X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרקליטים ללא תמיכה שר אומלל מתריע ציוצים במפלגת העבודה לא להשקות בגשם מהומות איטלקיות מסעדות כשרות וטרפות ילדים וגן חיות הוועד של השופטים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

רשות המים הממלכתית
יש בארץ רשות מים. יש לה המון כסף. אז השבוע היא פרסמה מודעות ענק בעיתונים שמזכירות שיש לנו בצורת, שאין מים ושעל-פי חוק חל איסור להשקות גינות ציבוריות ופרטיות בין התאריכים 1 לדצמבר 2010 ל-1 לאפריל 2011.
תודה על המודעה ועל החוק. בחודשי החורף, כשהעצים בשלכת, כשקר בחוץ ויורד גשם, אני מבטיח לכם שכולנו נציית לחוק ולא נשקה את הגינה עד סוף חודש מרס, בדיוק כמו שאומר החוק. אח"כ, בתחילת אפריל נתחיל להשקות. טוב? יש לכם עוד חוקים דומים בתבונתם?

בוחרים ועד

בשבוע הבא יבחרו שופטי ישראל את "נציגות השופטים". זה שם מכובס לוועד העובדים שהקימו לעצמם השופטים, כדי שיטפל עבורם באותם עניינים שמטפל כל ועד הסתדרותי רגיל: תוספות שכר, קידום בדרגות, תוספת לפנסיה וכדומה. נכון שהחוק כבר הסדיר מראש את הכל לשופטים, וביד רחבה. אז מה. אסור לנסות לשפר תנאים?
ועד השופטים מונה 36 חברים שנבחרים במחוזות השיפוט. על ראשות הועד מתמודד השופט יוסף שפירא מירושלים נגד השופטת ורדה אלשיך מת"א, שניהם שופטים במחוזי, אבל יוסי שפירא כבר הקדים והודיע שהוא עומד לדאוג בעיקר לשיפור התנאים והקידום של שופטי השלום, ומיד הציע שינוי בתקנון: שכל השופטים יבחרו ישירות את יו"ר הוועד שלהם. ומכיוון שיש בארץ יותר שופטי שלום משופטי מחוזי אתם מנחשים מה מצבו בשטח, אבל ורדה אלשיך הוותיקה מתנגדת לשינוי התקנון ובינתיים היו"ר הבא יבחר ע"י 36 עסקני הוועד המרכזי.
ככל שאתם מכירים ועדי עובדים, יודעים מה מתרחש בהם וזוכרים איך דברים מוחלטים שם, אז בפעם הבאה שתגישו ערעור למחוזי על החלטת שופט שלום, אנא בידקו מראש לאיזו סיעה שייך היה שופט השלום ולאיזו סיעה שייכים שופטי המחוזי שידונו בערעור עליו, כדי שתדעו מה מצבכם.
טוב, זו סתם בדיחה. הרי כולנו יודעים ששופטים עשויים מחומר אחר והם בכלל לא מושפעים מעניינים כאלה. נכון?

בין שתי ערים

אתר מסעדות בשם 2EAT ערך סקר והוא טוען ש-38% מהמסעדות בירושלים ו-16% מהמסעדות בת"א הן כשרות. אם זה נכון, ואם המורה שלי לחשבון מכיתה ג' לימדה אותי משהו, זה אומר ש-62% מהמסעדות בירושלים עדין אינן כשרות, ואילו בת"א 84% מהמסעדות הן כבר לא כשרות. נראה כמה זמן יקח לכל צד להשלים את החסר.

חיים של אחרים

שוטרים שיורים רימוני גז ועשן. מפגינים שמשליכים אבנים. מכות, אלות, שוטרים פצועים, מפגינים עצורים, אמבולנסים דוהרים, צלמי עיתונות מתרוצצים.
לא רק אצלנו. גם באיטליה. זה אירע בעיר מילאנו, ביום פתיחת עונת האופרה בתיאטרון "לה-סקאלה", והמהומות פרצו בהפגנה נגד כוונת ממשלת ברלוסקוני לקצץ בסובסידיות לתיאטראות. על זה יצאו במילאנו המפגינים לרחוב וגוייסה המשטרה.
לקנא באיטלקים האלה עם חיי האופרה שלהם: ראש ממשלה מסתובב עם בת 17 ומכחיש ששכב אמש עם בת 16. ציבור שמתעמת עם המשטרה בגלל האריה השלישית במערכה השניה, זונות וחשפניות נבחרות לפרלמנט והדיונים על התקציב והחקיקה מתנהלים בו ברמה המזכירה מוסד ללקויי למידה. בעצם בנקודה האחרונה אין לנו מה להתלונן. זה גם אצלנו.

למרות הכל

קבוצת נשים ישראליות ממשיכות במאבקן להסרת חומות הפחד. בעבר הן הסיעו נשים פלשתיניות מהשטחים לביקור בחוף הים בתל אביב, וכעת הן לוקחות ילדים פלשתינים מהגדה יחד עם אימותיהם לביקור בגן החיות בירושלים, כדי שיראו לראשונה בחייהם (הילדים וגם האמהות) פיל ואריה ונמר ואיילה.
ע"פ החוק זו עבירה להכניס תושבים מהשטחים לישראל. על-פי המצפון והשכל זו עבירה שמותר לעצום עין מולה. שום איום ביטחוני לא ירחף על מדינת ישראל אם כמה נשים ישראליות תבאנה ותארחנה אצלן ליום אחד נשים פלשתיניות עם ילדיהם ויחד ילכו לגן החיות. להיפך: יש בזה אולי קצת תקווה והרבה הומניזם, ולפני ההתלהמות הצפויה, אם יש לממשלת ישראל קצת תבונה, אולי כדאי לה לחבק ולאמץ את הפרויקט במקום להלחם בו.
תודיע המדינה שהיא מעמידה 100 או 200 אישורי ביקור יומי לילדים פלשתינים מהשטחים לסיור בגן החיות במלחה או לספארי ברמת גן ובקיץ גם לרחצה בחוף הים. ברוכים הבאים, ילדים, בשם מי שמאמינים שיש לכם ולנו עוד תקווה לעתיד ולא הכל ימדד ויוכרע רק בחרב.

מי התריע?

שר הפנים אלי ישי טוען כי הוא התריע והתלונן על מצב מערך הכבאות, ואיש לא הקשיב לו. מעניין למה ובפני מי אמור ראש מפלגה ושר ששולט במשרד ממשלתי עשיר להתריע.
מאחר שהוא לא פנה אלי בנושא, אז אולי אתם הייתם מי שמנעתם ממנו מלקצץ 1% מתקציב התמיכה באברכים (שגדל ב-30 השנים האחרונות פי 200) ולהעביר קצת כסף לרכש כבאיות?

מנותקים

במפלגת העבודה עושים קולות: שר המיעוטים אבישי ברוורמן, דורש לחדש את המו"מ עם הפלשתינים או לפרוש מהקואליציה, ועמיר פרץ דורש להתנות את התמיכה בתקציב בהתקדמות בתהליך המדיני. הם אפילו אספו חתימות לכינוס מרכז המפלגה, כאילו שאהוד ברק סופר אותם.
מדהים עד כמה הם מנותקים מהציבור. יושבים בממשלה הכי מנופחת והכי בזבזנית בתולדות המדינה, על ג'ובים ותפקידים פיקטיביים שנתפרו כתירוץ עבורם, בלי שום עשיה, בלי שום תרומה למדינה, ומקשקשים כאילו שהם מנהיגים משהו, או כאילו שישיבתם בממשלה היא משהו אחר מאשר תשלום אתנן זנות תמורת תמיכתם בממשלת ביבי.
היוונים האמינו שכאשר האלים רוצים להרוג מישהו הם נוטלים ממנו תחילה את התבונה. במקרה הזה האלים השלימו מלאכתם.

קוצרים את מה שזרעו

פרקליטי המדינה שובתים ואיש לא מתרגש. אם הם לא מבינים למה, כדאי שיסתכלו על תדמיתם הציבורית, יזכרו איך הם בדיוק הם השיגו אותה, ואולי יסיקו קצת מסקנות לעתיד. נחיה ונראה.

תאריך:  10/12/2010   |   עודכן:  10/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לנושא המים:
האסירון העליון  |  10/12/10 17:45
2
ביבי הפקיר את הפרקליטות לשמאל
ביבי זה שמאל,כנסו  |  10/12/10 19:39
3
ועד קהילה המכונה "מדינת ישראל"
עידן סובול  |  11/12/10 13:23
 
- למיטיבי קרוא
הנ"ל  |  11/12/10 17:31
4
גם פריצי במסיתים
משה, עורך-דין  |  11/12/10 14:36
 
- מה הקשר ומה השטויות?
ישי נכשל  |  12/12/10 06:01
 
- אלי ישי לא אשם. המחדל הוא ישן ל"ת
כל הממשלות כשלו  |  13/12/10 02:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי רז
במידה שנתניהו, בנו של ההיסטוריון בן-ציון, אינו רוצה להיזכר בהיסטוריה כמנהיג הישראלי שדחק בפלשתינים לבצע מחטף נוסח הכרזה חד-צדדית על הקמת מדינה, עליו לרוץ למשא-ומתן אמיתי, ועכשיו
ציפי לידר
הדרמה הכפולה במפגש בין יהודה ליוסף ובין יוסף לאחיו    מה בין ראובן ליהודה ומה לומדים ממפגשים אלה    וגם: בית תלמוד במצרים    שיעורים לפרשת ויגש
יצחק מאיר
מוקדש לחניכי הוותיקים, ילדי ימין אורד שבגרו
אברהם שרון
מה יש לדבר? היית עובר כאן לא רק מסך אחד, אלא את מסכיהם של כל הערוצים המסחריים    היית נע ונד מאולפן לאולפן, מלהטט כלוליין    היית מוזמן לפאנלים, מתעמת, מתקוטט, מתלהט, מלהטט    מכתב פתוח לטומי לפיד ז"ל
צבי גיל
מכל ההכרזות באסון הכרמל חסרה הייתה לי האשמה של הרב אברהם יוסף: האש ברכס הכרמל - על שכמו של ח"כ אמסלם, בדיוק כמו עצירת הגשמים    והנה בא הרב עובדיה והאשים את כל החילונים מחללי השבת בבערה    אין דבר כזה במדינתנו שאי-אפשר לרתום אותה למטרות פוליטיות. זה אמור גם לגבי איתני הטבע - כמו מים ואש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il