X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חנוכה יהודי מאד המפכ"ל הנכון הדביזיות של ציפי ילדים ללא שכנים ביבי המגייס מחסור באברכים ובנה ירושלים
▪  ▪  ▪
[צילום: אמיל סלמן/ג´יני ]

מינוי בטוח
לשר לביטחון פנים: הסיבוב השני יהיה אותו דבר. מאז הלשון של רמון די בשריקה כדי להוביל לחקירה, ולאיזה שוטר לא הייתה פעם משרוקית? אז אל תחזור על השגיאה. מנה מפכ"לית.

אברכים נעלמים

המשטרה פשטה על 3 ישיבות במאה שערים בביתר עלית ובבית שמש, החשודות בקבלת כספי תמיכה עבור אברכי ישיבה מפוברקים. בפשיטה נתפסו תעודות זהות מזוייפות וציוד הדפסה באמצעותו בוצעו הזיופים.
זה מדאיג ומעורר שאלה: האם תמו אברכים מן הארץ עד שישיבות כבר לא יכולות למלא עצמן במשתמטים או לפחות לרשום כאילו שהם לומדים בהן? היתכן שכל הסיפור על המסתופפים באהלה של תורה הוא אגדה, שאין בכלל 65,000 אברכים משתמטים כי רובם התגייסו בחשאי לרובאית של גולני, עד שראשי ישיבות מסכנים נאלצים לפברק ולהמציא משתמטים שלא קיימים?

ביבי ושריו

הממשלה הפילה בכנסת הצעת חוק שנועדה לצמצם השתמטות בנות משירות צבאי. הצעת החוק דרשה שמי שמצהירה שהיא מנהלת אורח חיים דתי שמונע ממנה מלהתגייס תציג אישור שהיא למדה במוסד חינוכי דתי, או שתתייצב בפני ועדה להעיד על אורח חייה הדתיים. זה היה חוק סביר, מתון והגון. אבל נציגי הממשלה בכנסת הפילו גם את הצעת החוק הזו.
מעניין מאיפה יש לביבי נתניהו וחבריו את החוצפה לגייס אנשים לצבא ולבקש מהם לסכן חייהם (לעיתים בגלל דברים שמקורם בצרכים פנים מפלגתיים), אבל לשחרר מגיוס אלפי שקרניות?
יכולתם לשאול גם את שר הביטחון, ברק, רק שהוא, כהרגלו, ברח. שר הביטחון של מדינת ישראל ברח מהכנסת בעת ההצבעה על גיוס נשים. כמה אופייני. כמה עלוב.

הדוויזיות של ציפי?

בבחירות המקומיות בירוחם החליטה מפלגת קדימה לתמוך במועמד מיכאל ביטון. לא שמישהו בירוחם מתייחס לקדימה, וביטון נבחר הודות להסכם שעשה עם הרבנים בישוב, אבל בקדימה צהלו ושמחו וחגגו.
מעניין כמה דביזיות בוחרים ציפי לבני חושבת שיעמדו מאחוריה ביום האמת בקלפי אם היא תתחיל ללכת בדרך הזו?

המנצחים

חנוכה הוא חג הנצחון היהודי-חשמונאי על תרבות יוון, וימי הודיה על טיהור ירושלים מהמתיוונים ומנהגיהם. לכבוד האירועים ההיסטוריים הללו יתקיים השבוע בשדרות אלרוב בבירת ישראל "פסטיבל של אור" כיאה לחג האורות היהודי.
המודעות שמזמינות את הציבור מבטיחות שבכל יום בשעה 18.00 יערך שם "טכס הדלקת נרות ובסיומו מופע של להקת A-DANCE בריקודים סלוניים ולטיניים באמפתיאטרון".
חג שמח, וד"ש מהורקנוס, אנטיגונוס, אריסטובולוס ואלכסנדר, הנכדים והנינים של מתיתיהו החשמונאי, כהן גדול.

ירושלים האמיתית

מהנדס עיריית ירושלים הודיע כי בעשור הקרוב ייבנו בירושלים 50,000 דירות חדשות. הוא הראשון שנקב במספרים ברורים ומוחשיים למען מי שלא מבינים מה אומרים האחוזים שהם רואים בפרסומי הסטטיסטיקה על ההתפתחות הדמוגרפית בקהילה הדתית.

מתחלקים באחריות?

הימין צהל וחגג בעקבות הצלחתו להעביר בכנסת חוק משאל עם לצורך נסיגה מהשטחים. מעניין מה חברי הליכוד והימין יודעים על תוכניות מנהיגם ושריהם וממשלתם, עד שהם נחפזו ורצו להכין להם שותפים לאחריות על ההחלטה לסגת?

סביבה תומכת

חבורת המתעללים בילדים נידונה ל-17 ו-20 שנים בכלא. זה נשמע עונש קשה עד שקוראים את התיאור היבש על מעשיהם. זה מביא אותך קרוב לבכי. התפוז המכני הוא אגדת ילדים תמימה בהשוואה למה שעשו הנאשמים הללו לילדים ואתה קורא ונדהם ונקרע מהמחשבה האם ימצא אי פעם מי שיוכל להחזיר לילדים הפעוטים הללו את האמונה בבני האדם.
ואז זה הולם בך שנית: ואיש מכל הסובבים, השכנים, המלמדים בתלמוד התורה, המתפללים בבית הכנסת ועוברי הרחוב, שראו ילדים מפוחדים כמו ארנבות, זבים דם כמו איילות שנורו, שבורי עצמות, בוכים ודלוקי עיניים– לא ראה ולא שמע?
לפעם הבא שיספרו לכם סיפורים על האחדות והאהבה והחסד והחמלה בסביבה החרדית. לא ראו ולא שמעו.

שאפו לכחלון

מעטים האנשים שעוברים במגרש הפוליטי וטובעים בהם חותם שמשמעותי באמת לאזרחים. אחד מהם הינו משה כחלון, שמאבקו למען האזרח הפשוט נגד הדורסנות והכוחיות של חברות הסלולאר ונושא פרי.
מעכשיו יוסרו התרגילים המלוכלכים של "דמי היציאה", יופחתו דמי "הקישוריות" המנופחים ויכנסו לשוק מפעילים וירטואלים שיתנו לכם הצעות סבירות יותר. תודה כחלון. הפתעת בעשייה אמיתית.

תאריך:  26/11/2010   |   עודכן:  26/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
א.ברק הבטיח לגייס בחורי ישיבה
הזקנה מהמסדרון  |  26/11/10 14:20
2
האם שחורציאניטיס
אופירה קוניס  |  26/11/10 17:24
3
תפילת הבוקר של הילדים המוכים
איציק שפיר  |  27/11/10 02:23
4
"מגבית להכנסת כלה" נאלקרוא הכל
נגע בהיר  |  27/11/10 09:37
5
שר התקשורת כחלון סמרטוט שמאלני
גיזמו בון  |  27/11/10 21:29
6
בגלל הזיונים של אורלי אינס
הפסדנו מפכל מעולה  |  29/11/10 13:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בין חנוכה לפרשה: מסלול הקידום של יוסף הצדיק    מדוע חזה את מותו של שר האופים?    מפלס הכינרת הוא נס? התשובה היא כן    מוסיף והולך    דברים לפרשת וישב
עו"ד יוסי דר
אורי בר-לב ובכירים רבים נתונים באופן בלתי פוסק בענייני המדינה, מה שלא מותיר להם זמן להנאות החיים    כך מוצא עצמו בר-לב בתוך פרשיות אהבים חפוזות ולא-אלגנטיות    מה יהיה סופו? נראה שאין לו שום סיכוי מול אורלי אינס
דודו אלהרר
אם יימצא כתם באורי בר-לב, יש לפוסלו לכל משרה ציבורית כלשהי, אבל לא רק אותו, אלא גם את אורלי אינס    הד"ר השפילה את המשפט החוקי והחוקתי    כל המעורבים (בר-לב, פרנקו ופלד) - קרבנותיה!    אינני מאמין לה מכל וכל - היא כאן בשביל למנף את עצמה!
נסים ישעיהו
המתנחלים אוהבים את המדינה, לא רק את הארץ, וחלקם אף מייחסים לה קדושה, וזה מה שמעניק למדינה את הכוח לפגוע בהם בעוצמה כזאת    זהו גם יחסה של המדינה לאלה שאוהבים את הארץ בסגנון קצת שונה מהמתנחלים, לחקלאים. גם בהם המדינה מתעללת
צבי גלברד
הממשלה רוצה לפעול נגד פלישת המסתננים ולהקים עבורם "עיר אוהלים" בנגב    לא נכון לזרוק את המסתננים לנגב, צריך לדאוג להם למקום טוב בארץ: באזורים הצפונבוניים - שפיים ורמת אביב למשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il