X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההתנשאות, ההתעשרות, הנהנתנות, היהירות, הזחיחות, ההפקרה והשקרים בקבר יוסף, הפגיעה ברא"ל אשכנזי אהוד ברק בדרך לרסק את מפלגת העבודה ברק, סיים העבודה, תרתי משמע - ולך, לך מעלינו
▪  ▪  ▪
"עשה" את שלו. שר הביטחון אהוד ברק [צילום: פלאש 90]
הוא הופך את תפקיד שר הביטחון לתענוג, ובכך הוא הופך חיי אזרחים וחיילים להפקר; כך התייחס לקסאמים שעה שסעד במסעדת יוקרה עם רעייתו לאחר הפגזות, כך עשה בהפקרת מדחת יוסוף

הליכוד עולה; העבודה מתנפצת
איציק וולף
סקר חדש מעלה כי אילו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת היה גדל כוחה של מפלגת השלטון ב-5 מנדטים * מפלגת העבודה הייתה מתרסקת מ-13 חברי כנסת כיום ל-6 בלבד
לרשימה המלאה

לעיתים נדמה כי אהוד ברק משחק בריאליטי. והוא, ברק, בטוח שהוא השחקן הכי מבריק, הכי חכם והכי אנליטי. ואכן, מר ברק הוא כזה. מבריק, חכם ואנליטי. אבל לאן הוא מפנה את משאבי הטבע הללו? עיטורי המופת של הרמטכ"ל לשעבר לא הביאו לשינוי הדעה השנויה במחלוקת על האיש, אז לשם מה יש להזכיר אותם? אם ברק החליט להשתחרר מצה"ל ולחדור לחיינו הציבוריים, מדוע הוא נותן תחושה כי הוא משתמש במופתיו לשעבר, כאילו היה נפוליאון, בכדי לעשות ככל העולה על רוחו: 'להפוך כל אבן' להשגת השלום בתוך שנה וחצי; להעסיק עובדת זרה לא חוקית; לבזבז מיליון שקל על אירוח מלכותי בפריז; למסור את הגדה ואת חצי ירושלים; להעמיק את הקרע בסוגיית ישיבות ההסדר; להשפיל רמטכ"ל מכהן; לקצר את זמן כהונת הרמטכ"לים; להפקיע מהציבור משאל-עם על עתיד רמת הגולן בטענה שזה "מטיל אילוצים מיותרים על ראש ממשלה".
מדוע הוא נותן תחושה שלא אכפת לו מכלום?
מנהיג או מלך?
ברק מסוכן כי הוא עובד לבד. ההבטחה האישית שלו לתת ליאסר ערפאת חלקים גדולים מהארץ המובטחת, כולל אפשרות לקבוע את ירושלים המזרחית כבירת המדינה הערבית-פלשתינית, רגע לפני סילוקו מהשלטון ב-2001, היא איתות חמור לאנטי דמוקרטיות אצל האיש. גם היהירות והחופזה ביציאה מלבנון הן תוצרת ברק.
בשנת 2001, ששוב הוכרזה כשנת השלום, הבטיח ברק 'להפוך כל אבן' להשגת השלום, מן מס שפתיים מדובבות בו הורגלנו, ואכן, נדמה כי ברק הופך כל אבן; הוא הופך את תפקיד שר הביטחון לתענוג, ובכך הוא הופך חיי אזרחים וחיילים להפקר; כך התייחס לקסאמים שעה שסעד במסעדת יוקרה עם רעייתו לאחר הפגזות, כך עשה בהפקרת מדחת יוסוף; לשכת ברק שיקרה כשטענה שברק לא נכח בשטח. ברק שתק.
בשנת 1999, כשכולם אהבו לשנוא את בנימין נתניהו, נתפס ברק כמושיע: "שחר של יום חדש", הודיע בבוקר הניצחון. ואכן, זו הייתה תחושתם של מסלקי ביבי, ואפילו ברק החל להאמין בזה. אהוד ברק נוהג כמלך ולא כמנהיג, כאוליגרך בעל מיליונים, ולא כמי שנשלח להציל את בטחון המדינה.
אהוד ברק, כמו רוב מנהיגי המדינה בעת החדשה, חזק בחוכמות, בהצהרות. חוכמת השלום של ברק בקמפ דייוויד התנפצה; חוכמת הבריחה מלבנון התנפצה גם כן. כך ההודעה כי בשנת 2028 יהיה שלום לא הוסברה. תחושת העליונות של ברק כלפי הערבים רק ממחישה את חוסר ההבנה שלו, ושל השמאל כולו, במגרש הערבי. נדמה שברק פשט את מדיו אך לא את תפישתו הצבאית; הניסיון לתחום את השלום בזמן, כאילו היה מבצע צבאי, בעוד לערבים גישה אחרת למושג 'זמן', גם היא ממחישה את הנתק המדיני של ברק.
מלוחם לג'ובניק
ההתנהגות הנהנתנית של ברק גורמת לחשוד כי לא מטעם השליחות בא, אלא מטעם הג'וב בממשלה. מפלגת העבודה, כך לפי סקר [ראה משמאל], מגיעה למספר המנדטים ש"מרצ" הגיעה אליו בשיאה. אך לא זה יגרום לברק להתפטר, אלא הפסד אישי לאריאל שרון בבחירות 2001. הכל אישי. ואם כבר מרצ, נצטט את שולמית אלוני, שרת החינוך לשעבר, שאמרה כי הוא אדם מסוכן, "...בגלל האמביציות שלו והביטחון העצמי שלו. שנית, כי הוא רודף שררה. הוא לא ישקוט עד שהוא יהיה נפוליאון, עד שהוא יהיה רודן. הוא גאה במצביאות הצבאית שלו, בזה שהוא הרג ערבים. גם את סדאם חוסיין הוא רצה להרוג. כל התרגיל בצאלים היה כדי לתרגל את ההתנקשות, והוא היה בטוח שיתנו לו לעשות את זה, אבל רבין לא היה עושה את זה. בנוסף לכול, הוא חמדן. גדל בקיבוץ ורוצה להיות בקלאסה של עשירי העולם ושליטי העולם, אבל לא די בכסף וראווה, זה חייב לבוא עם כוח פוליטי. הוא הרי השאיר את המפלגה שלו עם חובות מפה ועד הודעה חדשה והלך לעשות מיליונים, עשה לביתו ולא תרם למפלגת העבודה".
בשבוע שעבר הודיע ברק כי ישקול לפרוש מהממשלה אם לא יהיה מו"מ מדיני. כאילו לא הוא הציע לערבים 92 אחוז משטחי הגדה המערבית; כאילו לא הוא יושב-ראש מפלגת אוסלו; כאילו. בעיקר כאילו. אהוד ברק עושה כאילו, ומתעקש להישאר בזירה הפוליטית. אהוד ברק הלוחם - הפך לג'ובניק.
בעבר ברק התנצל על אפליה בפני מזרחיים: ערבי ישראל, ויהודים יוצאי עדות המזרח. הגיע הזמן להתנצל בפני מפלגת העבודה, שהובילה אותו להוביל את ההתרסקות הצפויה בבחירות הקרובות. ברח, אהוד. אך לא לפני שתסיים את ה'עבודה', תרתי משמע - הפעם גם הופעה נוספת ב'ארץ נהדרת' לא תעזור.

תאריך:  17/10/2010   |   עודכן:  17/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד ברק, לך מעלינו
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אהוד ברק כנראה סוכן של מצריים
הוא מסוכן לישראל  |  17/10/10 15:56
2
למפלגת העבודה ל"ת
השאר זאת  |  17/10/10 20:40
3
כל דבר שהוא נגע החליד ,
ברק אנטי-מידס  |  17/10/10 20:43
4
מה אתם רוצים מברק?
אליהו חיים  |  17/10/10 21:57
5
למה לא הזכרת את הבריחה בצאלים?
יופיטר  |  18/10/10 10:15
 
- לגבי צאלים נבדק העניין  ל"ת
והוא יצא זכאי  |  18/10/10 11:05
 
- התנהלותו של ברק בצאלים מבישהv
שושפרי   |  18/10/10 17:25
6
לא לך אלא עוף לכל הרוחות ל"ת
אזרח א  |  18/10/10 10:33
7
העבודה אבודה כי: כנסו-
צבי גלברד  |  18/10/10 11:07
8
צודק ל"ת
אלישמע  |  18/10/10 11:54
9
לך אתה מעלינו אורן קאשי דמגוג
גרוסמן  |  18/10/10 12:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אריאל כהנא
יותר ויותר סימנים מעידים כי מי שמתווה את הקו המדיני של ישראל הוא לא בנימין נתניהו, אלא שר הביטחון אהוד ברק. מניעיו של ברק עצמו ברורים למדי. השאלה היא מדוע נתניהו מפקיד בידיו את המושכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il