X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רחובות במקומות מסוימים בארץ מקרינים יותר מדי אווירת חג המולד מי יצילנו מן האווירה העכורה הזאת, בה נצרות מתנוססת בגאון בערי ישראל?
▪  ▪  ▪
לא יאה ולא נאה לעם היהודי [צילום: יח"צ]

סוחרים חרוצים הדואגים לפרנסתם והמצויים בעניינים. סוחרים ה(לא)-יודעים מה טוב עבורם, כבר מתכוננים לחג הקרב ובא. אין כוונתי, לצערי, לחנוכה. חג המולד מביא עימו הרבה מזכרות קטנות, כדורים צבעוניים נוצצים, עצי אשוח קטנים, גמדים שמנים ומכוערים עם כובע אדום ופרווה, וכן גרביים להכיל את כל המתנות. אתם מביטים בדוכני המכירה ורואים סביבונים צבעוניים וחנוכיות יפהפיות ליד כדורים, גרביים, גמדים קלאוסיים וצלבים מעוטרים ל"ע.
ברחובות העיר פתח תקוה ובעוד ריכוזים של המוני גויים שעלו באותה עלייה "איכותית", שאמורה להעלות את רמת הארץ שלנו – כבר מתכוננים לחג הגדול - חג המולד. אם זה לא היה עצוב כל-כך, זה היה מרגיז. אבל זה עצוב. כי אותם סוחרים, אנשי העמל והעבודה הקשה, מצאו מקור לרווח מהיר בימים אלה ואינם מסוגלים להימנע מהחזקת כל מוצרי התועבה האלה. החל בסמלי הדת הנוצריים ועד המתנות הקטנות או הגדולות. אין בעיה למכור מתנות לגויים ולהרוויח מזה. אבל למה להחזיק את סמלי הדת שלהם? הצלבים, הגמדים האדומים, עצי האשוח? זר כי יגיע, יאמין שזהו חג גדול ליהודים...
אז אם אתם עוברים ברחובות צדדיים, לפעמים גם במרכז ורואים חנות זוהרת, נוצצת ומוארת עם כדורים צבעוניים וגמדים עם כובע אדום מכל מיני גדלים תלויים שם, בתוספת עצי אשוח מעוטרים - תדעו שזה לא בגלל חג האורות, חג החנוכה, זה בגלל החושך שמתחיל להאפיל פה. בגלל שהביאו לנו את התרבות הזרה ואפילו גאים בה.
אותם סוחרים, שהם בדרך-כלל יהודים תמימים, וכנראה גם קצת טיפשים, אינם חוששים שילדיהם יראו ויתלהבו. אין הם משערים את גודל הנזק. הם רוצים פרנסה. וכנראה שיש כל-כך הרבה גויים - הרי יש גם את העובדים הזרים, הזרים בכלל – שיש לזה קונים. הם רוצים פרנסה.
כך קורה שגם אמהות יהודיות ומבולבלות קונות לילדיהן הדורשים גמד שכזה, עץ קטן ו"חמוד" פלוס כדורים נוצצים. שישמחו. למה לא?
בקהילות יהודיות בארצות אירופיות, מודעים להשפעת כל הנוצצים, התאורה המסנוורת והמתנות על נפשותיהם הקטנות והרכות של הילדים היהודים ומשתדלים לא לצאת בתקופה זאת יותר מדי לרחובות המוארים של חג המולד הנוכרי. יהודים בגלות מרבים במתנות לילדיהם לקראת החנוכה – חג האור האמיתי הנחוג במועד די קרוב – כדי למנוע מהילדים לפזול ולקנא בילדי שכניהם הגויים המקבלים מתנות רבות. אבל שם זאת הגולה. מנסים להתמודד עם מה שיש ברחוב מכורח המציאות. אבל שנצטרך לראות את זה פה? בראוותנות כזאת? בארץ היהודים?
חב"ד, התנועה היהודית המדהימה, מדליקה חנוכיות-ענק בריכוזים יהודיים בעולם, כדי לקרבם, להזכירם ולשמחם. אולי כדאי שיבואו גם לפתח-תקווה ולעוד אזורים דומים ברחבי הארץ?

תאריך:  16/11/2010   |   עודכן:  17/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מעללי המנכ"ל שמואל מועלם ובכירים אחרים מצריכים צעדים תקיפים מצד משרד הבריאות, כולל פיטורי אלו שסרחו
יאיר דקל
תושבי אריאל חיים בין הגדרות ומככבים בכותרות, אך מביקור בעיר למדתי: הוויכוח - מקומו בת"א; איכות החיים - מקומה באריאל
נרי אבנרי
כל נבחרי הציבור יודעים: אין שום בשורה בקלון של הנגבי. כללי המשחק לא ישתנו, ועולם כמנהגו ימשיך לנהוג. השקרנים שיתאימו את השקרים שלהם לאג'נדה של העדר, יזכו בהבנה, בתמיכה, בעידוד, או בהתעלמות    הקלון הוא של התקשורת...
דודו אלהרר
אם שלושה חודשי הקפאה שווים עשרים מטוסים, כמה שווה ביטול נוכחות יהודית מוחלט בשטחי ההקפאה?    כבוד לאומי אינו פרקמטיא עוברת לסוחר ואין לו מחיר!
טל רבינוביץ'
שימוש לרעה בהליכי משפט היא אחת הדרכים בה נוקטים קבלנים כדי להלך אימים על הדייר הקטן, במטרה לרפות את ידיו ולגרום לו, לוותר על זכויותיו שבדין - לחיות בדירה נטולת פגמים ובעיות. באמצעות הגשת תביעות מופרכות של קבלנים נגד דיירים, גוררים קבלנים את הדייר לביהמ"ש, שם עליו להתגונן בפני תביעות מופרכות    כאן כפולה ומכופלת תלותו של האזרח בביהמ"ש כי ישמור על זכויותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il