X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שחרור פולארד, כמתפרסם, קשור כנראה בעסקה הגדולה בשחרור החייל גלעד שליט, יחד עם ברגותי פולארד כבר הצהיר אינסוף פעמים כי הוא אינו רוצה ששחרורו יהיה על-חשבון בטחון המדינה משך 25 שנה, עיני נשיאי ארה"ב לא מבדילות בין ידיד לאויב
▪  ▪  ▪
יונתן פולארד. יש לשחררו מן הכלא - עכשיו! [צילום: האתר "להשיב את יהונתן הביתה"]

הנה חתמו 109 חברי-כנסת על בקשה לשחרור פולארד. דא עקא שהגברת אסתר פולארד בראיון שהעניקה מודה ללא מצמוץ שהשחרור קשור בעסקה הגדולה בשחרור גלעד שליט, כנראה יחד עם ברגותי. כנראה בשביל זה מפרסם מטה היח"צ הודעה על התפילה הגדולה למען שחרור שני השבויים כאחד. לפני חודשים אחדים, מי שהיה מזכיר את פולארד בנשימה אחת עם גלעד שליט, זה היה נחשב לחילול הקודש בעיני תומכי שחרור שליט בכל מחיר. כעת התברר שיש סוס טוב לרכוב עליו.
פולארד עצמו אמר אינסוף פעמים שהוא אינו רוצה ששחרורו יהיה על-חשבון ביטחון מדינת ישראל והנה זה בדיוק מה שהולך לקרות! רוב מוחלט של חברי-כנסת הצביעו בעד השלום עם מצרים, רוב מוחלט בעד ההינתקות ורוב מוחלט בעד גיור באמצעות הכנסת.
"אז מה נשאר לנו", כמו שאומרים בסופו של יום וכשאלת בעל המכולת. קול ההמון כקול שדי! ומאידך-גיסא מוטב אהיה כל ימיי שוטה בעיני הבריות, הרווחתי זאת ביושר ואל אהיה שעה אחת רשע בעיני המקום וגם זה לא הכי נורא. למדנו מאברהם אבינו, מאיוב ומחבקוק שיהודי שואל שאלות!

לו תשכיל ארצות-הברית...

לפי מה שאני מבין ביהדות ובהנהגת העולם מן התנ"ך, ההיסטוריה ומדרשי חז"ל - כל החורבן שבא על ארצות הברית בא ממאסרו של פולארד. מן המנטליות האנטישמית המרושעת שמצליחה לטשטש גם את דעת כל הנשיאים הקודמים שלא הצליחו להבחין בין ידיד לאויב, ועוד היד נטויה. כך למדתי מפרשת אליעזר המודעי ופרשת בר-כוכבא. כל זמן שהתרנגולת הזאת מגעגעת באפר, יושבת בכלא במקום בכבודו של עולם - אין למדינה החזקה בעולם ולידידתה תקנה. בפרט כאשר ראש הממשלה סירב לקחת את המכתב לשחרור פולארד מאימת אדונו וחזר והטיל את האחריות למשלוח המכתב על הכנסת. אפילו על פתחו של גיהנום אין אדם עושה תשובה!
אם ארצות הברית תשחרר את פולארד ללא התניה וללא קשר לעסקת שליט, תתנצל ותשלם לו פיצוי על אובדן מיטב שנותיו - תבורך; ואם מדינת ישראל תועיל לצאת לעופרת יצוקה שתיים ולמלחמת שלום הגליל שלוש, להחליט סוף-סוף, אחת ולתמיד, למגר את האויב עד כלותו ולהחזיר את חבלי ארץ ישראל לבעליהם, העם היהודי, אחת ולתמיד, ולהחיל ריבונות באופן מיידי הן על חבלים בלבנון והן על הרצועה שהותרה - תבורך; ואם תוך כדי כך תנסה לשחרר את גלעד שליט במוח ובכוח - אזי יש תקנה לישראל, לפולארד ולשליט.

עומדים על דמו של פולארד

הגילויים האחרונים בפרשת פולארד הם גילויים יזומים שהיו ידועים כל הזמן לכל מי שרצה לדעת, למשל, התבטאויותיו של רפי איתן מהגמלאים בעבר ובהווה. בעבר: כדור בראשו של פולארד ובהווה מתק-שפתיים וחרטה. אף על-פי שכעת באו כל הגילויים בבת-אחת מפי הגבורה, והמאבק על שחרורו של פולארד עומד להסתיים בניצחון שהוא תבוסה גמורה; הגילויים הסנסציוניים מפי ראשי ממשל לשעבר אינם אלא מסכת להטעיית דעת הקהל כדי להתיר את החבל ולתלות עליו את התלוי. מסע לגיטימציה בתודעה הציבורית כדי לתת הכשר לאספקת חמצן נוסף לרשות הפלשתינית ולרעיון העוועים של שתי מדינות, או כל רעיון אחר מסוגו, הבא להעניק לגיטימציה לאויב המר ביותר לאנושות שקיים היום, לאיסלאם שנתבלעה דעתו או ניבעו מקורותיו ומצפוניו. סוכנו העיקרי יושב בוושינגטון כנשיא ארצות הברית. השטן העובד אצל ריבונו לא היה יכול להמציא מהלך כל-כך אלוקי.
אם ארצות הברית תשחרר את פולארד על-רקע של הכרת-תודה יהודית ומתן לגיטימציה לשלטון אובמה - שחררנו את השבוי יתר על כדי דמיו.
ישבתי ליל אחד במעצר במגרש הרוסים, ביקרתי אסירים פוליטיים יהודיים בבתי כלא ואסירות קטינות מופשטות. זוועה! אפילו לבקר בכלא ולדמיין מה עובר על בני אדם בכלא, אפילו יום אחד, זוועה! הכיצד ניתן לעמוד על דמו של יהודי שיושב עשרים וחמש שנה בכלא? לשחרר בכל מחיר ויהי מה!
לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר ויהי מה. זו הרי התביעה של ההורים מכוח כישלונה של מדינת ישראל להגן על תושביה. תביעה זאת הפכה למסע יחצני הממומן בכספי קרנות ידועות בציבור ושאינן ידועות. כשחלקים ניכרים מן הפוליטיקאים מצטרפים לגל הנושא בדיצה. עכשיו נמצאה העילה ה"מוסרית" - שחרור פולארד!

תאריך:  21/12/2010   |   עודכן:  21/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שחרור פולארד - עילה לוויתור על ארץ ישראל
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
נתקענו עם ביבירמרידור הבוגד  ל"ת
כל השאר אלו פרטים  |  21/12/10 12:13
2
שחרור פולאר - כן!
ל רפי  |  21/12/10 13:14
3
הגיגיו של הלל וייס
גדי ארבלי  |  21/12/10 16:40
4
מר וייס, הבעיה מתחילה עם
אלטע קאקער  |  21/12/10 18:24
5
יפה אמרת!! ל"ת
הניה  |  21/12/10 21:35
6
אמריקה נוהגת בנו עם פולרד כפי
קורןנאוה טבריה  |  22/12/10 05:59
7
פולארד בגד במולדתו. שליט שירת
אזרח נאמן לישראל  |  23/12/10 16:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עידן יוסף
הגיע לכלא האמריקני במטוס פרטי של נדיב, שם קיבל ביקש ממנו פולארד לנטוע עץ-פרי    הרב אבינר קורא לנטוע עץ בכל ישוב ולכתוב מכתבי חיזוק לאסיר
מנחם רהט
מסמכי ויקיליקס, המוכיחים כי ארה"ב ידעה לחדור לצמרות השלטון במדינות העולם, מעלים חשש שאולי יש בישראל אישים החוששים שפולארד יפתח פיו, ויהפוך ל'ויקיליקס זוטא' שיחשוף ברבים את בוגדנותם    מי הם האישים המעדיפים שיירקב בכלא ויסיים בו את חייו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il