X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המופע המשותף של הזמרת איזובל קמבל והזמר מארק לאנגן במועדון בארבי בתל אביב היה פושר ולא היה בו דבר שיכול היה לרגש במיוחד נראה שהאזנה על גבי תקליטור בחדר השינה היא הרבה יותר מעניינת
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

המופע המשותף של הזמרת והצ'לנית הסקוטית איזובל קמבל והזמר מארק לאנגן, המכונה "אליל האלטרנטיב", במועדון בארבי בתל אביב, היה פושר ומעורר אי נוחות מסוימת, למרות השירים הנעימים והמרגשים, לעתים, מול קהל מעריצים שגדש בעמידה את המועדון. נראה שהאזנה שלווה ושקטה לביצועים של השניים על גבי תקליטור בחדר השינה היא הרבה יותר מעניינת ויפה.
איזובל ומארק הם צמד זמרים, המופיעים בקביעות ולהם מעריצים רבים. הם הגיעו להופעה חד פעמית שהביאה לבארבי המוני מעריצים שעמדו בצפיפות רבה והאזינו לשניים, שהיו מלווים גם בהרכב נגנים.
מארק ניחן בקול צרוד ומעניין והוא פרפורמר טוב, היודע לשיר בצורה משובחת ולהשלים את שירתה השלווה והאפטית של איזובל. מדי פעם נטלה הזמרת פסק זמן קצרצר ועברה לנגן גם על הצ'לו, אולם לא היה בכך משום ערך מוסף מיוחד. השניים עמדו על הבמה ושרו בצוותא, אולם לא הפגינו שום קצב או הופעה מעבר לשירים שכאילו התנגנו מעצמם.
המופע היה מונוטוני והשירים מעניינים וידועים מהרפרטואר של השניים, אולם הם לא נסקו מעבר לכך ולא היה במופע דבר שיכול היה לרגש במיוחד או שניתן היה להכתיר אותו כ"וואוו".
האירוע עצמו נראה שכמעט ולא זכה בפרסום חורג, למעט הפרסומים הרגילים של המועדון ובאתרי מוזיקה או כרטיסים שונים ואין ספק שמגיע, לכן, צל"ש מיוחד ליח"צנית עדי צור שהצליחה להנפיק הודעות יח"צ מרשימות והביאה את הקהל הרב למועדון.
שיתוף הפעולה המוזיקלי הפורה בין איזובל קמפבל ומארק לאנגן הניב שלושה אלבומים מצליחים. לאנגן וקמפבל הגיעו לישראל מיד לאחר הופעה בפסטיבל ATP בלונדון.
איזובל קמפבל החלה כצ'לנית קלאסית ובגיל 19 פגשה במסיבה את סטיוארט מורדוך והקימה איתו את להקת האינדי-פופ "בל אנד סבסטיאן".
לאחר 8 שנים ו6 אלבומים, בשנת 2002, קמפבל פרשה מהלהקה באמצע סיבוב הופעות בקנדה (עליו כתבו בל אנד סבסטיאן את השיר clothes We lost a singer to her) והקימה את ההרכב "ג'נטל וויבס" שם כתבה הלחינה והפיקה את שני האלבומים שיצאו עד היום. ב2002 הקליטה לראשונה תחת שמה ביחד עם מי שמכונה "אגדת הג'אז הסקוטי" ביל וולס אלבום קאוורים לשירי בילי הולידיי.
ב-2003 הוציאה את אלבום הסולו הראשון שלה "אמורינו" (בו שיתפה פעולה שוב עם ביל ווילס ונגני ג'אז אחרים) אשר זכה לשבחים ולהצלחה מסחרית נאה.בנוסף, שיתפה פעולה והתארחה אצל אמנים רבים- ביניהם סנואו פטרול ואנני לנוקס.
מארק לאנגן מכונה "אליל האינדי רוק" ויורשו של טום וויטס ,סולנה לשעבר של להקת הגראנג' הסיאטלית "הסקרימינג טריז", בנוסף שיתף פעולה עם להקות ואמנים כגון "Queens of the Stone Age", פי ג'יי הארווי,"Gun's and Roses", סולסייברס, והטוולייט סינגרס- עמם ביקר בישראל לראשונה בשנת 2006.
בנוסף, הקים ביחד עם גרג דולי (אפגאן וויגס) את ה"גאטר טווינס" אשר הגיעו לישראל לצמד הופעות מוצלח ב-2008.
ייתכן שמיקום ההופעה במקום שקט וסביב שולחנות או באולם הופעות אינטימי, היה מועיל יותר למופע, שכאמור היה יפה, אך ממש לא גרף אנקות הנאה מיוחדות.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  23/12/2010   |   עודכן:  23/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביקורת מופע: "אליל אלטרנטיב" - פושר ומונוטוני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דויד קאפח
רבים צורכים תוספי תזונה מכל הבא ליד בלי לדעת שהם מצויים כבר בעודף בגופם ועלולים לגרום לעצמם לנזק בריאותי
יהודה רודר
הגדירו תקציב מבעוד מועד וכן הגדירו לעצמכם אילו צרכים על הרכב למלא    אחרי הגדרת התקציב והצרכים האישיים שלכם, ערכו סקר שוק    רכב נועד לנהיגה ונוחות הרכב תבדק רק בזכות נסיעת מבחן
איילה פנייבסקי
הרומן הבדיעבדי של עתי וסיון דרור היה יכול לעשות פלאים למפלס האקשן, הבאזז והעניין בבית    אלא שהסצנה ביניהם שודרה מאוחר מדי, היא כידוע הודחה, וכולנו נשארנו עם מריבות קטנוניות, ניסיונות מלאכותיים לייצר דרמה ומכונת זמן תקועה
ד"ר פ. שטרן, ד. וורמן
קשה לספק ויטמין D מהמזון בכמות המומלצת, מאחר שהוא נמצא באופן טבעי במזונות מועטים בלבד ובכמות מזערית    לכן, כל קבוצות האוכלוסיה, זקוקות, כנראה, לתוספת ויטמין D בטיפות או בקפסולות
ד"ר רמי מושונוב
ב-5% מהנשים עם פטרת הנרתיק, קיימת נטייה לדלקת חוזרת מספר פעמים בשנה    מומלץ ללבוש לבנים מכותנה ולסובלות מפטרת בתדירות גבוהה, מומלץ להמעיט באכילת פחמימות פשוטות המצויות בממתקים, עוגות וכדומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il