X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היה נחמד להכיר, האשרה שלך נגמרה - קדימה, אתה חוזר הביתה... [צילום אילוסטרציה: פלאש 90/למצולמים אין כל קשר למאמר]
שלום שלום לרחוק ולרחוק
עדו בן-פורת משוכנע שברגעים אלו ממש, עמלים על שיר חדש שיופק לטובת השארתם בארץ של המסתננים הבלתי חוקיים "השיר יסעיר את השיח הרדיופוני ויגיע גם למליאת הכנסת. ח"כים יזמינו ילדים תמימים מסודן שינפנפו בעלה של זית טרי ממקום מושבם ביציע האורחים"

אחד אחרי השני יקבצו אותם מרחובות תל אביב הדרומית, עשרים סודנים ירכיבו מקהלה, ילמדו אותם כמה מילים בעברית, יתכנסו באולפן צפון תל אביבי וישירו שיר או שניים בו יזמרו בעברית קלילה כמה לא נעים בסודן וכמה טוב להם בארץ הקודש של היהודים. כמובן האולפן יקליט אותם בחינם, הרי אין להם ממה לשלם - הם מהגרי עבודה, מחפשי מקלט, חסרי יציבות, פליטי מלחמה ושאר ניסוחים משעשעים.
בפזמון החגיגי יצטרפו לסודנים באולפן גם כמה שחקני תיאטרון ומבחר זמרים נאורים. להם התפנה לאחרונה זמן פנוי כשהחליטו לא להופיע ביהודה ובשומרון אלא רק במרכז הארץ כשהם מרקדים עם מסתננים זרים. לזה יש להם זמן, איתם הם יפיקו מוזיקה מקורית משהו, במקום לבזבז את הזמן היקר בתיאטרון של מתיישבים חוקיים בהחלט.
גולת הכותרת של השיר תהיה הבית האחרון בו. שם יחשפו הסודנים בהתרגשות את אהבתם הגדולה לארץ המובטחת ולמדינת ישראל. יספרו בחיוך עד כמה הם מחכים להתגייס לצבא, וכמה הם רוצים לראות את ילדיהם חסרי הזהות והאזרחות עולים לכיתה א' בבית הספר העממי "ביאליק" בתל אביב, העיר העברית הראשונה.
משוכנע אני שברגעים אלו ממש, עמלים כמה ישראלים עדינים על מילות השיר והלחנתו. בוודאי בשבוע הבא הם יגיעו לאולפן המדובר. שם גם יצלמו אותם בזמן ההקלטות ויצרו רצועת וידאו שתעלה ליוטיוב ותשודר בכל מהדורות החדשות בעולם, תוך ראיון מצולם של כמה סודנים ציוניים מעודכנים על-רקע כנסת ישראל בירושלים.
השיר החדש יסעיר את השיח הרדיופוני ויגיע גם למליאת הכנסת. חברי-כנסת 'שאכפת להם' יזמינו ילדים תמימים מסודן שינפנפו בעלה של זית טרי ממקום מושבם ביציע האורחים, כל זאת בזמן הדיון במליאה על "היחס של מדינת ישראל לפליטי מלחמה". דיון אשר יידרש כמובן על-ידי הצד השמאלי באופוזיציה ויתוחזק בכותרות מעניינות בעיתונים, המגלות את הטוב והנעימות של הסודנים המסכנים.
על פתרונות לא ידברו שם אלא יעבירו את הזמן במשפטים יחצ"נים כאשר הפתרון האמיתי ידוע לכולם. יש להעבירם מארצנו לארצם המקורית. אולי שמחנו להכיר, אך כעת נגמרת האשרה הלא-חוקית שקיבלתם. שלום.

תאריך:  27/12/2010   |   עודכן:  28/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלום שלום לרחוק ולרחוק
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כנראה
מראה מקום   |  28/12/10 19:12
2
שישארו עם כל הערבים והחרדים
והנורמלים יעזבו..  |  29/12/10 04:58
3
דברים שרואים מכאן לא רואים משם
מסעודה לייבוביץ  |  29/12/10 05:11
4
השמאל הרס את אירופה!
tdf  |  29/12/10 07:43
5
להעיף אותם לעזאזל !!! ל"ת
רואה צאן  |  29/12/10 09:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אף ששמה של "רוקח 73" יצא לפניה כמסעדת הדגים ופירות הים הטובה בארץ - מסתבר שגם הפסטות והבשרים שלה אינם נופלים מהם    הכל בזכותו של שף הצמרת, אייל לביא, שנותן לה את מרצו ונשמתו
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מפרסם תוכן מברק על תקיפת הכור בסוריה    ב"גלובס" כורכים את ג'וליאן אסאנג' ואורי בלאו באריזה אחת    ושליח "ישראל היום" נפגש עם נשיא אירן
חיים מנור
השריפה האחרונה בכרמל ממחישה היטב את החוק האוניברסאלי "פי עשר" לאיתור התקלה מוקדם למניעת נזק גדול יותר    במהלך השריפה אמר ראש מועצת דליית אלכרמל שלפעמים כוס מים אחת יכולה למנוע שריפה גדולה. אם הייתה כבאית צמודה ליישוב יכול להיות שכל האסון הנורא היה נמנע
מיקי פרי
האם אנו מרשים לעצמנו להיסחף לגזענות קיצונית במסגרת החוק בכל הקשור להתנהלותנו ביחס למכתב הרבנים?    ואם אנחנו כבר בוחרים להעלות טענות על גידול בפשיעה כתוצאה ממכירת דירות לערבים, אולי ראוי שנביא נתונים המצדיקים זאת?
יוני בן-מנחם
המגעים המדיניים יתחדשו בתחילת השנה האזרחית החדשה וסימנים ראשונים מצביעים על כך שממשל אובמה מגלה גישה יותר "מציאותית" ביחס לאפשרות ההתקדמות בערוץ הישראלי-פלשתיני. הפלשתינים מגדירים את השינוי בעמדה האמריקנית כ"נסיגה" מההבנות עימם וישאפו לבנאם את הסכסוך ולהעביר את המערכה המדינית לזירת האו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il