ומהו סדר העדיפויות הנכון לכם לפעולה. ולכן, הדבר הנכון עבורכם יהיה לקחת לעצמכם זמן למחשבה, לארגון דברים ובעיקר לנוח. אל תעשו מה שאינכם חייבים, הקפידו על שינה ותזונה נכונה כדי לא לצאת מאיזון. את הריקנות שממלאת אתכם תיאלצו למלא בדברים שיעשו לכם טוב וימלאו אתכם אנרגטית.
גדי
אלה מכם הרוצים לנהל מערכות יחסים על-רקע עבודה עם אנשים בחו"ל, יכולים להתחיל ולבנות את תוכניותיכם בצורה יותר מקצועית ורצינית, וזאת בשל העובדה שהנה סוף-סוף מרקורי יצא מנסיגה בבית המקושר עם משפטים, חוזים והסכמים, ולכן יהיה זה נכון עבורכם לטפל בכל הנושא המקצועי ולהגן עליו מבחינה משפטית. אל תחששו מהשינויים העתידיים, הם יהיו לטובתכם.
דלי
בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים ולכן יהיה זה הזמן המתאים לשווק את עצמכם בכל תחום בו אתם רוצים לבלוט כדי להגיע להצלחה. יש לכם פוטנציאל טוב כדי להגיע להישגים, ולכן במידה שתרצו לשנות מקום כדי לשנות אווירה הדבר יהיה נכון ומעשי עבורכם. כספים שאתם מחכים להם יגיעו אליכם דרך עסקות שסוף-סוף יסתיימו עבורכם, ואתם תוכלו להיאנח לרווחה ולהתחיל בחיים החדשים שרציתם.
דגים
מבחינה כלכלית אתם עומדים בפני התחלות חדשות ולכן העובדה שהכוכב מרקורי מסיים את נסיגתו בבית השותפויות שלכם תעשה לכם רק טוב. אתם נמצאים בשלב שהוא מחצית הזמן לאחר יום ההולדת, ולכן זהו זמן מתאים לעשיית חשבונות נפש מתאימים. מבחינה חברתית אתם נמצאים בשלב בו אתם צריכים לבדוק בשנית מי הם החברים המתאימים לכם בכל תחום בחיים.
טלה
יש לכם אפשרויות להעשיר את עולמכם המקצועי והחברתי בתקופה הקרובה. בית העבודה שלכם עומד להשתחרר מנסיגת הכוכב מרקורי ולכן סוף-סוף הדברים יכולים להסתדר עבורכם בנושאים המקצועיים שמזמן רציתם לטפל בהם אך טרם מצאתם להם את הזמן המתאים. ייתכן שבנוסף תיאלצו לעשות שינוי משמעותי בעבודה שלכם, אך זה הזמן עבורכם לעשות זאת מבלי להרהר על כך בשנית.
שור
הכוכב מרקורי התיישר בבית היצירה והתחביבים שלכם, כך שנראה שעכשיו הגעתם לתובנה נכונה כלשהי בכל הקשור לאופן הביטוי האישי שלכם. עד היום, מפאת חוסר סבלנות, לא יכולתם להצליח במלוא מובן המילה בכל מה שהתכוונתם בשל העובדה שלא התמקצעתם בתחום שלכם עד הסוף. ולכן, הדרך הנכונה עבורכם היא להבין שאין קיצורי-דרך להיות מקצועיים אלא ללמוד ביסודיות.
תאומים
כוכב התקשורת מתיישר במזל שלכם כך שסוף-סוף תוכלו לנשום לרווחה והרבה נושאים שהייתם חלוקים לגביהם יתבהרו ותדעו איפה והיכן אתם צריכים לפעול כדי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. בחודש הקרוב עליכם להשקיע הרבה יותר זמן איכות ביחס לכל קרובי המשפחה שלכם ובדרך זו תמנעו מעצמכם אי-נעימות. התנהגות הולמת עכשיו תעזור לכם בהמשך להצליח בתוכניותיכם.
סרטן
החיים האישיים והמשפחתיים שלכם עומדים בפני שינוי משמעותי ועדיין אינכם יודעים כיצד לעכל את העובדות החדשות. ייקח זמן עד אשר תוכלו להגיד שעברתם את כל המכשלות העיקריות והקשיים מאחוריכם. בינתיים, הדבר הנכון עבורכם הוא לקחת צעד רגשי אחד לאחור ולנסות ולבחון את האירועים מהצד. התנהגות מעין זו תעזור לכם בהמשך לדעת כיצד לפעול.
אריה
בתקופה הקרובה, בגלל אירועים שונים בחייכם, תצטרכו לבחון את הסביבה הקרובה ותפקודה ביחס אליכם. נראה שאנשים ש"בניתם עליהם" יאכזבו אתכם ואתם תיאלצו לבנות את האמון שלכם מחדש ביחס למערכות היחסים בסביבה הקרובה. מבחינה כלכלית זוהי אינה תקופה לשינויים כיוון שאתם צפויים לתקופה של חוסר יציבות. התנהלות איטית ומחושבת תהיה לכם לעזר רב בתקופה זו.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  15/09/2010   |   עודכן:  15/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קרב האוויר הגדול של 15 בספטמבר 1940 הסתיים בניצחון בריטי על הגרמנים ובקביעה: גרמניה לא תפלוש
הודיה כריש-חזוני
ששת הילדים של יצחק וטליה איימס ישבו שבעה בבית המשפחה בבית-חג"י ובאוהל האבלים הגדול שהוקם לידו    בין המנחמים הרבים הגיעו גם יתומי טרור שאיבדו זוג הורים בפיגוע אחד    "הם היחידים שיכולים להבין", אומרת רוחמה איימס
סופיה רון-מוריה
גם שרי הממשלה שמחוץ לשביעייה לא יודעים לאשורם את פרטי המו"מ, ואף לא את הכיוון הכללי שאליו מכוון נתניהו. ההערכה הרווחת היא שהסרבנות הערבית תפוצץ במוקדם או במאוחר את המו"מ, אך ברור לכול שמדובר במשחק מסוכן    וגם: האם הקול התקיף והמפוכח שהשמיע שר החוץ מרמז על כוונותיו העתידיות?
מיכל שפר-מיכאלי
ההשפעה של ילד היפראקטיבי על המארג המשפחתי, יחסי האחים, אחים-הורים והזוגיות היא בעלת משמעות רבה    לא די בכך שבחלק גדול מהמקרים מדובר בהפרעה שעברה בתורשה וגם אחד מההורים סובל ממנה, אלא שבנוסף, ההשפעה על הסביבה הקרובה והרחוקה היא מכרעת ובלתי נמנעת
ד"ר יורם אנקשטיין
עקמת משקפת התפתחות לא תקינה של עמוד השדרה ועשויה להיגרם כתוצאה ממחלות שונות, אולם, במרבית המקרים הסיבה להתפתחות העקמת אינה ידועה ולא ניתן לקשור אותה למחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il