X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העימות בין ה"אמת" ההיסטורית ובין האמת הבליסטית הוא מדגם מייצג של תרבות השקר שמדריכה את דבריה ואת מעשיה של המנהיגות ישראלית מן ה-13 ביוני 1967 מחירו של אימוץ תאוריות מופרכות של "אמת" היסטורית המנותקות מן העובדות של אמת בליסטית, הוא דם - דם רב, ודמים - דמים רבים
▪  ▪  ▪
רבין. אמת הסטורית [צילום: סער יעקב/לע"מ]
חזון,"המזרח התיכון החדש" - שבו מציב השלום את ישראל בראש החץ של הפיתוח הכלכלי-חברתי של הלבנט - שבו פירות השלום הכלכלי יביאו לפריחה, לשגשוג ולאחוות עמים - נתפס בתודעה הערבית-מוסלמית שהיא תולדה של היסטוריה בת 1,300 שנות אנטישמיות מוסלמית, כתוכנית שטנית להשתלטות היהודי על המזרח התיכון, להתגשמות הפרוטוקולים של זקני ציון

עונת הזיכרון ליצחק רבין ראש ממשלת ישראל שנרצח לפני 15 שנה שוב זרקה לאוויר מושגים רבים כגון הסתה, רצח, מתועב, מפלצת, תיאוריות קונספירציה, השלום שנרצח, גוש שלום, יוזמת ז'נבה ועוד. ברצוני להתרכז במושג שטבע תא"ל, קצין רפואה במילואים, שר הבריאות, פעמיים סגן שר הביטחון - ד"ר אפרים סנה, שאמר בראיון לערוץ שתיים בשנת 2005 בעת דיון בשאלות שהועלו בקשר לרצח רבין את המילים האלמותיות: "יש אמת היסטורית ויש אמת בליסטית. אסור שהאמת הבליסטית תטשטש את האמת ההיסטורית".
רוצה לומר: האמת אינה ניתנת לבירור באמצעים חסרי פניות כגון בליסטיקה, כימיה, ביוכימיה, פיזיקה או מתמטיקה. האמת היא גמישה, ניתן לעסותה, ללוש אותה, לקצרה, להאריכה, לשנותה, להאירה, לעמעמה, להחשיכה, לסלפה, לעוותה, להעלימה, כמו את ההיסטוריה. יש מי אשר משכתב את ההיסטוריה על-מנת שזו תשרת את האינטרסים שלו, את סדר היום האידיאולוגי שלו, ורק זו נחשבת האמת לאמיתה. לעומתו, מי שעוסק בחקירת האמת חסרת הפניות - אמת אובייקטיבית הניתנת להוכחה באמצעים מדעיים - מוקע מכיוון שהסקת מסקנות - המבוססות על אמצעים פסולים, כגון פיזיקה כימיה ביוכימיה בליסטיקה, או על מחקר חברתי תרבותי היסטורי מתועד היטב בידי תצפיתנים חסרי פניות - פסולה, אם היא מנוגדת באורח כלשהו ל"אמת" ההיסטורית, הנכתבת על-ידי חדי העט והמקלדת בעלי האג'נדה הפוליטית ה"נכונה" והאחידה המושלטת ביד ברזל על כל אמצעי התקשורת.
על-פי הפילוסופיה של המדע, האמת מוכיחה את קרבתה לאמת האבסולוטית ביכולתה לאפשר חיזוי נכון של התפתחויות עתידיות, לעמוד במבחן הניסוי והניסיון, ולהיות עמידה לניסיונות הפרכתה בדרך של תצפית וניסוי. הבה נבדוק את יכולת החיזוי של אותם בעלי חזון המונחים על-ידי ה"אמת" ההיסטורית, את המדיניות של קידום ביטחונה של מדינת היהודים, תוך מניעת שפיכות דמים מיותרת.
על-פי האמת ההיסטורית של הסוציאליזם השנאה הניכור והמלחמות נובעים בעיקר מסיבות כלכליות, שגורמות למעמד המנוצל להתמרד כנגד המעמד המנצל. שיפור מצבו הכלכלי של המנוצל תעקר בהכרח את רצונו בהפיכה אלימה. קו מחשבה כזה מתורגם גם לסכסוך הישראלי-ערבי במזה"ת. על כן כתב שמעון פרס - סגנו של יצחק רבין, שותפו להסכמי חלוקת הארץ עם הנציג הלגיטימי של העם הערבי - ספר חזון,"המזרח התיכון החדש", שבו מציב השלום את ישראל בראש החץ של הפיתוח הכלכלי-חברתי של הלבנט - שבו פירות השלום הכלכלי יביאו לפריחה, לשגשוג ולאחוות עמים. אלא שבמציאות של היסטוריה בת 1,300 שנה של אנטישמיות מוסלמית המובנית בתודעה הערבית מוסלמית, נתפס חזונו של פרס כתוכנית שטנית להשתלטות היהודי על המזרח התיכון, להתגשמות הפרוטוקולים של זקני ציון. התוצאה האמיתית של חזון המזרח התיכון החדש היא עלייה חדה באנטישמיות המוסלמית ועליית קרנם של הקיצונים שבמוסלמים השואפים להשיב את הד'ימי המורד למצבו הקודם: יהודון חסר ישע הנתון למרותו של כל פרחח ובעל זרוע.
"הטילים יחלידו על הכנים"
הנה ראש ממשלת ישראל אהוד ברק שעמד על האמת ההיסטורית של קדושת הגבולות מקדמת דנא, שנקבעו בהסכם סייקס-פיקו משנת 1916. על-פי התיאוריה של גבולות מוכרים בזירה הבינלאומית, קבע מר ברק כי נסיגה ישראלית מרצועת הביטחון תעקר את שאיפתו של חיזבאללה לפגוע בישראל שכן רצון זה אינו אלא התקוממות עממית נגד הצבא הקולוניאליסטי שפלש לארץ הארזים. ה"אמת" ההיסטורית של מר ברק היא שהתיצבות על הגבול המוכר היא הערובה לשלום וביטחון. אלא שאז הגיעה האמת הבליסטית בדמותן של אלפי רקטות שהפכו את ארץ הצפון לאדמה חרוכה ונטושה. אבל אל תצפו ממר ברק שיאמר כי האמת הבליסטית גברה על האמת ההיסטורית. גם כיום מדיניותו הרשמית כוללת הצבת גבולות מוכרים ובטוחים בין איסלאמיסט - יו"ש לבין השפלה והצבת "אמת" היסטורית חדשה שתמנע את האמת הבליסטית.
הנה השר לעניינים איסטרטגים בוגי יעלון, שאמר את המלים האלמותיות אודות כוונותיו של החיזבאללה: "הטילים יחלידו על הכנים". אלא שהמציאות ההיסטורית היא כי כל כלי נשק בידי המוסלמי בא לידי שימוש בעת כושר. כאן האמת ההיסטורית והאמת הבליסטית התאחדו, וכולנו יודעים את התוצאות.
ואם באסטרטגיה עסקינן, העולם מתדיין בשאלה כיצד מתמודדים עם הגרעין האירני - האם על-פי תיאוריית M.A.D. (השמדה הדדית מובטחת) הגורסת שמדינה, היודעת כי תושמד במכה שנייה, תימנע מן המכה הראשונה, או על-פי תיאוריית "MAD", דהיינו מטורף (במושגים שלנו) - הגורסת שהנהגת אירן רואה בהשמדת ישראל את תכלית קיומה בכל מחיר. מעניין, כי למרות שכאן אין אמת היסטורית כלשהי שממנה ניתן ללמוד, הדוגלים בעליונות האמת ההיסטורית ממשיכים לנהל מדיניות פייסנות ומקווים כי האמת הבליסטית תפגע רק בישראל. מה חושבים על זה בישראל? ייתכן שגם בה סוברים כי הטילים יחלידו על הכנים.
מעצבי ה"אמת" ההיסטורית פועלים כדי להתחמק מפגיעת האמת הבליסטית באמצעות הכפפת מערכת הביטחון להגנתם הם, תוך הפקרת שאר יהודי הארץ. ותוכיח הפעולה הראשונה שאישר חובב ה"אמת" ההיסטורית מר פרץ שר הביטחון במלחמת תמוז 2006 הייתה השמדת הטילים ארוכי הטווח שבידי החיזבאללה, שיכלו לפגוע במאמיני ה"אמת" ההיסטורית. ולעת זו מסתבר כי גם האמצעים המתוחכמים ליירוט אמיתות בליסטיות אינם פרושים מסביב ליישובי הדרום והצפון, אלא רק מסביב למדינת תל אביב, שהיא המשַכתבת העיקרית של האמת ההיסטורית.
העימות בין ה"אמת" ההיסטורית ובין האמת הבליסטית הוא מדגם מייצג של תרבות השקר והכזב שמדריכה את דבריה ואת מעשיה של המנהיגות ישראלית מן ה-13 ביוני 1967. מחירו של אימוץ תאוריות מופרכות של "אמת" היסטורית המנותקות מן העובדות של אמת בליסטית הוא דם - דם רב, ודמים - דמים רבים. כל עוד מוכן העם בציון לקבל שקרים, כזבים ואשליות המנותקות מעובדות הבליסטיקה מצד אחד, ולסרב לקבל את האמת ההיסטורית האמיתית, זו של אנטישמיות מוסלמית משחר ימיו של האיסלאם ועד היום, צפוי שימשיך לשלם בהרבה דם ודמים. בדרך הוא גם יספר לעצמו בדותות וכזבים אודות מורשת מנהיגיו, וימשיך לייחל למשיח מודרני שיעשה קסם ושיר, ובכך יעלים הציבור את הבליסטיקה של הקליעים.

לאתר מגזין מראה
ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial".
תאריך:  20/11/2010   |   עודכן:  20/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש אמת היסטורית ויש אמת בליסטית
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
"זכור ישראל איך היה אח בוגדני
קורןנאוה טבריה  |  20/11/10 14:56
 
- נאווה עדיף שתרכשי וויברטור.
תגובה לנאווהקורן  |  20/11/10 16:06
 
- את(ה) הפחדן והמטושטש המתחבא
אורי בן נון  |  21/11/10 04:32
 
- שחצן,גס רוח,בור,רשע,שונא-עד!
תגובה לסמולןטפוסי  |  21/11/10 11:12
 
- נאווה מיצגת את האספסוף המרוקאי
סקסולוגית   |  20/11/10 16:18
 
- גסי הרוח הם בסמול!
לסקסולוגית  |  21/11/10 11:18
 
- תתמודד עם האמת שמציגה נאוה
ירדנה  |  21/11/10 15:19
 
- נאווה יקרה, האספסוף הסמולני מש
מוטי1  |  21/11/10 10:11
2
אמת איננה עובדות, אלא תשובה של
ביטוי בוליאני  |  20/11/10 15:51
3
ברנשטטטר מה אתה אומר רבין
נירצח או התאבד ?  |  20/11/10 16:12
 
- רבין נפל לבור ה"שמפניה"שחפר לי
קורןנאוה טבריה  |  20/11/10 18:52
 
- מפודל לפודל כחנו עולה
ענף פודלים, שב"כ  |  21/11/10 02:25
 
- 2,000 טבוחי אוסלו התאבדו או  ל"ת
נרצחו? והילדים?  |  21/11/10 08:32
 
- רבין הביא עלינו מחבלים מטוניס+ ל"ת
+חימש מחבלים בנשק  |  21/11/10 19:26
4
גיבוש נרטיב לאומי - צו השעה!
דניאל חזון  |  20/11/10 19:20
 
- אמוץ הטקטיקה של האויב
דר יובל   |  20/11/10 20:01
 
- מאידך יובל, הוא שונא את זה!!! ל"ת
שונא כל פסוק!!!!  |  21/11/10 08:34
5
גיבוש נרטיב לאומי - המשך
דניאל חזון  |  20/11/10 19:38
 
- אני מרטיב ברמה אישית לא לאומית
יש פתרון עבורי?  |  21/11/10 02:17
 
- דניאל דבריך ריקים! ליהודים אין
נרטיב? ליהודים???  |  21/11/10 10:55
 
- דבריי ריקים??? השתגעת?
דניאל חז  |  21/11/10 12:07
 
- הוא לא מוכר להנהגה ????? ל"ת
אתה רציני ???????  |  21/11/10 12:40
 
- לא מוכר? זה במקרה הטוב!
דניאל חז  |  21/11/10 13:37
6
העם כבר הבין ובחר בימין
חשדנית  |  21/11/10 00:30
 
- זבובים נמשכים לצואה לכן כל העם ל"ת
בחר במפלגות השמאל  |  21/11/10 03:05
7
אמת בליסטית ואמת בקלפי
ירון זכאי  |  21/11/10 02:47
8
אכן מורשת רבין זה גידול סרטני ל"ת
בגוף העם היהודי  |  21/11/10 08:18
9
מי אחראי לאתר שפרסם שם החיילים ל"ת
חפש המידע הושתק  |  21/11/10 19:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי קידר
האירופים אינם מתרגשים יתר על המידה מארונות שבהם מוחזרים חלליהם מאפגניסטן, אבל פיגועים בפריז, בברלין ובלונדון - זה כבר יותר קרוב מדי לביתם
רחל ארנפלד, איילנה מייזל
אובמה - שקיבל את פרס הנובל לשלום ב-2009 על חיזוק שיתוף הפעולה בין המערב ובין העולם המוסלמי - מחוייב ליישם את תוכנית ה"שלום" מ-2002 של עבדאללה מלך סעודיה
אורנה רב-הון
תערוכה מיוחדת במינה של שירים ויונים, הנקראת "אותיות יונים"    כל השירים שמצויים בה נכתבו בהשראת ספר הזוהר
ד"ר גדי אשל
הקריסה הראשונה, זו שפתחה את מסכת הקריסות והשקרים, הייתה בנאום בר-אילן, בו אימץ נתניהו את המדינה ה"פלשתינית", למרות שנבחר על מנדט הפוך
צבי גיל
הדוגמה הטובה להכיר מקרוב את העבר הציוני, את ההווה ואולי גם את עתידנו בארץ הזאת- היא ראשון לציון    זה חשוב יותר מאשר הכרה של הפלשתינים במדינת ישראל כמדינה יהודית
רשימות נוספות
שרוּליק והישראלי היפה  /  קובי קמין
חיסיון עיתונאי וסוגיות חיוניות למשפט צדק וכבוד האדם  /  נחמן פביאן
נסוגים קדימה  /  מרדכי קידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il