X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסיבת יום-הולדת פשוטה, תקנית. לא קוסם. לא ליצן, למי יש כסף למותרות. אבל אי-אפשר לקיימה בלא מוצרי היסוד של ערכת יום-הולדת "לפחות כמו אצל יובלי". והקופה רושמת ורושמת, והמחיר עולה ועולה...
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה]

"משכנתה, משכנתה", נאנחה האם הצעירה, כאשר על הצג הלך המחיר, תפח והאמיר עם כל הקשת מקש על מקלדת הקופה הרושמת. כוסות חד-פעמיים. צלחות חד-פעמיות. חטיפים. משקאות. היום יום-הולדת, הילדים מהגן יגיעו. אסור לאכזב אותם. "צריך משכנתה היום בשביל לקנות את הדברים הכי פשוטים". הקופאית תקתקה. "נו כבר", הפצירה הילדה, כאשר פתיל הסבלנות שלה הלך ונקטם ככל שארכה מלאכת הקופאית. "מה, נו כבר?!", גערה האם, אשר יוקר המוצרים הבסיסיים הכעיס אותה, היעדר היכולת לשלם. "בשביל מי אני מתעכבת אם לא בשבילך?". ילדים זה שמחה.
מסיבת יום-הולדת פשוטה, תקנית. לא קוסם. לא ליצן, למי יש כסף למותרות. אבל אי-אפשר לקיימה בלא מוצרי היסוד של ערכת יום-הולדת "לפחות כמו אצל יובלי". והקופה רושמת ורושמת, והמחיר עולה ועולה. "אלוהים, אני לא מאמינה", אמרה האם, כאשר המחיר חצה את רף מאה וחמישים השקלים, הסכום שקצבה לעצמה להוצאות עבור מסיבת יום-ההולדת של הילדה הבכורה שלה. ילדים זה שמחה.
"מה עם עוגה, אימא?", שאלה הילדה. "תשתקי עכשיו, טוב?", גערה האם, לא מסירה את עיניה מהצג, אשר עליו נרשם, הולך ותופח, סעיף אחר סעיף, ביסלי אחר במבה, מפית אחר כוס חד-פעמית, המינוס שלה. עיני הילדה, שכל העת משכה את ידה הימנית של אימא, נלפתו, כמו צבתות, על קופסת קרמבו פתוחה. ריח הווניל בא אל הנחיריים - מתוק, מפתה, מדיח. "אימא, אפשר קרמבו אחד?", שאלה הילדה.
"אל תתחילי איתי".
"בבקשה, אימא, רק אחד".
" שלא תעזי".
"נו, אימא".
"תשתקי כבר. אל תנסי אותי, לא כדאי לך".
היום יום הולדת. ילדים זה שמחה.
"משכנתה, משכנתה", מלמלה האם הצעירה, כאשר על הצג נרשמה השורה התחתונה, החותמת. מאתיים עשרים ושמונה שקלים וחמש-עשרה אגורות. בתוך עגלת-הקניות היו מוערמות זו על זו השקיות עם דברים-טובים, ציוד מתכלה, חד-פעמי.
"אימא, אבל לא קנינו פרסים להפתעות", הוסיפה הילדה מלח על הפצע הפתוח של אימא.
"אם את לא סותמת עכשיו, אני לא יודעת מה אני יעשה לך".
ילדים זה שמחה.
כאשר יצאו השתיים עם העגלה העמוסה לעייפה במצרכי יום ההולדת ליטפה שמש חורפית נעימה ואביבית את משטח האספלט של רחבת החניה. "אוף איזה עצבים", אמרה האם, בעודה תרה בעיניה אחר דבר-מה. "איך אני יסחוב את כל זה לבית רק אלוהים יודע". לפתע החלה הילדה לבכות.
"קרמבו, קרמבו, מה כבר ביקשתי".
"אם אתה לא מפסיקה לבכות את באמת תבכי"
ילדים זה שמחה.

תאריך:  27/12/2010   |   עודכן:  27/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילדים זה שמחה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גדוללללללל ל"ת
אהבתי  |  27/12/10 20:37
2
אחלה מאמר, חייכתי. ל"ת
עפרה כגן  |  29/12/10 10:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדו בן-פורת
עדו בן-פורת משוכנע שברגעים אלו ממש, עמלים על שיר חדש שיופק לטובת השארתם בארץ של המסתננים הבלתי חוקיים    "השיר יסעיר את השיח הרדיופוני ויגיע גם למליאת הכנסת. ח"כים יזמינו ילדים תמימים מסודן שינפנפו בעלה של זית טרי ממקום מושבם ביציע האורחים"
ראובן לייב
אף ששמה של "רוקח 73" יצא לפניה כמסעדת הדגים ופירות הים הטובה בארץ - מסתבר שגם הפסטות והבשרים שלה אינם נופלים מהם    הכל בזכותו של שף הצמרת, אייל לביא, שנותן לה את מרצו ונשמתו
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מפרסם תוכן מברק על תקיפת הכור בסוריה    ב"גלובס" כורכים את ג'וליאן אסאנג' ואורי בלאו באריזה אחת    ושליח "ישראל היום" נפגש עם נשיא אירן
חיים מנור
השריפה האחרונה בכרמל ממחישה היטב את החוק האוניברסאלי "פי עשר" לאיתור התקלה מוקדם למניעת נזק גדול יותר    במהלך השריפה אמר ראש מועצת דליית אלכרמל שלפעמים כוס מים אחת יכולה למנוע שריפה גדולה. אם הייתה כבאית צמודה ליישוב יכול להיות שכל האסון הנורא היה נמנע
מיקי פרי
האם אנו מרשים לעצמנו להיסחף לגזענות קיצונית במסגרת החוק בכל הקשור להתנהלותנו ביחס למכתב הרבנים?    ואם אנחנו כבר בוחרים להעלות טענות על גידול בפשיעה כתוצאה ממכירת דירות לערבים, אולי ראוי שנביא נתונים המצדיקים זאת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il