X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברי "האגודה להתפתחות הרמונית" מודרכים על-ידי העומד בראשה איך להגיע ל"שלב העילאי", שבו יוכלו להתמזג עם כוחות קוסמיים נאצלים, שיתוו להם אורח-חיים מוצלח ומאושר
▪  ▪  ▪
סמליל "האגודה להתפתחות הרמונית"
איך להיערך למכת הכת
ראובן לייב
נוכח העלייה הגוברת במספר הצעירים המצטרפים לכתות, מוצעות להוריהם דרכי-טיפול הולמות
לרשימה המלאה

במסגרת הגל המיסטי, המציף באחרונה את החברה בישראל, פועלת מאחורי הקלעים "האגודה להתפתחות הרמונית", הנחשבת לכת אליטיסטית מוסווית של "תועי דרך". ככל הידוע, נמנים עימה אלפי אנשים, בגילאי 30 עד 70, ולצורך פעילותם הם נוהגים להתכנס באתרים שונים ברחבי הארץ, בעיקר בסופי-שבוע.
שמה של ה"אגודה" עובר מפה לאוזן והרועה הרוחני שלה הוא מנחם גורדון, בן ה-58, יליד הארץ, שמאחוריו קוריקולום עשיר של חברות בכתות שונות בעבר, שאותן נטש במרוצת הזמן. את ה"אגודה" הוא הקים רק באחרונה וכמיסטיקן מושבע אין הוא מסתיר את דבקותו המוחלטת ברעיונות אזוטריים ובמושגים שאינם אלא פסוידו-מדעיים.
הנחת היסוד של ה"אגודה" היא שמאחורי המציאות, בה אנו חיים, פועלים כוחות נסתרים, שעין בלתי-מאומנת אינה מסוגלת להבחין בהם או להיות מודעת לכוחם. הידע על פעילותם של אותם כוחות מצוי, "מטבע הדברים", אך ורק בידיו של מנהיג הכת, הקשור עימם בקשר הדוק, והוא זה שמאציל מהידע המצוי בידיו על "מדריכי המשנה" הכפופים לו.

ללא סייג

לדברי גורדון, הידע על פעילותם של כוחות נסתרים אלה "מוצפן בחוכמה רבה" ורק הקשר המיסטי עימם מאפשר את פענוחו. פענוח הצופן לחיים מאושרים ומוצלחים ניתן באמצעות "הדרך הרביעית", המעלה את ההולך בה לשלב גבוה יותר של ההתפתחות האנושית, והיא המאפשרת לו להתמזג עם הכוחות הקוסמיים המתווים לו את הדרך לאושר ולחיים מוצלחים. לפי תורה מיסטית זו, האדם אינו אלא מכונה חסרת-תודעה, המושפעת מכוחות קוסמיים גדולים ונאצלים, כשאין לו "אני קבוע" ואין ביכולתו לשנות את גורלו. "הדרך הרביעית" עצמה נשמרת בסוד כמוס לאנשים מבחוץ ומתגלה לחברי ה"אגודה" רק אחרי שהצהירו לה אמונים.
ה"אגודה" בזה לחלכאים, נדכאים ומפסידנים. היא "מייצרת" רק אנשים חזקים ומצליחים, ועל חבריה להוכיח כי הם אכן עומדים בהצלחה במאבק הקיום שלהם. חסידיה מאמינים שכל האמצעים כשרים למטרה כדי שזו תוכל לפעול ללא דופי.
את כללי המשחק קובע מנהיג ה"אגודה" ועל-פיהם בלבד ישק דבר. במילים פשוטות: חברי ה"אגודה" מצווים לצייית ציות מלא להוראות מנהיגם, מבלי לסטות מהן, חלילה, ימינה או שמאלה. הם גם מצווים לשמור על דיסקרטיות מלאה ולא לשתף מישהו מבחוץ ברזי ה"אגודה", ש"ממילא אינם מובנים להדיוטות" שאינם נמנים עימה.
ה"אגודה" פועלת כמועדון אליטיסטי סגור, המערים קשיים מכוונים בדרכם של המעוניינים להצטרף לשורותיה. קשיים אלה מתורצים בכך ש"הדיוטות, שלא מצויים עדיין בסוד העניין, ממילא אינם יודעים להעריך כהלכה את הדרך לאושר; ומאחר שהמפתח לדרך הזו מצוי אך ורק בידיו של מנהיג ה'אגודה', יוכלו להתקבל אליה רק מי שמוכנים מראש לקבל את דרכו ללא כחל ושרק".

תאריך:  01/11/2010   |   עודכן:  01/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתורי "הדרך הרביעית"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה מעניינת
בלטשאצר  |  1/11/10 15:18
2
זו כת כמו כל כת אחרת
דוד22  |  7/11/10 05:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם שוייצר
ההחלטה לצאת לפיגועי התאבדות נגד ישראל לא הייתה מובנת מאליה עבור הארגונים הפלשתינים האיסלאמיים    בראשית הדרך התקיים אצלם דיון תאולוגי הלכתי אשר ללגיטימיות של פיגועי התאבדות בשל השלילה הקטגורית באיסלאם של ההתאבדות האישית (אינתיחאר), החשש מפריצת האיסור הזה על-ידי התרת פיגועי ההתאבדות או ההקרבה העצמית (האיסתישהאד), ואף עידודם
יוני בן-מנחם
ברשות הפלשתינית טוענים שממשל אובמה גיבש הצעת פשרה שעל פיה תכיר ישראל במדינה פלשתינית שגבולותיה הם קווי 67 תמורת הסכמת הפלשתינים להחכיר שטחים לישראל במזרח ירושלים, בגושי ההתנחלויות ובבקעת הירדן    הפלשתינים מסתייגים מהרעיון ודורשים שהממשל ישתף אותם בתוכן מגעיו החשאיים עם ישראל
ירון זכאי
האם מדינה בעלת תשתית השכלה מפגרת אשר מעמידה בוגר כיתה ו' כמפקד טנק יכולה לקלוט, לתחזק ולהפעיל באמת מטוסים כאלה ללא סיוע מערבי מאסיבי?
דניאל גיגי
בשונה מהאזכרה הממלכתית לרבין, עצרת רבין אמורה להיות עצרת שמחזקת את דרכו האידיאולוגית, שהיא גם דרכה של תנועת השמאל
נרי אבנרי
עד לרצח, נתניהו הביס את רבין בסקרים - לעיתים בהפרשים מביכים. הרצח עשה חסד אלקטוראלי עם השמאל, שניצל את הלם הציבור כדי להלום בימין. זאת האמת! הטענה על הסתה שקדמה לרצח - שקרית    הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il