X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארה"ב נתפשת כאיום קיומי בעיני משטרי מיעוט מוסלמים רודניים הכופים עצמם על הרוב וחוששים מדמוקרטיה ארה"ב נתפשת כמכשול המשמעותי ביותר בפני שאיפות התפשטות גלובליות ואזוריות של משטרים מוסלמיים פורעי-חוק
▪  ▪  ▪
האיסלאם - עליון על שאר הדתות [צילום: פלאש 90]

ג'וחא איבד את ארנקו אי-שם בחשיכה, אך חיפש אותו מתחת לפנס הרחוב "כי כאן יש אור ושם חושך". את שורשי זעזועי המזרח התיכון והטרור המוסלמי האנטי-אמריקני אפשר למצוא רק בחשיכה של האלימות הבין-מוסלמית בת 1,400 השנים ובעימות הערכי והאסטרטגי בין ארה"ב לבין משטרי רודנות וטרור מוסלמים, אך הנשיא אובמה מחפש פתרונות מתחת לפנס הפלשתיני כי הוא ויועציו לוקים ב"תסמונת ג'וחא".
"מסמכי וויקיליקס" חושפים שמקור המימון המרכזי של הטרור הסוני הגלובלי - כולל טליבאן, אל-קאעידה, לאשקר א-טייבה וחמאס - הן סעודיה (במיוחד) ומדינות המפרץ הפרסי. בנובמבר 2010 ניסה טרוריסט מוסלמי לבצע פיגוע תופת המוני בעיר פורטלנד בארה"ב, כחלק ממלחמת הטרור המוסלמי נגד ארה"ב, המתנהלת מתחילת המאה ה-19 ללא קשר לנושא הפלשתיני, לסכסוך הערבי-ישראלי, למדיניות - או לקיום - ישראל.
ארה"ב היא אב טיפוס של הדמוקרטיה: חופש הביטוי, הדת, התקשורת והאינטרנט. לכן, ארה"ב נתפשת כאיום קיומי בעיני משטרי מיעוט מוסלמים רודניים הכופים עצמם על הרוב וחוששים מדמוקרטיה.
ארה"ב נתפשת כמכשול המשמעותי ביותר בפני שאיפות ההתפשטות גלובליות ואזוריות של משטרים מוסלמים פורעי-חוק. לדוגמא, סדאם חוסיין שרצה להשתלט על העולם הערבי, אסד השואף לשקם את סוריה-רבתי, אירן הנחושה לשלוט במפרץ הפרסי ובמזרח התיכון.
לכן, ארה"ב מוצגת כגורם לכשלונות החברתיים, כלכליים וצבאיים, להשפלה, לתסכול ולזעם מחוסר היכולת לשחזר את תקופת הזוהר של האיסלאם.
מאז המאה השביעית שואף האיסלאם להשתלט על העולם. לדברי פרופסור ברנרד לואיס, המומחה המוביל בהיסטוריה מוסלמית, המוסלמים מאמינים שנצחונם על ברה"מ באפגניסטן הוביל לקריסת ברה"מ, ושהניצחון על ארה"ב יהיה פחות קשה על-רקע נסיגות ארה"ב מטהרן (1980), בירות (1983) וסומאלי (1993) והנסיגות הצפויות מעירק ומאפגניסטן. הם מעריכים שהטרור האנטי-אמריקני בסעודיה (1995/6), קניה וטנזניה (1998), עדן (2000) ו-9/11 הביא לכרסום בנחישות ארה"ב.
הטרור המוסלמי זוכה לעידוד מצד יועצים בחירים של אובמה כגון ג'והן ברנן היועץ ללוחמה בטרור, אריק הולדר התובע הכללי והרולד קו היועץ המשפטי של מחלקת המדינה, הטוענים שאין פתרון צבאי לטרור, שאין טרור בינלאומי, מוסלמי או ג'יהאדיסטי, שהג'יהאד הוא "תהליך לטיהור הנשמה", שיש להעניק לטרוריסטים זכויות המוענקות לעבריינים פליליים ושלעתים על בתי המשפט בארה"ב לקבל את חוקי השריעה. הטרוריסטים גם שואבים עידוד מתפישת עולמו של אובמה הדבק בהידברות עם - ולא בהדברת - משטרי טרור.
ההעזה הגוברת של הטרור המוסלמי על אדמת ארה"ב מוצגת על-ידי יהודית ברסקי, מנהלת החטיבה לחקר הטרור של "הוועד היהודי האמריקני":
  • עומאר אחמד, ממייסדי "הוועד ליחסי ארה"ב-איסלאם", הקשור לארגוני טרור מוסלמים: "האיסלאם אינו שואף להיות שווה ל-אלא עליון על - שאר הדתות בארה"ב. על הקוראן להיות הסמכות העליונה בארה"ב ועל האיסלאם להיות הדת הבלעדית בעולם".
  • זייד שאקיר, ממייסדי הקולג' המוסלמי זייתונה בברקלי בקליפורניה: "מי שאינו שואף לאסלם את ארה"ב אינו מוסלמי".
  • אנוואר אל-מאליקי, יליד ארה"ב ומטיף "אל-קאעידה", הינחה את נידאל חסאן שרצח 13 חיילים אמריקנים בנובמבר 2009 בסן אנטוניו בטקסס, את עבדול מוטאלב שניסה לפוצץ מטוס נוסעים אמריקני בדרכו מאמסטרדאם לדטרויט בדצמבר 2009 ואת פייסל שאהזאד שנכשל בביצוע פיגוע המוני ב"טיימס סקוואר" במאי 2010.
  • ארגון "אל שבאב", תנועת צעירים מוסלמים למלחמת קודש, מגייס חברים בארה"ב באמצעות האינטרנט. שמונה מגוייסים אמריקנים, שהתאסלמו, נעצרו במינסוטה.
האם הגיוני לצפות שמשטרים מוסלמים המשתמשים בטרור בזירה הפנימית והבינמוסלמית לא ישתמשו בטרור מול ארה"ב, "השטן הגדול"?!
הפרופסור הלבנוני-שיעי פואד עג'אמי מאוניברסיטת ג'והנס הופקינס, מומחה עולמי למזרח התיכון, הזהיר את מעצבי-המדיניות בוושינגטון ("ניו-יורק טיימס", 17 אפריל 1986): "שום יוזמה דיפלומטית אמריקנית לא תחסוך מארה"ב את הזעם של אלו השואפים לעקור את נוכחותה מהמזרח התיכון. אי-הבנת האיסלאם מובילה להנחה ששורש הטרור המוסלמי הוא במבוי הסתום הפלשתיני-ישראלי... מקור הטרור המוסלמי הוא בלחצים חברתיים, כלכליים ומדיניים בתוך החברות המזרח תיכוניות... האשלייה שפתרון הסכסוך הפלשתיני-ישראלי יביא לפתרון בעיה הרבה יותר גדולה אינה מקדמת את סיכויי השלום..."
אבל אובמה מתעלם ממורכבות המזרח התיכון ומקדיש זמן יקר להקמת מדינה פלשתינית, שתגזור כליה על המשטר ההאשמי הפרו-אמריקני ותעניק רוח גבית לאויבי ויריבי ארה"ב במזרח התיכון ולטרור המוסלמי המעמיק אחיזתו בארה"ב. אובמה שבוי ב"תסמונת ג'וחא".

תאריך:  15/12/2010   |   עודכן:  15/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תסמונת ג'וחא" של אובמה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כח,כתבה חזקה ואמיתית. ל"ת
פלא יועץ  |  15/12/10 19:50
2
אכן,מאמר נכון וקולע ! יפה.  ל"ת
פנס בודד  |  15/12/10 20:09
3
תגובה
צנחן  |  15/12/10 22:18
4
הכותב צודק וג'וחא צוחק על גם א
קורןנאוה טבריה  |  16/12/10 06:59
5
לא נכון
אסיר ציון בציון  |  16/12/10 07:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הזדמנות נדירה לחזות בפאר יצירותיו האמנותיות של הפסל המוביל בעולם, המוצגות בגלריה ליטבק בתל אביב, ובד בבד גם ליהנות מן התפאורה הססגונית שיצר עבור האופרה "טירתו של כחול הזקן", במשכן לאמנויות הבמה הסמוך לה
איציק גולדנברג
האם בעידן הפייסבוק ניתן עוד לשמור על הפרטיות? או שזו כבר אבדה לנו מזמן?    איך יש לנהל נכון את המידע אשר מעלים לרשת האינטרנט? וכיצד לשמור על טובת העסק גם כאשר זה זקוק לפרסום ויצירת קשרים
יוני בן-מנחם
ההנהגה הפלשתינית דורשת ערבויות אמריקניות ובינלאומיות להקמת מדינה פלשתינית עצמאית בגבולות 67' כתנאי לחידוש "שיחות הקרבה"    במקביל היא גיבשה אסטרטגיה להגברת "ההתנגדות העממית" בשטחי יהודה ושומרון והמשך הפעילות נגד ישראל בזירה הבינלאומית
דוד מרחב
השמאל הישראלי מתקרב בצעדי ענק לקראת התנגשות עם הרוב המכריע בעם ישראל. זו כבר לא שאלה של בחירות לכנסת. לשמאל כבר אין שום כבוד לבוחר הישראלי. מדברים שם בגלוי על הדברת המנהיגות הישראלית באמצעות לחץ בינלאומי וסנקציות. מבחינת השמאל הישראלי
ד"ר דויד שוורץ
כל תקציב מאושר על-ידי משרד הפנים; מענקי איזון ניתנים על-ידי המשרד; 255 רשויות מקומיות הסמוכות על שולחנה של הממשלה - רק 21 רשויות נטולות מענק איזון - אולי רק הן תנהלנה השלטון המקומי?    מושגי יסוד בכלכלת השלטון המקומי - מיפוי ראשוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il